WALA rakstīja:
ZZZZ rakstīja:
https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim
Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!
Redzi es tev varu pateikt uzreiz - kamēr maršruts ir teiksim kā DHL, untml. piegādes auto pa Rīgu utml. - kur diezgan lielu daļu darba laika auto stāv uz vietas - BEV strādā, tikko kā tev vajag vai nu ļoti smagu kravu, attālumu vai kādus specifiskus pārvadājumu parametrus - tam BEV vēl nav gatavi. UN ja būsim godīgi, tad BEV nekādi nav uzskatāms par vienkāršu, pat zinot to kādi ir modernie automāti un kā tiem nepatīk pārslodzes …
BEV arī ļoti nepatīk pārslodzes … tikai pagaidām pie maza to skaita un lielākoties to lietojot tur kur tie arī diezgan labi der - viss ir vairāk kā OK.
Pameklē kur šis džeks velk kalnos un ieliek dīzeļiem kuri gurst…lejā nākot nedaudz atgūst iztērēto, kas dīzeļiem ir liegts+kanu bremzi utt uc kluči fūrēm labi dilst un diski ir kā maize otrā…



















Tiem, kas lido bāņi utt uc vajag raķeti iegādāties. Tā vispār līdz europai 10-15 min aizlidos. Aizmirsies jau te daudziem, nemaz nav tik sen kad ar zirgiem brauca un kamanās karstu ķieģeli lika lai kājas silda D. Līdz Rīgai nobraukt bija vesels ceļojums, ar pasta stacijām/krogiem uz katra stūra…Bizīts labi griezās ik katram. Nu netērējat te savu dārgo laiku, sarunās, kas Jūs neinteresē.
Tikko cilvēks ar maziņo Insteru izbrauca Eiropas maršrutu bez kavēšanās, tik pat praktiski ātri kā pirms tam ar Teslu. Maza massa un maza baterija, +labi lādējās no sākuma līdz beigām, tāds ir fakts. Bet bānī bieži nemaz ātri nepabrauksi…sastrēgumi. iĀ.