Amsterdmā ir tāda Oude Kerk, spāres no Igaunijas priežu brusām 1390 gads.. Tas par koka nogurumu runājot...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Amsterdmā ir tāda Oude Kerk, spāres no Igaunijas priežu brusām 1390 gads.. Tas par koka nogurumu runājot...
Gāzes? Problēmas ir ar ilgdegšanas malkas katliem, ne gāzes. Vispār dīvaina ideja. Normālā krāsnī degšanu regulē ar gaisa daudzumu un akumulāciju, nevis tvaiku ģenerējot.
Uzturējies esmu. Un kura guļbūve nodrošina U=0,18k (aktuālie noteikumi to prasa)? Tas ir 700mm priedes !
Bāc, nu cik var par tām "elpojošajām" sienām klausīties! Nenodrošina jebkāda normāla siena gaisa apmaiņu, un nav tāds viņu uzdevums. Tam ir ventilācija. Mitruma līmeni ar sienām regulēt protams var mēģināt, bet cik ir to kas ņemsies ar kaļķa apmetumiem un visu pārējo lai to nodrošinātu? Tāpat - ventilācija, rekuperācija utt.
Nu, jaunajās siltuma normās ar mūri iekļauties sanāk dārgi. Ar karkasu - krietni lētāk. Lai nebūtu jāliek fasādes siltinājums jāņem 500mm bloki, kas nekādi nav lēti. Ja jāliek siltinājums - karkasā liekamais ir krietni lētāks.
Vienā apkures sistēmā jaukt radiatorus un siltās grīdas ir lieka čakara radīšana. Šīs sistēmas strādā ar pietiekami atšķirīgu siltumnesēja temperatūru, sanāk likt 2 dažāda regulējuma apkures kontūrus. Uztaisīt var, bet no jauna taisot - vai vajag?
Pie mūsu nodokļu sistēmas reti lietotam auto šāds izmaksu aprēķins vienmēr tieksies uz bezgalību. Nodokļi un apdrošināšana pārsniegs nobraukto degvielu, un stāvvietas izmaksas to visu padarīs vēl absurdāku.
Mans aprēķins vienkāršs - vai remontu izmaksas gadā pārsniedz, vai nē līdzīga snieguma jaunas mašīnas līzinga maksājumu? Ja izmaksas tuvojas - labāk jaunu. Ja atšķiras vismaz X reizes (katrs ieliek sev pieņemamu ciparu) - lietotu.
Ja tā stāvvieta aiz žoga - nekādas problēmas ar OCTA nevar būt. CP var paziņot ko grib.
Tāpēc ka tā ir. Garlaicīgi, bet tehniski uzticami.
Nu, ja eļļas patēriņš ir vienīgā problēma - iesaku painteresēties cik maksā remonts. Cits auto ir tāda loterija, ka viegli ielidot uz daudz lielāku summu.
Paziņa te Voyagera motoru no eļļas rīšanas izārstēja - vārstu blīvslēgi, nedaudz speciāla līdzekļa lai iekustinātu gredzenus - un eļļas patēriņš no 1+ litriem uz 1000km nokrita līdz kādiem 100g, kas jau ir ciešami.
Izmaksāja tas viss ap 100EUR, un nedaudz darba.
Japāņu motoram tas droši vien nebūs tik viegli - pa 90% ka gredzeni iekoksējušies nekustīgi, bet mēģināt var.
Kurš motors tam auto? 10 gadi, laiks mainīt vārstu blīves vismaz.
Tikai pilna apstrāde, iztīrīt+Mipa rust sop, filleris, krāsa, laka. Viss cits ir muļķības, kas noiet reizē ar sniegu.
Tas M6 motors ir bēdīgi slavens ar eļļas rīšanu. Vajag jaunus virzuļus, gredzenus un vārstu blīvslēgus. Uz tā auto tirgus bezvērtības fona - bezjēdzīgi mainīt. Ja vien nedara pats pa lēto.
Nu, ja immo ir ielikts tūlīt blakus drošinātāju kastei un visiem deguna galā- samaksa nav adekvāta. Tādu novākt ir 10 minūšu darbs, pat ar visu vadu salodēšanu vietā. Tiesa - tas liecinātu ka kantoris tos izstāda galīgi draņķīgi. Bija man Pajero tā likta sidzene - viss mētājas deguna galā, bloķētās ķēdes uz skrutku var salikt atpakaļ 5 minūtēs. HVZ kas to bija licis, bet tā darīt nevajag, ja gribās lai uzstādītā aparatūra tiešām kaut ko aizsargā, nevis kalpo tikai par bezvadu atslēgu.
Pa cik tu pats būtu gatavs izjaukt/salikt pusi paneļa un pārtīt dažus metrus vadu gofru? Tieši tā izskatās labi ielikta imobilaizera meklēšana.
Japāņiem līdz kaut kādam laikam bija aizliegts likt plastmasas bākas. Realitātē, protams, VW plastmasa praksē ir izturīgāka un ilglaicīgāka.
Horvātijā gāze ir. Vismaz - bija kad es tur ar savu auto biju aizkūlies.
Kāds "gerkons"?? Tā ir vis parastākā antena, nolasa radio tagu kas ir immo "tabletē". Herkonu laiki ir beigušies pirms gadiem 20.
Nu,es esmu kaudzi immo drazas no visādiem Audi un VW izmetis (tipiski - kad vadi zaļi,dēļ sliktajiem immo licēju savienojumiem), kā arī pats vairākas licis. Redzējis esmu daudz, labākās gan "redzēt" praktiski nevar, visādas CAN fīčas utt..
Pieprogrammēt parasti var visām. Tiesa - vajag zināt aktivācijas kodu. Ja tas nav nomainīts uzstādot (ko normāli vajadzētu darīt) - tad izdosies pielikt jaunu. Ja ir nomainīts un nezināms - vieglāk nomainīt to immo kasti. Ja populārs modelis - var nopirkt tādu pašu, un pārspraust vadus. Tiesa, labi uzstādītāji, tos immo mēdz pamatīgi noslēpt, tā ka atrast pat pēc vada nepārtinot metriem vadu kūļu ir grūti.
Hmm, cik viņam ir auto? 96 gada VAZ jau būs jāmetina, neskatoties uz nobaukumu, ja vien nebrauc tikai vasarā. Ar tādu braukšanas intensitāti noma/taxi ir lētāk.
Nu, braucu ar 2016 gada Zafiru, var jau būt ka beņķi ne tajā labākajā variantā. Ar citiem (diezgan daudziem) auto man tik izteikti mugura nav sāpējusi. Varbūt vecs palieku..
Man jaunajā Zafirā tā arī nesanāca pieregulēt sēdekli, lai nesāpētu mugura. 150 km un viss - jākāpj ārā pastaigāt. A klases mersī (krietni vecākā)- bez problēmām. Runāju par vadītāja sēdekli, pasažieriem tur iespējas vēl mazākas.