Bet cena mērenā kosmosā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet cena mērenā kosmosā
Nav viena faktora kas strādātu visās auto un cenu grupās, Ā nē ir gan-cena.
Jauns semīrs 100k, trīsgadīgs 60, starpība diezgan manāma, jauns jazz 14, trīsgadīgs 9. Procentuālais zaudējums līdzīgs, absolūtā daudzumā nekāds.
Vai tad XC60 nav DRL? Šādā gadījumā viņām būtu jāspīd arī slēdzim esot "izslēgtā" pozīcijā.
Arī ar krēslas sensoru var nomudīties gaismu slēdzi atstājot izslēgtā nevis "auto" pozīcijā.
Tendencei gan piekrītu, vairāk gan nācās novērot rudenī jo tagad gaišais laiks diezgan īss un maz būs tādu kas nebaruktu pa tumsu.
Vainīgais draiveris maksā līdz 500 eur pašrisku.
Redzot vienu daļu Citybee braucēju pārņem šausmas:
1. Kā viņi tika pie vadītāja apliecības
2. Pēc gada vai diviem tās mašīnas būs derīgas tikai palikšanai zem preses.
msh rakstīja: Es labāk gribētu lai viņiem būtu kāda īpaša atpazīšanas zīme, apgaismota, lai zinātu ka viņiem jādod virsū ar tālajiem - es varu pilnīgi saderēt ka tas "iecērt acīs" punkts ir dēļ tā, ka tas huiņas asistents mani laicīgi nepamana - jo tā kā manā mašīnā gaismas pārslēdz cilvēks, tad tās gaismas mēdz pārslēgties tad, kad pretī braucošais atrodas aiz līkuma, aiz uzkalniņa vai puskilometra - kilometra attālumā - tikmēr to adaptīvo lukturu vadība savus segmentus slēdz ārā tad, kad kamera pamana kaut ko pretī braucošu; es noteikti neesmu pārāk labi pamanāms, jo tuvie ir tuvie - bet ja pretī spīdētu kāda zīme, vismaz pēdējajā variantā zinātu ka tādam jādod ar tālajiem virsū... ![]()
Matrix LED ir mēģināti tikai iekš B9 audī-nu ir tā ka "ēnu" reizēm uzmet pat uz labu ceļazīmi, reizēm pretimbraucošajam nākas uzmidžināt lai visu(ne)redzošā acs viņu pamanītu.
Konkrēti gan līdz galam nesapratu kas tieši traucē atpazīt pretimbraucēju jo pa 600km nebija reize kad kādam priekšā braucējam tiktu bliezts mugurā.
Katrā ziņā top gala LEDs ir kodīgs bet tāpat mazāk žilbinošs kā H4 bixenons sapuvušā lukturī.
kasinsh79 rakstīja: Pagaidām visstriktākie ir igauņi. Patiešām, arī esmu saņēmis "brīdinājuma naudas sodu" - 7 eur apmērā. Bet - par 3km/h pārsniegtu ātrumu
Pieļauju, ka citur vienkārši ir lielākas pielaides ātrumam.
P.S. Man jau liekas, ka no UA vai BY neko nesaņemam.
Estiem tā sistēma kā pulkstenis strādā-2x bijis +4kmh par 9 eur un vienreiz +7kmh par 21eur, labākais ka vēstule uz galda nedēļu pēc bildēšanas, vietējie tikai pēc mēneša izskata ![]()
Dzēšoties 200-0 bremzēm ir jāveic precīzi 4x lielāks darbs kā 100-0.
Par riepu dilšanu pajautā jebkuram mototūristam, pēc pārsimts ātri nobrauktiem kilometriem riepas paliek kantainas, mocim saskares laukums mazāks tādēļ efekts izteiktāks bet mašīnai notiek tieši tas pats.
Arī divas tonnas velkas bez problēmām, ar kārtībā esošām bremzēm un pareizi uzkrautu piekabi neredzu problēmu. Tas gooseneck sevi sāk pierādīt virs kādām 3 tonnām piekabē un tad jau vairs nav starpības vai tā tiek krauta maxibusā, kravas kastē vai uz pikapa piekabes. Pikapam ieguvums būtu kāda zemās grīdas platforma ko piekabināt auzmugurē-šādā gadījumā tas jau izskatās pēc biznesa un tad paliek svarīgas arî izmaksas, kuras pikapa gadījumā ir tūtē. Ja kāds lielsaimnieks ir tik turīgs ka ar šādu setupu var apmierināt iegribu justies kā amērikā tad to nevar liegt ![]()
Ar ko viņa būtu labāka par uz ābola kabināmu piekabi?
Pieejamas nav, pikapam kravas kaste aizņemta, pārdot arī nereāli
Liekas ka lielākā problēma būs vadītāja apliecību kategorijās-amīšiem vieglais skaitās līdz 7 ar kautko tonnām(negarantēju 100% patiesību) attiecīgi tādu treileri var vilkt visi kam ienāk prātā. Pie mums F350(kas būtu normàls vilcējs) jau vajag c1 kategoriju piekabei vēl e kategorija piekabei jāpiekārto.
Pieliekot jebatoriju ar tā pasākumu atgādāšanu un reģistrēšanu vienkāršāk ir nopirkt kko uz vietas.
Liekas Vācijā redzēju tādas piekabes tirgojamies, cena bija vienkārši kosmosā.
Sen bija tāds focus 1,8tddi ar 90zs, brauca kā traktors, vilkme bija pie jebkādiem apgriezieniem un bez aiztures, sajūtās likās ka mēmi iet kaut pēc cipariem 0-100 bija ap 13+ sekundēm. Kamēr benzīni sakacinājās un modernie dīzeļi sapūta turbīnas es jau biju gabalā
Nu jau cita lieta, pie šādiem režīmiem tie patēriņi tādi varētu arī būt. Diezvai vairāk par kādiem 15% draiveru varētu tādā režīmā iekļauties ![]()
Bet Tu taču pats redzi ka abos priekšējos stūros uz augšu ir pumpas aka gaisa kabatas, kurā katrā ietilpinās stabils puslitrs.
Par slīpumiem-Statoil Kurbada būs izteikts piemērs-tur pildoties pie sūkņa ar slīpumu prom no tā bākā var saliet ~45 litrus, visur citur ar taisnu pamatu 42, max 43, braucot 700km aprēķinātais patēriņš būs ar 0,x litru kļūdu, pildoties pēc 100km kļūda jau var būt pat 100%.
Uz ko es tēmēju-nebrauc ne 1,6 ne 2.0 pa šoseju cilvècīgā režīmā zem 4 litriem un ar vidējo zem 5.
Pilnas malas ar slīpiem pamatiem pie sūkņiem, pilna bāka ir ļoti neprecīzs mērījums tādēļ jo vairāk tiks nobraukts jo mazāka procentuālā kļūda un tad nav brīnums ka 100km var nobraukt ar trīs litriem.
Kas ir bākas metode braucot 100 km? Pa manam tas ir kad pielej pilnu bāku, nomet kilometrus un brauc līdz tukšai, tad lej atkal pilnu un skaita kas sanāk, arī tad rezultātā ir iespējamas brangas kļūdas kautvai dēļ mašīnas slīpuma uzpildes laikā.
Tad cik vari nobraukt ar bāku? Braucot 4 k mēnesī to būtu itin viegli noskaidrot.
Tas patēriņš pēc bākas vai pulksteņa? nobraucu 60k un vidējo zem 5 nu nekā, pārsvarā drusku zem 6-ar bāku (50l) standartā 800-850km, 900 varēja uz garajiem gabaliem. Man gan bija universālis.
Man ir līdzīgs novērojums-ar automātu var pabraukt krietni mierīgā, tas gan ja automātam daudz pārnesumu.
Ar manuāli C-max'am bija tāda tizla kārbas attiecība ka uz 50 braucot ceturtais vēl nevilka bet ar trešo sanāca pamatīgi zāģēt-tad vai nu zāģē vai liec ceturtajā un kruizē ar baudāmiem 65-70.
Ar šādu vizinājos kā nomas auto-salona ietilpība ļoti laba, motors bija kkāds ar trim cilindriem, iespējams tas pats 1,2 un ne velna nevilka pat priekš šāda izmēra auto, jo paātrinājums beidzās ieliekot otrajā ātrumā. 30k noskrējis nomas auto varbūt nav labākais etalons bet nu ar kādu dusmīgāka motoru būtu pat tīri neko eksemplārs.
Tāpēc ka ja tos visus loriņus sakarinātu uz analogām vadības ķēdēm tad tajā vadu mučkulī un releju jūklī neviens neko nespētu saremontēt. Ir starpība vai loga apsildes relejs stāv motortelpā vai atsevišķā blokā kkur bāgūzī, kurš pie viena spēj nobarot visus lukturus, slēdzeni, logu tīrītāju, parkinga sensorus, kameru un vēl kādu bariņu patērētāju no motortelpas saņemot barošanu un komandas no visiem citiem blokiem.
Ēko padomus var izslēgt.
Spararats vai pusass ja tā vibrācija lēnām progresē.
Es nebrauktu
Tās kopīgās komponentes ,atmetot motoru, būs stingri maz.
Pasātam ir krietni vairāk mezlu kam sačakarēties-aizdedzes atslēgas mehānisms, elektriskā rocene un gan vēl pa kādam blokam un blociņam, kuri nekad nebūs golfā.
Ja par detaļu izmaksām tad standarta piekares detaļām visticamāk starpības nebūs, interesantākais sāksies ar visiem specifiskajiem mezgliem.
Tīri no vērtības krituma viedokļa labāk skatīties uz golfu, jo pie vienādas cenas viens būs desmitā gada modelis otrs ceturtā, mans novērojums ka labāk tirgojas pirmo gadu jaunāks modelis kā pedējo gadu vecāks-tirgojas bet par relatīvi zemākām cenām jo ja pircējam ir izvēle drusku pielikot tikt pie "svaigāka" auto tad lielais vairums tā arī darīs.
Ei nu, cik tad ir nobraukts tajos 15 gados?
Ir un diezgan daudz, patiešām turīgu cilvēku mums ir vairāk kā varbūt liekas, varbūt ne visiem tie ir tīri personīgie šoferi kas patstāvīgi tur limuzīnu pie durvīm, jo parasti vadā arī bērnus un kārto saimnieciska rakstura jautājumus.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
1. Iespējams auto bijis sists un kādā vadu buntē ir pārsista izolācija un reizi pa reizei noīsinās
2. Ja motors paliek rūcot tad jāskatās kas notiek ar barošanu GEM un pašu bloku-varbūt ūdens tek virsū caur ventilāciju(atrodas zem bardačoka).