Nu un kā ir, ja tur iebrauc ar piekabi? Makā par 2 vienībām?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu un kā ir, ja tur iebrauc ar piekabi? Makā par 2 vienībām?
Ar meža veci izbraucu ātro aplīti jau stiprā krēslā. Nu gribējās pamēģināt šo Japanas autobūves cienītaju modeli pats.
SandrisM augstāk aprakstā ir manas domas un sajūtas stipri līdzīgas. Auto mierīgiem braucējiem. Biju gaidījis sliktākas kvalitātes salona apdari, bet platmasas ir labā līmenī un nostrādātas. Šim auto elektriskā palīga piedziņa strādā nedaudz atšķirīgi, kā patreiz modē uz paātrinajuma sekundē iespaidu. Te uzsvars uz lēnu izbraukšanu caur sarežģītāku apvidu. Arī labi, jo ne visiem tas paātrinājums galvenais. Bet kas likās dīvaini un mazliet traucēja. Automātiskās kārbas sviras klasiskā novietojuma vietā nav attēlots kādā režīmā esi to ieslēdzis!? Pieradumam liels spēks, te nu jāskatās panelī, kur daudz dažādu indikāciju…
Liels un patīkams pārsteigums, liekot atpakaļgaitas R pozīcijā, automātiski pasažiera puses spogulis paliecas uz leju lai varētu labāk kontrolēt braucienu. Iespējams šāda extra ir kameru 360 laikā arhaisms, bet ir labi un man patīk! Atmuguriski parkojoties labs uzbraukšanas leņķis. Neķersies kāda kupena vai augstāka apmales borde. Speciāli notestēju ātruma samazināšānas vaļņa šķērsošānu pie pilsētas 50+ un ir ok. Verdikts auto praktiskais, tik tik nu ar cenu kas? Varbūt auto ilgtermiņā sevi pierādīs kā stabilu braucēju un tad check ok?!
Tas irA interesanti. kam varētu nepatikt 650!? Atdzīšos godīgi, sen jau gadus 8+ atpakaļ, arī man tas 650 tracināja…Bet tā iespējams, mana paša vaina, ne? Uztvere ko mēs gribam dzirdēt, redzēt, uz zināt, nezināt, negribēt zināt. Kam tas traucē? Ne, man. ,,Dadzis,, kādam durās vai piedurās.
Es balsoju lai ir 650 👍
Jo karstāk te iet jo jautrāk. Bet nu kaut kādās saprāta robežās. Tag cilvji tādi jutīgi vai ie jūtīgi 😷
Kaut kā daudz tie strēgumi. Pat šod 3dien visos virzienos lēni. Nedaudz A joslas piepalīdz, bet nu jāierezervē plānotais mērķa laiks. Reizēm vāze Igaunijas virzienu no pārdaugavas velk pa Vecmīlgrāvi caur Carnikavu…
Šis manā izvēlēto testa auto sarakstā bija nr 2 pēc Ioniq 9 un jūtama atšķirība it visā. Arī cenas. Bet tas ir normāli un tā būtu jābūt lai nesavarītos katlā vienā klimpā ķiļķēns ar to, kā tas citiem zīmoliem reizēm sanāk.
Kas nepatika, jeb precīzāk sakot nesapratu kārtējo reizi dizainu eksterjērā. Koreja meklē savu, tas labi.
Patika salona un vadības iekārtojuma domu gājiens. Tur viss ērti un parocīgi. Vēl uzlabots agrākajiem Korejas EV, piejamās ērtās lietas, niansēs.
Kas no lietotāja, praktiskā, ikdienai vērā ņemamas pozitīvas atklāsmes. Tieši paši braukšanas režīmi. Klasiskajiem sport, normal, eko klāt nācis snow 👍 Nu kas tad tur tāds, īpašs bet. Ja visos 3 nosauktajos, kārtīgi uzpedalizējot, praktiski jauda pietiekama lai pat eko režīmā, tur vēl paātrinoties 40kmh un pat ātrāk, jaudas rezerve liek izspolēt riteņiem pat uz asfalta seguma, tad snow tas nenotiek nekad!
Ar šo tik gribēju pateikt, ka mazāk pieredzējis vadītājs var tik daudz nesatraukties, par saķeres zaudēšanu, īpaši uz slidena ceļa paātrinoties! Un tā ir reāli noderīga, laba un strādājoša ekstra.
Nu cilvēki mīļie, es saprotu, ka visu esat pagaršojuši un ir ar ko salīdzināt. Rudenīgs laiks un nav A saulītes. Bet patreiz vispār kas ir kas, ar ko sakrustots un savienots, apvienots.
Te skaista krāsa, iekšā sēžot arī skats uz to priekšējo pusi daudz maz civilizēts, nav tie kantainie p,ulksteņi. Pie draugiem, uz galda uzmetīsi auto atslēgas ar to emblēmu, kādu?
Es dodu 👍 par izskatu un sajūtu. Dinamika mūsu mierinātajā satiksmē pilnīgi ok. Pilsētas legālos luksaforu dragos bez problēmām. Sacensībās, ja nu foto orientēšanās, check ok! Stellantis, kaut kāda tālākās ekspluotācijas drošības spilvens. Nu nez, kad vasarā pa skaistajiem Latvijas ceļiem testēju, man iepatikās tā sajūta, kāda. Un mūsdienu ātrajā patērētāju pasaulē vajag sajūtu, vismaz. Te viņa IR. Un ne jau visiem interesē teh nianses un iespējas.
Šis jaunums bija nr1 manā testa sarakstā! Teicams braucamais. Kvalitatīvi nostrādāts. Pat griestu materiāls kaut kāds ļoti taktili patīkams, sajūta kā būtu samts/zamšs? Plašās opcijas neuzskaitīšu, gan jau ik katrs atradīs sev nepieciešamās. Braukšanas dinamikas un vadāmības sajūtas ir sporta auto līmenī, ne lielā suv vai kādā tur viņu kategorijā varētu ierindot, kaut vai mikrovena 7 vietīgā… Pat uzlūkojot no 200m attāluma kā tāds, bez skaņas uzņem ātrumu un paātrinās, lido mašīnas cienīgs skats.
Kas pietrūka, laikam pneimo vai citādi regulējama balstiekārta…Pa sliktiem ceļiem būs paciets. Bet te dilemma, jaudas un stablitātes nodrošināšanai. Kompromiss. Kam nav nepieciešams kāds skaļi pazīstama zīmola izstrādājums, šis būs tieši laikā.
B
Šits tika ielikts gan vairāk ar domu, ko piedomāt un darīt JA. Tas var notikt jebkur, ar jebko. Un pat fāterlandē dienesti ir tikai dienesti…15+ min. Labi, ka tā. Pogu sos nespieda, jo nav. Vai viņu vajadzētu šitādā gad spiest?
1984 rakstīja:
Domu saprati. Viss paliek pavisam vienkāršs, ja ir nepieciešamais (parasti dārgs) aprīkojums
Nū kā taD. Ūdens tilpne. Tur atkal 2 varianti. Izvēlies vai sildīt vai pumpēt.
Bet ja nopietni, redz kas gaidāms. un tas nav joks.
Ķīniets jautā cik jūs Latvieši esat?
-Nuu, kādi 1,5miljoni…
Ā, skaidrs. Un kurā Vuhas viesnīcā jūs apmetāties? 🤩
Korejas lielie auto guļošos praktiski nejūt līdz pat 60kmh. Ir patīkami braukt un speciāli šitAs pārbaudīts.
WALA rakstīja:
man domāt ka norādītā korelācija nav gluži patiesa - auto ir kļuvuši dargāki un bieži tie netur vairs savu tālākpārdošanas vērtību kā tas varbūt bija agrāk - līdz ar ko ir vairāk kā viens iemesls kādēļ liels auto vairs var nebūt populārs …
Redz ne jau visi uztur džjipu lai pontus grieztu. Un ja tev par normālu turedz ar normālu moteuru 5.0/4,2 jānoliek tāpat vien bez uzturēšanas ap 1K. Tad lai visi aiziet pa skuju taku, un lai neraud, PAR. It nemaz viņus nav žēl. Alkatība apēd pašus, vēsture atkārtojas, diemžēl. Ir citi varianti, kā nelaikā forsēt lauku/meža ceļus un nelielas kravas pārvietot...
iciks tā iĀ, laiks ir nauda, kur viņu ņemt? Laiku.
Nu lūk, ignitis patreiz 14 saņi kW ākcija līdz 26.10.2025 var vest uz mājām un kurināt nost, bez piegādes uzcenojuma.
Tur ielikās viena un tā pati, te korekcija


Nedaudz vēlāk pēc tās vienīgās apkopes Bassadone rādīja 510km kad attapos piefiksēt biju nobraucis jau 11km…
bet taj pat laikā sport, temperatūra 8C
saf rakstīja:
Cik bača tur pēc 230k?
Nesen uzlādēju pilnu un īsti nekas arī laikam nav pazudis. Bet kaut kā tajā visā diži neiespringstu, jo ir pietiekami. Un tas atlikums ļoti atkarīgs no pārvietošanās manieres un laika apstākļu īpatnībam. Dators kaut kā tur parasti labi aprēķina. Sk foto 2023.g pirms braukšanas dažāos režīmos rāda 
Konkrēti paziņam ionix5 sāka pamazām nelādēties. Iegādāta lietota bet bija garantija. Samainīja baterijas vienu paku. Par garantiju iegādātu ārpus LV ir tā jā švaki, kratās visādos veidos vaļā. Pašam Kona jau 230K, braucu nosacīti agresīvi? bet nu jā stabilizātora atsaite mainīta, 1x apkopi izveicu intereses pēc…Sapratu, ka var iztikt. Kasko 340. Riepas parastās ziemenes arī vasarā nemainu. Ir ok. Ladēju mājās ar komplektā nākušo 220V un 2,6kW uzlādi. Pats kaut kad pirms gada 1l eļļu reduktorā apmainīju, elementāri. Pagaidām priecīgs.
Tie ir tikai cipariņi bukletos. Izbrauc un salīdzini. Garantija ir labi. Kas būs, kad iedegsies check engine, bet garantija būs beigusies? Paklausies, ieklausies, kuriem izstrādājumiem ilgtermiņā ir lietotājam draudzīga bezproblēmu ekspluatācija. Katram dzinēja tipam, savas blusas.