- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bļ@ģ uzvilka pajols, ej pasūc cici mammai, pēc tava avatara spriežot tu tikko no mammas krūts esi norāvies, tapēc arī dusmīgs. Salātiņš bļ@.
Tu muļķi ej feisbukā dir*ties ar sīkajiem tālāk. Te ir forums, šeit cilvēki raksta savus jautājumus un normāli cilvēki uz tiem atbild.
Ja tev nav ko atbildēt, tad nafig piemēslot tēmu.
Tikai Lukoil.
Manā īpašumā ir bijuši tikai dīzeļauto un dienā sanāk mērot vienu un to pašu maršrutu, bez luksoforiem un stāvēšanas. Varu teikt vienu, Nestē iepildoties mans 1.9 pukšķēja kā traktors, degviela arī sadega ātrāk.
Ielejot Lukoil motors murrā kā kaķēns un var nobraukt vairāk. Pluss ir tas, ka ar ''Paldies'' karti arī var dabūt atlaides, citreiz pat diezgan ne-maz.
Statoil nepatīk dēļ tā ka jāgaida rindā, kamēr kāds resnis izdomās kuru desu sildīt 5minūtes. Manā izpratnē degvielas uzpildes stacija ir priekš degvielas uzpildes. Varbūt man nekad nav sanācis būt tur nepaēdušam, bet nu tomēr, nekad neesmu neko tur pircis ēdamu.
Sākumā viss bija labi, nobraucu apmēram 100Km pa pilsētu kādu nedēļu. Tad izbraucu uz šosejas un pastiepu līdz 130Km/h un voltmetrs pilnīgi pārlidoja pāri 16V atzīmei. Tas nevar būt ģenerators ?? Kā pārbaudīt voltāžu braucošam auto ?
Velns viņu rāvis - atkal ir atpakaļ tie paši 16V (tikai panelī nevis realitātē),. Ko lai dara nu >
Tātad, viss ir kārtībā.
Panelis strādā kā pienākas, voltmetrs rāda nedaudz pāri 14v, degvielas līmenis ir attiecīgs īstajam līmenim un ir nemainīgs no jauna piedarbinot, nevis kā iepriekš, kad ar katru atslēgas griezienu rādīja mazāk, vairāk, vai vispār tukšu.
Termostats darbojas pareizi. Eļļas temperatūras rādītājs arī.
Samaksāju 120 + 75 = 195.
Voltmetra un degvielas līmeņa rādītāju vaina bija paša panelī, elektriķis esot ko pārlodējis no jauna.
Nav pirmā reize, kad dzirdu šo brīnumu.
Siksnas komplekts, nav oriģināls, bet nav arī lētākais analogs, pats komplekts bija 81 Eiro. Par maiņu samaksāju 110 Eiro, servisā, no rīta 9:00 atdevu, vakarā pēc 17:00 bija gatavs.
Kopā 190 Eiro.
Nesaprotu, no kurienes šīs baumas.
Par A6 C5 arī klīst baumas, ka lūzt un dārgi, un ragi dūņās un nevajag pirkt. Kā tad !! 2 gadus nobraucu ar A6 C5 sedanu, braucu 80% pa asfaltu, 20% pa granti. 2 gadu laikā nomainīju 1 priekšējo atsperi, aizmugurējo putekļsargu amortiņam un vienu balsta šarnīru.
Nav tā, ka nevaru atļauties kopt automašīnu. Katra automašīna kura man ir bijusi, pēc pirkšakas vienmēr tiek savesta pēc iespējas labākā tehniskajā stāvoklī. Varu atļauties mierīgi reizi mēnesī, ja nepieciešams, atlikt 200-300 Eiro ja ir ko jāmaina, ja nu kas varu arī vairāk samaksāt. Bet pirkt 2.5TDI V6 reāli zinot, ka visa Eiropa raud forumos par šo autoizstrādes brīnumu, man negribas. Izvēlos A6, jo tas ir ērts un plašs, kas apvienojumā ar 1.9 ir arī ekonomisks. Jā, uzturēšanas izmaksas būs lielākas, bet es par to neraudu.
Un tie kas saka,ka 1.9 PD 96Kw šim auto ir par vāju, tie vienkārši nav ar to braukuši, jeb ir braukuši ar nojātu motoreli.
Jā, pirmā lieta. Veseli 80 Eiro.
Nezinu, vari man stāstīt par ģeometriju vai matemātiku, bet es kā vidusmēra latvietis labāk izvēlos ''klabekli'' nekā potenciālu naudas sūkni, kurā tikai grūst naudu, jo tas 2.5 mēslis jau sen savu ir atspļāvis. 20 gadi... ir apritējuši divdesmit gadi kopš pats pirmais no šiem 2.5 V6 brīnumiem ieklabējās Audi rūpnīcās. Ja arī kaut kur ir daudz maz saglabājies motors, kurš pēc tirināšanās pa eirozemēm vēl tur sevī 80% kompresijas, tad tādi stāv garāžās saimniekiem, kas ar tiem brauc tikai svētdienās, tikai uz baznīcu nošķaudīties un atpakaļ, jo tiem ir bail nepalikt uz ceļa. Sit mani ar koku, bet es apskatīju 4 2.5 tupeņus, un neviens pat vizuāli neizskatījās pārliecinoši.
Neiesaku braukt tajos automātiskajos Statoil mazgātājos. Viņi taču paņem dubļus no diskiem un riepām un izsmērē pa durvīm, skrāpējot krāsu.
Pašapkalpošanās mazgātuvē visvairāk patīk. Nevajag tikai pa vējam stāvēt un turēt gaisā pistoli, tas arī viss.
Iemet 3-4Eiro un var paspēt gan ar putām nomazgāt, ievaskot un noskalot ar kaut kādu nanoūdeni
Ja nav rindas, tad turpat ar sausu mikrošķiedras lupatu noslauka un izskatās labi.
Gaidam Otrdienu. Tad auto priekšā ņems elektriķis.
Ar dzesēšanas šķidruma un motora eļļas temperatūru tagad viss ir kārtībā.
Visvairāk tagad kaitina degvielas līmenis. Vispār rāda pilnīgas muļķības.
Vienu brīdi braucot vispār iedegās ABS un ESP simbols, kopā ar bremžu ikonu digitālajā ekrānā. Nesapratu kas notiek. Tagad 100% izskatās pēc elektronikas gļuka.
Varu atbildēt diezgan objektīvi, jo pats pirms nedēļas iegādājos Audi A6 C5 dīzeli.
Kopumā apskatīju 5 automašīnas, biju Tukumā, Talsos, Rīgā un Jelgavā. Vienu varu teikt droši - ja sludinājums izskatās pēc autoplača reklāmas, tad nemaz nelien tuvumā. Biju noskatījis Jelgavā vienu A6 C5 2.5TDI V6, bildēs konča, melns, sedans. Sludinājumā teikts, ka salons kā jauns, sēdekļi itkā neviens nav sēdējis un virsbūve kā jauna, nekādu dūmu, vibrāciju un brīnumu.
Nu neko - aizbraucu uz vietas. Pirmā lieta - īpašnieks, vai pārdevējs nezināja neko par auto izcelsmi, ne kur auto ir pirkts, cik ilgi Latvijā, nekādas informācijas. Apskatot tuvāk auto konstatēju, ka kapots ir ķīnietis, no iekšpuses lupa nost krāsa, zem kuras bija redzams plastmasveidīga pamatne. Enģes bija skrūvētas. Priekšējo spārnu skrūves durvju iekšpusē neoriģinālās. No arkas iekšpuses ārā rēgojās avīžu paliekas, bagāžnieks normāli netaisījās ciet, iekšā salonā vispār bija haoss, viss smirdēja pēc eļļas, borts bija nogrābstīts ar eļļainām rokām un reāli piedarbinot auto konstatēju, ka no izpūtēja nāk zili dūmi, kas reāli smird pēc eļļas uz sazin kā. Motors pats lēkāja, izklausījās, ka sprāgtu nost. Izbraucu 50m un panelī iedegās kvēlsveču gaisma. No atpakaļgaitas lai izņemtu - ātrumslēgs bija jāpaceļ manuāli uz augšu atpakaļ. Reāli, biju šokā, ka ko tādu vispār var pārdot. Pārdevējs par šo brīnumu gribēja 3,800E. Es viņam pateicu visu ko redzu un domāju, un aizbraucu prom.
Tas pats atkārtojās arī Tukumā un Rīgā, arī uzķēros uz sludinājumiem naivi domādams atrast to vienu ''nenojāto'' 2.5 V6, bet tādu NAV !
Tici man. Labu auto neviens nepārdod.
Viss beidzās ar to, ka paplašināju savu meklēšanas loku no sedana uz universāļiem un vispār atmetu ideju par ādas salonu un visām ekstrām. Veselu motoru, ar veselu virsbūvi un veselu salonu var meklēt ilgi.
Beigās atsaucos uz kādu privātsludinājumu Talsos. Aizbraucu un uz vietas konstatēju, ka auto ir tuvu ideālam un to iegādājos -- Audi A6 C5 1.9 dīzelis, universāls, 2002. gads, manuālis. Motors sauss, nav mazgāts, viss darīts laicīgi, CSDD apskates dati visi teicami, papīri no Vācijas, izsekojams nobraukums, pat pārbaudīju AutoDNA, samaksā tos 10Euro un pārbaudi pēc VIN koda, vai nav sists vai slīkonis.
Samaksāju par šo brīnumu apaļus 3000Euro un ne mirkli nenožēloju. Jā - automašīnai ir mazas problēmas, kuras īpašnieks arī atklāja pārdodot, bet es nepērku jaunu auto, to ir jāatceras.
Man pirmstam bija A6 C5 1.9 tikai 81Kw. Taču šim te ir 1.9 96Kw Pumpe Duse. Nesabijos un nopirku, cēliens tiešām ir jūtami labāks un ekonomija ir vienkārši smieklīga, apmēram 5.5L uz 100, pa šoseju, nesteidzoties. Nekas nedūmo un -10c auto ''pieleca'' uz pusapgrieziena. Bez jokiem.
Tā kā, atbildot par 2.5TDI V6. Es esmu pateicīgs sev un savam saprātam, ka nenopirku to klabekli.
Google nemelo - ieraksti 2.5TDI V6 problems un šķirsti uz nebēdu. Tas ir viens no neveiksmīgākajiem motoriem kāds jebkad ir radīts. Ja esi gatavs jebkurā laikā atpogāt 300Euro motora remontam, tad pērc. Bet tici man - no 2.5 tur ir palicis tikai uzraksts ;)
Izbraucu tikko Tukums-Rīga, pirmajās 5 minūtēs dzesēšanas šķidruma temperatūra uzkāpa līdz 90c.
Eļļas temperatūra līdz aptuveni 85c.
Tik tālu viss ir kārtībā.
Šodien piedarbinot redzēju, kā degvielas stabiņš vispār neizkustās un iedegas degvielas rezerves gaisma.
Tātad - Audi šodien saņēmu atpakaļ.
Tikai nomainīts termostats, temperatūras devējs un veikta instrumentu paneļa diagnostika. Kopā viss maksāja 120 Eiro.
Meistars teica, ka ieliekot jauno termostatu un pieslēdzot kompi, viņš nevar dabūt dzesēšanas temperatūru virs 70c un eļļas temperatūru virs 80c.
Reāli tā arī sanāk, ka automašīna tik maz uzsilst ?
Otrdien nākamā vizīte, instrumentu panelis tiks dots elektriķim. Ja temperatūtas nemelo, tad atliek tikai voltmetrs un degvielas līmeņa rādītājs, bet to noveļot uz paneļa vainu.
Kaut kā baigi ilgi viņi ņemās servisā. Ka tik nebūs pa dārgo.
Vēljoprojām viņš man rāda tikpat. Ir jau nobraukti 180Km no pilnās bākas.
Audi A6 C5 Avant, 2002.g., 1.9L PD dīzelis, manuāls, tumši zils
Itkā nekas neliecina par slīkšanu, auto ir izsekojams nobraukums un servisa grāmatiņa no Vācijas.
Auto reģistrēts Latvijā 2014. gadā, iepriekšējais saimnieks pats ievedis no Vācijas.
Itkā nekas neliecina par slīkšanu, auto ir izsekojams nobraukums un servisa grāmatiņa no Vācijas.
Auto reģistrēts Latvijā 2014. gadā, iepriekšējais saimnieks pats ievedis no Vācijas.
Mērījumi uzrāda, ka pie nepiedarbināta auto akumulatora jauda ir 12,45V.
Pie piedarbināta 14,70V.
Taču kā jau minēju iepriekš, sprieguma datčiks panelī iet pāri 16V.
--- un aizmirsu pieminēt, ka jaudas zuduma nav. Auto ir tāds pats uzrāviens kā pirms atdošanas servisā. Vienīgais ko pamanu, ir iedarbinot auto, tas tā dīvaini uzraustās nevis pielec uzreiz.