iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 06.09.2018 17:49

usaexperc rakstīja: Ņem čuguna krāsni. Man mazajā garažā ir šāds ķīniešu "Jotul" (ar Vācijā izsniegtu sertifikātu tirgošanai ES):

citasantehnika.lv/lv/cuguna-krasns

Uzsilst ātri, ar gaisa padeves regulēšanu un lielām pagalēm var dabūt ilgstošu degšanu.

Ir ne pārāk laba pieredze ar lētu čuguna krāsni:

1. Nevar noregulēt mazu gaisa padevi, var aiztaisīt visu ciet un tāpat kurās rūkdams, attiecīgi ātri sataisa taškentu un izkuras.

2. Tikko krāsns iekuras tā viņai bez kārtīgiem cimdiem vairs pieķerties nevar, gan durvju rokturis, gan augšējā gaisa klape ir ļoti karsta.

Tādas pašas konstrukcijas Jotulam šādu problēmu nav, plus jotulam arī 20 gadus vecam visas detaļas ir pieejamas.

feciic 27.08.2018 17:50

Sūdīgi ir tas ka tiek uzsākts manevrs nepārliecinoties par iespēju to pabeigt vairākas reizes pēc kārtas, tas nozīmē:

1. Braucējs ir zābaks

2. Braucējs ir zābaks ar pašnāvnieka tieksmēm

Ja aizmugurē ir vairāk kā viena mašīna tad priekšā ieraugot potenciālu frontālo avāriju loģiski ka viņas strauji bremzēs-izraisot nākošo bīstamo situāciju, jo pie mums nav stilīgi ieturēt drošu distanci.

feciic 27.08.2018 13:05

Tas ko raksti ir ļoti skaisti un daļa autobraucēju kas izbauda un saprot autovadīšanu un satiksmi tā arī dara.

Tie kam tā ir tikai pārvietošanās no punkta A uz B klausoties radio, nemūžam neiedziļināsies drošas apdzīšanas pamatprincipos un jo mazajaudīgāks auto jo smagākas kļūdas var pieļaut.

Pats sūdīgākais ir uzsākt apdzīšanu un tad saprast ka nepaspēs, bremzēt un līst atpakaļ savā joslā, esmu novērojis ka šādi nepabeigti manevri ļoti bieži sanāk XC90 braucējiem, dažs pat ir tik tizls ka apdzīšana sanāk tikai ar trešo vai ceturto reizi-attiecīgi šāds gauss klucis ir radījis vairākas secīgas bīstamas situācijas relatīvi īsā ceļa posmā.

Kā no šī izbēgt? -iekļaut atsevišķas nodaļas no šīs fantastiskās grāmatas www.parbrendu.lv/wp-content/uploads/ZASADA.pdf teorijas un praktiskās braukšanas eksāmenā. Bieži vien pat autoskolas instruktori saviem kursantiem ļauj sēdēt nepareizi(nedroši) pie stūres, gluži vienkārši ka to neviens nepārbauda un ko nepārbauda uz to var neiespringt.

feciic 22.08.2018 8:39

Ļoti atvainojos par neprecizitāti!

feciic 21.08.2018 23:00

Ko Tu saproti ar automātisko regulēšanu? To ka lukturi var regulēt no salona grozot ripulīti vai to ka lukturis pats līmeņojas atkarībā no mašīnas bagāžnieka pilnuma?

Vecākiem auto nebija ne viena ne otra, regulēšanu veica ar skrūvgriezni pret garāžas vārtiem.

feciic 20.08.2018 22:27

Sadales mehānisms piedzenas ar siksnu, sadales vārpstas savā starpā savienotas ar ķēdi.

Siksna pirmoreiz mainās pie 200k, pēc tam katrus 120k, par ķēdes maiņu starp sadalenēm nav dzirdēts bet nu tad tam motoram jābūt tik daudz noskrējušam ka to nav vērts darīt.

feciic 20.08.2018 22:23

RPP visbiežāk neko nedarīs kamēr kāds nepasūdzēsies-tāpat visticamāk būs bijis šinī gadījumā-kādam patraucēja, atbrauca PP un piezīmēja pantu pēc situācijas.

feciic 20.08.2018 22:20

Ielu nevar nopirkt, to var izveidot uz privātas zemes.

Kartē ir iela vai pagalms?

balticmaps.eu/?lang=lv¢erx=516554.03383839846¢ery=6319404.810670924&zoom=-1&layer=map&ls=o

feciic 20.08.2018 17:57

Nu bez iemesla diezva tur pašvaldībnieki rādījās, pati iebrauktuve tur ir gana šaura lai miskastes mašīnai tāds pretī stāvoš auto dzīvi pačakarētu.

Tehniski tas ir krustojums, iela gan jau atrodas uz privātas zemes un tikmēr kamēr teritorijā tiek iekšā iedzīvotāji un komuālie dienesti tie vārti visu laiku būs ciet.

feciic 17.08.2018 15:27

Parasti vārstu atstarpju pārbaudes intervāls ir 60k, ja vārsti nav sasēdušies tad pietiek ar pārbaudi. Ja laicīgi maina un lieto gaisa filtru tad tā procedūra varētu būt nepieciešama krietni retāk.

Un tiem kam atstarpes jāčeko tas ir jādara neatkarīgi vai auto brauc uz gāzes vai benzīna, vienkārši ar gāzi sliktas beigas pienāk ātrāk.

feciic 05.08.2018 11:18

GTD2 rakstīja: tas ir tikai normāli ,ka Tu vari izvēlēties kādus krēslus gribi un attiecīgi par tiem piemaksājot, daudziem piemēram nepatīk ādas krēslus , daudziem tīk pusādas. daudzi izvēlasauduma, ādas krēsliem irsavi plusi uz kopšanu bet ir arī daudz mīnusu, Tas ir ļoti slikti,ka amīši uzreiz uzsiež pārsvarā ādas krēslus, atgādina vecos zikus tiem ar standartā tikai bija ādas krēsli un tad ko tik nelika viņiem virsū lai vasarā pakaļa nedegtu bet ziemā nesaltu. man šķiet,ka tā ir ļoti labi,ka standartā piedāvā auto minimāli aprīkotu, un Tu piepērc viņam klāt lietas,kas Tev nepieciešama sun svarīgas, pirmais Tu par auto nemaksā par lietām ko Tev nevajag un nekad neizmantosi. Raksturīgi ir japāņu auto ,ka salikts standartā ir daudz kas auto iekšā, bet auto kas varbūt auto īpašniekam nav vajadzīgs, bet ražotājs uzspiež pirkt savu paildaprūīkojumu. Bez tā tas auto maksātu vēl lētāk, bet laikam nav izdevīgi viņiem tik lēti tirgot. Spilgts piemērs,kad paziņa priekš sporta būves vēlējas nopirkt type r chiviku latvijā tā arī viņu nevarēju piedāvāt bez kondecioniera un pārējām nevajadzīgām slektro fiskām, kas tāpat būtu jaizmet, beigās viņš caur kaut kādu angļu kompānioju pasūtīja lai gan tie arī tik varēja uzspec pasūtijumu,jo redziet viņam bāze tā bagātīgi nokomplektēta, Bet pasīūtot vinš ietaupija ganrīz 5 tūkst eiriku. Ar mašinām kas bāzes aprīkojumā ir aprīkotas ar minimumu būtu virenkāršāk

Tirgus gan rāda ka komplektējot pa savam nevis pērkot gatavas aprīkojuma pakas sanāk krietni dārgāk. Tavs gadījums ar sporta auto ir stipri nestandarta un diezvai skars 99,9% jauna auto pircējus. Pavisam plikai komplektācijai ir divi plusi- liela auto iepirkuma gadījumā labi izskatās ekselī un reklāmā var ierakstīt no 99 eur mēnesī, tikai pēc tam kad auto ir piepirkta krāsa, motors un vēl šis un tas tas maksājums sanāk par 50 eur lielāks

feciic 24.07.2018 20:52

Servisa vizīšu skaitu var ietekmēt ne tikai motora/kārbas kombinācija bet pat ekstru saraksta garums-jo vairāk knibuļu jo lielāka iespēja kautkam saiet dēlī.

Kolēģiem piemēram ir Golf Sporstvan ar slimību ka rūpnīcā sūdīgi noblīvētu aizmugurējo durvju skaļruņi, rezultātā salonā tek ūdens, abus skaļrunus pie viena mainīt nedrīskt jo jābūt defektam, attiecīgi dēļ rūpnīcas kāša trīs vizītes servisā.

Diezgan interesanti ir AutoBild 100k testi pēc kura autiņs tiek pilnībā izpētīts, skaidrs ka tas ir viena auto piemērs, bet kautko no tā var saprast, tālāk jau statistiku veikt nav vērts jo pārāk daudz iespaudo braukšanas stils un attieksme pret auto. Bija kantorim 5 vienādi Seati un tikai vienam sāka ēst eļļu, grabēt hadene un degties check engine, jāpiemin ka konrētajam vaģilam tā bija ar visiem lietošanā iedotajiem auto.

Vai ja pataisa to bildi drusku platāku tad toyota GT86 braucējs ar to auto darīs to ko yaris īpašnieks pat neiedomāsies-abas ir toyotas bet katra zem savas kārts.

feciic 17.06.2018 20:16

Tādam pat auto nomainot sprauslu bez pierakstīšanās nekādu problēmu. Tas kalibrācijas kods ir svarīgs tikai pirmo reizi darbinot pēc tam ecu pats sazīmē adaptācijas.

Pašām sprauslām var būt daudz kodu sākot no Bosch oriģinālkoda un beidzot ar auto markas specifisko. Savietojamības nav problēmas atrast.

Ja nākošā sprausla palidoja tad jāskatās kas ar augstspiediena sūkni notiek, varbūt jūk ārā un dzen skaidas sustēmā

feciic 14.06.2018 14:08

Varētu gadīties ka nemotoriem balka, golf 7 nemotoriem arī ir balka, pārējiem daudzsviru, kaut sestajam ar tādu pat motoru bija daudzsviru.

feciic 11.06.2018 18:01

Nopirka perekups, ar stāstu ka šitamie labi uz laukiem tirgojoties, ss nopērk, LR2 radio tirgū pārdod

feciic 11.06.2018 16:06

Sajaucis ko? Burbulis tak ir tas pats B3/B4

feciic 11.06.2018 11:06

Burbuļi ir atsevišķa kategorija-tur cenu nosaka nevis tirgus bet fanātisms, paziņa pirms pāris gadiem tirgoja 1,8 benzīnu ar padaudz kāšiem, SS iesvieda par 600 eurikiem, finālā pārdeva par 800 jo sākās vairāksolīšana pa telefonu.

feciic 11.06.2018 9:40

Ja ta lietai pieiet racionāli atmetot visas pieprasītās markas tad var atrast gana uzticamu un utilitāri transporta līzekli, kas savu pamatfunkciju veiks gana labi.

OK nav gluži 1000 bet par 1600 eur pirms gadiem pieciem tika iepirkts vecākiem 12 gadīgs renault megane scenic benzīns, bija atstiepts no Vācijas ar visiem papīriem un oriģinālu noskrējienu 127k kilometri, pa šiem gadiem lielākais ieguldījums zobsiksnas maiņa un salūzuša slēdzenes mehānisma dēļ nosvilis starteris.

Tā ka domāju arī par 1000 var nopirkt vienkāršu auto bez pretenzijām uz komfortu vai prestižu ar kuru rullēt 5-10 tūkstošus gadā bez milzu ieguldījumiem.

feciic 10.06.2018 8:45

eidis rakstīja:

feciic rakstīja: Zem TSI palien motori no 1,2 līzd 2 litru tilpumam, 1.2 un 1,4 tā vārētu būt ka slikti silst, jo opel analogs(1,4 turbo) pie mīnus 20 tā īsti nemaz neiesila.

Caddy ar 2 litru dīzeli bez webasto palīdzības(kurš nestrādā ja bākā maz degvielas) zem –10 grādiem nav uzsildāms ne ar kādām metodēm.

Tur diezgan vienkārši: tie pi%$@@5les no VAG tam Caddy ir izdomājuši īpašu ekstru par papildus samaksu - salona ātrāku apkuri (t.i. normālu salona apkuri). ja pie iepirkšanas tas nav extru listē atzīmēts, tu saņem šādu. Tas aparāts uzsilst arī pie -20, tikai baigs gabals jābrauc. Resp pečka atveras vienlaicīgi ar lielo loku.

Šis IMO ir tīra ļaunprātība. Tas ir aptuveni tas pats, kas tirgot auto ar caurām riepām.

Tur stāv parasts vebasto, kuru nav iespējams vadīt ar roku. Ātri silst ne tikai salons bet arī motors. Papildus gan nekas tāds netika sūtīts vai piemaksāts

feciic 08.06.2018 18:08

Ja brīvgaitā rūc un gāzējas normāli, bet ieliekot "robā" sāk ģībt tad tur vis kas varbūt, sadalenes diezvai. Sāc ar NORMĀLU diagnostiku pirms izjauc pusi mašīnas.

Kaut sadalenes jebkurā gadījumā vajag nočekot.

feciic 08.06.2018 13:06

Tādēļ ka pilna pasaule ar cilvēkiem, kuri nesaprotot ko dara, sapirkušies instrumentus lai lasītu un kodētu ECU, bieži vien, piemēram EGR vai DPF tiek nevis korekti izslēgti ,izņemot tos no kartēm vai mainot raksturlielumus pie kuriem būtu jāparādās kļūdai, bet vienkārši izdzēstas no kļūdu reģistriem.

Attiecīgi ECU strādā kā strādājis tikai bez iespējas noķert kļūdu un attiecīgi pāriet avārijas režīmā, izpildoties nosacījumiem.

Pat nav obligāti pašam tās kartes jārediģē, ir viena otra gatava programma, kura ar vienu peles klikšķi spēj "atslēgt" vienu vai otru mezglu.

feciic 08.06.2018 12:36

Līks čipotājs var izdzēst visu kļūdu tabulu-vari darīt ar to motoru ko gribi bet kļūdu nebūs

www.youtube.com/watch?v=UD5qCiklyzY

feciic 08.06.2018 10:33

Kompis diagnozi neuzstāda, ja arī būtu kļūdas tad stulbi pēc kļūdām auto nelabo, jo jāsaprot kā šī kļūda tiek reģistrēta.

www.remap.lv/lv/ zvani, sarunā vizīti.

feciic 08.06.2018 10:15

Kvēlsveču bloku vada motora vadības bloks, vadu no aizdedzes atslēgas nav. Pats bloks atrodas kautkur zem priekšējā kreisā luktura. Siltā laikā viņas var arī netikt ieslēgtas.

feciic 08.06.2018 10:09

Tikai nesaki vēl ka tas auto ir ar priekšpiedziņu?

Tas ka "kompis" nerāda kļudas var nozīmēt divas lietas:

1. Diagnosts ir tups āpsis, kuram diagnostika beidzas ar kļūdu nolasīšanu.

2. Kāds jau ir padarbojies pa dzinēja ECU un kļūdu kodi ir vienkārši izdzēsti, attiecīgi arī pie fiziski esošas kļūdas avārijas režīma nebūs, bet arī šajā gadījumā speciālistam tas problēmas nesagādātu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti