Tas tāds varžēdāju stils-PSA motoros līdzīga konstrukcija.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas tāds varžēdāju stils-PSA motoros līdzīga konstrukcija.
Lēnā garā braucot, pie galamērķa eiropas dievidi, pazaudē divas dienas no atvaļinājuma sēžot mašīnā.
Arī landkruizers tiek raustīts stiprā vējā un piekabes lēkāšana(mašīnas raustīšana) ir stipri besīga uz sliktiem ceļiem.
Protams cik cilvēku tik viedokļu, kas bauda braukšanu gulēs viesnīcā vai teltī, kam pati piekabes vilkšana ir piedzīvojums vedīs līdzi mīļāko spilvenu un olu trauciņu.
Ja stāsts ir par aizmugurē velkamo tad manuprāt tās ir mokas ne brauciens, velcies kopā ar fūrēm, katrs vēja pūtiens velk nost no ceļa, degvielas patēriņs x1,5 vismaz. Plus civilizētās valstīs nevar palikt kur ienāk prātā, bet ne tik civilizētas var gadīties nelāgi piedzīvojumi.
Valstīs, kur kemperu kultūra cieņā (UK, Dānija) tā "ceļošana" izpaužas kā-atvaļinājumā aizbrauc uz kemperu parku kādā dabas rezervātā, divas nedēļas lasi grāmatu un tad to savu kasti velk mājās, toestj primāri nevis kā mobila viesnīcae, bet mājas pagarinājums. Arī kemperu parkā tur kamēr noparkojies, piešnallē elektrību, toču, izloki kājas lai tā būda nešūpotos, paiet savs laiks, dzīvojot viesnīcā vai apartamentos sen jau čučiņā pa to laiku.
Ja nu tomēr liekas ka vajag savu tad meklē UK, tāpat lielākā daļa no turienes nākuši-ieplāno nākamajam izbraucienam plus četras dienas, ar vieglo līz UK, izvēlies, nopērc un brauc tālāk ceļojumā.
Viena vai otra kļūda nenorāda uz tiešu sensora bojājumu, ieteiktu sākt ar normālu diagnostiku, kas neaprobežotos ar kļūdu nolasīšanu un dzēšanu.
Dīvaini vai ne, bet pirms diviem gadiem kautkas bija noticis un auto akumulators tā nosēdās ka pat lampiņas salonā nedega, voltmetrs parādīja 3,7V. eksperimenta pēc uzlādēju un pa šiem diviem gadiem akumulatora saguruma pazīmes nav manītas arī pie -20.
Tas ka viens vai otrs auto modelis tiek izmantots kā taksis, īsti nav rādītājs privāta auto izvēlei, Vācijā tāpat ir daudz Caddy takšu ar ādas salonu, automātu un manuālo kondicionieri, vai tapēc tas būtu labs auto?
Personīgais novērojums ka hibrīdi vairāk grozās lidostās un dzelzceļa stacijās lielās pilsētās(kautkādi noteikumi varbūt?), vairāk uz laukiem jau standarta dīzeļi, gan jau ka tādēļ ka hibrīds atmaksājas tikai pilsētas satiksmē, tikko izbrauc uz bāņa tā ekonomija tutū.
Lietoju šādu
www.autostarts.lv/product_info.php?cPath=33&products_id=11715&osCsid=t6sbrd095ldadqn17lhl59rj84
Divi mīnusi-nevar uzcelt pilnīgi tukšu(<5V) akumulatoru un pats neieslēdzas ja akumulatora uzturēšanas režīmā pazūd/atjaunojas elektrība.
Pirmajā variantā parasti tāpat akumulators metams, bet nu dzīvē visādi gadās, otrais aktuāli ja ir kāds brīvā laika automobilis vai mocis, kas nolikts ziemas miegā.
Stingri atkarīgs no ražotāja un degvielas tipa, Kia dīzeļiem, veselam baram akumulatori mira 2-3 gadu vecumā.
Tēvam bija ford escort ar 16 gadus vecu oriģinālo akumulatoru-tur gan bija tā ka ja ar pirmo nepieleca tad viss ![]()
Tas būs pēc tam kad būs nomainīts viss pārējais ;)
+1, papildus visam tantei otrā galā nav ne karte blakus ne sajēga par LV ģeogrāfiju, jo dispečere prasīja man, meža vidū stāvošam, kura pilsēta ir tuvāk-Jelgava, Tukums vai Dobele.
Tad kad 112 savienoja tālāk ar Tukuma ātrajiem, viņiem nekādu problēmu ar lokācijas saprašanu nebija.
Nu tad acīmredzot nav spiediena, arī turbīna tādēļ nomira. Ja tas ir PD tad šiem bija problēma ar eļļas sūkņa piedzinu
Vēl viens variants ka auto bliezts un stūre uzlikta pirmā kas bija pie rokas
Pirms tādu sistēmu ieviest derētu izpētīt ko tā dos ar reāliem piemēriem. Var gadīties ka ātrie tāpat jāgaida vismaz 30 minūtes. Tad drīzāk katru gadu pie apskates mini viktorīnu par pirmo palīdzību ja nenokārto apskati nedabū
Kura gada tas V70?
Vairāk izklausās pēc kādas nopietnas dzinēja problēmas-motors strādā avārijas režīmā un tādēļ kruīzs nestrādā.
Pašam "kruīzam" nav kam saplīst jo sastāv no pāris pogām uz/zem stūres, devējiem pie pedāļiem un konfigurācijas vairākos blokos.
Nepietiks ar price/performance, vēl nepieciešama gana ātra uzlāde. Teiksim tā pati Tesla ar 85kWh bateriju, ātrai uzlādei(zem 20 minūtēm) vajadzēs diezgan brangu enerģijas avotu, kamēr tas(ātra uzlāde) nebūs iespējams paliks visvisādi ekonormu nomocīti iekšdedzes dzinēji vienā vai otrā variantā
Tad jau pēdējo 10 gadu VAG arī kļuvis nenopietns, ir indikācija par ieslēgtu kruīzu vai ierobežotāju, tāpat tiek attēlots saglabātais ātrums. Ir arī atsevišķa slēdža pozīcija lai atceltu kruīzu. Aktuālajiem modeļiem ar manuālo kārbu pat kloķa pozīcija netiek ņemta vērā.
par podziņām/pedāļiem atkarīgs no pogu izvietojuma ir auto kam ērtāk pedāļus raustī ir kam vienkāršāk ar podziņām ātrumu regulēt.
RSA Workshop, slokas 52 laikam
Kas par auto?
Ja kvelsvece gar un tieva tad ieteikums pašam klāt neķerties jo ne jau vītnē problēma bet pašā galā, kurš iecepas degkameras atvērumā. Pirmo reizi mainīju pats, trīs bija beigtas, divas iecepušās, beidzās tas ar ilgi laiku servisā un tāmi virs 600 eur, mēnesi atpakaļ mainīju pie čaļiem kas specializējas arī uz nolauztu sprauslu izņemšanu- 80 eur par darbu plus 64 par kvelsvecēm, no rīta atdevu vakarā savācu.
Tas starta gāzes daudzums būs tik niecīgs pret kopējo degvielas plūsmu ka pilnīgi bezjēdzīga darbība.
Ja jau tie burbuļi nāk no bākas tad tur daudz varaintu nav, vakuuma pumpis rokā un pēc izslēgšanas metodes pārbauda maģistrāli un sūkni.
Kādas problēmas rada tie gaisa burbuļi? Manam auto arī pa kādam burbulītim pa trubām noskrien bet tā kā nekādu problēmu nav, tad īsti nevaru izdomāt meklēt kašķi vai ne.
Gāzi vairs nespied?
Lai kā mēģinātu nolikt nožēlojamo putekļusūceju tas tāpat ir ātrāks par 2,0tdi ar visu to ka grieze beidzas pie 3,5k dēļ pārāk mazas turbīnas ![]()
Lūdzu izlabo "braucējam" pret "pasažierim"!
Lai nu ko bet motociklus varēja atstāt mierā ar tām tehnoloģijām, pareizāk atstāt kādu modeli priekš pure fun nevis apkarināt ar sistēmām kas visu kontrolē un "palīdz"
Iekš Seat Altea tas motors ikdienas režīmos bija nīkulīgs, bet ja viņu kārtīgi sāk griest tad kautko arī kustās, degvielu arī tad dzer kā lops.
Gan jau ka tas dampis paliek lurīgāks, kā dēļ vairāk atslogojas priekšējie riteņi strauji startējot.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
Ja ir laiks un māka tad kravas busa pārbūve par võnu nav tas finansiāli sliktākais variants.
Radagabals jau nto garo/augsto busu ir pārbūvējais lai var moci iekraut un uz trasi aizbraukt, pēc tam ar vīriem siltumā kādu dzērienu patukšot un drusku pēcāk arī atlaisties uz normāla matrača.