iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 08.11.2018 11:02

Mana pieredze pilnīgi pretēja, divas reizes esmu tīrījis un abas auto salons bija kā jauns pēc tīrīšanas, jā ziemā ir grūtāk ar to žāvēšanu, bet daudz maz sakarīgs kantoris saliks salonā pūtējus un daudz maz apžāvēs vai vismaz atstās siltā, sausā garāžā uz nakti. Skaidrs ka tas viss prasa laiku, auto krāsošana taču arī nav express serviss?

feciic 07.11.2018 15:39

Simptomi ir gana līdzīgi, man bija otrādi, jau biju nobriedis spararata maiņai līdz pieteicās(sāka krakšķēt) pusass iekšējā miroņgalva, pēc tās maiņas pazuda arī nepieciešamība mainīt spararatu

Paziņam padilušu riepu dēļ tiek nomainīti riteņu gultņi, tiesa serviss bija godprātīgs un naudu par "remontu" atgrieza, jaunie gultņi gan palika uz auto.

feciic 07.11.2018 13:12

GB12 rakstīja: Mannuprāt, ir abloms iet ar dāmu uz restorānu, un prasīt oficiantam atlaides. Pie tam, 20 euro dēļ...

Par restorānu nevar nepiekrist, par atlaides diedelēšanu ir vairāku tipu cilvēki:

1. Diedelnieki pēc dabas, brauks ar Bentaygu bet tāpat pačīkstēs lai dabūtu piecu eiro atlaidi.

2. Normālie-parāda ka ir gatavs pircējs, par visu gatavs maksāt pilnu cenu bez rausīšanās un meklēšanās apkārt. Pie darījuma slēgšana pārdevējs tīri cilvēcīgi piemet kautko klāt dēļ tā ka labs vai lojāls klients.

3. Tirgoņi-atlaidei vai bonusam kā tādam nav principiālas nozīmes, primārais ir process, te arī sākas vingrošana starp divām iesaistītām pusēm meklējot abpusējos labumus, ar kuriem tad galā var padižoties kā pāva spalvām.

feciic 05.11.2018 11:13

ar laiku vienā maršrutā braucot pēc braucēja uzvedības satiksmē var pat noteikt aptuveno galamērķi-Ogres virzienā pirmie vingrot sāk Dārziņu iemītnieki, pēc tam Salaspils, tālāk jau tā masa izšķīst.

Pašu "jušanu" nevar iemācīt, tādēļ ka tā ir pārāk niansēta un vienmēr nedarbojas 1:1 dažādā satiksmes situācijās, par to var runāt un stāstīt lai kādam varbūt atvērtu acis.

feciic 02.11.2018 10:08

GTD2 rakstīja: isuzu motoram ,tieshi bija loti slikta kvalitaate, lai gan pashu motors arii nebija dizi labaaks , neieteiktu auto ar siem dzinejiem, arii resurs siem motorisiem iss , ap 300 tukst jau dzive iet uz beigaam ,kas prieksh dizela ir loti maz

Nu iekš G astras tas motors bez remontiem bija noskrējis 450k un tad dēļ elektronikas gļukiem tika pārdots, spriežot pēc CSDD datiem tiek braukts vēljoprojām un tuvojas pusmiljonam.

Mazākajā jaudas versijā varbūt varēja būt kāds zs vairāk bet bija gana atsaucīgs lai mierīgi pārvietotos.

feciic 02.11.2018 10:01

Ar dārgāku auto var vairāk nopelnīt.

Interesanti ka lētākais variants kā tikt pie V6 dīzeļa ir viens no lielākajiem VAG auto-Amarok, pat lielākajā jaudas versijā un pilnāko aprīkojumu tas ir lētāks par A4,A6 un Touareg bāzes versijām ar sešu cilindru dīzeli.

Ja Amarok ir relatīvi šauras nišas produkts un tiek ražots lai būtu, tad Touareg tiek pozicionēts kā luksus ar attiecīgu cenu.

feciic 26.10.2018 17:38

Oriģinālajai kārbai sāka slīdēt sajūgs.

Tagadējai periodiski, pamatā uz šosejas, pie apdzīšanas kad pārslēdzas no 7 uz 5 ātrumu laikā nesaliekas sajūga izslēgšana ar gāzes piedošanu. Ir vēl visādas noraustīšanās un nepareizas pārslēgšanās bet reizēm iet perfekti, tā ka īsti nevaru saprast vai esmu pārāk piekasīgs vai tiešām ir problēmas.

feciic 25.10.2018 16:12

Golf VII Variant, 1,6TDI DSG

Divi gadi astoņi mēneši, nobraukums 75kkm.

Patēriņš 5,3-6, mierīgi braucot.

Pirms pirmās apkopes pie 25k, paprasīja pieliet puslitru eļļas, vairāk nav liets.

Pie 30k mainīta kārba, pēc maiņas nedēļu bija labi, pēc tam atkal periodiski parādās šādas tādas problēmas.

Vasaras beigās nosprāga kondicionieris(pēc pazīmēm jāuzpilda)

Sācis tecēt ūdens salonā caur pakaļējām durvīm.

Salons sāka čabēt pie ~60kkm, prestatam sievas sestajam, visu dzīvi(160kkm) pa LV braukušam salons kluss kā mironis.

feciic 25.10.2018 12:45

Ieteikums griezties pie tā paša Remap, ja Tev pašai meistara vietā jāmeklē iespējamie cēloņi tad tas nav meistars bet skrūvētājs, kurš nomaina vienu detaļu pret citu.

feciic 25.10.2018 12:43

1,9 nekad nav bijis comonrail

feciic 24.10.2018 14:37

...kas ir tas pats Siemens VDO

feciic 10.10.2018 13:59

Hmm, izrādās ka Prīmusam nemaz nav variatora tā klasiskajā izpratnē

www.roperld.com/science/Prius/PriusPhysics.htm

Ņemot vērā elektromotora īpašības diezgan dīvaina liktos konstrukcija to jūdzott pie riteņiem caur pārnesumkārbu.

feciic 10.10.2018 10:44

Pruisā tas variators varētu dzīvovot ilgāk dēļ tā ka auto praktiski vienmēr no vietas izkustas ar elektromotora palīdzību, kas arī ir pats grūtākais moments variatoriem.

feciic 03.10.2018 14:40

Tas ir pēdējā modeļa Auris.

Augstāk viens rakstīja par apdares kvalitātes līmeņiem, kas nav saistīti ar ražotājvalsti, tad nu prātā uzreiz ieskrēja ka 12 gada Fiesta bija līdzīgā stilā apdarināta, tas gan bija bāzes modelis kravas versijā.

feciic 02.10.2018 16:40

eidis rakstīja: Nu palieto, palieto to Fabiju.

No manas pieredzes torņa izskatās, ka VAG ir nopakots, bet nepārdomātu auto ražotājs (šis gan piemīt gandrīz visiem ES auto). Japānā ir notaupīti, bet ļoti pārdomāti auto.

Es nezinu cik pardomāts ir auto ja tam amortizatora gala skrūve ir piesegta ar mazu tepiķa vāciņu, kurš izlec no vietas bagažniekā kraujot čemodānus

feciic 02.10.2018 16:33

Galaxy no sharan/alhambra atdalījās jau 2006/7, līdz desmitajam gadam bija klasiskie automāti, pēc tam roboti, ja var ticēt catalog.auto.ru tad komplektā ar 2,3 benzīnu un 2,2 dīzeli esot parastie automāti pat līdz 2015.

Tautā mīlētais XC90 ir ar parastu automātu, lielais vairums lielo džipu arī būs ar klasiskiem automātiem, Vojager protams bet benzīna variantā tās pašas remonta izmaksas aizies ekspluatācijas nodoklī. Eksotiskāks būs Toyota sienna.

feciic 26.09.2018 13:56

Nu redz jaunais ar 1,6 turbo pēc papīriem varot 7,3 dzīvē nav ne tuvu, šis liek apšaubīt šosejas patēriņu mazjaudīgakajai (ekonomiskākajai) dīzeļversijai, ja ieskrējeinu vel kautkā varētu pārciest un norakstīt uz atmosfēras spiedieniem un riepu temperatūrām, tad ar lielu patēriņa starpību uzņēmuma autoparkā grāmatvedim var nākties pavingrot.

Iespējams jauns auto brauc ar ierobežotu jaudu līdzīgi kā fanam bija ar Jazz.

Nav bijusi darīšana ar jauno bet iepriekšējais pavirši apskatot ir liels un skaists, papētot sīkāk visur lien ārā lētuma pazīmes.

feciic 25.09.2018 17:04

Uz papīra skaistas 7.3s līdz simtam

Ta vispār uz papīra kautkāds kosmoss, ar mazāko dīzeli pa šoseju tērē 3,4 litrus uz simtu, kas nozīmē ka ar pilnu bāku var līdz otram Vācijas galam

www.peugeot.lv/lv/modelu-klasts/visi-modeli/jaunais-508/tehniska-informacija.html

feciic 18.09.2018 9:44

Sestā gada Meganei garantijai hadenei bija līdz 60k, visam pārejam 120k. Desmitā gada kia ceed pa garantiju hadene tika diezgan nopietni pārlasīta pie 120k(3 gadi vai 150k pilnā garantija).

Golfiem arī nekādas atsevišķas atrunas par piekari grāmatā rakstītas nav, te drīzāk lomu spēlē dīlera knauzerīgums un ražotāja nosacījumi, kas vienas markas ietvaros var mainīties starp dīleriem.

feciic 17.09.2018 17:18

"Šī regula attiecas uz pārvadājumiem ar:

a) transportlīdzekļiem, kurus izmanto kravu pārvadājumiem un kuru maksimālā pieļaujamā masa, ieskaitot piekabi vai puspiekabi, pārsniedz 3,5 tonnas;"

Uzvars uz "kravu pārvadājumiem", M1 noteikti nav kravas, arī ar desmit veļaspulvera pakām bāgūzī, ja tas būtu jebkurš kravas buss ar pilno masu 3499kg tad pieliekot zubrjonoku sāktos jebatorijs

feciic 17.09.2018 9:15

jjjj rakstīja: Man ir "vieglā, pasažieru" automašīna, kategorija M1, pilnā masa 3499 kg. Es gribu pieāķēt piekabi un izbraukt cauri Polijai Itālijas Alpu virzienā. Kopējā masa sanāks 3499kg+1500 kg=4999 kg. Saprotu, ka Polijā būs cita maksāšanas kārtība, salīdzinot ar to, ja būtu pilnā masa zem 3,5t. Bet kāda tieši ir šī kārtība? Vai iebraucot Polijā ir jāiegādājas (jāīrē, ...) kaut kāda logā liekamā kastīte? ViaToll? Vai tas ir kaut kas līdzīgs, kā ārzemniekiem (<3,5t) Baltkrievijā, kura nopīkst un noņem naudu noteiktajās vietās uz maksas ceļiem?

Gada sākumā līdzīgā sastāvā tika braukts cauri Polijai citā virzienā ar B kategorijas vieglo velkot zirgu treileri 2500+2000, sīki un smalki meklēju info par iespējamām maksām.

Rezumē pēc Viatoll lapas izpētes ka šādam sastāvam nekas papildus nav jāmaksā tikai tik cik uz maksas ceļiem pēc cenrāža. Viatoll lapas rēķins 1:1 sakrita ar to ko samaksājām par maksas ceļiem tajos pašos posmos.

Ja gribi to pīkstināmo čipu ar pēcapmaksu tad tur jebatorijs ar līgumiem un drošības naudām un kurā katrā tankštellē viņu nedabūsi, vienam braucienam nav vērts.

feciic 13.09.2018 12:45

rudens68 rakstīja: iciks

tam e bembijm jau arī ir benzīnmotorīts , un bāka ,tā esot maza . Neko darīt , kaniņa salonā

i3 benzīnmotors ir papildus opcija un automātiski atņem visas elektroauto privilēģijas.

feciic 07.09.2018 17:24

Salīdzināšana ar cipariem ir laba, nekam neder relatīva salīdzināša kategorijās "dārgāk un lētāk".

Nopērkot pavecu amerikāni un aprīkojot ar gāzi varbūt var rasties sajūta ka esi izdarījis vienīgo pareizo izvēli un pie reizes apjājis sistēmu, es personīgi tādu izvēli nekad neizdarītu kaut vai dēļ tā iemesla ka kretinē mašīnas bez vadāmības, kādam citam principa pēc nevajadzēs 4x4 jo viņš tāpat visur var izbraukt, citam atkal vajadzēs jo ja nu kādreiz noder.

feciic 07.09.2018 10:00

Tak pats kautkad iepriekš rakstīji ka ar pasātu tiek ķieģeli vadāti-kāda tur vairs salīdzināšana ja tas pasāts tiek jāts.

Tāpat pieraksti remonta ciparus un nobraukumusm, savādāk tāda tukša skaņa.

Tēvs pa laukiem trenkā otrās paaudzes Berlingo dīzeli, 95% tiek braukts pa grantenēm un meža ceļiem, brauc cauru gadu un pa trim gadiem traktors nav bijis vajadzīgs, jo vienmēr ir izvēle braukt cauri kupenai vai nebraukt un kā jau lielā daļā Latvijas lauku reģionu vienmēr ir vēl kāds alternatīvs maršruts pa kuru garantēti aizbraukt līdz galamērķim.

Ja mājai ir savs piebraucamais ceļs tad nu ar to jārēķinās ka jākopj pašam vai arī kādam jāmaksā par tā tīrīšanu, jo pat visjaudīgākais ielas 4x4 var nespēt izbraukt izdauzītu, pakusušu, pēc tam sasalušu un atkal piesnigušu kupenu, ok kāds atradīsies bet tādam arī ceļš vairs nebūs vajadzīgs.

feciic 07.09.2018 9:43

Pārbūve uz citu motoru būs sarežģītāka un dārgāka kā izmaksās cits, tāds pats motors. Ja tas TD tāpat ir jāmeklē(jāpērk) tad tur nav jēgas jāties, jo plug&play tur nekas nebūs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti