No sākuma apskaties vai nav nodilušas oglītes, pēc tam skaties kontaktus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No sākuma apskaties vai nav nodilušas oglītes, pēc tam skaties kontaktus.
Drošākā pretaizdzīšanas ierīce ir izņemt ārā releju.
kaspx rakstīja:
ingusster rakstīja: Sveiki!!!
Vai kāds var pateikt, kas varētu būt pie vainas tam ka pa bedrēm braucot kaut kas no ritošās daļas klab? Pirms divām nedēļām nomainīju vidējās stabilizatora bukses, bet pirms tam arī pārējas...Amortiņi mainīti martā!!!
Marš pie runča uz Artilērijas ielu vai pie Borisa Rūjienas ielā (viens un tas pats kantoris). Servis specializējas uz Mazdām, un atbild par savu darbu! Tiku remontējies tur vairākus gadus ar divām mazdam.
Var arī uz diennakts servi tajā pašā Rūjienas ielā, pie Pērnavas ielas.
Ko divās mazdās var remontēt vairākus gadus? Taisīja no divām vienu?
ingusster rakstīja: varbūt varat ieteikt kādu labu servisu? pierakstījos uz KEMI...Par Gros auto man līdz šim nebija nekā slikta ko teikt! Tur veicu tehniskās apkopes, mainīju amortiņus (arī savirzi regulēja) un tagad mainīja bukses, veica ritošās daļas diagnostiku, sagatavoja tehniskai apkopei (ko arī bez iebildēm izgāju)!
Mazda nav nekāds retums, var saremontēt jebkurā servisā (vismaz piekari točna). Varu ieteikt nebraukt tur, kur strādā gados jauni, tikko teķi beiguši puišeļi.
ingusster rakstīja: klab nu tā - klang, klang, klang...liekas pat ka skaņa nāk no vienas puses - šofera puses riteņa!!!
Visdrīzāk granāta. Izgriez stūri uz kreiso pusi un pabrauc uz riņķi. Ja arī tad klab, 100% granāta. Detaļa+darbs ap 100 Ls. Tipiska mazdu kaite.
Mazdām tā ir normāla parādība. Tieši tāpēc vairs ar viņām nebraucu.
raimondsm rakstīja: www.delfi.lv/...
Šitas gan ir stulbākais, ko var izdarīt. Piebaros tos bebrus līdz tie savairosies tiktālu, ka līdīs mājās.
Tādiem tik svinu miesā un uz pannas.
eeKa rakstīja: Sveiciens!
Man te radaas jautaajums
Kaadu motoreļļu un cik daudz jaalej ieksh saab 9-5 aero '01.
Nav iistas skaidriibas vai 5W30 vai 10W40 vai arii ir kaads cits variants!?!
Ja ticams un ne pārāk liels nobraukums, tad 0W30, ja ne, tad 5W40.
iRAFAR rakstīja: Diezgan laba tēma... Radās vēl viens jautājums...
Saabam regulāri izdeg spuldzītes... Kopš aprīlī tika nopirkts ir izdegušas 2 numura apgaismojuma, 1 miglinieks, nu jau 2 tuvās gaismas spuldzītes... Tā kā par daudz priekš 7 mēnešiem...
Kā vēl viens sipmtoms varētu būt tas, ka uz mirkli nokrīt motora apgriezieni, kad ieslēdzas ventilators...
Tāpēc spuldzītes jāmaina uzreiz abas. Es nedēļas laikā nomainīju visas aizmugures spuldzītes. Ja izdeg pakaļējais gabarīts, tad uzreiz vajag mainīt visas 4 spuldzes, savādāk rīt izdegs otra u.t.t. Tas pats ar atpakaļgaitu , bremžu un numura apgaismojumu.
Tie laikam domāti autiņu remontam. Nekā sarežģīta tur nav. Vajag tikai nedaudz izdomas un metināmo aparātu.
Ja nevar atļauties uzturēt SAABu, tad nevajag to pirkt.
nakujators rakstīja:
Nortel rakstīja: Varu pamest ļoti labu ideju.
Pasaulē vēl nav radīta masāžas iekārta, kura masē ar gaisa strūklām. Nesen mums izteica priekšlikumu tādu radīt. Masāža ar gaisa strūklu no medicīniskā viedokļa esot labāka nekā tradicionālā. Ieteicama cilvēkiem, kuriem ir sēdošs darbs. Vajagot to iekārtu uztaisīt kabīnes tipa.
Šitāda figņa jau ir - baseinos! Turies pie margām un tev ugunsdzēsēju cienīgu strūklu zem ūdens mauc virsū. 5 minūtes patusēja - jepal, tāaaada masāža
Tas ir pārāk primitīvi un bezjēdzīgi. Pasūtītājam doma bija tāda, ka, piemēram, ofisa stūrī stāv gaisa masāžas kabīne (kautkas līdzīgs masāžas dušai, bet bez ūdens). No darba nogurušais darbinieks tajā ieiet un stāvot kājās saņem dažādas intensitātes, spiediena, virziena, pulsācijas u.t.t. gaisa strūklu masāžu. Bet tam visam bija jābūt medicīniski pamatotam.
Bagāts dara kā grib, nabags kā var.
Varu pamest ļoti labu ideju.
Pasaulē vēl nav radīta masāžas iekārta, kura masē ar gaisa strūklām. Nesen mums izteica priekšlikumu tādu radīt. Masāža ar gaisa strūklu no medicīniskā viedokļa esot labāka nekā tradicionālā. Ieteicama cilvēkiem, kuriem ir sēdošs darbs. Vajagot to iekārtu uztaisīt kabīnes tipa.
Ko dos tas tavs patents, ja ķīnietis nokopēs un pārdos trīsreiz lētāk.
Gribēju savam arī iemest Vistu, bet parunājot ar profiņu sapratu, ka vista labākajā izpildījumā būs tikai pēc gada. Tāda kāda tā ir tagad, neder nekam.
Nu jau gandrīz gadu lietošanā ir IBM ThinkPad X60s lenovo. Viss ir ļoti labi. Mazs, viegls, ērts lietošanā. Prasās pēc ietilpīgāka akumulatora, bet iztikt var. Nevienas palomkas vai "bērnu" slimības. Sekmīgi izturēja nelielu kritienu.
Ja būtu jāpērk sev, tad padomātu. Varbūt arī nedomātu. Maksā ap 1200 Ls.
Vasja no tanku gumijas uztaisīs bukses pat maybacham. Un kas tad ir jaguārs - fords. Un fordu jau remontē uz katra stūra.
SAABam nekas cits izņemot benzīnu nav jālej. Mazdai lēju gandrīz visu iespējamo. Un kad viss bija saliets, nošķīlu.
Vakar pa discovery bija īsais kurss veca bmw iesmērēšanā.
Sāc ar ķīmijas ieliešanu. 90% gadījumu tā palīdz.
Man mazdai bija līdzīga problēma. Atrisināju ielejot radiatorā sūču novēršanas līdzekli. Labāk ņem šķidro, maksā ap 3 Ls.
Kā teica viens paziņa: "Ar SAAB brauc personības". Un personības izceļās pelēkajā masā.
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja:
F323F rakstīja:
Baisulis rakstīja: Varbūt man nopirkt sābu?
Nopērc gan, esmu ļoti apmierināts, ir krietni samazinājušies ikdienas izdevumi jo vairs nav jālej 22l/100km, bet gan pietiek ar 6l/100km
nu es tak muldu. Vai nu Audi vai BMW,tik ne saab.
Es ar esmu ar visām par BMW, bet bija variants, kas bija jāizmanto, pabraukšu ziemu un tad atkal pie vecajām vērtībām, jo tas Saab vien tāds dārgs opelis un grāmatvežu auto ir. Labs vidusmēra auto..
Kad nopirksi īstu sābu, tad vērtības mainīsies.
andzzza rakstīja: varbuut kaads zin kur nokachaat servisa gramatinju passatam 1997 1.8t ???
Par pāris latiem var nopirkt stacijas tunelī vai latgalītē.