Kārtot: Augošā secībā
batka 20.01.2008 12:54

Rixa rakstīja: Līdz šim nekad nav sanācis dabā novērot īpaši kretīniskus izgājienus no BMW vadītāju puses, un visu cieņu viņiem! Līdz šodienai!

Pateicoties auto ar valsts numuru GG-7476, izbaudīju īpaši ekstrēmu braukšanu un iespēju pakļūt zem dubļu lavīnas, ko autoīpašnieks acīmredzami vēlējās, kā arī nobraukt no ceļa, jo pa mana auto logu vairs nekas, absolūti nekas nebija redzams. Nebeidzis savu apdzīšanas manevru pa sliedēm, tas tikpat nereālā ātrumā iebrauca priekšā manam auto, un izraisīja avārijas situāciju. Labi, ka paspēju nobremzēt, citādi vēl skaitītos pie vainas, ka iebraucu šim aizmugurē!

Arī tālāk vēl patiranizēja neskaitāmus vadītājus, nošķieda ar dubļiem kājāmgājējus, pārbrauca pie sarkanā... bet šķiet, ka tas ietilpst viņa kultūras rokasgrāmatā...

Un????Ej tagad zem segas un paraudi.Gaudulis kartejais

batka 11.01.2008 14:31

modena rakstīja:

edzulis rakstīja: Jūs neesat debīli pirkt auto ar 300+ noskrējieniem? Tak piemaksājiet un paņemiet normālus eksemplārus...

Vai nav debīli runāt par to par ko nezini un neredzēji?

Ja par manu aprakstīto - tad auto tika nopirkts 7 gadīgs ar reālo noskrejienu. Šobrīd jau bez problēmām noskrejiens ir pāri 385 000km... papildizmaksas -tik cik pats vēlies lai auto būtu noteiktā tehniskā stāvoklī.... un tavs "da best" diez vai izvilktu bez piekares nomaiņas 70 000 km pa veco Kalnciema ceļu.... a tolku pārmaksāt par kruķito exemplāru, kurš pēc gada- dieviem būs tas pats 300+ īpaši neredzu....

PS. Es pirku auto laba tehniskā stāvoklī - nevis pēc odometra rādījuma...

Te var tikai piekrist.Slikta saimnieka rokas jau pec 100tkk auto ir šrots.Pašam ir ar 310 tkk un skati izgaju pa nullem.

batka 11.01.2008 14:28

Rikardo rakstīja: Tāpēc ka silts sliktāk lec un aizdedze ir par agru un vēlāk pagriezt vairs nevar jo ķede ir izstiepusies un nevar vairs pagriezt sīkni.

Itka vajadzetu but pa velu aizdedzei ja izstiepusies.

batka 07.01.2008 21:20

Pirmais rakstīja: tagad ekspertus lūdzu padiskutēt par jautājumu "kāpēc b4 audī gļūčī odometrs"

vai arī kautkas iekšā ir pārlūzis???

spidometrs rāda, bet odo stāv uz vietas...

no kā ņem signālu jamais? citām (lētajām) mašīnām tas pasākums barojas no kāda no abs datčikiem... kā ir audī???

B4 ir impulsu skaititajs karba

batka 07.01.2008 16:47

Centis_Nuudele rakstīja:

Baisulis rakstīja: Liela iespēja,ka pārdedzis celiņš,kas uz elektro plates nobaro gaismas lampas, ne tu pirmais.

Viņš nepārdeg, viņš pārlūst.

bojājuma maklēšana: - izņem visu paneli, izārda panelī līdz plikai platei, piesprauž štekerus ieslēdz gaismas un uzmanīgi plati paloka. Ja gaismas parādās, ņem lupu un brauc pa attiecīgo celiņu, kamēr atrod gandrīz neredzamu plaisu.

Tālāk ar lodāmuru.

Pats kadus tris paneļus pardegušus esmu lodejis.

batka 04.01.2008 21:58

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja: Redz, kur mani dati:

www.spritmonitor.de/...

Kapēc izvēlējies dīzeli, vai nobraukums 20 000 gadā nav par maz priekš dīzeļa . pavirši uzmetu acis opel cenu lapai tur cenas dizelim aptuveni par 1000 Ls lielākas .

Jāpiebilst ,ka citām auto markām tā cenu starpība starp dīzeli un benzīnu ir visai iespaidīga ..piemēram CRV vienādi komplektēts dizels par 3500 Ls dārgāks par benzinu

Ja bet tas reķinašanas prieks tak...

batka 04.01.2008 14:08

Liekas ka bus aizaudzis pečkas radiators.

batka 03.01.2008 21:57

phenom rakstīja:

batka rakstīja:

phenom rakstīja: Nja, Latbemas cenas ka parasti.

Tu esi parliecināts ka forsunka ir beigta? Pimēram man savā laika uz tds viens čalis no Ļ-ko viņu noņema, saremontēja - paņēma 10Ls. Taj forsunkai, vadiņām no vecuma palika sūdīgs kontakts. Aizņema viņam noņemšana/uzlikšana maksimums 10 minūtes, tas darās ar speciāļu atslēgu ar caurumu caur kuru var to vadu izbāzt.

Ja tek soļkis garam tad viņa neremontejas

Vot saderam ka remontejas? Es to zinu 100% jo esmu redzējis ar savām acīm. Tas pats cilvēks viņas remontē ar garantiju, ja nekļudos, pa 25Ls. Man paziņā jau otro gadu braukā, broblēmu nav(līdz šīm "3" uz tehniskas apskates iemočija par degvielas noplūdi-tecēja riktīgi). Es nezinu kā viņš to dara, bet fakts paliek fakts.

Nu var but kads to dara Bet nezinu ka viņš to vietu noblive starp plasmasu un metalu kur ir 150 atm. siediens

batka 03.01.2008 21:19

phenom rakstīja: Nja, Latbemas cenas ka parasti.

Tu esi parliecināts ka forsunka ir beigta? Pimēram man savā laika uz tds viens čalis no Ļ-ko viņu noņema, saremontēja - paņēma 10Ls. Taj forsunkai, vadiņām no vecuma palika sūdīgs kontakts. Aizņema viņam noņemšana/uzlikšana maksimums 10 minūtes, tas darās ar speciāļu atslēgu ar caurumu caur kuru var to vadu izbāzt.

Ja tek soļkis garam tad viņa neremontejas

batka 03.01.2008 18:47

Es runaju e34 bet e39 vajadzetu but tadam pašam tikai kolektors varbut no plastmasas.vienigi nezinu ka šitam ar vada pieštepselešanu klat tikt,e34 ta knapi bet izdarit vareja.Senson auto varbut.Dzirdetas normalas atsauksmes.

batka 03.01.2008 18:35

Pavasari čomam mainiju.Sprausla veikala 145 ls ar atlaidi sanaca 120 ls un pusstunda nu lai butu stunda darbs nomaiņa.Tev e34 vai e39???

batka 03.01.2008 18:25

Kas pa mašinu???525 tds forsunkas maiņa ar vadu pusstunda.Forsunka visa jauna ap 120 ls.

batka 03.01.2008 17:08

Imka rakstīja:

Shiirs rakstīja: Imka tu laikam esi kautkads mazohists. pats sevi terorizee braukdams ar saabu, sievai nopirki Tigru. chista mazohists. un beidz dziit kreiso demagogjiju, tigra ir lielaks mesls nekaa civic, tas ir pat mazam bernam skaidrs. pietam salidzinoshi neekonomisks. un hondai tas panelis ir gandriz tikpat neizteiksmigs ka tigrai, toties klokji nekriit un neluuzt nost. un par ecotec motoriem vari man nestastit. man ir bijushi 2 gabali. abi rija elju un neadekvati daudz benzina, abi negaaja, abi bija skalji. Jebkura servisa kur tiek remoneteti motori tev teiks to pashu ko teicu es tev par viniem. tigru razhoja lidz ja nemaldos 98.gadam un tieshi vinam vairs netika izlabotie ecotec motori.

Es nekad neesmu pircis auto domājot par ekonomiju un praktiskumu ......es vienmēr esmu pircis sajūtas ...... praktiš-kvadratiš gutt pelēkā krāsā tāds kā ir katram kaimiņam, jo servisa Gunārs saka ka tas ir labs ........tas nav priekš manis

Trabantu neesi apsveris iegadaties

batka 03.01.2008 15:02

UUSA rakstīja:

batka rakstīja:

UUSA rakstīja: batka,nosauc kādu konkrētu BMW rallija uzvaru( ar močiem Dakārā neskaitās).

Tas bij tik sen kur es tev konkretu uzvaru nosaukšu...Te old.bmwlife.lv/...

Never vaļā to old.....Nu nav nekad bembji lielajos raļļos pa spici bijuši,Tu jauc ar kādu citu disciplīnu.

Nu neliekas ka jaucu.kaut kadu raidijumu senak skatijos kur teica ka visvairak uzvaras pec kartas vai kaut ka ta.

batka 03.01.2008 13:34

UUSA rakstīja: batka,nosauc kādu konkrētu BMW rallija uzvaru( ar močiem Dakārā neskaitās).

Tas bij tik sen kur es tev konkretu uzvaru nosaukšu...Te old.bmwlife.lv/...

batka 03.01.2008 12:59
batka 03.01.2008 11:12

edzulis rakstīja:

batka rakstīja: Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu

ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.

farruhs

Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...

Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.

Un aizmirsi pieminet ka ralija ir neparspets rekords uzvaru skaita kaut kad 80 tajos

batka 02.01.2008 19:40

GirtzB rakstīja:

batka - un ar 6-cil motoreli ar tā virsbūve vadās visai pieklājīgi

Vadamiba nav ta sliktaka bet lidz pilnibai ari talu

batka 02.01.2008 17:53

GirtzB rakstīja:

batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors

Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu

batka 02.01.2008 12:39

edzulis rakstīja:

valetudo rakstīja: Edžulis rakstījaKas tās par muļķībām, ka 911 ir vadāmības etalons? Par kuru modeli ir runa vispār? Tas pats Audi R8 noteikti vadās labāk! -kas tās par muļķībām,ka R8 vadās labāk. Nevajag jaukt 2 dažādas lietas -vadāmību( steering) ar stabilitāti uz ceļa. vadāmība ir spēja ātri un precīzi izpildīt manevru max īsā ceļa un laika posmā-pilnpiedziņa R8 principā tam traucē,stabilitāti protams paaugstina. Stabilitāte -max ātrums pie kura var palikt uz ceļa ar jebkuru segumu.Aizmugures piedziņa(it sevišķi ja motors aizmugurē vai centrā un īsa riteņu bāze) labai vadāmībai atbilst vislabāk.Vinstrolam taisnība- porshe modeļi ,kas atbilst šiem kritērijiem vienmēr ir bijuši vadāmības etalons.Rallijā galvenā nozīme tomēr ir stabilitātei,protams arī vadāmībai(mazākā mērā,jo tur nav jāizpilda strauji pagriezieni ik pēc 3-10m,kā apbraucot konusu rindu vai agresīvā ielas satiksmē)-tāpēc tur ir pilnpiedziņa.

Losīt, R8 lai arī ir pilnpiedziņa, bet reāli uzvedas uz ceļa kā RWD. Pie tam motors pa vidu, nevis kā poršam - aizmugurē. Protams, ka R8 ir labāk vadāms. Es gan teikšu, ka vislabāk vadāmais auto ir vecais labais BMW E30 M3, bet kurš man ticēs?

Nu un nav 911 virsotne no jebkura skatu punkta. Shut UP! Ferrari izd_rāž 911 visos caurumos. Un arī atsevišķi BMW to izdara...

Nu tas gan ir fufels ka e30 M3 ir laba vadamiba.Smags 6cilindru motors priekša nu galigi nevar nodrošinat labu vadamibu.Kaut kada vadamiba varetu but italim ar 4cilindru motoru

batka 02.01.2008 12:32

msh rakstīja:

Ronalds_ rakstīja:

msh rakstīja: Man drīzumā gāzes iekārta lidos laukā, iemesls - karburatormotora nomaiņa uz špricmotoru, kā rezultātā, pēc maniem uzskatiem, tik primitīvā gāzes iekārta priekš tāda motora neder

Nepareizi! Gāzes iekārta tieši ar spricmotoru strādā labāk nekā ar karburatora motoru tāpēc ka iešprices sistēmu var momentā atslēgt - nav jāgaida kamēr izlietosies benzīns no karburatora. Nav japārslēdzas uz benzīnu pirms brauciena beigām.

Galvenais arguments likt parasto gāzes iekārtu vai iešpirici ir ieplūdes kolektors. Ja viņš no plastmasas - tad tikai iešprice.

Kuriem šrotiem ir plastmasas ieplūdnieks? Ja nejauši uzvāra motoru, ieplūdnieks nenokrīt?

Da visas tās pārslēgšanās... Jau gadu braukāju ar karburatormotoru, kuram karbulim blīves un hvz kas vēl čupā, saucas LPG only. No pagājušās ziemas pieredzes zinu, ka probas sāksies pie -15 Bet atšķirībā no pagājušās ziemas man īpaši daudz braukt nevajadzēs, bet pēc kāda pusotra mēneša tāpat viens motoriņš lidos ārā, otrs iekšā

Parastais reduktors kopā ar šprici arī noteikti iet labi kopā, zupu var izslēgt momentāni, bet uz gāzi jāgaida

MB,BMW,Audi,fordiem moska kaut kadiem opeliem ari bij.

batka 01.01.2008 22:50

kolumbs rakstīja: Izmērīt ar lineālu esošo nevar???

Ja šitik stulbus jautajumus uzdod tad noteikti ka nevar

batka 01.01.2008 20:23

Setup rakstīja:

batka rakstīja:

Setup rakstīja:

shmurger rakstīja: vispaar par to Signaalu tautaa kaut kaadas basnjas bija palaistas, vienreiz kaut kaads onka gaidot savu mashiinu ,pienaaca un uzprasiija, vai tieshaam tur ar robotiem kraasojot jaa , jaa , pashlaik tur viens robots kraaso

HI! Es arī tur Land Roveru dzinu... Servim nav ne vainas, ja salīdzina ar Rīgu, kur bremžu kalotkas otrādāk apliek, un pēc nedēļas jūtu ka ar bremzēm kkas nav kārtībā... Atjaucu, a tur izrādās kalotkas otrādāk!

Pats esi vel stulbaks par to kas aplika otradi ja tik pec nedeļas sajuti ka kaut kas nav kartiba

ja vēl neesi ievērojis, tad uz kalotkām otrā pusē ir uzlika, no kāda materiāla nezinu, bet kad tā nodila, tad arī sajutu

P.S. un stulbs esi Tu, ja kas

Plana lenta kas droši pie otras reizes jau tiek norauta

batka 01.01.2008 19:23

Setup rakstīja:

shmurger rakstīja: vispaar par to Signaalu tautaa kaut kaadas basnjas bija palaistas, vienreiz kaut kaads onka gaidot savu mashiinu ,pienaaca un uzprasiija, vai tieshaam tur ar robotiem kraasojot jaa , jaa , pashlaik tur viens robots kraaso

HI! Es arī tur Land Roveru dzinu... Servim nav ne vainas, ja salīdzina ar Rīgu, kur bremžu kalotkas otrādāk apliek, un pēc nedēļas jūtu ka ar bremzēm kkas nav kārtībā... Atjaucu, a tur izrādās kalotkas otrādāk!

Pats esi vel stulbaks par to kas aplika otradi ja tik pec nedeļas sajuti ka kaut kas nav kartiba

batka 31.12.2007 19:30

Kasix rakstīja: to batka:

dzeršana sabiedriskā vietā, agresīva braukšana, ielaušanās privātīpašumā (rakstija, ka nožogoja, lai nelien), huligānisms utt... mūsu valsts kalpi uz sūdu piešūšanu ir speci

Atsevišķus individus savktu bet ne visus

Lasītākie raksti

Jaunie raksti