Kāds gan vēl cits mērķis var būt šādai aptaujai?!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāds gan vēl cits mērķis var būt šādai aptaujai?!
Laaciz rakstīja: CarGuru aplikācija, manuprāt, arī ir labāka. Bet tas varbūt gaumes jautājums. CarGuru cena atkarīga no auto ko ņem. Yaris (baiss auto) viss lētākais un RAV-4 attiecīgi viss dārgākais. Corrolla man šķiet viss sakarīgākais no visa. CityBee vēl neesmu izmēģinājis, bet liekas, ka Fiats nebūs tik patīkāms kā Hybrid Corrola.
Nevis 'viss lētākais', bet gan 'vislētākais'. Vārdu 'viss' lieto tikai kā patstāvīgu. Piemēram: man ir viss, ko gribu. Savukārt savienojumos ar citiem vārdiem lieto priedēkli 'vis' ar vienu 's' un bez atstarpes. Lūdzu cieni savu dzimto valodu!
Nu tad ej pasēdi skolas solā vai pie logopēda, ja tev tādas grūtības, nabadziņ.
Vīrietis ir tikai tāds vīriešu dzimuma cilvēks, kurš uzņemas atbildību par saviem bērniem. Staiguļi ir lupatas. Ja tu par kaut ko vari piekrist Kivičam, tad pats tāds esi.
Gribēju teikt, kad tiek pārtraukta reģistrācija, numurus nododot CSDD.
Tevi grasās piemānīt (vārds 'piemānīt' nozīmē to, ko neziņas izsaka ar vārdu 'uzmest'). Jā, izejot TA, ekspluatācijas nodoklis tiek nomaksāts par atlikušo gadu, un tev var apgalvot, ka viss taču ir nomaksāts. Taču, kad numuri tiek nodoti CSDD jeb tiek pārtraukta ekspluatācija, īpašniekam ir iespēja uzreiz vērsties VID ar lūgumu atmaksāt ekspluatācijas nodokli par atlikušo gadu no nākamā mēneša. Un tad jau tev kā jaunajam automašīnas īpašniekam ar pirmo darbību CSDD nāksies samaksāt ekspluatācijas nodokli no tā brīža.
iAuto rakstīja: Pilnīgi nepiekrītam šai tēmai, bet nav iemesla to arī dzēst
Kāpēc nav iemesla dzēst? Tu arī esi morāls kroplis?
Runāju par morālo kropli, kurš te raksta ar tizlo niku 'viencexperc'.
Es pat nelasīju diskusiju te. Taču ja tavas kretīniskās kampaņas dēļ man kāds tuvinieks vai draugs autobusā izjutīs diskomfortu vai pat gūs traumu, es tevi atradīšu un padarīšu par kropli. Lai gan morāls kroplis tu jau tagad esi.
iAuto, lūdzu banot savā cienījamajā portālā morālus kropļus! Vai arī būs ziņojums policijai par nozieguma publisku atbalstīšanu.
Mans auto nekad nav nomests nevietā vai nepareizi. Taču es tāpēc necenšos pašapliecināties, nemitīgi kasoties internetā ar kādu.
Palaidniex slimo ar slimību "aklums ar vienu aci". Viņš nekad nepārmetīs stāvēšanas pārkāpumus vieglajiem auto, bet ar putām uz lūpām gadiem ilgi katru dienu histēriski kasīsies internetā par invalīdu autobusa apstāšanos, lai izlaistu un uzņemtu invalīdus. Tāds nu šis cilvēks ir, tur neko nevar darīt.
Es ieteiktu:
1) ar maksimāli kritisku domāšanu, tai skaitā no patērētāja [pircēja] skatpunkta, septiņreiz novērtēt biznesa plānu - vai tas reāli nesīs peļņu pārredzamā nākotnē (vai jau ir patērētājs / pircējs), vai tomēr tas līdzinās sava un citu laika un naudas investīcijām neskaidrā biznesā ar subjektīvām cerību kaut kad nākotnē sagaidīt peļņu, vai arī tas vienkārši jāuzskata par vaļasprieku;
2) piesaistīt ārpakalpojumu grāmatvedi (internetā diezgan viegli var atrast), ar kuru jau uzreiz izrunāt visus sīkumus par naudas un dokumentu kārtošanu tās vai citas uzņēmējdarbības formas variantā;
3) skatot šās jomas aktualitātes (piemēram, www.vid.lv), mēģināt pesimistiski prognozēt visas problēmas, kuras nāksies risināt.
Proti - ja nebūtu vispār jādomā par nodokļu maksāšanu un ja neņem kredītu bankā, tad jau var darīt vienalga ko. Taču tikko jāmaksā nodokļi un ja paņem kredītu, tad viss kļūst ļoti ļoti saspringti. Tāpēc biznesa uzsākšanu vērts skatīt tieši no tā aspekta kā primārā. Tāds mans viedoklis.
Ne tikai instruktori tā teic. Atceros savulaik, kad liku eksāmenu, CSDD inspektors ielika mīnus punktu par to, ka pēc izbraukšanas uz galvenās ielas mani pēc brīža apdzina taksometrs, kad es braucu ar 50 km/h. Viņš teica, ka tas nekas, ka es braucu ar maksimāli atļauto; es neesmu viņam devis ceļu.
Lēna braukšana, speciāli traucējot satiksmi (nav runa par tiem, kas brauc pa labo malu) ir agresīva un bīstama.
Tas bija adresēts jaaaaaaaaaanim.
Dzīvojamā zonā nedrīkst braukt ātrāk par 20 km/h. Drīkst braukt pavisam lēni, ja tuvumā ir cilvēki, sevišķi bērni. Nu, vai arī patālāk, taču ar velosipēdiem vai bumbu.
Stulbeni, neprojicē savas slimās fantāzijas uz veseliem cilvēkiem.
Tu pareizi viņu saprati. Agresīvie psihopāti, kuri gūst perversu baudu, speciāli citiem kavējot braukt ar atļauto ātrumu, citā situācijā agresīvi traucē apdzīšanu. Tādas nu ir viņu slimās smadzenes. Žēl, ka psihiatri pārbaudes neveic pietiekami rūpīgi. Aiz paštaisnuma maskas slēpjas bīstami cilvēki.
Tu esi stulbs. Piedod par tiešumu, bet kādam vajadzēja tev to atklāt. Citādi tā arī nomirtu, neuzzinot.
Tāpat arī tie, kuri uz Vidzemes šosejas ārpus apdzīvotas vietas, kad telefonā skatās saņemto īsziņu, nemaz nedomā pārkārtoties uz labo joslu, bet turpat kreisajā samazina ātrumu par 20 km/h vai pat 30 km/h zem atļautā ātruma. Jo, redz, viņai tā ir ērti. Policijai noteikti šādus braucējus vajadzētu izķert, jo viņi ir pārāk bīstami.
Ja vadītājs visā apdzīvotas vietas (piemēram, Murjāņi) garumā brauc ar tieši 50 km/h, bet, ieraugot fotoradaru, divdesmit metru gabalā sabremzējas līdz 39 km/h, tad tas ir riktīgs sēne.
Tāpat arī tie, kuri pār Salu tiltam, kur atļauts 70 km/h, bet pārējo auto plūsma ir 79 km/h, braucot par trešo joslu un nemaz necenšoties pārkārtoties, fotoradara darbības zonā sabremzējas līdz 50 km/h (jo uz zīmēm nav skatījušies).
Tā ir agresīva braukšana, kas ir aizliegta. Ja nejēdz braukt, nesēdies pie stūres!
Par oranžām nezinu, taču sarkanu krāsu nereti emocionāli, speciāli izvēlas sievietes, neatkarīgi no cenas aspekta.
Nepiekrītu tavam viedoklim par to, kas lielākoties izraisa avārijas situācijas. Bet ne par to ir diskusija, nav vērts turpināt.
Piebildīšu - kad pēc lauksaimniecības zemes iegādes pirku savu pirmo traktoru, tad domāju, vai gribu finansiāli izdevīgi pirkt konkrēto minitraktoru oranžā krāsā, kas man ļoti nepatīk. Savukārt tagad man vairs vispār nav nekādas domas par tamlīdzīgu tēmu, jo daudz, daudz svarīgāk ir tas, ko var redzēt meteo.lv tuvākajai nedēļai - kad būs un kad nebūs lietus utt. Nu un citi ar lauku darbiem saistīti praktiski aspekti.
Ja nevari izvēlēties auto krāsu, tātad tev tas nemaz nav principiāli svarīgi (ja būtu, tad padomu nevienam neprasītu). Vienkārši pērc izdevīgāko no praktiskā viedokļa. Tu taču neesi aktieris vai klauns, kura primārā misija dzīvē ir iegūt skatītāju uzmanību un apbrīnu?
Ja auto ir sarkanā krāsā, tad 90% tā vadītājs ir sieviete, kura runā pa telefonu, braucot zem plūsmas ātruma kreisajā joslā.
Ja auto ir baltā krāsā, tad šāda varbūtība ir apt. 70%.
Autoskolās pareizi teic, ka sarkanas krāsas auto satiksmē ir drošāks, jo vieglāk pamanāms. Taisnība ir tikai daļēji, jo viegli pamanīt ir tikai pusbēda, vēl vajag, lai brauktu prognozējami, neizraisot citiem vēlmi agresīvi apsteigt pa labo pusi.
Koši dzeltenas, zilas u.tml. ir retas krāsas; nav vērts par tām diskutēt, jo tās izvēlas cilvēki, kuri citiem padomu neprasa.
Visinteresantākā krāsa - jo tā ir ļoti reti izplatīta jebkurā sērijveida produkcijā, sākot no auto, beidzot ar apģērbu - ir tumši zaļa. Ja gribi, lai uz tevi skatās pozitīvi (tumši zaļš neapzināti rada patīkamas emocijas) kā labas gaumes cilvēku, patērējies šim variantam.
Melna krāsa ir pielīdzināma pelēkai krāsai - par to nav vērts runāt kā kaut ko īpašu. Pilnas ielas ar tādiem auto. Nekā slikta tajā nav. Automašīna ir domāta braukšanai, nevis sevis izrādīšanai.
Valmierā ar smago braucu pa laukumu, kur kādi 50 m ir, ko ieskrieties. Lai iesācējs iemanītos, izgriežot uz galveno ceļu, ar kravinieka kārbu paātrināties uz augšējiem ātrumiem, tādi 50 m laukumā pirmajās reizēs ļoti palīdz.
Rīgā tiešām ved uz nomaļām ielām.
Tā formula domāta vidusmēra jeņķiem, kuru izpratne par slaidumu ievērojami atšķiras no šeit pieņemtās.