Uz tādiem ticētājiem tie servisi arī dzīvo.
Ja regulāri veic apkopes un nejāj mašīnu, tad nekas neplīst.
Uz tādiem ticētājiem tie servisi arī dzīvo.
Ja regulāri veic apkopes un nejāj mašīnu, tad nekas neplīst.
Visas tās runas par DI blokiem un ķēdēm ir teiku līmenī.
Kamēr viss strādā kā vajag, nevajag nekur jaukties iekšā. Labāk uzliec labas riepas.
Dzonijs_007 rakstīja:
Seene rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet
Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus
1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas
2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums
3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.
par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis
varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?
Varbut ka baisi kļudos, bet tomēr liekas, ka 9-5 trīslitrinieks nav īpaši ne ar ko labāks par 9000 SAABa trīslitrinieku. Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā, lai SAAB spētu konkurēt ASV tirgū, kas toreiz (un arī vēl tagad) nesaprata, ka mašinām var būt arī mazāki motori. 3.0 ir dzīvē rijīgāks un pēc parametriem švakāks par 2.3T, bet mazliet jaudīgaks par 2.3t.
Es pats pēc 2.0T un 2.3T esmu nonācis līdz 3.0 TiD un pie benzīnniekiem nemaz vairs negribu atgriezties. Bet kopumā tie, kas apzīmējas ar "t" (mazo) vai ir vispār bez "t" (3.0) ir diezgan draņķīgi. Ja jau izvēlie SAAB, tad tādu, lai ir bauda braukt.
Kaarteejaa tukšā muldēšana jau ja pat nezini to ka 3.0 ir turbīna, tad no kurienes lai zinaatu ka tas ir draņķīgs motors un daudz rij rij tikpat cik 2.3 lai gan jauda ir tikai par 30ZS lielaaka, uzraaviens ir daudz labaaks kaa 2.3t 2.3 aero protams ir cits stāsts tāpat kā 3.0 tid kuru lika tikai pēc 2001.g un kurs pieejams tikai ar mehaanisko kārbu.
Pat parastais 2.3 ar lielo T iet labāk. Ir pārbaudīts.
snow rakstīja: gribu tadu auto kas butu starp istu bezcelnieku un vieglo auto jo netaisos pa neceliem braukt vajag lai var lidz jurai laivu aizvilkt un ziema lauku celus izbraukt.nav mazsvarigi ari atri pa asfaltu...
SAAB 9-7x
Seene rakstīja:
Nortel rakstīja:
SAABam visi stikli ir ar UV filtru. Pat rokas nevar nosauļot vasarā.
Opiņā! Šito es arī savējam pierakstīšu pie ekstrām. Nemaz nebiju iedomājies, ka tādā veidā var ķert muļķus. Stikls pats ir UV filtrs. Pamēģini aiz visparastākā logu stikla nosauļoties.
Mazdā rokas nosauļojās gandrīz kā nēģerim, pat apdega. SAABā nekas tamlīdzīgs nav novērots. Neliels brūnums bija, bet tas varbūt no atvērtā loga.
kliks rakstīja: Ir braukts ar vienu Golf II GTI, kuram bija konkrēti notonēti priekšējie sānu logi (un visi pārējie, atskaitot vējstiklu, arī). Mani noteikti redzēt nevarēja. Bet kas pats labākais - pats arī nekuja neredz. OK, maybe plēve bija par 0.10Ls/kvm, bet fakts paliek fakts, ka vadītājs neredz sānus un sānu spoguļus ne tik. Īpaši traki ir krēslā un tumsā. Tad var sānu spoguļis locīt klāt lai čuč ietaupītu degvielu.
Neliels tonējums tomēr ir noderīgs. Kaut vai vasarā mazāk karst un mazāk izbalo salons.
SAABam visi stikli ir ar UV filtru. Pat rokas nevar nosauļot vasarā.
Tā ventilācija/klimatkontrole ir programmējama. Pamēģini ieprogrammēt citu režīmu.
Ventilators vispār strādā?
Atslēdzot auto režīmu arī nestrādā?
Geskasfans rakstīja: Njā, bet nav patīkami, ka aukstu motoru sildi, lai varētu iesēsties siltā solonā, bet bendžas patēriņš uzreiz ir augsts
Bet tas tā, pa ērtībām ir jāmaksā.
Sildot patēriņš nemainās. Vismaz neesmu neko tamlīdzīgu ievērojis. Uzsākot gan var dabūt pat gandrīz 50l/100.
ceri vien... uz labu advokātu...
Baisulis rakstīja: Kāda jēga uzlikt stiklu un aplīmēt?? Tad jau var zem tā stikla uzlikt plauktiņu ar atstarpi kādi 20 cm, kur stāv kādas interesantas lietiņas. Piemēram-izbāzta zivs
Var jau visu ko, būs jāpamet šim ideja.
Baisulis rakstīja:
Nortel rakstīja: Bet stikla darbavirsma (lete) virtuvē izskatās ļoti labi.
Gaumes lieta. Man arī patīk stikls. Taču,kas redzems zem tās darba virsmas? Kā iebūvēta plīts,izlietne?
Patreiz jā, bet autors apsver iespēju līmēt no apakšas kautkādu līmplēvi, iespējams spoguleni. Tad jau redzēs.
Runājot vienkāršā valodā un dļja asobo t...., ir jābūt redzamam pasažieru izkāpšanas/iekāpšanas vai kravas izkraušanas/iekraušanas faktam un tas nedrīkst noritēt ilgāk par piecām minūtēm, tad tā skaitās apstāšanās.
Par modi es tikai tāpat pajokoju. Bet stikla darbavirsma (lete) virtuvē izskatās ļoti labi.
Nu tad apstrīdi to sodu tiesā un redzēsim, kuram ir taisnība.
Fufelis ne fufelis, bet ja ir iespēja, tad jāizmanto. Par to troksni vairāk bij domāts dzīvojamajā platībā. Ja logi iziet uz ceļu vai tamlīdzīgi.
vilhelms_tills nav radinieks fanfanam?
Baisulis rakstīja:
Nortel rakstīja: Jaunākais modes kliedziens ir logu vietā likt bruņustiklus. Tikai pagrūti uztaisīt veramus un nelielas problēmas ar ventilāciju.
Ko tas dod?
Paņem kautkādu 2cm bruņustiklu un pa tiešo iemūrē loga ailē. Ne troksnis nāk iekšā, ne zagļi tiek iekšā. Dzīvojamā telpā izskatās nu tā, bet garāžā vai saimniecības ēkā kak raz.
Jaunākais modes kliedziens ir logu vietā likt bruņustiklus. Tikai pagrūti uztaisīt veramus un nelielas problēmas ar ventilāciju.
Radinieks virtuvē uztaisīja darba virsmu no bruņustikla. Izskatās interesanti.
uudza rakstīja:
uupis rakstīja:
uudza rakstīja: Pilnīgi tracina šitādi kadri
Tevi besī tāpēc, ka nejēdz galvu pagriezt. Proti tikai gāzes pedāli mīcīt un salona spogulī matu sakārtojumu pārbaudīt.
Ja es neredzetu ka tas opis tur ir toč būtu virsū uzskrējis....
runa ir par to, ka man palielinot vai samazinot ātrumu viņš darīja topašu un visu laiku tusēja pa aklo zonu....
Viņš uzskatīja Tevi par sponsoru.
Ierauga policists stāvam zem zīmes "stāvēt aizliegts" stāvam auto. Vadītāja nav, nekas neliecina par pasažieru izkāpšanu vai kravas izkraušanu. Ko darīt - jālīmē.
Kravas izkraušana ir kravas izkraušana, nevis izkraušana un piegāde adresātam.
Kolēģim ir 95 Aero ar orģināliem gandrīz 300 000 uz šiltes, ar orģinālo ķēdi un DI bloku.