Sen jau vajadzēja iežogotus plačus kur citizēni varētu atstāt savus dārgumus. Kas patreiz te? Mežū....pilni 😡
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sen jau vajadzēja iežogotus plačus kur citizēni varētu atstāt savus dārgumus. Kas patreiz te? Mežū....pilni 😡
iAuto cienīgs notikums kuru varētu biedrība apskatīt no visām pusēm. Tātad kurš, kāpēc izdomāja, ka saules paneļus jāliek mājai uz jumta? Kurš un kāpēc izdomāja, ka iezemiešiem jābūt 2K km nobraukumam lai varētu utilizēt vēl lietojamu tačku? utt uc
Jautājums cilvēkiem, kuri ir izmantojuši EKII atbalstu nolietotu auto utilizācijai, lai papildus saņemtu 2Tk € elektroauto iegādei.
Kāda ir bijusi jūsu komunikācija/ pieredze ar šo iestādi?
Personīgi, esmu vīlies, jo sazvanoties ne vienu reizi vien, un runājot ar dažādiem cilvēkiem un aprakstot situāciju, EKii cilvēki teica ka nav tik būtiski, ka auto nav piedalījies ceļu satiksmē 12 mēnešus, bet viņiem ir svarīgi ka starp tehniskās apskates pamatpābaudēm ir nobraukt 5tk km. Pat ja nav pagājis gads, un ja man CSDD atļauj veikt tehnisko apskati, tad visam ir jābūt kārtībā. Auto rudenī izgāja apskati, un dabūja to uz gadu. Pirms tam auto netika lietots ceļu satiksmē. Un tas vairākās tika minēts sarunā. Kopš apskates ar auto ir nobraukti 20tk un tagad ir izieta jauna tehniskā apskate ar pirmo reizi, kas atkal ir iedota uz gadu. Tā nu es bez bēdas jau teju vedu uz Tolmetu, bet viņi pēkšņi saka nē, auto ceļa satiksmē tomēr nav bijis gadu.
Pēdējā sarunā minēja, ka uz iesnieguma pamata varot taisīt atkāpi no MK noteikumiem. Bet izskatās ka valsts nemaz negrib utilizēt vecas mašīnas, jo sarunā min, ka mašīna nevar būt veca, apsūnojuši, un mašīnai segumam ir jābūt 2tk. Šīs konkrētās mašīna vērtība varētu būt 1,2-1.5tk. Un par to ka mašīna ir veca un ir mēsls, ir teicis ar cits šīs iestādes darbinieks, kad atteica pieņemt viņu atbalstam. Varu arī piebilst ka saruna ar EKII darbinieku ir ierakstīta. Tāpēc ir doma vērsties tiesā, ja kādam ir bijusi līdzīga pieredze, droši dalieties ar viņu.
Izskatās, ka sankcijas tomēr pabojā tur šo un to, vismaz maciņi jāpaver plašāk.
Esam uzmanīgi ar aķa maiņu! Es parasti šādas manipulācijas veiksanai, lieku paralēli uz klemmēm otru aķi!
650 rakstīja: Tā bija apzināta vai neapzināta sānu slīde?
Kas to var tagaD zināt www.facebook.com/reel/3896576680615989
650 rakstīja: Trīsdomīga situācija.Konsultantiem/maksā- nu tas būtu normāli.Kurš gan šodien ies par velti laiku tērēt vai kādu lohbezmaksas padomu dot.Nu izņemot var'būt ja kkādi iA komentētāji.Ideja kā tada arī itin laba,plus ja vēl ir reāli interesenti.Jo NAV praktiski vairs neviena bezmaksas plača.
Vienīgi ka tāas tradicionālās bažas par izdevumu/ieņēmumu patieso apmēru un sadali.Cik daudz ir patieso iesaistīto (pr-nieki,to vietnieki,plača īpašnieki un trases sagatavotāji, konsultanti,sniega/ledus piegādātāji,uttt).
Un vēl cits jautājums ir par demagoģiju un liekulību.Kas robežojas ar atklātā textā Nekaunību.Jo NAV tāda "trases" braucēja, kurš savas tās iegūtās iemaņas nebūtu izmēģinājis uz reālas publiskās brauktuves.Nav!
iĀ vakar vakarā 650 reižu varēja Tukuma raj lielajos cēļ tieši izjust tās iemaņas. Melnais ledus un čupas. Sānu vējā auto skaisti plīvoja/peldēja. Nebija to stūri nemaz jārausta. Ar trimeri kursu pieregulē un poļjot normaļnij...
imzz rakstīja: Arī ASV ceļi nav tīrīti un kaisīti ( pietiekami ):
Pa dodamies ASV? Tavu ,,gandrīz neapturamo,, nošāva iespējams. Kas tad tos ceļus lai tīra?
Tur mācīs kā uz apledojušas brauktuves, gadījumā uzlikt riteņiem ķēdes, trosītes vai citādas pretslīdes zeķes? Vai ja esat ticis avārijā, kā rīkoties lai jūs tur jau nākošais L nenobrauc, neuzbrauc? Vai priekšroka būs auto vadītājiem ar mazu stāžu vai vienkārši lauku drifteri aizbrauks pavizināties for free? aizņemot vietas apmācību laukumos?
0pis rakstīja: Par to var piekrist, zīmēm jābūt redzamām pēc iespējas labāk un nav jābūt kokos, vai novietotas citādāk nepareizā veidā. Vienīgi - vai asistenti ir tas, uz ko jāorientējas kā uz standartu. Kaut gan....ja tie visi darbojas puslīdz vienādi - lai tak ir, sliktuma no tā nekāda nav. Galvenais, lai viena asistenta lietotāji nesāk kariņus ar dienestiem, ka viņiem vienīgajiem vissirslikti un lūdzu, pārtaisiet "kā nākas".
Visirslikti tikai tādiem dien ēstiem, kuriem vajag tikai naudu. Lai var ata tālu strādāt. Mēs un Jūs redz dienestus, kas domā PAR. Lohi balso ar kājām.
0pis rakstīja: Tāpēc jau ir cilvēks pie stūres - to neviens nav atcēlis. Sistēma daudz kur apjuks situācijā, kas cilvēkam nerada šaubas vai grūtības.
Tā jā, šī būtu īstā situācija par ko jācīnās iAuto un. Zīmes novietotas neatbilstoši, neredzami, neuztverami pat moderniem asistentiem. Pa kādu attīstības ceļu ejam/brucam. GOST? A virzienā vai EU?
Piemēram, liekam lai uztveramāk, atvirzām no pašas neloģiski novietotās lokācijas, kustības virzienā, tālāk 20m/30m un zemāk!!!
Tas pats ar luksoforiem, pretējos neredz, savējais augstu gaisā. Stāvot pie STOP līnijas, jāskatās caur jumta lūku!? Kur palika mazie dublējošie? Arī velo un citiem kas koncentrē skatu uz krustojuma situāciju nav redzes leņķī. Gribās ekonomēt luksoforus paskatieties USA virzienā. Tavējais otrā pusē krustojumam...
Gaismas sek atskaites tablo līdz dzeltenā signāla ieslēgšanās sākumam!??
Sāk parādīties kas daudz interesantāks, ka nesanāk pašiem izvēlēties braukt uz tiem 30 😍
jauns.lv/raksts/zinas/641671-satiksmes-kontroles-kameras-riga-fikse-vienu-csn-parkapumu-pec-otra
Izglītoties nekad nav par vēlu. Ne depotātiem ne apakšniekiem. Kaut kāds mūsu, te pienesums jau kādam irA. jO iA apmeklē pat saeimas sēžu laikā 👍 un fūrētājs pie stūres.
Maris rakstīja: AFD savā priekšvēlēšanu debatēs runā par atomelektrostaciju darbību atjaunošanu Vācijā!
Runāt nav malku cirst. Viņas nevar ēst palaist otro reizi. Jo ir jau resurss izstrādāts, un arī ļoti dārgi pati palaišana s procedūra. Tās runas ir populisms.
Kur redzēts auto i apskatnieks
650 rakstīja: Tieši tāa, noslēgt visu un visus! Personīgi "aizklauvēties" līdz katram tam (centrā mītošajam vai to apmeklēt ieinteresētajam) Gudriniekam, kurš pagaidām ir lepni iedomājies, ka uz viņu "tas viss" neattiecas.
KāDs, iAuto piemēram, var nobraukt pa to Balasta dambi un pavērot, tās gudrās auto sistēmas dzīvē, piefiksē to 30 neredzamo/slēpto, pēc GOSTA? uzlikto zīmi vai nē?
darklight rakstīja: Viens otrs komentātors nav iebraucis, ka netiek apspriests pagrieziena aizliegums kā tāds, bet gan fakts, ka par vienu pārkāpumu soda DIVREIZ! Manuprāt, tas ir absolūts tiesiskais bezpriģels.
Bezpriģels ir braukt 2x pārkāpjot? Ne?
GTD2 rakstīja: BMW dīleris, būtu labāk stāstījis par savām sametinātām un sasmērētām auto virsbūvēm, nav jarunā par to ko neko nejēdz
🙈😂 https://www.youtube.com/watch?v=Q83LT9i6TuM
650 rakstīja: Nupat "atnācu", ārā ira -5 grādi (nu jau -6..). Ne kur vairs neiešu, lai visi iet d.
Bet vispār būt interesanti "redzēt".Kā kuŗš nesīs tai "somā" savu 72h kaķi vai kādu lolojum Cūku,ieskaitot ar Barību priekš 72 st. Ar ko (un vai) visu to baru "baros" sākot no kādas 73šās h. Jā.
www.google.lv/maps/@56.5952926,23.1456086,3a,41.3y,193.7h,97.45t/data=!3m10!1e1!3m8!1sccOmRQpVmh45oz3fNdB0rA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D-7.453631383357106%26panoid%3DccOmRQpVmh45oz3fNdB0rA%26yaw%3D193.70498348768643!7i16384!8i8192!9m2!1b1!2i39?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIxOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Toreiz WW2 te skola bija. Kur nebeidzami garā bēgļu kolonā iedzīvotāji ar lopiem un ratiem, ratiņiem un kas nu kuram tur bija cerību pilni soļoja/čāpoja uz to Liepāj. Tad nu te, kas nu nevarēja vairs, varēja tā teikt elpu atvilkt. Labi ka benzīnu ne elektrību toreiz nevajadzēj, zāle zaļā auga te un tur. Bet tāj Liepāj vispār trak gāj, jo tos lopus jau līdz nevarej paņemt, viņus tur apkāva un pa smiekla grašiem nopirka...Asenes esot ar dubļiem kopā līdz potītēm sniegušās.