Sviestmaizes ģimenei:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Volvo to tonēto joslu pieskaita pie satiksmes drošības elementiem. Es tādu pasākumu pilnībā atbalstu. Es vairākiem auto pat speciāli to joslu ielīmējis. Braucot ir jāskatās uz ceļu, nevis debesīs jāmeklē saules zaķīši.
Nav par distanci, bet par Vernona autoparku.
Vakar īsi pirms 17.00 cauri Ķekavai izbrauca stipri dūmojoša Nordekas Setra (Rīga-Skaistkalne). Vernon, varbūt tomēr sāc ar to baļķi savā acī un tad meklē skabargas citu auto tehniskajos stāvokļos...
Sriežot pēc simptomiem, dūmi nāca no aizmugurējām bremzēm.
Bez ņirgāšanās ieteiktu apskatīties šo variantu (nu varbūt ne konkrēto, bet modeli kā tādu):
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/dacia/lodgy/bnexdk.html
Pats esmu lietojis Espace III, Vojager, Touran, XC-90, Patrol. Ģimenei uz sitiena ieteiktu Espace. Par pārējiem jāskatās, kāda ģimene, kādi braucieni, kāda rocība.
Iesaku apskatīties minēto Lodgy (ļoti labs price/performance). Vēl var iespringt uz Nissan NV200 - padārgs, bet labs.
Tas norāda uz to, ka auto beidzot bija dabūjis normālu, kvalitatīvu degvielu.
Esi redzējis Duster ar tādu nobraukumu?
Tehniskās apskates rezultātus vislabāk apstrīdēt pie savas SIRDSAPZIŅAS!
Kurš ļauj braukt pa koplietošanas ceļiem ar AIXAM 500-4? Šorīt viena ome ar šādu aperātu (v/n M-3L) reāli čakarēja satiksmi braucot ar 65 vietā, kur atļautais ir 90. Un nevis pa joslas vidu, bet gar labo malu, tādejādi provocējot bīstamas apdzīšanas.
Autofavorīts, Autoeksperts. Apkopes principā var taisīt jebkurā vietā, kur var iedot kautkādu oficiālu papīru un garantiju.
Īsti neatbilda manām prasībām. Nepaspēju arī nopirkt, par laimi. Pāris mēnešus pabraukāju.
Neaizmirsti, ka tieši dīzeļi rada to lielāko piesārņojumu. Ne velti saulainajā Kalifornijā dīzeļi ir vispār aizliegti.
Itkā auto nevajadzētu pirkt degvielu, eļļu, logu un dzesēšanas šķidrumu, riepas u.t.t.
Nodoklis tiek iekasēts tikai par faktu, ka tev kautkas pieder.
Nu bet tad varbūt vajag, piemēram, nekustamā īpašuma nodokli piesaistīt nogulētajām stundām īpašumā. Kas daudz guļ, tas vairāk maksā. Loģiski ne? Kāpēc man būtu jāmaksā nekustamā īpašuma nodoklis par laiku, kurā es tajā neatrodos??? Netaisnība...
Vēl loģiskāk būtu, ja transportlīdzekļa nodokli pārsauktu par kustamā īpašuma nodokli (ja jau ir nekustamā īpašuma nodoklis). Līdzīgi kā ar nekustamā īpašuma nodokli, ko nosaka pēc kadastrālās vērtības, kustamā īpašuma nodokli varētu noteikt pēc auto vērtības un punkts. Neņemt vērā nekādus izmešus.
Būtiskais lētums sākās jau ar labvēlīgo klimatu, lielāku ES atbalstu (pamēģini spāni neatbalstīt, nomētās ar tomātiem), daudz lielākiem ražošanas apjomiem, lētākiem resursiem (ķīmijas).
Man XC-90 arī neplīsa. Vienu reizi eļļu nomainīju. Tagad nepirktu ne XC-90, ne Duster. Varbūt saimniecības vajadzībām paņemtu Lodgy. Izdevīgāka alternatīva touran/sharanveidīgajiem. Top komplektācija ar max papildaprīkojumu zem 20 kEUR.
Aicinājums pievienot nodokli degvielai ir aicinājums pacelt cenas, pirmkārt, jau tai pašai degvielai (kautkā jau viņu ir jāved), otrkārt, tas ir aicinājums pacelt cenas precēm un pakalpojumiem (pieaugs transportēšanas izmaksas).
Vienkāršais mirstīgais nodokli degvielā samaksās divreiz - vienreiz ielejot savā auto, otro reizi veikalā pērkot maizi. Otro reizi vēl var sadalīt apakšreizēs - nodoklis miltu vedējam, piena vedējam, citu izejmateriālu vedējam, gatavās produkcijas vedējam. Nu tad nu sarēķiniet paši, cik tas batons maksās. Fiksēts nodoklis tomēr vieglāk pakļaujams izmaksu kalkulācijās. Tagad viss būs jāpārrēķina uz km. Jo garāks ceļš, jo dārgāks batons.
Maksā, maksā. Slavenais neremontējamais audi multitroniks maksā pat vairāk. Te viens taisījās pirkt Murano, tam kārba maksā 7000. Lietotu nav.
Kāda starpība kur pirkt? ss.lv "individuālie" perekupi ir tieši tādi paši, ja ne sliktāki. Katrā ziņā 90% no ievestajām automašīnām Latvijā nāk no tieši tādiem pašiem plačiem Vācijā, Francijā, Polijā, Lietuvā u.c. valstīs.
Kāpēc ne šito:
Interesanti vai kāds kantoris vēl nodarbojās ar riepu vulkanizāciju? Ar pilnu protektora atjaunošanu. Zinu dažus, kas mehāniski padziļina protektoru, bet vecā labā vulkanizācija laikam ir nepelnīti aizmirsta.
Drošība zem katras kritikas:
Šo pašu efektu var panākt ar montāžas putām.
Vai tas nozīmē to, ka CSDD un tai pietuvinātajiem auto mācību laukumu īpašniekiem sāksies jauns bizness??? Laukumam noteikti būs jābūt sertificētam, ar "specifisku" aprīkojumu. Varēs iekasēt normālu piķi no autoskolām. Nevēlamos konkurentu izslēgt, nedodot iespēju izmantot laukumus.
Pati par sevi ideja nav slikta - iesākumā laukums, pēc tam iela. Bet mūsējie kā vienmēr visu izlaidīs caur ānusu un vismaz 3 reizes...
Ja nobraukums ir reāls, ņemtu šo:
e-mobile.lv/car/234514154