Ik reiz, kad tas IR nostrādā. Bet viņu var atslēgt manuāli, car settings. Žēl ka ne uz visiem laikiem…
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ik reiz, kad tas IR nostrādā. Bet viņu var atslēgt manuāli, car settings. Žēl ka ne uz visiem laikiem…
WALA atbildi, kamdēļ tajā zemē legāli nedrīksti piemājas audzēt savām vajadzībām galdam, pārtiku…? Ha ha.
No +
1.Cena zema par EV ko iegūstam ir konkurējoša ar līdzīgiem
2. Aprīkojums pietiekoši bagātīgs ko iegūstam par šo cenu ap 220eur mēnesī.
3. Dizains ok, gan ārpusē gan iekšpusē tāds klasisks, cilvēkam nav jālauza galva, vai man tāds patiktu…
No -
1. Joslā noturēšanas funkcija ir vāja
2. Gaitā klasisks EV, ir uz ko tiekties. piem Hyundai Inster pacēlis latiņu neticami augstu ar parastu makfersonu…
3. Varēja dažas funkcijas, kā acu un ceļa uzmanības kontrole, atspējošanu uzlikt uz noklusējumu pastāvīgi…Bet patreiz pēc katras jaunas auto iestartēšanas tā aktivizējas no jauna.
4. saistīts ar 3. Nav A radio, respektīvi audio jāklausās no citas pievienotas ierīces. Un ja nostrādā infra sensors uz jūsu neuzmanīgu ceļa ne vērošanu, savienojums automātiski pārtraucās, bē.
Šis transporta līdzeklis, iespējams, piemērots potenciālam ekonom klases jauna auto pircējam, kas principā negrib otrreizējo lietotu auto.
Diemžēl tie paneļi tuvā perspektīvā L paliek jau stipri neaktuāli. Praktiski 2 gadi, nekad nebiju pildījies publiskajās uzlādēs par naudu. Patreiz cena tur paliek loģiska un atlaižu karte vēl nedaudz samazina to ciparu, kastes uz katra stūra…Tad savu saražoto P apliekot ar transporta, jaudas un balansēšanas, iekārtas izmaksām ir jāsaka, paldies es off būtu, ja patreiz likt piedāvātu. Vai tikai tīru off gridu, bez ārējiem vadu sakariem…kas tev vēl regulē attālināti.
Pamato ,,tik drausmīgs,, ? Otrreizējais tirgus vispār ir piesātināts un nekādi saprotams…Piedāvājums ir nenormāli liels. Naudu zaudēsi, šā vai tā. Neizbēgams fakts.
koolmans
Ieliec konkrēti, piem Opel Mokka ice un ev salīdzini. Kā tur atsķirās tie salona materiāli uc utt. Tad arī iztirzāsim. Izskatās ka tiešām Jums tas EV ne visai iet pie sirds. Pērkat hibrīdu vai vienkārši ICE, un nemocaties ar sirdsapziņas pretrunām. Tie laiki kad Vācijas auto izstrādājumi atšķīrās ar salona materiālu biezumu un kvalitāti ir pagājuši. Un labi, jauni EV jau pieejami ap 40+ cenā. Jebkurš auto var salūzt utt. Bet patreiz, manā skatījumā, tomēr EV ir sevisu un apkopju mazprasīgāks. Bateriju bloki ir atsevišķi maināmi, ja nu kas tur notiek. Un patreiz ja es skatītos jaunu EV, tad pievērstu uzmanību tieši mazāka tilpuma/kapacitātes baterijai.
Sāksim ar to ka ĶTR tādam cena sakas no 40K eur ekvivalentā. Nākamais ne mazsvarīgais ownera sildošais moments, visi uz to atskatās un ievēro. Pats pārbaudīju un atļāvu cilvēkiem iesēsties un selfijus ar pašiņiem uzņemt, cik viņi pārsteigti un priecīgi sajutās! Vai raudi tā ir? Nav pat ar kukū jaunāko, tik īstie fani to redz un novērtē…
Jā, pilsētas satiksmē derīgs, kataklizmu laikā jo var 1m dziļu ūdens šķērsli forsēt un sniega vaļņi nebūtu problēma. Arī kārtīgam saimniekam noderēs kuteri vai trakteuru pavilkt…piekabē. Riepas rati pienācīgi lai pat varbūt brauktu pa tīrumu un sētu ko nu tur reizēm vajag, lai ar lielo monstru nekratītos.
Varētu domāt, ka kādiem attiecīgiem derīgiem dienestiem būtu labs, kādā bāzes versijā…
Dizains un sīkumi, tas izspēlē lielu trumpi sajūtās, kas rodas iekš kabineta, šoreiz tas tilpums un nosaukums vietā, ir labi pasniegti. Pat pārslēdzot braukšanas režīmu, skaņa ar kādu uzgriežās aptveres rādītājs izvēlētajai programmai, vien ko vērts. Tā te varētu daudz ko pieminēt bet tas tik tādiem skuķiem būtu interesanti, ne jau mums, kas visu redzējuši un ēduši...
Mans verdikts, auto ir super, iespēja arī super ar ko tādu pabraukt un patestēt! Kā teica nomiks, ikdienai ir mazais žiperīgais ok. Krabītis pabarots lai negrauž dvēseli…var doties darba gaitās mierīgu prātu un veselu maciņu.
Paldies iAuto par lielisko iespēju ko tādu pataustīt un pamēģināt!
WALA Tu tak saproti uz kurieni šits viss stūrē…jo tālāk, jo mazāk kāds te ar Lohiem auklēsies…Viss jau sen ir bijis un būs kā.
Bet ja tu aizgāji, pavisam… Tad palika tava dienasgrāmata, te uz vietas.
Nu re nu re, labi, ka tā, iĀ irA tāds s kā asistents un joslu noturēšana un ārkārtas bremzēšana. Un to 1x no 1000 noderēja. 👍
No 2025.gada 1.janvāra tehniskajā apskatē Latvijā ir ieviesta jauna pārbaude dīzeļdzinēja automašīnām - tiek vērtēta kvēpu filtra (DPF) funkcionalitāte. Ja kvēpu filtrs nefunkcionē vai tas ir izņemts, tad no nākamā gada 1.janvāra tehnisko apskati iziet nevarēs. Lai autovadītāji varētu laicīgi pārliecināties par sava auto atbilstību jaunajiem noteikumiem un izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, 28.augustā Rīgā būs iespēja bez maksas pārbaudīt sava spēkrata DPF filtru.
"Šis ir kā testa brauciens pirms jaunās kārtības - ātra un vienkārša pārbaude, kas ļauj laicīgi saprast, vai filtrs darbojas. Tādā veidā vadītājs var jau tagad sakārtot auto un izvairīties no problēmām apskatē," skaidro Ivars Klints, Inter Cars Latvija B2C segmenta vadītājs un Motointegrator.lv projekta attīstītājs.
Bezmaksas pārbaude notiks 28.augustā no plkst.15.00 līdz 20.00 pie T/C Aleja stāvlaukumā, Vienības gatvē 194A. Iepriekšēja pieteikšanās nav nepieciešama - pārbaude notiks dzīvajā rindā.
Ātra procedūra, tūlītējs rezultāts
Pati pārbaude aizņems aptuveni 30 sekundes - pie izpūtēja tiek pievienota ierīce, kas veic mērījumus, un automobilis darbojas ierastajā režīmā. "Ja filtrs ir kārtībā - lieliski. Ja nav, šo problēmu vēl ir iespējams atrisināt, pirms tā kļūst par šķērsli tehniskajā apskatē," norāda I. Klints.
Pēc testa vadītājs uzreiz saņems mutisku novērtējumu par filtra stāvokli un atbilstību jaunajiem normatīviem, kā arī varēs saņemt konsultāciju par filtra tīrīšanu, atjaunošanu vai nomaiņu.
iAuto rakstīja:
Te jautājums, kur velk tos 3-5 km?
Mums testa braucienā bija, kas vilka 1200 -1400 metrus, tas bija baigi ērti, pat grūti tā izstāstīt, kāpēc labākas par telefonu saziņu vai whatApp grupu, bet pietrūka distance!
Testa braucienā iespējams tā rācija ir noderīga starp koordinējošo organizatoru sakariem. Neticu, ka tik dinamiskā pasākumā kāds tur daudz vēl grupai whatApp spēja izsekot. Kad vēl pašu testējamo modeli paspaidīt un ceļa situācijai izsekot. Tur vajadzētu co pilotu, ko reizēm bija iespēja paņemt. Raitim labi, abi orientējās tādās auto un to tehnoloģiju lietās.
Tak kādreiz arī mob tel sakaru ierīcēs tika reklamēta kut kāda ātrā saziņa…push in, īsti neatceros un viņa kaut kā arī neiedzīvojās. Gan jau te zinātāji varētu ko pateikt.
iAuto rakstīja:
Škoda Elroq elektroauto tests - ātrs un labi vadās. 82 kWh baterija, 210 kW jauda, no 45 990 EUR
Labs apskats. Pagaidām, izklausās kā kā. Un tas liekais svars…Kam tas traucē? Nu labi spiežam uz Lambo, AMG, RR uc pontogrāfiem, tos var ik katrs iegādāties un ekoloģiski, valstiski noderīgi?! Jā nolietotus te šrotto vest?
Testā vēlējos un nebūtu pret uz vairākām dienām pamēģināt, salīdzināt…Tik sanāca izprasīt nelielu gabaliņu, jo neiekrita man sarakstā. Un to pašu atlikumiņu ar citu gribētāju vēl sadalīju…
Kas iepatikās, dinamika jā jūtama. Gaitu nesapratu jo labais aspalts bij zem auto svarīgajiem gaitas mezgliem un sajūtas labas. Škodas simply clever ar to iAuto apskatīto piedāvājumu, lieliskas! Nesaprotami, kamdēļ citi netaisa pakaļ? Par, nolaižot aizmugurējo sēdvietu rindu, nav līdzens? Iespējams, varētu cieto plauktu piedāvāt kā papildus opciju, vēl ceļojumam noderīgu lietu. Te nu no Hyundai Inster varētu pamācīties kā veidot līdzenu salonu atpūtai, ne tikai Škoda…Ko te iAuto jau sen sen teicu kā Tiguan, T-Roc un Cross šāda extra būtu liels bonuss.
No pieredzes, braukšanas režīma pogai ir jābūt izceltai, ātri, neskatoties sasniedzamai! Atkal korejieši rāda priekšzīmi…uz stūres atsevišķi izcelta.
Dizains man visumā patīk 80%, gan ārpusē gan iekšā ir OK. Bet nav jauna auto vow. Iespējams kādam tas der, nu ko tur izcelties. Vācijiešu dizainerēšanas vēsums, nosvērtība? Kā viņu citos autobūves, līdz šim, dizainos. Bet atceroties pirmos Oktāvija modeļu aizmuguējo lukturu dizaina pakava gaismas formu, tas bija ievērojami, īpaši krēslā, braucot aiz, nevarēji sajaukt ar citu auto…
mefisto rakstīja:
Dīvaini, ka neviens nav pieminējis, bet man šajā auto, sēžot šofera vietā, kreisais plecs atdurās stoikā, kas ir pilnīgi garām. Šādu lietu novēroja arī Skutelis savā kursors.lv testā.
Ar to stoiku ir jā tā, man arī kaut kā tur viņa patraucēja, bet biju atgāzies galīgā JurčikaP stilā. Skaties tag no otras situācijas, pilsētas satiksmē tu sēdi vertikāli iĀ, UN mazas durvis šaurajā P, var vairāk atvērt! Dilemma.
Un tās 11 sekundes ir cipars, pilsētā vispār nesvarīgs, jo 0=60 ir ļoti labi, kaut gan cēliens no 90 apdzenot nelikās vājš. Vilcieniņu ar 3 cukčām vēsi varēja vienā mierā paņemt…Es vēl reiz atkārtoju, auto pirmais iespaids ir ļoti mānīgs. Un tas ir mans viedoklis, jūsējais mani neinteresē. Katram savas intereses un prioritātes.
core rakstīja:
Man diezgan bieži sanāk pabraukāt ar dažādām mašīnām, tāpēc neredzu jēgu tērēt laiku šādiem testiem, nekad nepiesakos. Pieteiktos tikai tad ja testā būtu mašīna, kuru tuvākā nākotnē plānotu pirkt, vai arī kāds mans sapņu auto.
nU lūk, no sērijas lietojis neesmu, bet viedoklis ir. Kā teica vecāmamma, ja tramvajam būtu riteņi…
core rakstīja:
Motorfox rakstīja:
Vienkārši “wow” efekts. Izskatās smuki, iekšā nav tik forši kā Renault 4, bet sajūtas labas. Pats lielākais pārsteigums šim mazajam krupim bija paātrinājums, kas liek nosarkt visiem veco trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem. Vienkārši fantastisks auto, no kura izkāpjot, gribas atskatīties, uztaisīt bildi un ielikt Instagram storijā.
Pēc šī komentāra man palika interesanti, un pameklēju, kas šis par brīnumu. Mašīna izcili kropliga, bet ok, tas gaumes jautājums. Un 0-100km/h 11 sekundēs, jā, te ne tikai trīslitrīgo dīzeļu saimniekiem jāsarkst 🤣
Man pilnīgi vienalga. Bet nu piesakies core uz vismaz diennakts testu, tad te iekomentē. būtu interesanti palasīt, jo arī ķīpenes izstādē, praktiski pagāju garām…tik pavēru durvis un tas arī viss. Nekas nepiesaistīja.
iJā tikmēr teV krānos rāda vecus angļu seriālus…Paldies imzz par vismaz multenīti. Bet arī tā nav saprotamā mūsu valodā. Jā urā…
Opis tāda opcija bija jau sen pirms start stop…Ātrāk braucot skaļāk skan, lēnāk klusāk.
Vai šis galīgi svaigais auto bija pārsteigums? Savā ziņā jā, spilgta krāsa un Panda! Auto nepārsātināts ar visvisādām ekstrām vienkārši stilīgs Bumbox ko apkārtējie noteikti pamanīs un ieskatīsies vērīgāk, kas tad nu ar tādu brauc…
Tehniski viegli uztverams un vadības knibuļi kaut kur jau redzēti saprotami, uz tausti ieslēdzami.
Uz ceļa pat ātrumā ir saprotama uzvedība, nekāds sportists bet pārliecināta dinamika gan. Kā jau elekto dvēselei pienākas. Mazas pārkares un pietiekošs klīrens pilsētai un samērigai dabā nokļūšanai derīgs transporta līdzeklis. Auto lietotājiem, kam patīk Fiats un nevēlas krāmēties ar naftas produktiem, šis būs kā laikā. Personīgi man patika. Checked.
Nu nez vai drūmie veči šo iekāros? Viņiem šķidruma aparāts svarīgāks.
Tak krāsa, audio un Alfa nozīme ir! Sigma nav svarīgi, daiļais dzimums lai priecājas! iAuto testos bija arī tās!
Šis bija viens no favorītiem uz testu! Bet netiku ne pie īsā ne garā 🤩 brauciena. Tik pēc pusdienu maltītes pasēdēju un stilīgo kabinetu paskatīju…Audio skanēja ļoti labi un attiecīgo skaņdarbu klausoties pārējais likās nesvarīgs. Gan jau Reno4 brauc labi, jo cik nu bijusi pieredze ar citiem, nav kur tā īsti piekasīties. Verdikts, patika! Neskatoties ne uz ko.
iAuto piešķirtais, neteiktu pret manu gribu, varbūt gan vairāk nejauši un liktenīgi tika 3diennieka testā manā varā šis Insters max komplektācijā. Pats nu nekad nebūtu to domājis izskatīt kā testējamo auto.
Pārsteigumu un atklājumu jūra lika man savas domas par šo EV mainīt pilnīgi uz pretējo, labo pusi! Neatkārtošu ko citi jau no pozitīvā te pieminēja.
Bet nekad nenoticētu, ka tik mazā auto iekšā tik ērti un vietas daudz. Jā braucot uz treniņu 4 atā aizmugurē izcili pietiekami un ērti. Somas bagāžas nodalījumā līdz jumtam pielikām, satilpa! Mmm neredzu spogulī neko, sīkums ir podziņa ar 360 kameru, kas braucot visā planšetē visu aizmugurē rāda labā neizkropļotā skatā! Arī pirkstu kombināciju no aizmugurējiem, līdzi neticējiem labi var redzēt. Jumta rores arī IR kur kaut vai gumijas izstrādājumu uzlikt. Naktī ir iespēja atvērt lūkas širmi un atvērt stikla lūku vai vēdināšanas vai zvaigžņu un peresīdu vērošanas nolūkā. jĀ vai tas nebūtu amizants iemesls doties nakts izklaidē ar?
Otra svarīga īpašība, šie paši visi 4 sēdekļi transformējās pilnīgi līdzeni un mierīgi var palikt pie dabas krūts pa nakti. Auto iekšā 220V 2kW un vāri vai cep kaut steiku. Bet ja ar to nepietiek un gribās ko jaudīgu tad 3,6 kW no ārējā spraudņa var izvilināt!
Un to nu es nesaprotu kā no parastas makfersona piekares var sasniegt tik komfortāblu gaitu!?? Te runa par ielāpu ielāpiem un speciāli sameklētu betona grambu neceļu ar 205 h45 R17 riepiniekiem? Nakts koncertā dabas parka stūķī, auto mazo kompakto izmēru rezultātā iespējoju to novietot atmuguriski perpendikulāri starp cietiem paralēli noparkotiem drapakiem!
Ful led gaismas ļoti labi izgaismo ceļu un pat miglā nav redzami traucējošie parazīto staru kūļi. Par fun pikseļiem nespriedīšu. Ir un ok.
Vēl pārsteigums kopaktnieka adaptīvā kruīzkontrole ar zīmju nolasīšanas un paša braukšanas ātruma pieskaņošanos ierobežojumiem un to atcelšana, atsākšana iepriekš iestatītajā ātruma limitā! Žēl tik ka zīmju spraudēji/apguvēji grēko ar to spraušanu…
Iespējams piekabes āķis kaut vai tik velo turētāja uzlikšanai, bet IR.
Akucis lielais bet mazaiņšAis? Pilnīgi normāli pietiekoši, nemaz apgrūtinoši! Brauc kādā režīmā vēlies atlikumu distancei norāda ļoti precīzi. Pati uzlāde ir pietiekoši ātra uz jaudīgās stacijas un lej iekšā stipri labi 70+kW/h diezgan stabili un ilgi, kas mazajai bačai ir ok un konkurentiem šis rādītājs tik ilgi nenoturās…
Īsumā par galveno, un nekāda ,,pilsētas,, bet visu ceļu auto gan. Pats pārbaudīju, ir ok.
WALA pontogrāfiem savi ponti, lej kādu eļļu gribi, kaut kamaseni. Pārspiediena vārsts ieķersies un šāles 100% kaput ta putt, a maka ni smaka ta nav.
Atvainojiet, es kļūdījos! Latvijas prezidenta konvojs stājas pie sarkanās gaismas un gaida 3.DAĻA (+ VIDEO)
5
iAuto par satiksmes organizēšanu Rīgā jaunajā krustojumā K.Ulmaņa gatve ar Lielirbes ielu 2.daļa (+ VIDEO)
17
AA atkal jau kūpošie bmw uzbrūk parastajiem braucējiem.
www.tiktok.com/@aigarslarks/video/7545184242515365142?_r=1&_t=ZN-8zO0Bii3e2I