iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
ZZZZ 03.09.2025 22:17

Tiem, kas lido bāņi utt uc vajag raķeti iegādāties. Tā vispār līdz europai 10-15 min aizlidos. Aizmirsies jau te daudziem, nemaz nav tik sen kad ar zirgiem brauca un kamanās karstu ķieģeli lika lai kājas silda D. Līdz Rīgai nobraukt bija vesels ceļojums, ar pasta stacijām/krogiem uz katra stūra…Bizīts labi griezās ik katram. Nu netērējat te savu dārgo laiku, sarunās, kas Jūs neinteresē. 

 Tikko cilvēks ar maziņo Insteru izbrauca Eiropas maršrutu bez kavēšanās, tik pat praktiski ātri kā pirms tam ar Teslu. Maza massa un maza baterija, +labi lādējās no sākuma līdz beigām, tāds ir fakts. Bet bānī bieži nemaz ātri nepabrauksi…sastrēgumi. iĀ.

ZZZZ 03.09.2025 17:13

WALA rakstīja:

ZZZZ rakstīja:

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim

 

Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!

Redzi es tev varu pateikt uzreiz - kamēr maršruts ir teiksim kā DHL, untml. piegādes auto pa Rīgu utml. - kur diezgan lielu daļu darba laika auto stāv uz vietas - BEV strādā, tikko kā tev vajag vai nu ļoti smagu kravu, attālumu vai kādus specifiskus pārvadājumu parametrus - tam BEV vēl nav gatavi. UN ja būsim godīgi, tad BEV nekādi nav uzskatāms par vienkāršu, pat zinot to kādi ir modernie automāti un kā tiem nepatīk pārslodzes …

BEV arī ļoti nepatīk pārslodzes … tikai pagaidām pie maza to skaita un lielākoties to lietojot tur kur tie arī diezgan labi der - viss ir vairāk kā OK.

Pameklē kur šis džeks velk kalnos un ieliek dīzeļiem kuri gurst…lejā nākot nedaudz atgūst iztērēto, kas dīzeļiem ir liegts+kanu bremzi utt uc kluči fūrēm labi dilst un diski ir kā maize otrā…

ZZZZ 03.09.2025 17:09

koolmans rakstīja:

Viņiem tak nav neviena argumenta normāla, lai paskaidrotu kāpēc EV ir izdevīgāks pirkums, sapirkušies ar saviem EV, vēlāk jau kādam vajadzēs tirgot nost. Es ar pirms 3 gadiem gandrīz nopirku, labi, ka rinda uz gaidīšanu bija milzīga, paņēmu kautko citu un tagad esmu priecīgs, kad redzu ciparus par kādu naudu tirgojas tas konkrēts auto, ko pirktu. Jo tas bija vismaz par 10k dārgāks par manu, bet šobrīd tam cena ir zemāka, nekā es savu, kuru nopirku lētāk, varētu pārdot.

 

EV lietotāji ir divi varianti: cilvēki, kas nedraudzējas ar matemātiku vai tie, kuri uzķērušies uz mārketinga trika un nopirka EV, kur visiem tiek stāstīts cik tas ir izdevīgi

Vēl ir 3. variants, ko piemirsi. Loti populārs. Paņem mazlietotu EV, ar lielo cenu nokritumu, un joprojām esi tādā pat līmeni, kā pirms nu jau vairāk kā 2 gadiem…Texniski daudzi jaunie vēl atpaliek utt uc. Ps ieguldītā nauda arī mazāka kā attiecīga gada mīzelim ar līdzīgu aprīkojumu. Par ekspluatācijas neizmaksām, praktiski nekādām, pat nav vērts te apspriest. 

 Droši darbini čatgpt un vēl pagaidi 2 gadiņus, būs vēl lētāk…😛 Tikmēr pamaini eļļiņas, kakalizātorus, ko tur vēl kāds tev tur dampis ira?!

ZZZZ 03.09.2025 11:34

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/43254-volvo-piegd-pirmo-elektrisko-mikseri?cview=all#comments

 

Viņi teiks, ir labi nav troksnis un izplūdes gāzes, pat būvlaukumā kur lielākā daļa laika paiet stāvot uz vietas un darbinot palīg iekārtu.

ZZZZ 03.09.2025 11:19

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim

 

Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!

ZZZZ 03.09.2025 11:18

WALA

Nu gan pāri strīpai paršāvi…Rīgā ir komunalie jau EV kravas un arī Abusi. Abusi pat reģionos jau brauc…Kravas truck arī.

ZZZZ 03.09.2025 10:25

Kalvi izskatās ka tikai tas ir troksnis, vai kāda slēpta raksta materiāls? Tikmēr arī tālie braucēji sāk pārņemt šo tehnoloģiju. 

ZZZZ 03.09.2025 9:07

Varētu uzmeikot sarakstu ar iemesliem, kāpēc nevajag dīzeļdzinēja auto, kā pakaļas pārvadāšanas transporta līdzekli.

 Un pie viena vēl tos, kas te iepriekš nolika EV braucējus arī…un patreiz jau paši par tādiem pārtapuši 🤣

ZZZZ 03.09.2025 9:02

Viņam vajadzēja lietot eļļas piedevu, lai gredzeni neiesēžas.

ZZZZ 02.09.2025 13:43

AA atkal jau kūpošie bmw uzbrūk parastajiem braucējiem.

 

 

www.tiktok.com/@aigarslarks/video/7545184242515365142?_r=1&_t=ZN-8zO0Bii3e2I

ZZZZ 02.09.2025 10:08

Ik reiz, kad tas IR nostrādā. Bet viņu var atslēgt manuāli, car settings. Žēl ka ne uz visiem laikiem…

ZZZZ 02.09.2025 8:45

WALA atbildi, kamdēļ tajā zemē legāli nedrīksti piemājas audzēt savām vajadzībām galdam, pārtiku…? Ha ha.

ZZZZ 02.09.2025 8:32

No +

1.Cena zema par EV ko iegūstam ir konkurējoša ar līdzīgiem 

2. Aprīkojums pietiekoši bagātīgs ko iegūstam par šo cenu ap 220eur mēnesī.

3. Dizains  ok, gan ārpusē gan iekšpusē tāds klasisks, cilvēkam nav jālauza galva, vai man tāds patiktu…

No -

1. Joslā noturēšanas funkcija ir vāja

2. Gaitā klasisks EV, ir uz ko tiekties. piem Hyundai Inster pacēlis latiņu neticami augstu ar parastu makfersonu…

3. Varēja dažas funkcijas, kā acu un ceļa uzmanības kontrole, atspējošanu uzlikt uz noklusējumu pastāvīgi…Bet patreiz pēc katras jaunas auto iestartēšanas tā aktivizējas no jauna. 

4. saistīts ar 3. Nav A radio, respektīvi audio jāklausās no  citas pievienotas ierīces. Un ja nostrādā infra sensors uz jūsu neuzmanīgu ceļa ne vērošanu, savienojums automātiski pārtraucās, bē.

 

Šis transporta līdzeklis, iespējams, piemērots potenciālam ekonom klases jauna auto pircējam, kas principā negrib otrreizējo lietotu auto. 

ZZZZ 01.09.2025 23:19

Diemžēl tie paneļi tuvā perspektīvā L paliek jau stipri neaktuāli. Praktiski 2 gadi, nekad nebiju pildījies publiskajās uzlādēs par naudu. Patreiz cena tur paliek loģiska un atlaižu karte vēl nedaudz samazina to ciparu, kastes uz katra stūra…Tad savu saražoto P apliekot ar transporta, jaudas un balansēšanas, iekārtas izmaksām ir jāsaka, paldies es off būtu, ja patreiz likt piedāvātu. Vai tikai tīru off gridu, bez ārējiem vadu sakariem…kas tev vēl regulē attālināti.

ZZZZ 01.09.2025 22:01

Pamato ,,tik drausmīgs,, ? Otrreizējais tirgus vispār ir piesātināts un nekādi saprotams…Piedāvājums ir nenormāli liels. Naudu zaudēsi, šā vai tā. Neizbēgams fakts.

ZZZZ 01.09.2025 21:23

koolmans 

Ieliec konkrēti, piem Opel Mokka ice un ev salīdzini. Kā tur atsķirās tie salona materiāli uc utt. Tad arī iztirzāsim. Izskatās ka tiešām Jums tas EV ne visai iet pie sirds. Pērkat hibrīdu vai vienkārši ICE, un nemocaties ar sirdsapziņas pretrunām. Tie laiki kad Vācijas auto izstrādājumi atšķīrās ar salona materiālu biezumu un kvalitāti ir pagājuši. Un labi, jauni EV jau pieejami ap 40+ cenā. Jebkurš auto var salūzt utt. Bet patreiz, manā skatījumā, tomēr EV ir sevisu un apkopju mazprasīgāks. Bateriju bloki ir atsevišķi maināmi, ja nu kas tur notiek. Un patreiz ja es skatītos jaunu EV, tad pievērstu uzmanību tieši mazāka tilpuma/kapacitātes baterijai.

ZZZZ 01.09.2025 12:54

  Sāksim ar to ka ĶTR tādam cena sakas no 40K eur ekvivalentā. Nākamais ne mazsvarīgais ownera sildošais moments, visi uz to atskatās un ievēro. Pats pārbaudīju un atļāvu cilvēkiem iesēsties un selfijus ar pašiņiem uzņemt, cik viņi pārsteigti un priecīgi sajutās! Vai raudi tā ir? Nav pat ar kukū jaunāko, tik īstie fani to redz un novērtē…

 Jā, pilsētas satiksmē derīgs, kataklizmu laikā jo var 1m dziļu ūdens šķērsli forsēt un sniega vaļņi nebūtu problēma.  Arī kārtīgam saimniekam noderēs kuteri vai trakteuru pavilkt…piekabē. Riepas rati pienācīgi lai pat varbūt brauktu pa tīrumu un sētu ko nu tur reizēm vajag, lai ar lielo monstru nekratītos.

 Varētu domāt, ka kādiem attiecīgiem derīgiem dienestiem būtu labs, kādā bāzes versijā…

 Dizains un sīkumi, tas izspēlē lielu trumpi sajūtās, kas rodas iekš kabineta, šoreiz tas tilpums un nosaukums vietā, ir labi pasniegti. Pat pārslēdzot braukšanas režīmu, skaņa ar kādu uzgriežās aptveres rādītājs izvēlētajai programmai, vien ko vērts. Tā te varētu daudz ko pieminēt bet tas tik tādiem skuķiem būtu interesanti, ne jau mums, kas visu redzējuši un ēduši...

 Mans verdikts, auto ir super, iespēja arī super ar ko tādu pabraukt un patestēt! Kā teica nomiks, ikdienai ir mazais žiperīgais ok. Krabītis pabarots lai negrauž dvēseli…var doties darba gaitās mierīgu prātu un veselu maciņu. 

 

 Paldies iAuto par lielisko iespēju ko tādu pataustīt un pamēģināt!

ZZZZ 31.08.2025 13:38

WALA Tu tak saproti uz kurieni šits viss stūrē…jo tālāk, jo mazāk kāds te ar Lohiem auklēsies…Viss jau sen ir bijis un būs kā. 

ZZZZ 30.08.2025 7:19

Bet ja tu aizgāji, pavisam… Tad palika tava dienasgrāmata, te uz vietas.

ZZZZ 29.08.2025 15:26

Nu re nu re, labi, ka tā, iĀ irA tāds s kā asistents un joslu noturēšana un ārkārtas bremzēšana. Un to 1x no 1000 noderēja. 👍

 

ZZZZ 25.08.2025 21:28

No 2025.gada 1.janvāra tehniskajā apskatē Latvijā ir ieviesta jauna pārbaude dīzeļdzinēja automašīnām - tiek vērtēta kvēpu filtra (DPF) funkcionalitāte. Ja kvēpu filtrs nefunkcionē vai tas ir izņemts, tad no nākamā gada 1.janvāra tehnisko apskati iziet nevarēs. Lai autovadītāji varētu laicīgi pārliecināties par sava auto atbilstību jaunajiem noteikumiem un izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, 28.augustā Rīgā būs iespēja bez maksas pārbaudīt sava spēkrata DPF filtru.

"Šis ir kā testa brauciens pirms jaunās kārtības - ātra un vienkārša pārbaude, kas ļauj laicīgi saprast, vai filtrs darbojas. Tādā veidā vadītājs var jau tagad sakārtot auto un izvairīties no problēmām apskatē," skaidro Ivars Klints, Inter Cars Latvija B2C segmenta vadītājs un Motointegrator.lv projekta attīstītājs.

Bezmaksas pārbaude notiks 28.augustā no plkst.15.00 līdz 20.00 pie T/C Aleja stāvlaukumā, Vienības gatvē 194A. Iepriekšēja pieteikšanās nav nepieciešama - pārbaude notiks dzīvajā rindā.

Ātra procedūra, tūlītējs rezultāts

Pati pārbaude aizņems aptuveni 30 sekundes - pie izpūtēja tiek pievienota ierīce, kas veic mērījumus, un automobilis darbojas ierastajā režīmā. "Ja filtrs ir kārtībā - lieliski. Ja nav, šo problēmu vēl ir iespējams atrisināt, pirms tā kļūst par šķērsli tehniskajā apskatē," norāda I. Klints.

Pēc testa vadītājs uzreiz saņems mutisku novērtējumu par filtra stāvokli un atbilstību jaunajiem normatīviem, kā arī varēs saņemt konsultāciju par filtra tīrīšanu, atjaunošanu vai nomaiņu.

ZZZZ 25.08.2025 7:33

Noderīgi 

ZZZZ 22.08.2025 7:40

iAuto rakstīja:

Te jautājums, kur velk tos 3-5 km?

Mums testa braucienā bija, kas vilka 1200 -1400 metrus, tas bija baigi ērti, pat grūti tā izstāstīt, kāpēc labākas par telefonu saziņu vai whatApp grupu, bet pietrūka distance!

Testa braucienā iespējams tā rācija ir noderīga starp koordinējošo organizatoru sakariem. Neticu, ka tik dinamiskā pasākumā kāds tur daudz vēl grupai whatApp spēja izsekot. Kad vēl pašu testējamo modeli paspaidīt un ceļa situācijai izsekot. Tur vajadzētu co pilotu, ko reizēm bija iespēja paņemt. Raitim labi, abi orientējās tādās auto un to tehnoloģiju lietās.

 Tak kādreiz arī mob tel sakaru ierīcēs tika reklamēta kut kāda ātrā  saziņa…push in, īsti neatceros un viņa kaut kā arī neiedzīvojās. Gan jau te zinātāji varētu ko pateikt.

ZZZZ 20.08.2025 8:24

iAuto rakstīja:

Škoda Elroq elektroauto tests - ātrs un labi vadās. 82 kWh baterija, 210 kW jauda, no 45 990 EUR

Labs apskats. Pagaidām, izklausās kā kā. Un tas liekais svars…Kam tas traucē? Nu labi spiežam uz Lambo, AMG, RR uc pontogrāfiem, tos var ik katrs iegādāties un ekoloģiski, valstiski noderīgi?! Jā nolietotus te šrotto vest? 

 Testā vēlējos un nebūtu pret uz vairākām dienām pamēģināt, salīdzināt…Tik sanāca izprasīt nelielu gabaliņu, jo neiekrita man sarakstā. Un to pašu atlikumiņu ar citu gribētāju vēl sadalīju…

 Kas iepatikās, dinamika jā jūtama. Gaitu nesapratu jo labais aspalts bij zem auto svarīgajiem gaitas mezgliem un sajūtas labas. Škodas simply clever ar to iAuto apskatīto piedāvājumu, lieliskas! Nesaprotami, kamdēļ citi netaisa pakaļ? Par, nolaižot aizmugurējo sēdvietu rindu, nav līdzens? Iespējams, varētu cieto plauktu piedāvāt kā papildus opciju, vēl ceļojumam noderīgu lietu. Te nu no Hyundai Inster varētu pamācīties kā veidot līdzenu salonu atpūtai, ne tikai Škoda…Ko te iAuto jau sen sen teicu kā Tiguan, T-Roc un Cross šāda extra būtu liels bonuss.

 No pieredzes, braukšanas režīma pogai ir jābūt izceltai, ātri, neskatoties sasniedzamai! Atkal korejieši rāda priekšzīmi…uz stūres atsevišķi izcelta.

 Dizains man visumā patīk 80%, gan ārpusē gan iekšā ir OK. Bet nav jauna auto vow. Iespējams kādam tas der, nu ko tur izcelties. Vācijiešu dizainerēšanas vēsums, nosvērtība? Kā viņu citos autobūves, līdz šim, dizainos. Bet atceroties pirmos Oktāvija modeļu aizmuguējo lukturu dizaina pakava gaismas formu, tas bija ievērojami, īpaši krēslā, braucot aiz, nevarēji sajaukt ar citu auto…

ZZZZ 18.08.2025 22:42

mefisto rakstīja:

Dīvaini, ka neviens nav pieminējis, bet man šajā auto, sēžot šofera vietā, kreisais plecs atdurās stoikā, kas ir pilnīgi garām. Šādu lietu novēroja arī Skutelis savā kursors.lv testā. 

Ar to stoiku ir jā tā, man arī kaut kā tur viņa patraucēja, bet biju atgāzies galīgā JurčikaP stilā. Skaties tag no otras situācijas, pilsētas satiksmē tu sēdi vertikāli iĀ, UN mazas durvis šaurajā P, var vairāk atvērt! Dilemma. 

 Un tās 11 sekundes ir cipars, pilsētā vispār nesvarīgs, jo 0=60 ir ļoti labi, kaut gan cēliens no 90 apdzenot nelikās vājš. Vilcieniņu ar 3 cukčām vēsi  varēja vienā mierā paņemt…Es vēl reiz atkārtoju, auto pirmais iespaids ir ļoti mānīgs. Un tas ir mans viedoklis, jūsējais mani neinteresē. Katram savas intereses un prioritātes. 

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti