2016g 4-5 K
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Otreizējā tirgū sāk iezīmēties lietoto EV cenas ru.autoplius.lt/objavlenija/kia-soul-vnedorozhnik-krossover-2016-elyektrichyestvo-27001551.html
Kādreiz bija T bija VW spēks. Pat USA armijai izmantoja.
Oranžais pārbūvēts, interesanti. www.facebook.com/groups/417984867240942/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=586466990392728
imzz rakstīja: Paskatījos pa logu, nodomāju: atkal klāt tas laiks, kad vējš nepūš un saule nespīd. Un, tā kā apkure ir, jābūt arī termoģenerācijai. Un, patiešām:
HES 108, TEC 273, vējš 1, saule 2 MW
Jāaa viss ir kā ir īstenam latvijietim. Nav vētra, nav krusa, nav plūdi nav interesanti? Aizej uz mežūūū. Mitrs kluss padomā par ar galvu. Patreiz, saistībā ar silto laiku, zvēri aktīvi. Būs Tev safari viss LV.
Nu kāpēc, kāpēc šādu paplatinātu ceļu nevarēja izveidot kā zviedros. Par trīs joslu ceļu ar normālām 3 joslām kur reversīvi mainās joslu prioritāte. Respektīvi, kad viena pāriet divās, aste apsteidz lēno,s!
Patreiz ir kā ir. Ne īsti labi ne īsti pārliecinoši droši, kad citi aiz laipnības pārkāpj nepārtraukto malas apzīmējumu!? Varētu mēģināt turpināt eksperimentēt un šo variantu apskatīt?
Interjerā wow. Materiāli un sēdekļi veidoti kopā ar Vācijas muguras ārstu piedalīšanos. Izdevies labi. Man vispār patīk, ja salikums alkantara un mikrošķiedra. Kā arī durvju kartes ar auduma un filca apdari. Ziema vai vasara taktilais kontakts būs patīkams. Sīklietas novietnēs negrabēs un skaņas slāpējās! Paneļa arhitektūra augstā līmenī, tāpēc nav head up, man viņš arī neprasās. Ir izdalīti pieprogrammējamie ātrās izvēlnes īsceļu sensori. Šeit nu gan es vēlētos fiziskās klimat pogas. Arī sēdekļu apsildes slēgšana fraņču gaumē izveidota. Bet tā labi viss tur piestrādāts pie iepriekšējām nebūšanām. Vēl patika, kam vienmēr pievēršu uzmanību, start stop un braukšanas režīma slēgšana! Jā klasiskā vietā abi blakus, nav sajaucami ar citām vadības svirām. Kompakti, neaizņem vietu uz vidus konsoles citiem svarīgākiem elementiem. Tad vēl kas, vidus konsolē neiekrita, ievēroju nedaudz vēlāk, kaut kāda sīklietu kastīte ar vāciņu. Ja uz viņas uzlikta kāda neliela lietiņa, kā sīknauda, kredītkarte utc verot interesanti izveidoto vāciņu, tas saturs neieslīdēs tur melnajā šķirbā, kur?
Gaitā, brauc labi, pareizi. Nav sporta auto, bet koplietošanas ceļu satiksmē būs patīkami. Bremzes jaudīgas, saprotamas un ja ekstrēmāk piebremzēsiet automātiski īsu brītiņu ieslēgsies avārijas režīmā pagriezienu košās gaismiņas. Tas ļoti iepatikās un piesaistīja uzmanību no pareizi labajiem tehniskajiem risinājumiem!
Tā kā testēju tikai tos auto par kuriem bija interese un laiks lai paspētu tik vismaz nedaudz saprast pamatlietas. Šis visnotaļ jaunais e bija manā listē, kā obligāti apskatāmais.
Franču auto jaunumi, pārsteidz ar dizainu pāri visam. Jaunā perspektīvā platforma. Tehnika nedaudz atpaliek. Ir uz kurieni tiekties. Eksterjers ļoti labi. Ir nianses, kas pat ļooti patīk! Prieks par to, ka vēl var un nav kaut kur jau kut kas redzēts, bet savs! Vietām pat pārspējot citu premium. No praktiskā, uzlādes vieta spraudnim. Klasisks novietojums, kur vadītāji pieraduši meklēt auto uzpildes durtiņas. Arī mazāk traumējama vieta pie nelieliem negadījumiem un ceļa reaģenti tik daudz neiespaido to. Gaismas elementi augtu novietoti, loģiski harmonizē, dizains atpazīstams, skatu piesaista! Durvju rokturi PAREIZIE. Izskatās, ka par šo būs jau katram testa auto jāizdala vērtību ne punkti! Agrāk gaidījām kārtējo brīnumu, patreiz jau jāpriecājas, ka tur nav lieki sarežģīts ar sensoriem, glāstekļiem un daž ne dažādiem izbīdīt, pavērt, piespiest tehnoloģijām , kuras lietotājām var atspēlēties ekspluatācijā.
Kur šo varētu notestēt. Interesanti ko teiktu mūsējais Motorolers.
Viss vienkārši, būs. Misters T runāja, ka viņam ir lielisks rocketmens M. Un ka robežas būs jāatgūst atpakaļ un visiem atkal būs labi. Visiem arī būs jācīnās par savu labklājību. Nu vēl nedaudz laiks uzpīpēt.
Bradypus rakstīja: 12V akumulators nedeg no ūdens. Džipi ar snorkeļiem nesatraucas par to, kur nokļūs akumulators. Bet ir jau vēl trakāk... Arī taviem EV ir 12V akumulators
www.recurrentauto.com/research/there-are-12-volt-batteries-in-electric-vehicles
KBJ. Elektrojūsmiņi ir tupi.
Ir pat tādi, kam 2 un to nezinot/neuzlādējot owneri ved to EV uz remontu 😜
Hyundai ar exterjera dizainu ir aizbraucis vien sev zināmā virzienā. Tad krāsas izvēle daudz ko nosaka. Iesaku pircējam pie tā stipri apdomāties. Atšķirīgi krāsas toņi man liek skatīties uz šo dizainu ar dalītām jūtām. Iekšā salonā viss ir parocīgi un loģiski. Hyundai tehniskais izpildījums augstā līmenī, ne velti, ir redzēti pakaļdarinājumi. Par gaumi nestrīdas, nekādu milzīgu ekrānu, viss ātri un loģiski vadāms un atrodams. Kā brauc šāds liels auto? Teikšu ļoti pārliecināti. Dinamika ir laba un salonā nosacīti kluss. Gaitas īpašības ir komfortablas, bedres un nelīdzenumi jūs neliks īpaši satraukties. Pat ātrumu slāpētāji, ceļa vaļņi kā gulošie policisti, ir pāri braucami bez īpašas bremzēšanas. Piekare energoietilpīga. Kam tāds auto nepieciešams, domājams nenožēlos.
😂https://jauns.lv/raksts/zinas/627950-uz-jurmalas-sosejas-manita-mezacuka
Šis e citoniņš bija viens no, auto kā dēļ vēlējos tikt uz Latvijas Gada auto 2025 konkursa testiem. Varat sākt smieties, bet jā tas tā ir. Īpaši interesēja šī elektriskā versija. Ir pieredze ar iepriekšējās ģenerācijas 0,9 benzīna dzinēja auto, kas man dizainiski likās simpātiskāks. Nu labi, laiks mainās un citroniņš no apaļajām formām pariet uz kantainākām agresīvākām. Vai pareizs lēmums, ne man spriest. Kārtējo reizi negribu piekrist par nebrauksanu utt. Katram savs. Dzinējs jātur pūtē, apgriezienos un būs ok. Ja pieradis pie augstā plaukta, tad skaidra bilde, te nekas nepatiks. Par patēriņu, man pa neceļiem un ceļiem sanāca 5+ l uz 100km...Ne ekonomējot speciāli.
Cenu starpība starp EV un ICE liktu aizdomāties stipri, par katra paša braukšanas paradumiem. Vajadzēja novienādot...
ē citroniņš, veru durvis, sēžos iekšā. Start...kur pierastā poga!? Diemžēl atslēga. Vai tad tas ir lētākais risinājums? Nav prasts Aradio!? Labi, sev pieliktu planšeti un klausītos/skatītos tūbi. Tā tikai savienojums ar mobīlo. Nu ok, tas laikmetīgi pašreiz. Tā kā pats ikdienā lietoju EV ir ar ko salīdzināt. Zemapziņā doma, sapratīšu kāds tas lētais ir...parasts izstrādājums. Bet par lielu un patīkamu pārsteigumu, brauc labi! Paātrinājums pilnīgi pieņemams! Jā ar izsaukuma zīmi. Ko tad jūs gaidījāt T? Braucot, atpūtos no augstajām tehnoloģijām un kaudzi nevajadzīgu spaid un glāstīšanas vietām Vienkārši brauc un piedalies satiksmē. Aizbrauc tur kur vajag un bez problēmām, ar jaunu auto. Auto kompakts ar labu saprotamu pārskatāmu vadību. Lielu, slavēju? Jā. Atbilde? bestsellerim O no ķtr!? Varbūt , tur jāskatās uzmanīgi cena - ko iegūstam. Un vēl jau tepat tūlīt būs jaunais Dacia Spring! Balsojam ar maciņiem.
WALA es šad un tad esmu aizdomājies par jaunās paaudzes auto industrijas izstrādājumiem. Daudz kas jau tiek vadīts elektriski bez tiešas saiknes. Pat stūre jau caur elektro vadību utt uc. Ja teiksim kādas nebūšanas bremžu sistēmā vecajos dranduļetos eksistēja mehāniska rokas bremze. Tad patreiz viss caur datoru, kas piem neļauj aktivizēt stāvbremzi kustībā. Īpaši EV kur drausmīga momentānā jauda, kam tīri elektriska vadība! Un ja neiespējami iespējams ir it kā viss...tad neko tur vairs neiesāksi. Kā filmā Speed, tur vēl mehāniska un daudz fantāzija, kas parastākam skatītājam ir ok. Bet tādā mūsu tehnoloģiju lidojuma laikmetā jau iespējams būtu viss, ko nu liekas nekādi vairs nespēsi kontrolēt.
imzz jā jā ir iespaidīgi! Bet ja naftas bāze uziet gaisā, tas būs vēl efektīgāks skats! Un precedenti ir arī ar trubām pat...
Tieši šo auto bija vislielākā interese izmēģināt! Porsche ir Porsche un pat ja tikai uzvilktu cepurīti ar uzrakstu Porsche noteikti justos ievērojamāks. Pats gan neesmu šī fans, bet vienmēr piesekoju un tehnika ir augstā līmenī, arī marketings. Vairākas reizes gandrīz gandrīz jau kļuvu par potenciālu, sk lietota P īpašnieku, taču kaut kas pietrūka. Ir sekots līdzi tīklos uc šīs markas slavas un nedienu notikumiem, ir kaut kāda apjausma par.
Ok, par Macan. Šis modelis mans konkrētā ražotāja favorīts. Vispār esmu nelielu kompaktu auto cienītājs un Macan ir tāds. Piedo P atvaino šoreiz lielāks vīliens kā uhh. Nu lab nav markas flagmanis bet. Dizains exterjērā augstā līmenī, vis ir labi. Izskatīgs, dinamisks un līnijas harmonizē ar virsbūves detaļu attiecībām. Interjerā ir kā jau ir modes jaunākajām tendencēm pakārtots, paneļi monitori, monitori. Labi izdizainēts un stilistiski pareizi un vietā. Bet man gribās atpakaļ apaļos pulksteņus instrumentu panelī un vertu stila daudzās podziņas gan konsolē lejā gan augšā JĀ! Materiāli ir kvalitatīvi.
Gaitā uz ceļa. Ir labs. Stingrs un sabalansēts. Bet liels bet par skaņas izolāciju? P kā tad tā?
Domāju, ar kuru auto modeli/marku lai iesāk atskaiti par Latvijas Gada auto 2025 testa iespaidiem. Šoreiz atklāti pasaku savas sajūtas, lai piedod un man neko nedod pat lielie spēles spēlētāji.
Izvēlējos jaunpienācēju mūszemē. Un par lielu nožēlu jāsaka godīgi, manas sajūtas, ka ir labs. Dizains exterjerā tāds uhh, nav. No priekšas labāks kā no aizmugures. Nu ok tas tik mans viedoklis. Salonā iekšā jau labāk! Materiāli vizuāli un uz tausti ir patīkami. Jautājums kā tie uzvedīsies ilgtermiņā, zinot kas notiek ar eko ādu citiem izstrādājumiem... Dizains ok. Ātrumā, netērējot laiku ar vadības lietām iepazinos bez piņķerēšanās. Nu līdz niansēm neiespringu, galvenās vajadzības it kā saprotamas. Dizains un izkārtojums ir labs, izņemot lielo planšeti, neesmu tādu televizoru piekritējs, ļoti novērš skatiena uzmanību no ceļa. Iespējams spilgtumu un fontu, toni var mainīt, bet nemeklēju kur. Vispār auto kā jau ķtr viss no visa salikts/noskatīts, klimats ekrānā kur angļu izstrādājumos redzēts un nav ērti pārskatāms. Stilīgi, varbūt. Mana prioritāte draivings. Slēdzu sport un aiziet, teiktu aizlidojam nē. Bet dinamika ir laba pietiekoši un ļoti patika dobjā sportiskā pieskaņa. Paši spilgtākie iespaidi, komfortabla gaitā, kas netraucē dinamiski izjust ceļu. Un bremzes!? Tādas sajūtas, ka vajadzētu asākas, varbūt pierašanas vaina, bet ir atklāts, paliek jautājums par šo faktu. Vai man šis auto patika? Jā ļoti. Vow bija? Nez nez, kas tur pa to cenu ir vēl?
Bradypus rakstīja: Nevis MI, bet LLM, kas ir viens ļoti specifisks MI veids, kas "atbild", balstototies uz atbildes potenciālo popularitāti un to, ko jautātājs varētu gribēt dzirdēt. "Uzlādēti" jautājumi lielakajā daļā gadījumu saņem apstiprinošu atbildi. Līdz ar to video ir nekas vairāk, kā clickbait.
Jā pus cepums Tev arī no manis. Tā tas IR, vajadzētu būt.😜
Ko atbildēja MI uz provocējošu jautājumu www.facebook.com/reel/1906640056480917
Jā iAuto patīkami, kārtējo reizi pabūt kopā ar interesantiem cilvēkiem. Dažādi viedokļi, un pieredze no. Mans atdzinums, veiksmīgi izvēlēta lokācija auto testiem! Gan labas kvalitātes asfalts ar jau tuvu ceļa infrastruktūru kā bānim. Kā pats, arī marķējums uz tā, jau līmenī. Bija iespēja izmēģināt darbībā satiksmē dažādus auto braukšanas asistentus. Tad arī turpat pavisam blakus jau tāds ceļa posms kur nelīdzens, dzelzceļa parastā pārbrauktuve, arī guļošie policisti un nedaudz smiltis, un diezgan reljefaina nobrauktuve no cietā seguma! Principā iĀ 30 min laikā varēja saprast uz ko attiecīgais pretendents ir spējīgs. Respektīvi P un iepazīts maršruts, ņem auto izmēģini, tad tūdaļ nākamo, identiski pa to pašu shēmu izbraukt! Pirms neaudz uztraukums par laika apstākļiem sestdien...Bet tas tik praktiski deva iespēju sajust auto trajektorijas noturību stiprā brāzmainā sānu vējā. Tad lietus, mitras drēbes jauši nē klimata kontroles iespējas. Tests, manā skatījumā bija lielisks, īpaši lai novērtēt uz konkursu piedāvātos auto modeļus.
GB12 rakstīja: Jābūt ir personu apliecinošam dokumentam. VA nav obligāta, ja vien nebrauc ārā no Latvijas teritorijas.
Jā tā bija, tag esot VA jābūt. Bijis reids ar pārbaudēm, šo pieteikuši kā jaunu faktu. Tamdēļ jautāju, lai nav, viena tante teica.
Tā ir vai tikai pļāpas, ka ir izmaiņas un vadītāja apliecībai jābūt obligāti klāt/līdz vadot transportu.
topinamburs rakstīja:
ZZZZ rakstīja: Nu ko elektro auto ne jūsmiņi. Latvijai draud sods 300 miljoni eur gadā vai nopirkt 280 000 EV! Gaidam kā šo izrullēs.
Kad jau sen teicu katram iezemietim izsniegt pa Dacia Spring 😡 Varēja vēl dot iespēju veco hlamu nodot pretī.
No kuras dzeltenpreses tādu diždomu Izspiedi?
Bik pacieties, gan jau sarkanpresē arī būs. Un e-krānā neizpaliks.
650 rakstīja: Pašlaik pa tv24 notiek @presesklubs.Runātāji runā par to, ka nu labi nu tur kādi žurnālisti vai privāt komentētāji, bet nu tādam normālam (vidēji/Valstiski domājošam) politiķim (vai kur nu vēl ja Amat Personai) gan nebūtu pieklājies tik bezkaunīgi kritizēt Kandidātu.Itin jo īpaši, ja iespējamais iznākums grozījās ap 50/50.
Tagad tieši tie lielākie abdrirsēji (visā pasaulē) esot kā vieni no pirmajiem pārmetuši/ādu un naski "nosūtījuši apsveikumus".Drošvien katru lohu izvērtēt viņam nebūs iekāriena, bet nu kaut kāds tādu "tuvāko ienaidnieku sarakstu" viņš gan esot jau laicīgi sastādījis.Ieteicams gan būtu pavētīt tepat vietējā mērogā- kurš te ko teica un kā tie Teicēji "atbild par savu ...". Vai šādiem tik "valstiski atbildīgi izteikties mākošiem" un "pareizi/prognozēt spējīgiem" vispābā vajadzētu uzticēt kko Vadīt vai Pārvaldīt. Vai (un kā) viņiem var Uzticēties.
Varbūt viņi ir tikai pusvadītāji? Jautā jums, k ass ir īstie vadītāji?