quattropower rakstīja:
Uggga rakstīja: Pats dzini vai kāds cits nobraukumu kruķīja?
Pats ar alkometru atkruķiju!
Ja nopublicetu sheit VIN kodu, tad varetu te publiski parbaudit ar vienu svanu uz MM, lai datubaze parbauda
quattropower rakstīja:
Uggga rakstīja: Pats dzini vai kāds cits nobraukumu kruķīja?
Pats ar alkometru atkruķiju!
Ja nopublicetu sheit VIN kodu, tad varetu te publiski parbaudit ar vienu svanu uz MM, lai datubaze parbauda
UUSA rakstīja: Labi,lai veicas-netraucēšu.
Tev ir interese par tadiem diskiem?
Uggga rakstīja:
AutoNets rakstīja: Nereti jaunajos daudzdzivoklju maju projektos dzivoklju ipasniekiem ir japerk auto stavvieta pie savas majas par 2000 - 5000 LVL.
Topika autors nez kapec grib, lai vinjam to autostavvietu namu parvalde davina par velti
Nu jau vairāk, vietām pat krietni vairāk www.db.lv/...
Es prieksh vienas mashinas pie pashiem logiem veel februarii pirku pa 3000 LVL. Otrai mashinai buus jastav autostavvieta, kas nebuut nav ipashi tuvu majaam.
Lidz shim dzivoju Jugla, kur mashina tika likta pie "podjezda", kur tika lauzti spogulji, vilktas sviikas uz saniem utt. Jaunaja vieta ir ideala kartiba - katram sava stavvieta, noslegta, apsargajama nosaciti un visi tagad laimigi. Bet ne jau par velti tas viss
Un arii tas lauku iedzivotajs, kam jauzbuve garaza, janober kaut vai grants pie garazas, piebraucamais celjsh - arii tas nenak par velti! Nu nevar veca guljamrajona iemitneiks tagad te kacaat pravas, ka vinjam nav stavvieta!!!
Nereti jaunajos daudzdzivoklju maju projektos dzivoklju ipasniekiem ir japerk auto stavvieta pie savas majas par 2000 - 5000 LVL.
Topika autors nez kapec grib, lai vinjam to autostavvietu namu parvalde davina par velti
Cik ta mashina tur ilgi ta stav, kamer te diskute? Parasti jau labs eksemplars par samerigu cenu aiziet 1/2 dienas laika, labaaks 3 dienu laika.
Piratss rakstīja: MAsiina ir 1998/3.
Buus pasmags gadijums, jo prakse raada, ka ap 10 gadiem un pie nobraukuma 300 000 km saak par sevi atgadinat motora spilveni (ceno 25-75Ls), stūres reika, turbīna. Uz to laiku izbeidzs arī aizmugurējie sturejoshie sailentbloki - 65-90 Ls.
Par degvielas paterinju - soseja ap 8-9, pilseta 12-14. Var pa soseju dabut ari visus 11-12, jo tas atkariigs no Tava kajas smaguma. Ja katru reizi ar lielu raavienu dzen garaam un turbiina burtiski svilpj, tad rekjinies, ka buus arii normals degvielas paterinjsh.
Es nobraucu ar S70 T-5 3 gadus un varu atzit, ka ir daudz izturigaks par tagadejo S60. Cietaks un nav tik komfortabls, remonta izmaksas tadas pashas.
Piratss rakstīja: Ir radusies velesanas iegut savaa ipasumaa so autoo, no vacijas. Vai atrastos LAtvijaa,kads siis automasiinas ipasnieks, kurs daliitos pieredzee par siis automasiinas ruugto un saldo pieredzi pie mums Lv? Kaa ir ar benziina teriniem, auto raksturigakajam ieziimeem? Teh.datos rakstiits ~9,6 uz 100km!
IEprieks paldies! (auto ir manuaalis, 176 kW (239 PS), 98.g3men)
Ja tai mashinai ir 239 zs, tad tas ir T-5, jo parastajam T ir 200 Zs. 2,5 20 v ir 170 Zs.
Kura gada ta mashinite ir?
Nezinite rakstīja: Domāju par ziemas riepām un dskiem Volvo S60. Viens no pieļaujamiem izmēriem ir R 15. Taču skatoties piedāvājumu, tur ir vēl virkne citu parametru - kaut kādi cipari no 6; 6,5 vai 7 un tad vēl ET no 35 līdz 47.. kā lai es pārliecinos, ka tas, kas man iepatīkas arī derēs manam auto?
Ja kāds S60 īpašnieks grib atbrīvoties no R 15 diskiem, tad dodiet ziņu - tie jau nu droši, ka derēs!
Varu piedavat R15 (terauda) par 15 ls/gab un R 16 (5-staru verpta zvaigsne, kas naca uz T-5 modeljiem) - komplekta cena 150 Ls. Abi komplekti ir bijushi uz S60.
azors rakstīja:
AutoNets rakstīja:
azors rakstīja: Sročna vajadzīgs MB Sprinter Sākot ar 2004 gadu un uz augšu. Obligātās prasības - Maxi, farkops, klima. Meils: azors2@inbox.lv
ja vajag, tad noperc: www.autonet.lv/...
Klat laikam te neviens par velti nenesiis
Umņik: 1) Iemet labāk man ezi dir.ā nekā es pērku no autoneta par saskrūvētajām cenām
2) Tu redzi tur kādu Sprinteri kurš atbilst manām prasībām?
Augsts gan Tev tas intelekta limenitis
Es neko nepardodu un no manis nekas nav japerk!
azors rakstīja: Sročna vajadzīgs MB Sprinter Sākot ar 2004 gadu un uz augšu. Obligātās prasības - Maxi, farkops, klima. Meils: azors2@inbox.lv
ja vajag, tad noperc: www.autonet.lv/...
Klat laikam te neviens par velti nenesiis
sviestdienis rakstīja: vai kaads ir veicis papildus skanjas izolaaciju.
1.ar likshanu zem panelja(torpeedas).
2. durviis.
3. uz griidas.
kur? cik maksaa? un vai bija jeega to dariit?
savā laikā atnāca viens MB VITO. Viss OK, tikai skanjas izolacija tam auto pilnigi nekada. Ja onka atbrauc ar ar veco mersi, iekap, izbrauka un secina,ka jaunais ir pat skaljaks ka vecais un tapec vinjsh padsmit stukas nav gatavs maksat - atlika nodarboties ar skanjas izolacijas uzlaboshanu.
Stulbums konkret, bet tika likts lieta porolons un limets pie atklatam blekja vietam. Galarezultats - apmierinoshs.
deksters rakstīja: Bet,ja ņem pēc būtības, pārkāpumu izdarījis tomēr zaķīc ir. Tik izbrauca uz to, ka nebija iespējams pierādīt Lai tak paliek vismaz tie punkti, nevajag jau pavisam nagļēk.
Ja jau cilvekam arii buutu TIKAI tie divi punkti, tad es domaju, ka neviens nesatrauktos. Bet ja cilveks ir regulars parkapejs, tad logiski, ka uztrauc arii tie divi soda punkti
Gan jau ar sho 'parsudzetaju' velak pie citas izdevibas parunas
Mks rakstīja: Sveiciens!!!
Tāda lieta, varbūt kādam arī ir gadījusies:
Volvo 850, 2.5-20 vārsti motorīts bez turbo, ņem un noslāpst braucot pa štrāsi uz 100 km/h. Panelī lampiņas iedegas kā ziemassvētku eglītei, tahometrs atslēdzas, kaut gan auto ir robā/mehaniskā kārba/ un joprojām ripo. Ar inerci turpinu ripot, pārslēdzos zemākā robā un motorīts atkal aiziet. Tā notika vairākas reizes nedēļas laikā. Tomēr pēc pēdējās reizes auto vairs nebija iedarbināms šādā veidā. Nobraucu ceļa malā, mēģināju pielast ar starteri, bet nekādu dzīvības pazīmju.
Varbūt kaut kas saistīts ar lambda zondi, viņas info lampiņa iedegas pati pirmā panelī pirms noslāpšanas, dzirkstele ir, benzīns ir un benzīnsūknis darbojas.
Man tadi simptimo bija, kad nestradaja tuksgaitas jeb droseljvarsts. Atradu labas zaales - noskruveju vinju nost un veselu dienu merceju karburatoru tirishanal lidzekli. Palidzeja peec tam. Bija viens smagaks gadijums, bet tam tad tirijam ar skjidrumu, kas domats ieroshu tirishanai (ne elljoshanai).
bet vislabakais variants - pieslegt pie kompja no nolasit kljudas. Ja netiek tuvaka laika pie Musa Motors, tad Viktors Marupee gan buus daudz pieejamaks.
andis100 rakstīja:
Lomixx rakstīja: BMW vai VOLVO???
PROTAMS VOLVO
reklama.lv
Avize / internets + telefons un apzvanot 17 sludinajums buus Tev rezultats.
A6 rakstīja:
AutoNets rakstīja:
Archijs2 rakstīja:
AutoNets rakstīja:
Nekas leets un STEIDZAMS nesanak, jo ir sakarigaki aparati par "steidzigaku" cenu:
www.autonet.lv/...
www.autonet.lv/...
www.autonet.lv/...
Man gan šķiet, ka viņš pārdod par vienu modeli jaunāku AUDI nekā tie. =)
Visi tie ir "delfini". Paskaties, kura gada ir STEIDZAMAIS un kura gada ir tie tris, neka jaunaka tur nav. Var jau to sarakstu vel papildinat, bet tas tikai piemeram ka neka STEIDZAMA tur nav, tas viss tufta!
Paklau gudriniek, ja u neatšķir benzīna dzinēju no dīzeļa un 1998. gadu no 2001, tad esi dīvains. Pie tam manam auto ir laba komplektācija un Quattro piedziņa.
Paelpo svaigu gaisu, tas ko sapipejies izies un bus Tev viss labi
Topika autors tirgo 1,8i benzinu, nevis dizeli
Archijs2 rakstīja:
AutoNets rakstīja:
Nekas leets un STEIDZAMS nesanak, jo ir sakarigaki aparati par "steidzigaku" cenu:
www.autonet.lv/...
www.autonet.lv/...
www.autonet.lv/...
Man gan šķiet, ka viņš pārdod par vienu modeli jaunāku AUDI nekā tie. =)
Visi tie ir "delfini". Paskaties, kura gada ir STEIDZAMAIS un kura gada ir tie tris, neka jaunaka tur nav. Var jau to sarakstu vel papildinat, bet tas tikai piemeram ka neka STEIDZAMA tur nav, tas viss tufta!
A6 rakstīja:
sintris rakstīja:
A6 rakstīja: Es arī ......vispār steidzami, cena ap 10000 EUR.
Vai kāds var no marketinga znaja pastāstīt kapēc pircējam būtu jāzin ka Tav ir STEIDZMI ?
Steidzami, manā gadījumā pēc iespējas ātri. Tāpēc arī cena nav kosmiska par tādu auto.
Nekas leets un STEIDZAMS nesanak, jo ir sakarigaki aparati par \"steidzigaku\" cenu:
sleepnis rakstīja: Es vēl skatos bremžu diskus. Ja ir sataustāma pieklājīga grope starp darba virsmu un to daļu , kur bremžu kluči vairs neņem, tad ir vismaz 200 000.
Tie diski ir tik nemainama detalja? Labi, ka veel degvielas bakaa neskatas - ja sausa, tad mashina ir nobraukta
Bremzu diski iet normali 1-2 gadi, tad var saakt kjimikjoties ar virposhanu utt, bet labak nomaina un viss.
Ozz rakstīja: Labojums pie pielikuma-
MMR var noteikt noskreejienu TUR tikai garantijas laikaa...
ja taa masiina arii peec garantijas buus pie diileriem apruupeeta( es domaaju aarzemees) tad neko vinji nepateiks.
taadi piiraagi...
Cik Tev puis ir sakars ar matematiku?
Protams, ka MM var pateikt TIKAI noskrejienu garantijas laika un var pateikt ari to, kas garantijas laika ir remontets. Ja garantijas laika noskatities VOLVO ir nobraucis 30 tukstoshus gada, tad logiski var pierekinat klat arii tos 2-3 gadus pec garantijas un ir aptuvena bilde skaidra.
Ja ir doma uzzinat realo nobraukumu 10 gadigai un vecakai mashinai, tad tas nav reali. Parasti 3-5 gadigu auto Latvija ieved ar 120-180 tukstoshu nobraukumu, bet pec pirma zvana uz MM jau pasaka, ka nobraukums ir 250 tukstoshi, tad kadi vel komentari?
Bzzz rakstīja: Tiek lūkots kantains universālis volvo 850 vai pirmās paaudzes V70. Visreālāk ar 2.5 20V motoru. Jautājums ir kādi uzlabojumi ir V70 pret 850? Tā uz aci šķiet, ka ir salons un panelis biški smukāks un priekša nedaudz apaļīgāka. Motori ir tie paši? (2.5 vai citreiz raksta 2.4 benzīns 20V) Hadene tā pati vai labāka/dārgāka vai švakāka/dārgāka? Īsāk sakot - kas tad vēl V70 ir labāks par 850to? Kapēc maksāt pāris štukas vairāk par V70?
Vizualais - lampas prieksha un aizmugure, priekshas motora parsegs, reste utt, bagaznieka vaks, bamperi. Reaali no vecaa 850 der tikai durvis.
Salonaa panelis pavisam savadaks, tur nav ko diskuteet.
S/V 70 ir perfekts (ja taa var teikt) priekshas stabilizators, jo 850 tam juka nost bukses, bet 70 jau naca cita konstrukcija. Ja panjem veco 850 (liidz 1993.g.), tad shara skruvejas atseviskji, jaunakam 850 un S/V 70 jamaina viss plaukts kopaa.
Abiem modeljiem amortizatoru atbalsta gumijas juka nost. Arii klokjvarpstas blivslegs karbas galaa ar laiku tek un jacelj nost karba.
Bzzz rakstīja: Tiek lūkots kantains universālis volvo 850 vai pirmās paaudzes V70. Visreālāk ar 2.5 20V motoru. Jautājums ir kādi uzlabojumi ir V70 pret 850? Tā uz aci šķiet, ka ir salons un panelis biški smukāks un priekša nedaudz apaļīgāka. Motori ir tie paši? (2.5 vai citreiz raksta 2.4 benzīns 20V) Hadene tā pati vai labāka/dārgāka vai švakāka/dārgāka? Īsāk sakot - kas tad vēl V70 ir labāks par 850to? Kapēc maksāt pāris štukas vairāk par V70?
Sunis rakstīja:
tipone rakstīja: Interesanti būtu salīdzināt S60 S80 vai Audi A6 un līdzīgu auto uzturēšanas izmaksas.
Vai tiešām S60 būtu visdārgākais variants?
Man domāt, ka volvo ir lētāk uzturams nekā A6. Man gan A6 '02 gada bija tikai 7 mēnešus un 20k km un labā tehniskajā stāvoklī, tāpēc tā īsti remontējis nebiju. Tam audim piekarē krietni daudz alumīnija. Ja dīzelis V6, tad nav degvielas ekonomijas, dārga apkope (tās pašas zobsiksnas maiņa), kaut kādas ar kloķvārpstu saistītas problēmas. Un audi reāli arī zog, tas nozīmē lielākus Kasko maksājumus + papildus ieguldījumus pretaizdzīšanas iekārtās.
Nupat S60 remonteju priekshas piekari. Priekseja sailentbukse (hidrauliska) 23 Ls, aizmugureja 12 Ls, lodveida balsts (shara) 17 Ls. Viss skruvejas un presejas un nav plaukts kopaa japerk. AUDI A6 priekshas piekare abaam puseem un stabilizators viss kopaa maksaa ap 500 ls (materiali + darbs).
arba rakstīja:
Nezinite rakstīja: es teicu, ka auto paciets? Es teicu, ka man nepatīk plānie riteņi, jo.. vienu jau pārsitu uz ... tramvaja sliedēm
Turi lielāku spiedienu, tuvu pie 3 atm.
Man kaiminjsh brauka ar Volvo 70R, kam 17 collu ritenji un ta normali tiek parasti piepumpeti.
Es ritošo daļu remontēju 1x gadā, viņš to dara vismaz 3x gadā un lielos apmēros. Jaa, tads sīkums - vasara manam S60 ir 16 collas ar normālu spiedienu un ziemā pat pārlieku uz 15 collam, lai veel mikstak.
Man darba kolegjei pie biroja nozaga numura zimes. Pecpusdiena aizbrauca uz CSDD un nakama rita jau bija mashina ar citam numura zimem.
modena rakstīja:
mrpresident rakstīja:
modena rakstīja:
exif rakstīja: ~350-400tk buutu normaals nobraukums shim
manējam 1996.g. dīzelim - ap 365000km.... divus gadus atpakaļ bija 255000km... ta ka beidziet ģemagogiju te dzīt... ne visi auto tiek pirkti nepārtrauktai braukšanai... jāatceras arī par pensionāriem - kuru īpatsvars no kopējas masas ir samēra liels...
Ja protams!!!
Un vislielakais ipatsvars Vacija (vismaz no mashinam, kas nak uz LV) ir auto ipashnieki - macitaji, kas brauc tikai un vienigi svetdienas uz baznicu un 1diena uz lielveikalu!
pavasarī pirkam no vienas vācietes Mazda MPV 2003.g. dīzelis... noskrejiens 78 000km... sieviete dzīvo neliela pislētiņa - un vajadzības dienā nobraukt daudzus kilometrus vienkarši nebija... ta ka nevajag te... un vispār šiem ģimenē bija 4 auto... pa dienu viņas mātes un tēva autiņi stavēja pagalmā... tak 4to praksē ir bišķīt citadāk....
Tu te ka advokats uzmeties? Lai nopublice VIN un beigsies shitie stastinji!!!