Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
imzz 05.01.2016 20:53

Atradu vienu firmu, kura strādā ar šo akrila līmes metodi, tā ir triplex, mājas lapa triplex.lv

imzz 09.01.2016 12:21

Ja par daudz labs motors, katrreiz iedarbojas no viena vai diviem kloķvārpstas apgriezieniem , tad autobraucējs var neuzzināt, ka viņa auto akumulators jau zaudējis 50% kapacitāti.

imzz 09.01.2016 19:06

Uz jaunajiem auto no ražotāja ir "bezapkopes" akumulatori ar želeju jau sen. Kas īsti domāts ar daudzināto "apkopi" ? Elektrolīta blīvuma mērīšana un destilētā ūdens pieliešana ? Vai tad mūsdienās ar to vēl kāds krāmējas ?

imzz 11.01.2016 18:57

Nu, 90.gados Rīgā bija ieklīdis viens japānis, kurš izteica atzinību par mūsu jaunattīstības valsts ekonomisko līmeni, ja reiz iedzīvotāji spējot iegādāties kvalitatīvās un dārgās Toijotas, kādas viņš redzējis uz ielas. Japānā ar Toijotu kurš katrs plukata vis nebraucot ;)

imzz 12.01.2016 19:10

Lietotu premium klases auto pircēji tāpat ņem līzingus, un tad vēl ātros kredītus kārtējam remontam. Un tad vēl naudas atbilstošām riepām nepietiek. Un super-duper auto tas auto ir tad , kad ir jauns.

imzz 13.01.2016 20:02

Domāju, ka centi uz kilometru ir visai apšaubāms parametrs. Tas derētu kaut kādam taksometru parkam. Ja cilvēkam , piemēram, nav "tālo lauku", ko apmeklēt , tad viņa auto kilometrāža attiecīgi būs zemāka, un izmaksas uz kilometru -augstākas. Kaut gan kopējās faktiskās izmaksas par auto - zemākas , jo nav nepieciešams iznīcināt tik daudz degvielas, kā tālbraucējiem. Un vēl citi izdevumi, piemēram. maksai par stāvvietu taču arī jāiet iekšā "centos par kilometru".

imzz 13.01.2016 20:12

Pamata garantija mēdz būt arī 2 gadi.

imzz 14.01.2016 20:12

Piekrītu. Pie tam ārzemju presē var lasīt piezīmes, ka Parīzes terora akti un imigrantu "jautrības" Ķelnē un citur esot faktiski izbeigušas bēgļu sadales kvotu sistēmu.

imzz 18.01.2016 22:30

Nu, jautājums varētu būt par motora temperatūras devēju, to, kas iet uz automātiku, vai dod pareizu signālu? Ja uz paneļa rāda, ka motors uzsilis, tas var neko nenozīmēt, dažiem auto ir 2 dzinēja temperatūras devēji, no kuriem viens iet tikai uz paneli. Bet ja spidometrs nerāda, tas jau izraisa jautājumu par elektrisko shēmu kā tādu. Vai auto nav kādreiz ticis sists, dzinējs nav mainīts, elektriskā shēma nav pārrakta? Tad var gadīties, ka spraudņi sasprausti pavirši un nāk laukā, vai atsevisķi vadi pavirši savienoti ar uzpresēšanas metodi.

imzz 19.01.2016 23:28

nav gluži piemērots maziem turbobenzīnniekiem - kāpēc nav ? Tie mazie mūsdienu benzīna turbomotori jau sāk dot paaugstinātu griezes momentu, sākot ar apm. 1400 apgr/min, tādējādi ļaujot braukt ar augstāku pārnesumu un mazākiem apgriezieniem. Tas noteikti ļauj ekonomēt degvielu. Atmosfēriskais motors tērētu vairāk. Ekonomijai vajag mazu baudāmu trīscilindru dīzeli ;)

imzz 29.01.2016 20:30

/Visus nemotorus pēc 5 gadiem var nodot metāll.... nē, - plastmasas lūžņos/ -- nuja, ja tā nemotora nobraukums ir simtos tūkstošos. Bet ja tikai daži desmiti tūkstošu, tad jau nemotors būs vēl labā stāvoklī arī pēc 5 gadiem.

imzz 06.02.2016 16:39

"Atcelt pastāvošo ceļa nodokļa iekasēšanas modeli pēc automašīnas svara, ieviest pēc Igaunijas parauga, pēc reāli patērētās degvielas."

patlaban manabalss.lv notiek parakstīšanās par šādu iniciatīvu.

imzz 06.02.2016 18:39

Tu nepārstāvi vairākumu. Intereses pēc paskatījos , 2 stundu laikā 300 parakstu klāt un tie 10000 noteikti tiks savākti. Attiecībā uz 2 tonnīgajām ceļus plēsošajām Teslām, Latvija noteikti drīz būs pilna ar tām ;) Bet elektromobiļi vienalga ir pelnījuši atbalstu un citādu attieksmi, jo nebojā savu līdzpilsoņu plaušas ar izplūdes gāzēm. Un Teslas "degviela" tāpat nav par velti.

imzz 11.02.2016 20:50

benzīna dzinēju ar ķēdi ? Mūsdienās ķēde dzinējiem mēdz būt tad, kad ar to jāpiedzen vēl kāds agregāts bez sadales vārpstām, kas prasa lielāku griezes momentu, sūknis vai kompresors. Un šajā gadījumā , kā prakse rāda, dzinējs ar ķēdi nav drošāks par dzinēju ar zobsiksnu, kura piedzen tikai sadales vārpstas.

imzz 18.02.2016 21:43

Aizliekts braukt pa otro joslu ja brīva ir pirmā! -- nu, vispirms, aizliekt var caurules galu, domāts aizliegts : bet, ko nozīmē brīva ? 100m, 200m, 500 m priekšā ? Filmētājs uzskatīja, ka nav brīva, jo tālāk bija redzami transporta līdzekļi, kuri virzījās lēnāk par viņu. Ja tā josla būtu bijusi "brīva" , tad , loģiski, skrējējs nebūtu avarējis.

imzz 28.02.2016 13:16

Nu, pie mums pieņem, ka tu vari strādāt arī kā taksists, braukt tikai pa pilsētu, un līdz ar to motora nolietojums var būt 2x lielāks ;)

imzz 09.03.2016 1:22

Pirmkārt, tā nav mana stulbība, es citēju fragmentu no otrdienas Apollo redakcijas raksta: "Jaunie SM noteikumi nestrādā: Pie stūres sēžas cilvēki ar īpaši bīstamu sindromu"

Tātad, pastāv jauni SM noteikumi attiecībā uz autovadītāju medicīnisko pārbaudi. Tālāk:" Tomēr pieņemtais likums realitātē nestrādā - ja cilvēks pats nav ieinteresēts ārstam atklāt aizdomas par miega apnoju vai pats šādu problēmu neapzinās, medicīniskās komisijas speciālistam to atklāt ir teju neiespējami, vēsta LNT raidījums «900 sekundes»."

Acīmredzot, domāti miega traucējumi, kuri varētu izraisīt aizmigšanu pie stūres. Tomēr, ja jūs gūglējat par to apnoju, tad izdos par krākšanu miegā.

imzz 09.03.2016 10:12

4% arī ir sasodīti daudz. Tā kā Latvijā ir reģistrētas, pēc CSDD, datiem, ap 850 000 derīgu vadītāja apliecību, tad OMAS "varētu attiekties" uz apm. 34000 transporta līdzekļa vadītāju, kurus, pēc SM ieceres, ārstiem nu vajadzētu apstrādāt.

imzz 12.03.2016 11:27

Grūti pat iedomāties, kā kādreiz telpas ar tām eļļas lampiņām tikušas piekvēpinātas.

imzz 18.03.2016 12:13

samocītos mazos dzinējus ar turbīnām un kompresoriem -- man pašam ir 1.4 TSI, tāpēc šo jautājumu pastudēju- problēmas mēdz būt tiem, kam ir kompresors, ko piedzen ar ķēdi. Tikai ar turbīnu, piemēram, 1.4 TSI ir jauda 90 kW , ar kompresoru un turbīnu 120 kW. Bet Latvijas publikai parasti nav tie ar kompresoru, ja pērk jaunus auto. Jā, un jauniem auto eļļa nezūd.

imzz 18.03.2016 12:35

Jāsaka, ka Latvijas publikai patīk skaisti dzīvot ;) Es pirms 3 gadiem, lai atvieglotu sev dzīvi nopirku jaunu Škoda Yeti par 14, 6 K bet cilvēki grib braukt ar Lexus RX par ne vairāk kā 10 K. ( Jā, nopirku ne ar līzingu, bet ar vienu pārskaitījumu uz Karlo Motors, tā, ka Škodas dēļ parādos kritis neesmu. )

imzz 20.03.2016 11:53

Kāpēc tieksme uz pašu mazāko motoru ? Diez vai esat tās dīvainās teorijas, ka bezgalīgi mazs motors patērēs bezgalīgi maz degvielas, piekritējs. Pie tam,cik atceros , tad YETI 1,2 TSI motoram ir alumīnija bloks, kurš 1,4 TSI un citiem ir no čuguna. Čuguns tomēr pārbaudīta vērtība.

imzz 20.03.2016 12:18

Nu, laikam, kā kurš. Es ar savu 1.4 TSI šogad nobraucu nepieklājīgi maz, tikai 5000 km, eļļa pēc stieņa bija maksimālā līmenī gan gada sākumā, gan beigās.

imzz 22.03.2016 16:06

Pie mums noliks kārtējo "telefonbumbu". Pēdējā laikā tas diezgan bieži notiek ( Kārtējā ārkārtas situācija centrālajā dzelzceļa stacijā, piemēram). Bet musulmaņu teroristi par "bumbu" nekad iepriekš nebrīdina, jo viņu mērķis nogalināt pēc iespējas vairāk cilvēku. Neatceros nevienu gadījumu, kad musulmaņi būtu iepriekš brīdinājuši par terora aktu.

imzz 24.03.2016 20:10

Nu, ja man būtu vajadzība iegādāties labu lietotu auto, vienotos ar kādu ekspertu, kura bizness ir vest auto no Vācijas, lai nopērk tur priekš manis.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti