Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
Guzis 27.10.2017 20:19
Guzis 27.10.2017 20:04

Amsterdmā ir tāda Oude Kerk, spāres no Igaunijas priežu brusām 1390 gads.. Tas par koka nogurumu runājot...

Guzis 26.10.2017 22:15

3 + 0,5

Guzis 26.10.2017 20:58

Gāzes? Problēmas ir ar ilgdegšanas malkas katliem, ne gāzes. Vispār dīvaina ideja. Normālā krāsnī degšanu regulē ar gaisa daudzumu un akumulāciju, nevis tvaiku ģenerējot.

Guzis 26.10.2017 17:05

Uzturējies esmu. Un kura guļbūve nodrošina U=0,18k (aktuālie noteikumi to prasa)? Tas ir 700mm priedes !

Guzis 26.10.2017 16:57

Bāc, nu cik var par tām "elpojošajām" sienām klausīties! Nenodrošina jebkāda normāla siena gaisa apmaiņu, un nav tāds viņu uzdevums. Tam ir ventilācija. Mitruma līmeni ar sienām regulēt protams var mēģināt, bet cik ir to kas ņemsies ar kaļķa apmetumiem un visu pārējo lai to nodrošinātu? Tāpat - ventilācija, rekuperācija utt.

Guzis 26.10.2017 14:50

Nu, jaunajās siltuma normās ar mūri iekļauties sanāk dārgi. Ar karkasu - krietni lētāk. Lai nebūtu jāliek fasādes siltinājums jāņem 500mm bloki, kas nekādi nav lēti. Ja jāliek siltinājums - karkasā liekamais ir krietni lētāks.

Guzis 24.10.2017 16:28

Vienā apkures sistēmā jaukt radiatorus un siltās grīdas ir lieka čakara radīšana. Šīs sistēmas strādā ar pietiekami atšķirīgu siltumnesēja temperatūru, sanāk likt 2 dažāda regulējuma apkures kontūrus. Uztaisīt var, bet no jauna taisot - vai vajag?

Guzis 19.10.2017 16:13

Pie mūsu nodokļu sistēmas reti lietotam auto šāds izmaksu aprēķins vienmēr tieksies uz bezgalību. Nodokļi un apdrošināšana pārsniegs nobraukto degvielu, un stāvvietas izmaksas to visu padarīs vēl absurdāku.

Mans aprēķins vienkāršs - vai remontu izmaksas gadā pārsniedz, vai nē līdzīga snieguma jaunas mašīnas līzinga maksājumu? Ja izmaksas tuvojas - labāk jaunu. Ja atšķiras vismaz X reizes (katrs ieliek sev pieņemamu ciparu) - lietotu.

Guzis 03.10.2017 16:33

Ja tā stāvvieta aiz žoga - nekādas problēmas ar OCTA nevar būt. CP var paziņot ko grib.

Guzis 27.09.2017 13:27

Tāpēc ka tā ir. Garlaicīgi, bet tehniski uzticami.

Guzis 26.09.2017 11:06

Nu, ja eļļas patēriņš ir vienīgā problēma - iesaku painteresēties cik maksā remonts. Cits auto ir tāda loterija, ka viegli ielidot uz daudz lielāku summu.

Paziņa te Voyagera motoru no eļļas rīšanas izārstēja - vārstu blīvslēgi, nedaudz speciāla līdzekļa lai iekustinātu gredzenus - un eļļas patēriņš no 1+ litriem uz 1000km nokrita līdz kādiem 100g, kas jau ir ciešami.

Izmaksāja tas viss ap 100EUR, un nedaudz darba.

Japāņu motoram tas droši vien nebūs tik viegli - pa 90% ka gredzeni iekoksējušies nekustīgi, bet mēģināt var.

Guzis 25.09.2017 11:25

Kurš motors tam auto? 10 gadi, laiks mainīt vārstu blīves vismaz.

Guzis 24.09.2017 15:11

Tikai pilna apstrāde, iztīrīt+Mipa rust sop, filleris, krāsa, laka. Viss cits ir muļķības, kas noiet reizē ar sniegu.

Guzis 19.09.2017 19:03

Tas M6 motors ir bēdīgi slavens ar eļļas rīšanu. Vajag jaunus virzuļus, gredzenus un vārstu blīvslēgus. Uz tā auto tirgus bezvērtības fona - bezjēdzīgi mainīt. Ja vien nedara pats pa lēto.

Guzis 22.08.2017 16:37

Nu, ja immo ir ielikts tūlīt blakus drošinātāju kastei un visiem deguna galā- samaksa nav adekvāta. Tādu novākt ir 10 minūšu darbs, pat ar visu vadu salodēšanu vietā. Tiesa - tas liecinātu ka kantoris tos izstāda galīgi draņķīgi. Bija man Pajero tā likta sidzene - viss mētājas deguna galā, bloķētās ķēdes uz skrutku var salikt atpakaļ 5 minūtēs. HVZ kas to bija licis, bet tā darīt nevajag, ja gribās lai uzstādītā aparatūra tiešām kaut ko aizsargā, nevis kalpo tikai par bezvadu atslēgu.

Guzis 22.08.2017 16:05

Pa cik tu pats būtu gatavs izjaukt/salikt pusi paneļa un pārtīt dažus metrus vadu gofru? Tieši tā izskatās labi ielikta imobilaizera meklēšana.

Guzis 22.08.2017 10:36

Japāņiem līdz kaut kādam laikam bija aizliegts likt plastmasas bākas. Realitātē, protams, VW plastmasa praksē ir izturīgāka un ilglaicīgāka.

Guzis 18.08.2017 14:23

Horvātijā gāze ir. Vismaz - bija kad es tur ar savu auto biju aizkūlies.

Guzis 17.08.2017 15:01

Kāds "gerkons"?? Tā ir vis parastākā antena, nolasa radio tagu kas ir immo "tabletē". Herkonu laiki ir beigušies pirms gadiem 20.

Guzis 17.08.2017 14:58

Nu,es esmu kaudzi immo drazas no visādiem Audi un VW izmetis (tipiski - kad vadi zaļi,dēļ sliktajiem immo licēju savienojumiem), kā arī pats vairākas licis. Redzējis esmu daudz, labākās gan "redzēt" praktiski nevar, visādas CAN fīčas utt..

Guzis 17.08.2017 9:53

Pieprogrammēt parasti var visām. Tiesa - vajag zināt aktivācijas kodu. Ja tas nav nomainīts uzstādot (ko normāli vajadzētu darīt) - tad izdosies pielikt jaunu. Ja ir nomainīts un nezināms - vieglāk nomainīt to immo kasti. Ja populārs modelis - var nopirkt tādu pašu, un pārspraust vadus. Tiesa, labi uzstādītāji, tos immo mēdz pamatīgi noslēpt, tā ka atrast pat pēc vada nepārtinot metriem vadu kūļu ir grūti.

Guzis 02.08.2017 8:33

Hmm, cik viņam ir auto? 96 gada VAZ jau būs jāmetina, neskatoties uz nobaukumu, ja vien nebrauc tikai vasarā. Ar tādu braukšanas intensitāti noma/taxi ir lētāk.

Guzis 28.07.2017 23:08

Nu, braucu ar 2016 gada Zafiru, var jau būt ka beņķi ne tajā labākajā variantā. Ar citiem (diezgan daudziem) auto man tik izteikti mugura nav sāpējusi. Varbūt vecs palieku..

Guzis 28.07.2017 14:25

Man jaunajā Zafirā tā arī nesanāca pieregulēt sēdekli, lai nesāpētu mugura. 150 km un viss - jākāpj ārā pastaigāt. A klases mersī (krietni vecākā)- bez problēmām. Runāju par vadītāja sēdekli, pasažieriem tur iespējas vēl mazākas.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti