kasinsh79 rakstīja: Labs materiāls - info
Nu, lielajai mājai es gaiss/ūden ss arī projektā ieliku. Kad pabeigšu , redzēšu reālos ciparu. Gāze ar ir netālu (kādi 25m), bet pieslēgšanas izmaksas nograuj visu katla lētumu.
kasinsh79 rakstīja: Labs materiāls - info
Nu, lielajai mājai es gaiss/ūden ss arī projektā ieliku. Kad pabeigšu , redzēšu reālos ciparu. Gāze ar ir netālu (kādi 25m), bet pieslēgšanas izmaksas nograuj visu katla lētumu.
No blīvslēgiem zūd eļļa, bet nav zilu dūmu. Tā ka gredzeni ir ticamāka lieta. Baigi ievilkt nevajag, ja nav vēlme mainīt arī turbīnu. Starp citu - dūmi nesmird pēc dīzeļa? Tad var būt sprauslas beigtas?
Mja,man arī ikdienai pietiktu ar elektroauto. Bet, šodien pat - pāris zvani, un izrādās ka plānoto 60km vietā būs jābrauc vismaz 2x vairāk. Ja būtu lētais elektroauto - šādā salā nekas nesanāktu. Un tā nav vienīgā diena gadā, kad pamainās ikdienas plāni.
Iespēja jau ir.. Vienreiz gribēju noziņot atrastu vecu mīnu mētāšanos mežā - rezultātā dabūju 2 stundas gaidīt savācējus un vest līdz tām pie rokas.
Izjaukt starteri iztīrīt.
Nu un kam tāds porno vajadzīgs? 2018 gadā ta.. Kad raķetes lido uz Marsu.. Nespējam ielikt automātu +4x4 kas Nissan X-Trail (no kura ir aizlienēta Duster 4x4 funkcija) bija jau 2000 gadā!
Un automātiskā kārba viņam beidzot ir?
No pieredzes - parasts 2l turbo dīzelis ar CVT mierīgi aizbrauc no luksofora atstājot pārējos tālu aizmugurē. Ne ļoti cenšoties un spiežot pedāli grīdā. Vienkārši CVT ļauj konstanti motoram strādāt max griezes diapazonā, pēc vajadzības pamainot pārnesumu.
Ar automātu - rūc bet neiet. Tas pats motors ar rokas kārbu - ir OK. Rūsē rāmis, ja laicīgi neko nedara - sarūsē pavisam. Salons spartisks, bet funkcionāls, dubļos nesmērējas. Viss pārējais kā parasti - kādas riepas uzliec, tā brauc.
Bāka nav jāskatās, bet jāmaina. Rūsē visiem. Par pilnpiedziņu - Super Select ir visiem, kā jaunajiem tā vecajiem. Ziemā pa pilsētu diemžēl reāli ir 15-16. Bet cilvēkam kas skatās uz Kia nevajadzētu sākt ar 2,5 tonnas smaga auto dzīšanu dubļos, izvilkt nebūs viegli.
Ikdienai mazāks auto ir daudz praktiskāks.
Caurgājamība sākas ar riepām. Jebkuras nopietnas riepas ir skaļas un pacietas. Par komfortu tad nedomā. Ja visu laiku braukts ar vieglajiem - Subaru. Ja pa lēto braukt pa lauku ceļiem un neiznīkt dziļakā peļķē- Nissan X-Trail.
Ja tik ļoti uztrauc izmaksas - atvaino, bet labāk neskaties uz 4x4 auto. Vai, iesākumam, apskaties cik maksā viena nopietnāka izmēra riepa.
Neviens no nosauktajiem nav apvidus auto. Kādam nolūkam to taisies lietot?
Ir paziņam granulnieks pagrabā. Vietas daudz, bunkurs liels. Papildina 1x 3 nedēļās, tad arī iztīra. Pa vidam jau tas katls pats ik pa brīdim pelnus ar gaisu papūš nost.
Gāzi nemaz netaisās likt.
Tos nebanku aizdevējus vajadzētu patriekt kokos. Procenti tādi, it kā dotu aizdevumu tonnas kokaīna pārvešanai no D-Amerikas. Par līzingu vēl tā, tas daudzmaz saprotamās summās iekļaujas.
Jauns smidzinātājs 31 EUR. Jauna sprausla - 220 - 420EUR (atkarībā no koda, mainās pa gadiem). Kāpēc liekas ka vajag ko mainīt?
"mazs" bērns aizņem pat vairāk vietas nekā normāls pieaugušais. Jo sēdeklītis nav "mazs" nemaz. Man ir Pajero 5+2, ar 2 bērniem un sievasmāti pietiek. Tas +2 tā arī nav izmēģināts, bet nekāds "ceļojumu" variants viņš tādā komplektācijā nebūs- bagāžniekā ta vietas nav. Ja guļ visur hoteļos, un izņemot kredītkarti neko citu līdzi neved - pietiks.
Nu, tas ir pats smidzinātājs, tad cena 20 EUR ir OK.120 ir par visu korpusu, kopā ar smidzinātāju.
Nu, DENSO CR sprausla ir 400-500 EUR gab. Kas kuram dārgi vai lēti.. Uz tā fona, mehāniskā BOSCH par 120EUR/gab ir lēti, un var droši mainīt, ne remontēt.
Jaunieti, pieturi muti,un pirms īdēšanas papūlies nosaukt auto modeli, gadu un motoru! Ne visiem ir 2l brūnā bumba kur tas sasktāms.
Tos kas kautko jēdz no dīzeļu sūkņiem tas nemaz nemulsina. Tā ir.
Nokauts sūknis. Pabraukā vēl ar pusbeigtu dīzeli neko nedarot.
Nomaini un nečakarē prātu. Labāk to darīt katru gadu.
Multivanus zog. Iesaku ņemt to vērā, un parūpēties.
Tad busiņš būs īstais.
Turpat arī pazūd, bet tas parasti notiek gaitā un pie augstākiem apgriezieniem. Var nedūmot nemaz.