Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
iciks 07.03.2024 11:31

Tie ir parkošanās senosri patiesi. Cik zinu, auto šo iespēju var atslēgt, ja, teiksim, aķa uzlādes līmenis pazems.

Tavā gadījumā drīzāk tā ir viena no funkcijām, ko auto atslēdz patiešām kaut kāda avārijas režīma dēļ. Visdrīzāk problēma nebūs saistīta ar parkošanās sensoriem, bet ar ko citu.

iciks 06.03.2024 20:07

msh rakstīja: Prasības pagaidām pārāk švakas, vajadzēja arī maģi un klimatu.

Piekrītu, ka tas viss izskatās diezgan bezjēdzīgi. Neesmu braucis ar modernām teslām vai tādiem auto, kam skaņas signāls būtu ieslēdzams no ekrāna (tas vispār liekas k-kas apbrīnojams).

iciks 01.03.2024 11:54

Kamēr tas viss būtu tīri garlaikotu jūsmiņu priekam, lai tak saldē/uzkrāj/kompostē/ēd atkārtoti (lasi - jājas, kā grib), bet normāliem cilvēkiem tas viss radīs neērtības un visticamāk maz būs šitādu entuziastu.

Par saldētavu runājot, parasti jau no cilvēkiem dzird sūdzības, ka ledusskapja & saldētavas komplektā vairāk par 3 atvilktnēm nav un ar vietu ir visai žēlīgi. Tērēt dārgo vietu banānu mizām?

iciks 01.03.2024 10:35

darklight rakstīja: Ko šonakt pirmo darīt? Iet mainīt riepas vai mēģināt iesniegt ienākumu deklarāciju?

Ja būtu prasījis par iepriekšējo nakti, būtu devis labu padomu - doties uz Krasta ielas Lidlu un stāties rindā, lai nenokavētu tik svarīgo atklāšanu.

Ziņās redzēju, ka viens entuziasts gaidījis kopš pusnakts, lai iegūtu 30 eur dāvanu karti. Bildē neizskatījās pēc nabaga pensionāra, kam tas ir pusmēneša uzturs. Drizāk tagad tas ir jauns un ļoti aizraujošs izklaides veids.

iciks 01.03.2024 10:32

Esot speciāli busiņi, kas šādi strādā. Pieņemu, ka skaits ir ne ļoti liels, jo par šādiem sodiem visai reti dzird.

iciks 01.03.2024 10:30

imzz rakstīja: Bioloģisko atkritumu šķirošana, kas tagad jau esot obligāta un ko absolūtajam vairumam iedzīvotāju nemaz nevajag.

Latvijā no 2024. gada 1. janvāra būs obligāta bioloģisko atkritumu šķirošana, kad papildu jau esošajiem atkritumu konteineriem būs pieejams vēl viens – brūnais. 

Šobrīd šķirot var brīvprātīgi, tomēr pagaidām to dara samērā maz.

Organisko atkritumu šķirošana notiks brūnos konteineros.

To izvietošanu jau tagad var pieprasīt vietnē navkurmest.lv.

Tiesa gan, šogad daži iedzīvotāji Rīgā savam apsaimniekotājam lūguši aizvākt brūno konteineri.

Apsaimniekotājs: iedzīvotāji neredz šķirošanas izdevīgumu.

"Getliņi EKO" izceļ šķirošanas ieguvumu – no šiem atkritumiem iegūstama elektrība un nevairojas atkritumu kalni poligonā.

Savukārt uz iebildi, ka līdz ar šo atkritumu šķirošanu varētu vairoties plastmasas maisiņi, kuros iedzīvotāji uzkrās brūnajā konteinerā liekamo, Avota ieteica atgriezties pie sentēvu metodes, paredzot bioloģiskajiem atkritumiem nelielu trauku vai spainīti, ko pēc tam nogādāt atpakaļ mājās, izskalot un lietot atkal; šovasar aizvākti ap 40% iepriekš uzstādīto brūno konteineru, jo iedzīvotāji tā lūguši. Tas nozīmē, ka brīvprātīgi aizvien šķiro samērā maz. Un tā neesot laba tendence. Bioloģisko atkritumu izvešana ir par 20% lētāka nekā parasto, bet arī tā iedzīvotājiem pagaidām neesot gana liela motivācija.

RNP valdes priekšsēdētājs Māris Ozoliņš sacīja: "Pirmkārt, viņi neredz to izdevīgumu. Otrs iemesls, – viņi vienkārši nelieto tos konteinerus, konteineri ir pustukši, bet viņus izved pēc tilpuma. (..) Pat izvedot reizi divās nedēļās, tur nekādi nesanāk pilns konteiners. Līdz ar to viņi pārmaksā par to, ko viņi nemaz nedara.

citāti no LSM 2023.g.septembra

Šorīt nesot miseni aizdomājos par šo. Ja tā apdomā savus paradumus un pavēro kaimiņus, lielākoties ļaudis iznes miseni ejot ārā kādās darīšanās. No rīta uz darbu/skolu/kaut vai pastaigājoties. Ko šādā situācijā darīt ar to netīro spaini?

Variants - nest speciāli. Jūsmiņiem droši vien vienalga, bet racionālam cilvēkam tas grūtāk saprotami.

iciks 27.02.2024 14:01

Tā nesaki vis. Ir viens labs šķirošanas veids - tie, kas deg un tie, kas nedeg

iciks 23.02.2024 22:39

Pilsētā varbūt, bet ārpus pilsētas 99% elektromobiļu, kā novērots, brauc nu ļoti vienmērīgi un mierīgi, ne dzenot, ne ko. Pa šiem pēdējiem gadiem esmu apdzinis diezgan tādu, bet mani reti kurš. Pie tam nez vai esmu niknākais braucējs.

Ja kāds elektriķis plosās, visdrīzāk tas būs nomas variants. Iznomā, atlaid un atstāj, lai tad īpašnieks lādē. Kad vajag pašam, tad vajag taupīt.

iciks 22.02.2024 21:28

Jāatzīst, ir visai interesanti nezinātājam. Lai gan arī zinātājam nav diži košāk, jo situācija mainās laiku pa laikam un kas bija vakar, tas var nebūt šodien

iciks 30.01.2024 10:04

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.

Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.

Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.

iciks 29.01.2024 8:40

msh rakstīja: Runājot par deficītiem - kad jūs pēdējoreiz redzējāt pārdošanā tādas jaunas mašīnas kā, piemēram, audī 80?

Nu tas nav korekts piemērs. Paņemsim labāk kaut kādu jaunu tepat aprakstītu Bugatti/Ferrari, ko saražos vien 10 eksemplāros. Man ir aizdomas, ka visiem iauto lietotājiem nepietiks, bet kur nu vēl tie, kas ārpus iauto.

iciks 26.01.2024 20:21

2. jautājumam varu piedāvat gluži racionālu atbildi - tāpēc, ka slinkums/pieradums/nevēlēšanās kaut ko darīt.

Ja man tagad gribētos nomainīt mājās izlietni pret marmora variantu un būtu pilnas atvilktnes liekas naudas, tas nenozīmētu, ka es varētu pateikt "izlietne, materializējies" un viss notiktu.

Nē, man vajag vismaz sameklēt to meistaru, kas izdarīs, vajag pieciest viņa paraugu atrādīšanas un beigās vēl praktisko darbu, jo izlietne taču ir maināma.

Tāpat ar to velosipēdu. Pat ja ir lieks miljons, ko gribas notrallināt, vajag atrast kādu, kas darīs, vajag pieslēgties procesam, jo pašam taču ar to velo jābrauc u.t.t. u.tjpr. Jātērē laiks, bet laika taču nevienam nekad nav...

iciks 26.01.2024 8:18

topinamburs rakstīja:

iciks rakstīja: Ne gluži tā.

Ja šitāds mobīlis būtu viens no variantiem, tad tā varētu teikt, bet tiek spriests, ka šī ir nākotne VISIEM. Tātad agri vai vēlu šim cilvēkam būtu jānonāk pie līdzīgas izvēles, kas ir sūc.

Nākotne pēc 11 gadiem. Pagaidām vēl var nekreņķēties kādus 25 gadus. 11 + 14, kas esot vidējais auto vecums. Pa 25 gadi daudz kas mainīsies. Jau nākošgad vai pēc 2 gadi viņš varētu pat saviem 17 tūkst nopirkt vāģi ar 50 vai 60 kWh bateriju, un tad braukšana būtu daudz mierīgāka.

Lai sākumā ievieš.

Jau gadiem stāsta, ka nu tik i būs, bet diži lielu kilometrāžu ieviest saprātīgām metodēm nevar, nepiekarinot tonnu smagu aķi apakšā, tā ka tik liels optimists es neesmu.

iciks 25.01.2024 12:27

Ne gluži tā.

Ja šitāds mobīlis būtu viens no variantiem, tad tā varētu teikt, bet tiek spriests, ka šī ir nākotne VISIEM. Tātad agri vai vēlu šim cilvēkam būtu jānonāk pie līdzīgas izvēles, kas ir sūc.

iciks 23.01.2024 8:26

Kādas Vidzemes pilsētas dome arī vīlās. Nopirka elektrisko mobili ar domu, ka ar to varēs doties regulāros braucienos uz dižo pilsētu. Izrādās, ka vienā virzienā pietiek, atpakaļ jau vairs ne.

Tā nu tas auto tur uz vietas vizinoties un taisa nelielu nobraukumu gadā.

iciks 22.01.2024 21:16

Ja kādam vajag, var dabūt te:

failiem.lv/u/xksut29bx9

Lai gan domāju, ka internetā droši vien tāpat var atrast.

iciks 15.01.2024 14:37

Varu piekrist pa komunikāciju. Kā labs piemērs citā forumā bija sūdzības par kādu veikalu, kur pārdevējs esot slikts un vienam otram nevedoties sarunas. Izrādās, ka tie, kam problēmu nav, ienāk nelielajā veikalā un sāk ar to, ka pasaka - sveicināti. Un izrādās, ar šiem klientiem pārdevējs visu spēj sarunāt. Nevajag pat klanīties.

Pašam īsti laikam bijis nav, bet atminos, ka čomam pirms laika arī gadījas samērā absurds sods, kas ļoti vilka uz mēneša plāna izpildi, bet nu no tāda viena gadījuma sistēmu gluži veidot negribētu.

iciks 15.01.2024 8:14

msh rakstīja: Man patīk tava skaidrība Nu, kā tu diskutē ar teroristiskas organizācijas pārstāvi, kam ir tiesības pret tevi pielietot gan fizisku, gan juridisku spēku, jo vairāk ja tu sagaidi ka viņš tikai pārbaudīs tavus dokumentus? Es diez vai vairāk par desmit vārdiem kopā pateicu.

Kad aptīrīs Tavu māju vai arī nozags golfu, cerams, nezvanīsi teroristiskas organizācijas pārstāvim?

Vai arī, ja tomēr kāja paslīdēs, pateiksi musoram, lai brauc šurp un bīda lietas, nevis medussaldā balsī lūgsi policista onkuli atbraukt, jo gadījusies liela nelaime.

iciks 13.01.2024 14:50

GB12 rakstīja: Ainārs Kadišs... tas vatenis, kurš publiski slavē lielisko dzīvi padomju savienībā. Kāds brīnums, ka tieši uz viņu atsaucies...

Krietnās padomijas laikā es biju pietiekami mazs, lai brauktu ar auto, bet radiņi, kam nu tādi auto bija, tāpat baidījās no miličiem, kas varētu noturēt viņu auto. Nezin kāpēc gan?

iciks 13.01.2024 14:48

Esmu mazliet skeptisks attiecībā uz visādiem šitādiem brīnumiem. Ir taču dzirdēti stāsti par piepīpētāja ligzdā iespraužamiem agregātiem, kas par 20% samazinās degvielas patēriņu un ko tik ne

iciks 12.01.2024 22:22

Policijā ir akūts kadru trūkums, tāpēc arī tagad visur būs pašvaldības policija. Tajā pašā dižajā pilsētā viņi pa daļai arī nodarbosies ar to pašu, ko kādreiz CP.

iciks 12.01.2024 21:18

Savulaik sanāca ar auto dīleri parunāt un jams pieminēja klientu, kas bija ar mieru gaidīt tālaika 6-7 mēnešus, lai nopirķītu auto, kam būs joslu asistents.

Viena lieta ir nopirkt auto, kam tas ir iebūvēts un slēgt ārā, bet speciāli maksāt un vēl gaidīt? Tas ir aptuveni tas pats, kas nepirkt bikses, bet pasūtīt no Indijas īpaši piedirstas un par papildus samaksu.

iciks 12.01.2024 10:44

Kā izteicās zināms ļaužs, viņa uzņēmuma autiņiem arvien biežāk parādās sodiņi no pretimbraucošiem auto. Ne redzi, ne pamani, arī vāzē neviens neliek, bet pēc laika pienāk rēķins.

Iespējams, tā tad arī ir nākotne un visdrīzāk nekādas kameras to diži neredzēs.

iciks 12.01.2024 10:37

Tu jauc 2 dažādas lietas - pirkt un lietot.

Pirkt drīksti, bet lietot vien valstī, kur tas ir atļauts. Laikam kādā ES valstī tātad tas ir brīv. Vari nopirkt šeit un uzdāvināt brālēnam, kas tur dzīvo.

Iebraucot no šīs valsts Latvijā, iekārta ir jānoņem.

iciks 04.01.2024 8:13

aizejošais rakstīja:

Krotow rakstīja: Uz Īriju jā. Taču ar auto braukt gribu tepat.

Esi gatavs maksāt, lai tukšas šosejas padara vēl divreiz platākas, un tu ietaupītu ik dienas pāris minūtes?

Labāk papēti jēdzienu "induced demand". Tad sapratīsi, ka lielo, ātro šoseju Tev nemaz nevajag, un to nemaz nevari atļauties. 

PN. Tāpat kā to veco, dārgo, sarežģīto dīzeļa automašīnu, ar ko vidējais pilsonis brauc pa trijstūri māja-darbs-bode...

Daļēji var piekrist, jo bijušā ministra fantāzijās bija teju visas valsts galvenie ceļi, no kā daļa ir patiešām patukši un gluži labi lietojami tāpat.Tajā pašā laikā ir posmi, kur pārbūve par ko platāku ir gluži nepieciešama.

Neaizmirsti, ka bez tām dažām minūtēm ir arī citi apsvērumi. Piemēram, normāla braukšana, nevis nervoza trīšanās kolonnā ar gauži nevienmērīgu ātrumu.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti