Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
Gregers 02.05.2008 20:24

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.

Pirms runā paskaties par ko tu runā!

Es arī paskatījos - tikai neprecizēju ka runa ir par priekšas piekari, jo saprotamu iemeslu dēļ "pēcpuses" tiešām nevar salīdzināt.

Sorry nepiedomāju, ka varētu pārprast.

Tu kautko spēcīgi jauc, CTS piekare ir ļoti pat ok un par ļodzīgu to var tikai EVOIV nosaukt!

Gregers 02.05.2008 20:30

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

Tu tikai ar vienu visu dzīvi jau brauc!?

Ar Saabu nominu 450k, ar Vision 190k, pacifica ir bračkam un nu jau 90k Rover kaimiņš lieto, dzerot piffo uzpļāpājam šad un tad, atsauksmes tikai labas un pa to biškuvairākpargadu ko viņu redzu braucam ar 75 tikai pāris reizes bijis ko taisīt.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Nu tu esi bagats vīrsvienam pašam tik daudz autiņu.Tapec likas kur tada pieredzeUn kad tu ar visiem paspej izbraukt???

Gregers 02.05.2008 20:33

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

Pieredze IR ļoti liela jo darbs man tāds- zināt kādi auto ir kādi, klienti ap 200 un visiem viena, divas mašīnas, gan jaunas gan netik un no visiem ievācu info kuru viņi arī sniedz nealojoties jo zin, ka pašiem manu palīdzību var ievajadzēties pērkot nākamo auto.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Nu tu esi bagats vīrsvienam pašam tik daudz autiņu.Tapec likas kur tada pieredzeUn kad tu ar visiem paspej izbraukt???

Gregers 02.05.2008 20:35

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!

A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus

man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.

Piedod, man protams ir grūti vērtēt Audi piekares ilgmūžību, jo jaunajiem Audi es neesmu pat tuvumā stāvējis, nu nav jams patreiz manam maciņam domāts, bet ne jau dēļ remontiem, bet gan dēl jauna auto cenas. Bet nu nedomāju ka konkºetais tehniskais risinājums ir neizturīgs, arī iepriekšējais bija pietiekami izturīgs, tikai maiņa gan bija reāli sālīta ( tā pie 150 -200 kkm. nobraukuma).

Ir diezgan ok izturība, saus 70k var ar jaunu nobraukt taisot tikai sīkumus regulāri, bet tā cena ir neadekvāta, Lexus ir ievērojami izturīgāks, bet lētāks un labāk aprīkot, un tas salons...garlaicīgs, nomācošs, drūms, "ciets"

Gregers 02.05.2008 20:43

Yetti rakstīja:

arba rakstīja: Nav jēgas meklēt + un - , strīdēties, kam lielāka jauda, kam lāgu atspers, kam salons labāks, štrunts tas viss ir. Auto izvēlas ne tādēļ.

Auto izvēlas sajūtu dēļ !!!

Man amo riebj, viņu ļodzīgās , mīkstās gaitas dēļ, klubkrēsliem lidzīgo samta sēdekļu dēļ, kuros var ērti iekārtoties ar kafiju rokā, un pilnīgi neinteresē, kāda viņam kvalitāte, cik zirgu u.t.t.

Bet, ja man būtu regulāri jānobrauc 1000 km pa taisnu, līdzenu ceļu iespējams, ka pirktu amo

Man gan arī vācu mašīnas nepatīk

+1

Amo ja daudz jābrauc

Japo ja gribās visu laiku gāzt un negūldīt

Vācietis ja esi iesīkstējis pagātnē, ja esi atkarīgs no apkārtējo viedokļa, ja nepieciešams liekt pirkstus.

Krievs ja vajag iemeslu regulārām pjankām garāžā

Čhina ja ūdens galvā(izņemot dažus ļoti pat cienijamus exemplārus pim. Kia Sorento)

Francis ja nezini kā izlēkt.

Ja kādu interesē varu vienu pētijumu aprakstīt, kādi ir kuru marku īpa;snieki

+1

tā pauž atbalstu kādam viedoklim...

i-kultūra....

Gregers 02.05.2008 20:44

Dīvaini, bieži kompis ieliek rakstīto citātā kaut rakstu zem citāta...

Laikam rokas līkas =)

Gregers 02.05.2008 20:52

Uh_ti rakstīja: Kā reiz ar dizainu viss ir OK. Nedaudz atgādina Voju pirmsākumus.

Tā jau prezentācijā arī teca, ka atgriežas pie pirmsākumiem/klasikas dizainā

Gregers 02.05.2008 21:06

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja:

Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

sviestc... automātā ir detaļas, kas regulāri jāmaina - frikcijas diski... tie ir kā bremžu uzlikas, kad jāiet, tad jāiet un viss...

vienkārši štatos to veic jebkurā garāžā pa kapeikām, bet pie mums tas ir kārbas remonts par pusi no auto vērtības...

Jā, jo pie mums veljoprojām nav sapratuši ka klientu vajag navis sipt, bet kūlturāli apkalpot =)

Cik bieži šie jāmaina? Manam 100k miles, bet kārba vel nav bijusi skrūvēta vaļā, tikai ātruma devēju nomainiju

Gregers 02.05.2008 21:21

UUSA rakstīja: Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.

Aiz 2.7 ir komats!

2.7 ir litrāža!

Nobraucis ir vienu miljonu jūdžu, kas ir normāls darba cilvēka auto noskrējiens.

Gregers 02.05.2008 21:26

UUSA rakstīja: Oi,sorry-tas laikam matora tilpums tur iemaisīts.Par 250 nebrīnos,jo TUR ir labi ceļi un darbs tālu no mājas,kā arī benzīns lēts.

Sinēja Latvijā, jo pirms tam kā taksists grieza, bet pēcāk atnāca pie manis strādāt un tendējās uz arpusrīgu.

2.7l ir svarīgi jo tieši šis dzinulis ir vārgākais visā amo saimē, bet ja kopj un eļļu katrus 10 000 nežēlo kā redzam arī kalpo godam.

2.7 chrysler dzinējs kā kompromiss starp ekonomiju 7 šoseja 13 pilsēta un jaudu/ klusumu 208 hp/270nm.

Gregers 02.05.2008 21:28

Kindzulis rakstīja:

Yetti rakstīja:

Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

nea... vissss atkarīgs, ko tu no tā auto gribi, tad sākas big vai small block un protams: Edelbrock...

bet TG/AM tikai tāpāc, ka sāksies debīlie spiedzieni... ja tev patiesi interesē, tad pilns tīkls ar šamiem...

t tg/am- bazara nav

bet par caariem- tak kaada atshkjiriiba...ar ko brauc... cilveekam patiik....var atljauties- i mieraa bet seedeet un utis mekleet- nu sorre... tad jau tikpat labi var cept augshaa topiku- blondiines vs brunetes

Es jau ar par to, ka katrs brauc ar to kas patīk, bet zb, ka vācu autobūves fani noliek amo autoīpašniekus, un noliek bez faktiem, tukši, neargumentēti savārstijumi tipo rijīgs, neuzticams utt kautgan tā nav. Vot i gribēju parunāt.

Gregers 02.05.2008 21:31

Offtop.

Vai kāds var pateikt kur uzpildīt kondiķi.

Pie mūsdienu servisa personāla bezatbildīgās attieksmes pret auto bail nepazīstamā vietā pildīt, ka nesasipj kko.

Gregers 02.05.2008 21:32

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja:

Sinēja Latvijā, jo pirms tam kā taksists grieza, bet pēcāk atnāca pie manis strādāt un tendējās uz arpusrīgu.

2.7l ir svarīgi jo tieši šis dzinulis ir vārgākais visā amo saimē, bet ja kopj un eļļu katrus 10 000 nežēlo kā redzam arī kalpo godam.

2.7 chrysler dzinējs kā kompromiss starp ekonomiju 7 šoseja 13 pilsēta un jaudu/ klusumu 208 hp/270nm.

būšu nepieklājīgs...

kop sūdu kā gribi, tik un tā sūc...

maybe, pašam jau arī tas 2.7 nepatīk, bet īsti mīnusus arī neredzu tam bīdelim.

Gregers 02.05.2008 21:33

WALA rakstīja: Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.

200k jau nekas nav! SAAB man pie 400+k bija bez īpašas kopšanas lieliskā stāvoklī.

Gregers 02.05.2008 21:36

WALA rakstīja: Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.

Khm...nospiedās Submit.

Patrizējam 300m ir 132k miles un vel visa piekare oriģinālā izņemot stab. atsaiti, šaru vienu, amortizātorus un nevajadzīgi nomainītajiem atbalsta gūltņiem, bet tehniskā neko neuzrāda, viss lieliskā kārtībā.

Gregers 02.05.2008 21:42

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja: ....bet tehniskā neko neuzrāda, viss lieliskā kārtībā.

nea...

ja tu auto kop pēc tehniskās...

Tipo tu katru vakaru nevari aizmigt kamēr kko nēesi nomainijis!!!!

Ja nekas neklab, negrab, un citādi par sevi nedo mnīt ad servisā tikai reizi mēnesī iebraucu apskatei.

Gregers 02.05.2008 21:44

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja: ...

maybe, pašam jau arī tas 2.7 nepatīk, bet īsti mīnusus arī neredzu tam bīdelim.

lietotu neņemtu

Es ar nobijos jo redzēju cik daudz nobraukti 2.7 nāk Latvijā.

Bet ja par tehnisko pusi runājam piem. labs eksemplārs iepirkts,

Ko vari teikt? Kam uzmanību jāpievērš?

Gregers 02.05.2008 21:51

Uh_ti rakstīja: H v zin kam, vk ja esi pro draivers, gan jau auto pats pateiks priekšā!

Man pašam 3.5 special. Bet ar to 2.7 brau vecis diezgan piekasīgs auto teh. stāvoklim un itkā neko neredz.

Gregers 02.05.2008 21:54

Uh_ti rakstīja: H v zin kam, vk ja esi pro draivers, gan jau auto pats pateiks priekšā!

Kur pildi kondiķi?

Gregers 02.05.2008 22:12

Uh_ti rakstīja: Tad jau Tev nav jājāj stikla kalnā, gan 'piekasīgais' tehnikas eksperts pats tiks galā!

Info, ja kāds pajautās, o šitai tāds nepaasts eksemplārs kurš nelūzt, bet slava tak i!

Gregers 02.05.2008 22:34

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

Austrālietis ražots austrālijā ar GM dzinēju

GM sen ir globāls koncerns, tāpat varētu Opel nosaukt par amerikāni

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

mustanga un corvettes gadījumā ne tikai filozofija bet arī romantiskas attiecības ar kapeiku.

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

sūpojās un kā vēl, pabrauc ar eiropieti uz 55,60 profila, sapratīsi

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

tas ka amerikosi ir stulbi, sen skaidrs.

Bet eiropas auto ar citronu ar nav nekāds megaretums.

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

nēesi pietiekoši eiropiešus mēģinājis.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

varbūt tādēļ, ka arī ar veseliem amortizatoriem tas auto nelīdzenumos uzvedās kā no ķēdes norāvies.

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

kā var nebūt tuvie, nu gan sviestu sarakstīji.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

greger Roush un saleen ir tjūna kantori un nesāc runāt par uzrāvienu, kā galveno auto mērauklu

un salons jekuram amo ir plastmasas un lētuma kalngals.

Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!

šito jāliek pie sienas rāmītī.

Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!

domas kalngals - pa gludu asfaltu dajebkura piekare ir ļooti izturīga.

hmz vidsmēra amo ir ~50 - 60 zs litrā

vidusmēra vācietim - 70zs litrā

griezes no litra arī dažreiz eiropietim ir pat vairāk.

tad vēl amo pretīgi mīkstie ķebel kuros sāp mugura garākos ceļa gabalos.

Starp citu tiem, kas vēlas no usa vilkt jaunus un mazlietotus auto neaizmirstiem pieskaitīt sertifikāciju(pēc 2000 gada obligāta), muitu un PVN piemēram Chalenger SRT8 sanāk 40 keur iekš lv

1. Austrālietis ražots no Chevrolet detaļām un ar to pašu dzinēju kas ir Mustang, korvetei C6 un citiem.

2.Tā ari ir filozofija! Lēts, tūnējams auto!

3.Esmu mēģinājis!!! Zem 90k eur nekas pat tuvu nestāv!!! Jā phaetons, GS, S klasse ir ok, bet pārējos pēc amo liekas nēerti un sāp mugura.

4.Pats braucu ziemā ar 65 profīlu, vasarā 60 profīlu, bet 225 riepām!

5.Kādēļ nebraukt daudzus gadus ja auto apmierina un nelūzt.

6.Ko domā ar vārdu nelīdzenumi? Uz izdangātas šosejas kā pielīmēts, bet uz lauku ceļa trepes jā nepārāk ok, bet VIŅI NAV DOMĀTI ZEMES CEĻAM< TAM IR JAPO UN VECIE VĀCIEŠI(pirms 1995g)

7.Dauns, ko vēl es varu teikt! Tas ir tēlaini, nav-lasi ļoti sliktas!

8.Tūnunga kantori kuri tavā vietā uzlabo auto un vispār minēju tos salīdzinājumam, ko sniedz muskuļnieks par 65k doļu pēc sertifikācijas.

9. Kurr tu Latvijā redzi gludu asvaltu? Amo nav domāti zemes ceļiem, bet gan sliktam asvaltam ko arī tur lieliski!

10.Kas tas par amo ar drēbes salonu!!! Nezinu pat spriest par amo drēbes salonu jo ādas salons liekas ērtāks un ādas saloni amo ir exelenti, visizturīgākā āda no visām markām(nākamais ir SAAB)

11.

Gregers 02.05.2008 22:36

Uh_ti rakstīja: Ā, Gregers, žirafe tiko izlasīja tavu jautājumu par gāzi. Tikko, šonedēļ uzliku (sen vajadzēja). Daudz lasīju par visiem +/-. Pagaidīju, līdz draugs savai Santai uzlika. Tad arī, ņemot vērā voyagerclub.lv pieredzi, liku pie tur ieteiktā meistara (skatīt voyagerclub lapas sadaļu: partneri). Meistars ieteica pašu lētāko, BET pašu atstrādātāko sistēmu. Maksāja 550 Ls bez PVN. Šobrīd vēl joprojām esmu ekstāzē. Neesmu nobraucis 1k km, tas lai nokalibrētu sprauslas. Gāzes smakas salonā vnk nav. 1. dienā pēc uzlikšanas bija, domāju, bļ..., tagad būs jāosta gāze? 2. dienā smaka pazuda kā nebijusi. Ā, arī par jaudas zudumu neko nezinu. Vienīgi šobrīd pie 4k apgriezieniem rijās ciet un pārslēdzās un benzīnu. Taču, nokalibrējot sprauslas, tam vajadzētu pazust. Savādāk diezvai šis kantoris vēl joprojām būtu voyageru mājas lapā. Konkrētāk varēšu pateikt pēc ~2 ned.

Liels paldies!

Gregers 02.05.2008 23:32

GirtzB rakstīja: Es nekur neraxtīju par auduma salonu - arī ādas saloni amo izpildījumā ir lētuma kalngals.

Nejau kopā Mustangu ar Corveti un Holdenu

tas ka raksti ka jamiem vienāds motors vien nozīmē ka nezini kas ir kas

Ja tev šķiet ka Amo un SAAB(ierinadas) uz mūsu šosejām labi turās, tad pabrauc ar ko cietāku(kaut vai 9-5 Aero), secināsi ka jamie vispār neturās

Dauns es nēesmu - mācies skaidri izteikties

hmz, lētus grabošus(tm(nav obligāti jāgrab)) salonus tjūnēt ir megačakars, jamie kantori tos auto padara tikai jaudīgākus, piemirstot par dažām citām būtiskām lietām.

Amo filozofija ir lēts vienreizlietojams auto, tāpat kā vienreizlietojamie fotoaparāti.

p.s. pa 65k doļu nekas tjūnēts tev nesanāk tas ir sērijveida Challenger SRT8, un šabos ka jams sniedz labākas izjūtas kā mazlietots ///M, RS vai AMG par to pašu naudu

Ādas saloni kāreiz ir visok, vācieša ādas krēslā jūtos kā uz žiguļa dermantīna benķa. Amo normāla bieza āda nevis trausls balējošs...kautkas...

Korvetei un Holdenam viens V8, Mustangam nedaudz modificēts.

Fakti vecīt!!!

Kamdēļ man cietāks? Man tie Grifini un 300m kāreiz tieši patīk ka nav katru plaisiņu jāizjūt kā vācietī!

Un starpcitu Aero itin ok turās pa plesenes pirmo joslu, labāk kā BMW 525 un A4, ar tiem visu laiku nācās cīnīties lai no joslas nelec ārā!!! SAAbu un amo mierīgi ar vienu roku vadu, jo rises un bedres šie ignorē!

Par vienreizējiem piekrītu ja runājam par 2004 un jaunākiem ražojumiem, bet pirms...nu, nu un ko vēl izdomāsi?

Saloni ir piem 300m, Pacifica, Vision utt ir itin normāli tikai saskrūvēti slikti un skaņas izolācijas maz, pārskrūvēt un noizolēt nekāda čakara neredzu!

Roush Mustanga 2007g cena 47k dolāru, jau komplektā būs ar ādu apšūts pr. panelis, hroma daļas, mūsdienīgāka paskata audio/klima vadības bloki, modificēts dzinējs, piekare un pastiprināta virsbūve precīzāk te

www.youtube.com/...

Lietotai S, RS, M, AMG!!! Nu nu...kādam einšteinam jābūt lai nopiktu auto kuru iepriekšējais saimnieks ir no visa spēka lauzis!?

Gregers 02.05.2008 23:35

GirtzB rakstīja: p.s. negludu asflatu arī eiropieša piekare tur lieliski (no liglaicīgas bmw cietpiekaru lietotāja pieredzes)

Atkarībā ko domā ar lieliski tur!

Ja to, ka ik pa 25k jāpārliek visa piekare tad vajadzēs piekrist, bet manuprāt labāk palikšu pie amo kuram ar 132k jūdžu noskrējienu vel ir original viss!

BMW piekare izturīga!!! Nu ko tu tagad fleitē!

Gregers 02.05.2008 23:47

Es jau paspēju =) brīdi atpakaļ uz zāli pabiju tā kā es jau.

Kāpēc ja amo īpašnieks saka, manuprāt vācu auto ir arlaicīgi, nēerti un neuzticami tad es mūldu un tukši iztērēju laiku, bet vācu stūrētāji var nodirst katru kas pasaka, ka stūrē amo un tā esot objektīva viedokļa izklāstīšana kaut ja iedziļināss tad tikai gaumes lieta, jo vācieši sausiņiem, amerikāņi sliņķiem un viss jo katrai markai savi mīnusi. Amo piem grab salons, nav kur remontēt, grūti atrast ar noskrējienu zem 350k km.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti