Iešuj sev pimpī. Tas liks nesačkot, citādi Lielā Brāļa priekšā būs kauns.
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iešuj sev pimpī. Tas liks nesačkot, citādi Lielā Brāļa priekšā būs kauns.
Tad jau no otras puses jāievieš izbraukšanas no Rīgas maksu. Lai rīdzinieki neiedomājas, ka tikai viņi var citus kāst.
PSA ar savām "tehnoloģijām" tagad sačakarēs ne tikai Opel, bet vēl arī fiatus.
Muļķis arī baznīcā pērienu dabūs. Tu vēl februārī būtu pasūkstījies, ka Tev vasaras šķidrums palicis. Mudaks.
FSI vispār jau paredzēts 98tais.
Netērēs. Kad sāka 10% spirta liet, biju nikns un pārgāju uz 98to. Patēriņš tas pats, tikai uzrāviens nedaudz labāks. Ja braukā pa pilsētu, tam ir nozīme, ja pa šoseju, tad nav jēgas tos 4 centus pārmaksāt.
Velns rāvis tādus kaimiņus!
Man gadījās paranormāla reika opelī. Jau pie 30 štukām sāka klaudzēt. Iespējams, vaina bija ielu, pa kurām pārsvarā braucu, stāvoklī, jo mainīti tika gan pirksti, gan vilktnes, gan stabilizatora atsaites. Ielas saremontēja, problēma pazuda, bet vienu gan varu teikt- 2 reizes man to reiku Ķengaragā remontēja un abas reizes pat gadu nenovilka, tā ka labāk pasūti rūpnieciski atjaunoto. Būs nedaudz dārgāk, bet ar garantiju.
Skopuļi jūs esat. Reklāmas laukumu apmaksāt slabo?
Reiz servisā pārāvos un blakus meistars ņēmās ar Pasātu B6. Nolēmu painteresēties, kā vāģis. Viņš emocionāli iesaucās, ka tas ir pārpratums, nevis mašīna.
Dalnejobs? Super!
ZZZZ, ko darīsi ar diegu, ja nepalaimēsies bortu sabojāt, kaut vai ap apmali?
Ja jau Tu tik pareizs, tad aizvietojot vārdu piektais ar ciparu, aiz tā jāliek punkts. Ja neliec, tad tas lasās kā pieci, nevis piektais.
5W30 vecam motoram labāk neliet. Būs par šķidru un var apgriezt šāles. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka labāk tomēr ņemt ko no brendiem. Īpaši ķēdes motoriem. Reiz ielēju Eurol un kad pēc 2 nedēļu stāvēšanas motors pieleca kā traktoram, sapratu- Runčuk, ne mūžam! Ar Mobil nekad kas tāds nav bijis.
O jā! Bremžu cilindri puva kā sūdi. 2 reizes pa riņķi nomainīju. Iespējams tādēļ, ka pēc manuāla bremžu šķidrumu bija jāmaina reizi 4 nevis 2 gados, bet viņš ir ļoti higroskopisks.
P.S. Daces jau arī nekādas dieva dāvanas neesot. Kāds pazīstams policists braukāja ar dienesta Dokeru. Jautāju kā? Šis atmeta ar roku- da nu!
Nevajag pārspīlēt. Man reiz bija 21099 un nemaz tik slikta nevija, tikai tā rūsa ēd kopā visu. Ar pakaļu pa priekšu? Nu nē, viņai bija stipri izteikta nepietiekamā pagriežamība. Protams, kad pārsēdos uz vācu vāģi, atpakaļ vairs negribējās. Kamēr vēl nebiju pārdevis, reizēm izbraucu pēc kravas un tad jau bija sajūta, kā braucot ar kādu ZILu. Vai es šodien pirktu krievu mašīnu? Viennozīmīgi nē.
O, par vartu arī ne ko labu nevaru teikt.
Tipa kā bijušais klasesbiedrs lūdza nobalsot par ,,JV", lai viņa radinieks, kuru es pat redzējis neesu, iekļūtu saeimā?
Jebkurš motors ir veidots noteiktai gaisa filtra pretestībai, un uzliekot mazas pretestības filtru, tu šo balansu izjauc. Pie tam vēl jau arī pastāv PCV vārsts, kurš ietekmē motora vienmērīgu darbību.
Tu jau to neatgriezeniski sabojāji. Kas tas vispār par sūda slieksni, kru ar superlīmi jālīmē un no kurienes Tev rokas aug?
Pārāk daudz mums te vateņu. Viņi atveda šurp savas izdzimteņu tradīcijas un mēs nu nevarām no tām tikt vaļā. Kukuļņēmējiem vienkārši jāsāk amputēt kādu ķermeņa daļu un viss ies uz labo.
Nepārved pārmijas! Tu gribētu 1,0 TSI un es par to arī izteicos. 1,2HTP ir no citas operas. Neturbēts mazjaudas motors, tātad ar lielu resursu. Es tikai nesaprotu, kā Tu ar tiem 47 kw brauc. Mazohists vai?
Bail pat iedomāties ko lohi savēlēs nākošreiz, ņemot vērā, ka katra nākošā saeima paliek stulbāka un saprotams- nelietīgāka par iepriekšējo ģeometriskā progresijā. Drīz sāksim ievēlēt dzīvniekus un mēbeles?