iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
iciks 02.12.2024 20:23

taaneko rakstīja: Nu lūk. Un ja kundzītes par tādu sarunu saņemtu soda kvīti par kādiem 100€ - nākamreiz pievērstos satiksmei un apkārtnotiekošajam.

Ja tantei būtu krāns, tante būtu onkulis.

Šī diskusija, lai gan mazliet uzjautrinoša, savā būtībā ir gauži bezjēdzīga. Tā nav tendēta uz kādu jēdzīgu uzlabojumu, bet uz viena cilvēka skatpunktu - visi ir lohi, es viens saprotu, kā vajag; drāzt visus, jo man negarantē.

Tā ka tev nāksies vien katru dienu braukt un katru dienu ciest. Pat ļoti, jo satiksmē tie līdz 70% nejēdz braukt. 

P.S. Ir gan citas iespējas - var braukt ar satiksmes mugurkaulu. Iekāp, nopērc biļeti un lai tie nejēgas uz ceļa lieto telefonus un taisa mazās sadursmes.

iciks 02.12.2024 11:09

Saprāts ir vistaisnīgāk sadalītā manta - katram liekas, ka viņam tā ir visnotaļ daudz un pilnīgi noteikti, ka uz ceļa uzvedas vislabāk.

iciks 02.12.2024 10:56

Un kuri būs tie paši? Ātrie? Lēnie?

iciks 02.12.2024 9:44

Es ierosinātu domu attīstīt tālāk - par pirmo reizi cietumsods, bet ja tiek novērots atkārtots gadījums - nāvessods. Vajag tikai izgrozīt likumus, bet varētu būt ļoti efektīvs veids sastrēgumu apkarošanā.

iciks 02.12.2024 8:25

Labi, pieņemsim, ka ieviesīs tādus jaunus punktus, un kas no tā?

Pieņemu, ka noteikumu esošajā versijā ir ierakstīts, ka pirms joslu maiņas jārāda attiecīgais signāls, ko daudzi ignorē. Kas liek domāt, ka netiks ignorēts šis punkts par "lēno braukšanu"?

Pie tam signālu rādīšana ir diezgan nepārprotama - bija/nebija, ja CP redz, var sodīt. Kad tad ir tā lēnā braukšana? Tā, kas bremzē aiz kāda braucošo? Kurš pateiks, vai tas aizmugurē patiešām ērti brauc ar šādu ātrumu, jebšu baidās apdzīt?

iciks 02.12.2024 0:52

Atļaušos gan oponēt, ka CSN periodiski tiek grozīti un lai arī pieņemti sen, nevar teikt, ka tie būtu neaktuāli.

Ko tad ir diža vēlme un vajadzība mainīt? Kā tad tajos CSN nav? Man jau rādās, ka te kārtējā putra, kad tiek jaukti CSN ar kaut kādiem "ierosinājumiem krietnai braukšanai", kas nav obligāti, bet it kā nosaka labo toni.

iciks 29.11.2024 9:53

Jā, par Streipu var vien brīnīties. Viņam varētu uzticēt uzrakstīt par to, kā pareizi nomizot burkānu, bet vienalga tur šis pamanītos iepīt, ka Baidens to izdarītu labāk, nekā Tramps.

Pēdējā laikā viņa rakstus nav sanācis lasīt, bet pieņemu, ka mainījies tur nav itin nekas.

iciks 23.11.2024 21:57

Piederu pie ļaužu kategorijas, kam kafiju dzert patīk pat ļoti, bet mašīnā - faktiski nekad. Tās retās reizes, kad ir sanācis braukt un dzert, allaž novietoju turētājā starp šofera un blakussēdētāja ķebli.

Skatoties uz šito man rodas nelāga sajūta - ja nu kaut kas notiek, karsta kafija var uzlīt taisni uz riekstiem

iciks 20.11.2024 22:27

msh rakstīja: ???

No video rodas sajūta, ka gaismu vai nu nav, vai tās ir nereāli vājas-  nekādas.

Varbūt tizli safilmēts, bet man tā izskatās.

iciks 20.11.2024 14:35

msh rakstīja:

Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6

Tumsā gaismas ieslēgt tagad laikam skaitās sliktais tonis.

iciks 19.11.2024 10:08

Izteikšu minējumu, ka tā ir automātiskās dzēšanas sistēma, ja nu kāds piemet špicku.

iciks 18.11.2024 14:09

Aha, savulaik bija populārs auto un vienā brīdī masveidīgi izzuda. Nu gan jau labi rūsēja.

Pazuda sen un tāpēc jautājums - vai tēmas autoram tie bāku varianti ir teorētiski (t.i. - internetā noskaidrots), vai arī šrotos tomēr kaut kas dabūjams?

iciks 13.11.2024 21:36

Es allažiņ gāju skati ar softiski atslēgtu (2011. gada auto) un nekad nebija nekādu bēdu. Pie tam nez vai kāds pat skatās, vai šis vispār ir vietā - auto ir tik daudz, ej nu zini, kuram tur kas kur atrodas.

2001. gada auto pie kompja noteikti neslēgs, tā ka es domāju, ka te satraukties vispār nav par ko.

iciks 10.11.2024 21:29

lynx85 rakstīja:

darklight rakstīja: Nezinu. Man tā vieta patīk. Parasti apdzenu tur kādu pulciņu, nevienam sānos neesmu braucis, man kāds cits arī nē.

Man ir braukuši sānā, nu tā reāli - ja nepievāktos, tad būtu kontakts. Lieki piebilst, ka tad arī malējā josla ir pilna, un plūsmai ātrums ap 60, pirms tilta daudzi taisa kreiso, uz tilta ilgu laiku ir bijis ka 50 zīmes, vārdu sakot, šī 2+1 josla ir pirmā legālā vieta, kur no Rīgas ārā braucēji var izpildīties, pirms tam ir tikai stabiņu strīpas. Esmu redzējis kā 2-3 vai pat 4 smagie mēģina savstarpēji kārtot attiecības un pozīciju uz ceļa, neviens tur galā nebremzē un pieklājīgo rāvējslēdzi netaisa. Protams, ja nebrauc kopīgo stūķu laikos, vai vismaz daudzmaz regulāri, tad jau daudz ko neredz. Es esmu no Saulkrastiem, tiesības ir no 2005 gada, esmu izaudzis kopā ar plato nomali un saulkrastu apvedceļu, tā ka varu salīdzināt, kā bija kādreiz, un kā ir apmēram tagad. Tur vajag 2+2, kā jau baltezera tilta platums paredz, bet tagad jau prioritātes citas - stabiņi, saliņas, un pudeles kakli, kur rodas konflikti uz līdzenas vietas. Un jā, man daudz labāk patika kādreizējais - katram josla + platās nomales (ar pārtraukto), reāli dabā varēja to pašu 2+2 braukt un neviens nevienam netraucēja.

Jāatzīst, man arī pret platajām nomalēm nebija nekādu iebildumu. Lielākoties viss notika diezgan dabiski - lēnāki vilkās daļēji pa nomali, ātrākie brauca garām un kaut kā man tur problēmas saskatīt neizdevās.

Bet nu tauta vaimanāja. Kāpēc? Kas zina, varbūt kāds baidījās, kādam patika modes pēc pakaukt līdzi CSDD vaidētājiem, bet esam tur kur esam - varam izbaudīt krietnos stabiņus un zonu no Baltezera līdz divlīmeņu mezglam, kur ir 70 km/h ierobežojums ar papildplāksni 7-22, bet tauta arī nakts vidū nekad nesteigsies braukt ātrāk par šiem 70.

iciks 10.11.2024 21:26

Esmu gana daudz lasījis par 2+1 un lielākoties ir tā - valstis šo aplaimību ievieš, bet kaut kā pēc laika no tā cenšas atvadīties. Ir gadījumi, kad tas strādā, bet pamatā tie ir kaut kādi ļoti plati 2 joslu ceļi, kur 3 joslas var ieviest ar horizontālo apzīmēju pārkrāsošanu.

Plusu šādam ceļam ir maz - teorētiski iespēja apsteigt kādu lēnāku.

Mīnusi:

nav lēts prieks, ja atmetam ideju ar variantu bez barjeras (un lielākoties Eiropā ir secināts, ka bez barjeras nevar - tikai tā spēj atturēt ļaužus no iebraukšanas pretējā joslā);

apgrūtināta uzturēšana ziemā;

problemātiski tikt galā ar neskaitāmajiem vēsturiskajiem pieslēgumiem, kam kaut kā jānodrošina iespēju veikt savu kreiso pagriezienu (t.i. - jābrauc pa labi un kaut kur jābūt kādam mezglam);

padaudz avāriju tieši vietās, kur joslas saplūst- allaž kāds pārrēķinās.

Caurlaides spēja šāda tipa ceļam, salīdzinot ar parastu divu joslu ceļu, uzlabojas relatīvi nedaudz.

Rezumējums - šāda tipa ceļu var ieviest kaut kādos atsevišķos posmos, kur ceļš vēl nav pārslogots, kur tas ir gana plats, kur maz pieslēgumu. Ja prasās jau pēc 2+2, tad kaut ko lāpīt ar 2+1 ir klaji bezjēdzīgi. Padirsta nauda.

iciks 08.11.2024 8:13

Un labi, ka tā. Tas 2+1 nav nekāda aplaimība un neko īpaši nedod.

iciks 07.11.2024 7:47

Neko darīt, tev nāksies pieciest, lai cik grūti arī nebūtu un cik lielas ciešanas tas arī neradītu.

Galu galā ekoloģija te taču neatraujama - ja būtu braukuši ar gumijas pedalī, tā klimatiskā pēda taču būtu taisni neaprakstāma.

iciks 06.11.2024 21:24

Saprotu, ka man vajadzēja slavinošu rakstu par šo diženo auto, bet nu kā likās, tā arī rakstu.

Tāpat man ne visai skaidrs, kā neadekvāts pagriezienu rādītājs būtu uzskatāms par kaut ko jaunu un slavējamu.

iciks 06.11.2024 20:36

[turpinājums]

5) iesākām braukt ar 23 grādiem (auto režīmā, nekas īpaši regulēts netika). Ātri vien sapratām, ka salst kājas. Pie 25 bija labāk. Atceļā braucām jau ar 26 un pašam bija gluži OK, vien kājām kaut kā bija ne visai. Pie tam likās, ka autiņš no tām visām atverēm vispār nepūš neko. No kādas šķirbas durvīs?

Var jau teikt, ka varēja ielikt niknāku gaisa apmaiņu vai ko, bet nu manā skatījumā ja reiz es tur ielieku tos 23 grādus, tad aptuveni tādu temperatūru es arī gribu sajust.

6) nolēmām izmantot savu pārcilvēku stāvokli un visiem lepni braukt garām par sabtrana joslām, lepni noskatoties uz visiem, kas čunčina blakus joslā. Mazliet traucēja šofera nespēja pārorientēties uz jauno stāvokli (t.i. - pieradums tur nebraukt), tāpat visādi negarantētāji (piemēram, sabtrans, takši un citi tādi elektriķi), kas principā šo opciju pamatīgi nogrāva, bet visbeidzot šoferim apnika cīnīties ar tizlo pagriezienu rādītāju un braucām pa untermenšu joslu, nemainot to.

iciks 06.11.2024 20:36

Neticami, bet fakts, šodien man sanāca pirmo reizi dzīvē braukt ar elektroauto. Ar to pašu slaveno Ora, ko pirms laika aprakstīja.

Braucu gan ne es, biju pasažieris. Gabals arī nebija liels, galā tikām un lādēties nevajadzēja, šādi piedzīvojumi gāja secen.

Lai vai kā, mani kā pasažiera novērojumi tādi:

1) auto likās gana ņiprs, bet nu droši vien jau viņi visi tādi;

2) varbūt sīkums, bet sānu spoguļi laba izmēra. Kā esmu redzējis vienam otram elektriķim (un varbūt ne tikai), sīki un nez vai ērti lietošanā;

3) divi ekrāni ar visvisādu informāciju - nu tas bija stipri par daudz. Nu priekš kam uz ekrāna jārāda, pa kuru joslu auto brauc? Vai tad šoferis pats to nav spējīgs saprast?

Kā arī šis patiešām visu laiku par kaut ko informēja - te ne joslas vidū, te ne tāds ātrums u.t.t. Varbūt var izslēgt, bet nu mēģināts netika. Mūzika notušēja daļu no fona vervelēšanas;

4) amizanti ar pagrieziena rādītāju. Normāli izslēgt nevar, tur kaut kāds mistisks starpstāvoklis, ko droši vien var uzķert ilgstoši lietojot, bet nu manā skatījumā normāli tas nav. Šādai lietai jābūt prastai un vienkāršai.

Sanāca parunāt ar vienu cilvēku, kam arī bija pieredze ar šo auto - teica taisni to pašu;

iciks 04.11.2024 22:00

Un kā ar to kretīnisko ekrānu un pogām - ir kādas izmaiņas?

iciks 31.10.2024 21:13

GB12 rakstīja: "Tā kā es mēdzu purnagrāmatā paskatīties Jāņa Lauvas viģikus..."

Pēc šitā neizturēju un pagūglēju, kas tas par zvēru karali ir. Pirmais ieraksts iz CVK - "Suverēnā vara"... kaut kā aizdomīgi gan

iciks 30.10.2024 8:14

Un nafta sen jau ir beigusies (vairākkārt, protams), ja tic prognozēm, iekšdedzes dzinēji arī netiek ražoti u.t.t u.tjpr.

iciks 29.10.2024 21:50

darklight rakstīja: Vienkārši vajag pieņemt kā aksiomu, ka Latvijā nekur, nekad un nekādā gadījumā neko nedrīkst būvēt. Punkts. Izņemot tirdzniecības centrus, tos var.

Diezgan precīzi. Ir gadījies tādās piedalīties un vienu otru paskatīties. Pamatā savācas vietējie, kam nepatīk jebkas, ko tur būvēs, neatkarīgi no vispārējā pienesuma sabiedrībai un tā potenciālā traucējuma. Nereti - kādam gribas vnk pakasīties un palamāties.

Nu un vēl mēdz būt aktīvisti no visādām mistiskām biedrībām, kas ieskata par vajadzīgu iestāties par sev vien zināmo taisnību.

Vienā gadījumā šādi entuziasti iestājās par tantes tiesībām paturēt savu graustu, lai gan objekta būvnieki bija piedāvājuši alternatīvas dzīvesvietas iespējas. Vien... tantes viedokli nebija pajautājuši un bija ļoti pārsteigti, kad tā izrādīja lielu entuziasmu no grausta aizvākties prom.

iciks 29.10.2024 10:18

Īsumā pārskrienot, šis izskatās pēc sabiedriskās apspriešanas, kurās nereti mēdz ierasties skandālisti, kam vienkārši patīk izbļaustīties.

Tā ka kaut kādu vienu video pasniegt kā "viņi tur visi ir blēži" - nu tas ir tā, stipri vien jocīgi. Ja es pateiktu, ka elektromobilis ir stipri neekoloģisks, jo garažās Vova savā video to ir pierādījis, tad man te sakluptu virsū visi elektromobiļu jūsmiņi, bet šādu vajag uztvert kā patiesību?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti