Piemirsu- ir vēl tāda Oregon 5 mg. piedeva benzīnam, kas neļauj tam degradēties līdz pusgadam, bet tomēr drošāk sintētiskais benzīns.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piemirsu- ir vēl tāda Oregon 5 mg. piedeva benzīnam, kas neļauj tam degradēties līdz pusgadam, bet tomēr drošāk sintētiskais benzīns.
Tipiska piesērējuša karburatora problēma. Benzīns ar biokomponenti graujoši uz to iedarbojas. Ja tas ir metāla karburators, tad jātīra ultraskaņas vanniņā, ja plastmasas, tad jānomaina dīzes. Atsperes parasti neizstiepjas. Iesaku meklēt tuvāko remontdarbnīcu un atstājot ziemas glabāšanā ieliet tukšā bākā gramus 200 Aspēna vai Husqvarnas 4taktu benzīna un padarbināt lai karburators piepildās ar to. Tad varēs ilgstoši bez problēmām glabāt nedarbinot. Tas pats attiecas uz visu tehniku, kura tiek darbināta ar benzīnu, tikai jāizvēlas 2taktu vai 4taktu Aspēnu, atkarībā no dzinēja tipa.
Bail pat iedomāties ko lohi savēlēs nākošreiz, ņemot vērā, ka katra nākošā saeima paliek stulbāka un saprotams- nelietīgāka par iepriekšējo ģeometriskā progresijā. Drīz sāksim ievēlēt dzīvniekus un mēbeles?
Iešuj sev pimpī. Tas liks nesačkot, citādi Lielā Brāļa priekšā būs kauns.
Tad jau no otras puses jāievieš izbraukšanas no Rīgas maksu. Lai rīdzinieki neiedomājas, ka tikai viņi var citus kāst.
PSA ar savām "tehnoloģijām" tagad sačakarēs ne tikai Opel, bet vēl arī fiatus.
Muļķis arī baznīcā pērienu dabūs. Tu vēl februārī būtu pasūkstījies, ka Tev vasaras šķidrums palicis. Mudaks.
FSI vispār jau paredzēts 98tais.
Netērēs. Kad sāka 10% spirta liet, biju nikns un pārgāju uz 98to. Patēriņš tas pats, tikai uzrāviens nedaudz labāks. Ja braukā pa pilsētu, tam ir nozīme, ja pa šoseju, tad nav jēgas tos 4 centus pārmaksāt.
Velns rāvis tādus kaimiņus!
Man gadījās paranormāla reika opelī. Jau pie 30 štukām sāka klaudzēt. Iespējams, vaina bija ielu, pa kurām pārsvarā braucu, stāvoklī, jo mainīti tika gan pirksti, gan vilktnes, gan stabilizatora atsaites. Ielas saremontēja, problēma pazuda, bet vienu gan varu teikt- 2 reizes man to reiku Ķengaragā remontēja un abas reizes pat gadu nenovilka, tā ka labāk pasūti rūpnieciski atjaunoto. Būs nedaudz dārgāk, bet ar garantiju.
Skopuļi jūs esat. Reklāmas laukumu apmaksāt slabo?
Reiz servisā pārāvos un blakus meistars ņēmās ar Pasātu B6. Nolēmu painteresēties, kā vāģis. Viņš emocionāli iesaucās, ka tas ir pārpratums, nevis mašīna.
Dalnejobs? Super!
ZZZZ, ko darīsi ar diegu, ja nepalaimēsies bortu sabojāt, kaut vai ap apmali?
Ja jau Tu tik pareizs, tad aizvietojot vārdu piektais ar ciparu, aiz tā jāliek punkts. Ja neliec, tad tas lasās kā pieci, nevis piektais.
5W30 vecam motoram labāk neliet. Būs par šķidru un var apgriezt šāles. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka labāk tomēr ņemt ko no brendiem. Īpaši ķēdes motoriem. Reiz ielēju Eurol un kad pēc 2 nedēļu stāvēšanas motors pieleca kā traktoram, sapratu- Runčuk, ne mūžam! Ar Mobil nekad kas tāds nav bijis.
O jā! Bremžu cilindri puva kā sūdi. 2 reizes pa riņķi nomainīju. Iespējams tādēļ, ka pēc manuāla bremžu šķidrumu bija jāmaina reizi 4 nevis 2 gados, bet viņš ir ļoti higroskopisks.
P.S. Daces jau arī nekādas dieva dāvanas neesot. Kāds pazīstams policists braukāja ar dienesta Dokeru. Jautāju kā? Šis atmeta ar roku- da nu!
Nevajag pārspīlēt. Man reiz bija 21099 un nemaz tik slikta nevija, tikai tā rūsa ēd kopā visu. Ar pakaļu pa priekšu? Nu nē, viņai bija stipri izteikta nepietiekamā pagriežamība. Protams, kad pārsēdos uz vācu vāģi, atpakaļ vairs negribējās. Kamēr vēl nebiju pārdevis, reizēm izbraucu pēc kravas un tad jau bija sajūta, kā braucot ar kādu ZILu. Vai es šodien pirktu krievu mašīnu? Viennozīmīgi nē.
O, par vartu arī ne ko labu nevaru teikt.
Tipa kā bijušais klasesbiedrs lūdza nobalsot par ,,JV", lai viņa radinieks, kuru es pat redzējis neesu, iekļūtu saeimā?
Jebkurš motors ir veidots noteiktai gaisa filtra pretestībai, un uzliekot mazas pretestības filtru, tu šo balansu izjauc. Pie tam vēl jau arī pastāv PCV vārsts, kurš ietekmē motora vienmērīgu darbību.
Es jau teicu- kāds karbis. Ja plastmasas B&S, tad jānopērk veikalā dīzes un jānomaina, ja metāla...nu tad jāgaida rindā vai jāatrod čali, kuram ir tā US vannīte un atbilstošs šķīdums tīrīšanai. Vēl ir alternatīva nomainīt karbi. Cena būs 50 naudiņu rajonā, tikai jāatrod iesistu dzinēja kodu, kurš var būt no sāna, vai arī vecākiem modeļiem uz bleķa virs izpūtēja un izskatās šādi 09D105 0123 B1. Lai veicas!