Ja Sharp joprojām ražo japānā, tad jābūt labam. Nesen tas bija palicis viens no nedaudzajiem TV, kurš tur ražots.
Lai gan tad, kad pirku audio sistēmu, Sharp bija ievērojami vājāks pat par Aiwa.
Ja Sharp joprojām ražo japānā, tad jābūt labam. Nesen tas bija palicis viens no nedaudzajiem TV, kurš tur ražots.
Lai gan tad, kad pirku audio sistēmu, Sharp bija ievērojami vājāks pat par Aiwa.
Paldies 1x jau tikko izmantoju. Ņemšu vērā.
Un ir forši vienmēr likt sev plusiņus. Žēl, ka citi neredz cik sev esi salicis, bet mans dators redz
Atbilde ir - skaudība.
Vidējais latvietis ir skaudīgs kā Tu, VW fan...
Un Tu nēesi vidējais latvietis?
Kāpēc es esmu izlutināts, ja XC90 ir mīlākais auto.
Man ar 1.93m nu nafig Tava grabaža Fabia nav vajadzīga. Nestāv uz tādu. ZB jau nodirst Volvo
Tādā pamīlēties ir diezgan grūti.
Valstī... sorry
Lai labi kalpo.
Ja nav noslēpums kurā vakstī Samsung salikts?
Savulaik pirku televīzorus Panasonic, kurus ražoja Japānā. Bija nenolietojami. Ekrāni ,,neizdega,,. Kalpoja perfekti.
Fotoaparāts Panasonic Made in Japan kalpo jau 10gadus. Tikai bača kļuvusi vājāka.
Kolēģe ir ļoti apmierināta. Viņai ir benzīna versija. Bet nu sev es tādu negribētu.
Nedomāju, ka amerikāņu auto ar 2-3 x lielākiem CO izmešiem lūzt mazāk par Buick (Opel Mokka versiju).
Bet nestrīdos.
Vislabākie ir tie kurus joprojām ražo japānā.
Bet no piminētajiem ģimenē parasti pērkam LG. LG ir viens no vadošajiem displeju ražotājiem. Arī viedtālruņus izvēlos tieši LG. Un laba kvalitates/cenas attiecība
Pēc pieredzes varu pateikt (ja nu kādam noder). Stikli aftermarket gandrīz vienmēr ir nopērkami ar un bez tonētās joslas. Bez joslas ir Made in Lithuania un līdzīgie. Ar joslu ir kvalitativāki un nedaudz dārgāki. Vienmēr izvelos ar joslu.
Starpcitu, arī visiem rallija auto ir joslas. Un bez tās auto izskatās nedzudz sliktāk (subjektīvs mans viedoklis)
Gribi braukt ar Buick, brauc ar Mokka Zemu Buick krituši, bet prieks, ka amīši sāk lietot automašīnas, kas mazāk kaitē videi.
Interesanti kā tas traucē redzamībai Man netraucē, jo skatos uz ceļa, nevis vēroju putnus. Ā, nu jā piemirsu, ka Škodā vadītājs sēž kā uz ķeblīša.
Sekojoši, ja apstrīdi uzreiz, tad Solis NR.1 ir TA maiņas vecākais/brigadieris. Ja apstrīdi vēlāk, tad vari lūgt CSDD komisiju. Protams, ja ir nopietns iemesls.
Apstrīdēju.
Atnāca komisija. Ļoti patīkami puiši no CSDD. Kopā ar tehniskās apskates darbiniekiem vēlreiz skatījās manu atomašīnu. Dažas lietas, kas neietekmē satiksmes drošību atļāva nemeinīt. Protams, pats viņas drīz nomainīju.
Attieksme bija ļoti, ļoti laba. Varbūt man tā palaimējās.
Teica, ka, ja kādreiz kaut kam nepiekrītu varu droši saukt TA maiņas vecāko.
Vispār viss sākās ar to, ka dēļ auto krāsošanas par vienu dienu nokavēju termiņu otreizējai apskatei. Visu biju salabojis. Par cik krāsoju auto Jelgavā, tad arī tur aizbraucu uz TA, bet trāpījā īblis, kas sējās pie vairākām vainām, ko iepriekšējā reizē Rīgas TA nemez nenorādīja. Bakstīja visu ko vien var bakstīt. Izbesīja un piezvanīu Rīgā uz CSDD. Man nozīmēja komsiju. Kā minēju sākumā komisijas puiši bija ļoti profesionāli un labvēlīgi.
Skatoties cik dadz bērnu.
Tādā gadījumā noteikti auto jābūt drošam.
Renault Espace ar pēc iespējas jaunāku gadu par to summu būs laba izvēle.
Ja ģimenē 2-3bērni, tad Volvo V50, V70, S80. Toyota Avensis.
S80 labs auto. Lielie Volvo visi labi, ja kopti. Nedomāju, ka Tev S80 ir stipri dārgāk uzturēt kā dažam labam A-C klases auto.
Bro, Tu ja pareizi atceros nobrauc gadā ap 28000km.
Loģiski, ka Tu slavēsi ekonomiskumu un Fabia.
Es nobraucu gadā 8000-10000km. Un loģiski, ka uzturēt Volvo XC90 man nav problēma.
Par to nav pat vērts strīdēties
Tur tā lieta.. Kā jau formuma biedri teica.. Ja cilvēki ņem auto par 3000k un beigās pierēķinot % atdod 6000-7000k, tad tādam cilvēkam, diemžēl, nauda makā neturēsies nekad.
Domāju labam BMW nav nekādas vainas.
Šoreiz runa ir par sliktu, nobrauktu auto.
Es gan nedomāju, ka parupji. Normāli. Viss no dzīves. Situācija kā tada
Man gan nesagādā baudu skatīties uz dzīvnieku nogalinātāju, kurš nejādz savam XC90 eļļas līmeni paskatīties. Nabaga Volvo ticis nejēgas rokās. Tas nav par raidījuma vadītāju, bet Volvo īpašnieku.