iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 19.06.2017 11:11

Cilvēkiem te nav humora izjūtas.

Žēl.

viencexperc 18.06.2017 22:40

ezis71 rakstīja:

VWfans rakstīja: 24.-28.lpp. baudāms E.Utāna raksts par dīzeļauto salīdzinājumā ar benzīnauto. Tiek kritizēts modernais dīzelis, kam es piekrītu.

Tā nav dīzeļa problēma bet ekoloģija kas bendē motorus.

Tikai joks tāds, ka klimats silst sākot ar viduslaikiem. Bet tad nebija nekādu dzinēju....

viencexperc 18.06.2017 22:34

ezis71 rakstīja: Viņam to nesaprast, noteikti sievu kailu nav redzējis, viss notiek melnā tumsā.

Tāpēc, ka gaisma tērē elektrību, bet elektrība maksā naudu.

viencexperc 18.06.2017 22:23

Bet ja vēl braukt ar plikām riepām, ar minimālu protektora dziļumu, es zinu; kapalielinās berze ar ceļu. Tāpēc f1 ir plikas riepas. Bet kā ir ar patēriņu?

viencexperc 18.06.2017 21:28

Braukšanas laikā vajag nolocīt sānu spoguļus. Tos atlocīt tikai tad, kad ir nepieciešams tajos skatīties. Tas uzlabos aerodinamiku, tāpēc samazināsies degvielas patēriņš.

viencexperc 18.06.2017 20:49

Vēl labs veids ir vadāt automobīlī ūdens pudeli. Nevajag lielu, jo lieks smagums palielina degvielas patēriņu. Kad paliek karsti, ar ūdeni vajag apslacināt seju, muguru un rokas.

Ūdeni labāk ņemt no kādām sabiedriskām vietām, jo tas ir ļoti dārgs. Var paņemt kādā bibliotēkas, sabiedriskās ēstuves vai augstskolas tualetē. Tad būs par velti un varēs ieekonomēt lielu naudu. Pudeli atrast viegli. Stikla pudeles uz ielas nemētājas, bet tās būs neērtas un smagas ( smagus priekšmetus auto vest ir neizdevīgi) , bet plastikāta savākt viegli.

viencexperc 18.06.2017 20:42

Kondicionieris palielina degvielas patēriņu. Arī atvērti logi.

Es tev iesaku ventilatoru, darbināmu ar baterejām.

Lai iegūtu kondicioniera efektu, tam pretī jānoliek pudele ar sasaldētu ūdeni. Sasaldēt var mājās, jo elektrības patēriņš ledusskapim nav atkarīgs no tā, cik bieži tur kaut ko saldē. Tikai ledusskapī vajag izskrūvēt apgaismojuma lampiņu. Bez tās var iztikt, bet kādus 0.5 vatus dienā nodedzina. Gadā tas ir 180 vati, jeb daži centi skaidrā naudā. It kā nav daudz, bet ja taupi uz visu, var labi ieekonomēt.

viencexperc 18.06.2017 9:02

Vēl labāk varēja nopirkt audi 80 un planšeti. Ja patīk led lampiņas, var no ķīniešiem pasūtīt.

Sanāktu viss tas pats tikai desnit reizes lētāk. Kāpēc maksāt par audi 80 - 10 000?

viencexperc 18.06.2017 0:08

Te dažs spriedelē, ka vajag garantēt drošību aizmugurē. Re kā notiek, kad drošību negarantē paši sev.

Vasarīgs video uz ūdens, kad ar laivu brauc pārak ātri

viencexperc 17.06.2017 21:24

Pirkt honda jazz ir naudas iztērēšana. Par tiem 10 000 varēja nopirkt AIXAM un vēl nauda paliktu pāri.

viencexperc 17.06.2017 21:11

Tapēc, ka mūzika tērē elektrību, bet tā savukārt, palielina degvielas patēriņu?

viencexperc 17.06.2017 0:27

viencexperc 17.06.2017 0:22

Fan, tu tagad brauc ar lietotu fabiju un lietotu džazu. Kāpēc tu kritizē cilvēkus, kuri brauc ar citām lietotām automašīnām, piemēram volvo xc90.

viencexperc 16.06.2017 21:40

Vēl ekonomiskāks sanāks šis auto

viencexperc 16.06.2017 15:48

Interesanta tauta - vācieši.

Nopērk ģimenē vairākus auto, bet tā kā tie ir vāciešu ražojuma, beigās viņi paši neatšķir, kurš tēva audi a4, kud opja audi 80, kurš sievas vw. Tā nu brauc ar to, kurš tuvāk pie namdurvīm stāv. Tāpēc arī nobraucieni pārējiem auro mazi. Viens auto tiek nokauts, nodzīts, tad pārdots, bet pārējie tā arī stāv desmit gadus.

viencexperc 15.06.2017 23:52

Ja saskrienas augsts auto ar zemu, piemēram dodge ram ar yaris, sevišķi - frontāli ( rams ieteš jarikam sānā) neko tie gaisa spilveni neglābs. Rama purns iebrauks tieši logā.

Tas pats ar kādu smārtu.

Tas ir drošš auto ieskrienot ar savu svaru testa bluķī. Bet saskrienoties ar kādu džipu....

viencexperc 15.06.2017 12:25

Katram drošība ir jāgarantē PAŠAM SEV.

Cerēsi, ka meitene izsargāsies? Esi gatavs, ka kadreiz kāds piedzims.

Cerēsi, ka 2:00 naktī kāpņutelpā satiktie piedzērušies "džudaisti" tev nesados, pienāks brīdis, kad sados.

Ja skriesi uz 250 km/h un cerēsi, ka DIEVS tevi sargās, agri vai vēlu - nepasargās.

Senajiem latviešiem ir tāds teiciens - sargi sevi, un dievs tevi sargās.

viencexperc 15.06.2017 12:19

Ko tad vajadzēja darīt tam priekšā braucošajam? Bieži pa ceļu brauc gan kombaini, gan traktori, gan citi audi. Katru reizi vajag vienam skriet pakaļ un likt zīmes? Audi taču pārvietojas.

Otrs audi, tas kurš mazāks ieskrēja, jo neskatījās kas notiek priekšā. Nu un ka līkums? Vai tad līkumā , kurā nav pārredzams, kas notiek priekšā jāskrien uz 110?

Ja vieglajam audi nav smadzeņu, tad lai ārstējas slimnīcā. žēl priekšā lēni braucošo audi. Tagad vajadzēs taisīt remontu.

Ja aiz līkuma būtu notriekts alnis, nokritis koks, bedre, izlijusi eļļa, tad būtu vainīgs koks, ka neuzlika zīmi pirms krišanas, vai alnis?

CSN paredz, ka jāizvēlas BRAUKŠANAS APSTĀKĻIEM ATBILSTOŠS ĀTRUMS

viencexperc 14.06.2017 22:18

priekš kam acis domātas?

viencexperc 13.06.2017 19:08

"tikko no DE" tā ir frāze, ar ko var mierīgi pievienot pie vērtības vismaz 10 procentus.

Bet neviens jau nesaka, ka negroza. Es gribu atkārtoties - auto no Vācijas ir braukuši pa vācijas ceļiem, paši auto ir ražoti priekš Vācijas tirgus un laboti Vācijas dīleru centros.

Es izvēlētos ( es tāds ne vienīgais) no Vācijas ar 300 000 nobraukumu ( labāk ar pārgrieztiem līdz 100 000, lai vēlāk pārdodot, varētu nokāst vairāk) nekā ar oriģinālo noskrējienu 150 000, kurš tika dzīts pa Latvijas bedrēm un pirkts Latvijai paredzētais brāķis.

viencexperc 13.06.2017 10:19

Tas ir mīts, ka visi mazie 1 litra motori ir ekonomiski. Tur pat nav jēga rosināt diskusiju. Tie ir daudz maz ekonomiski pa pilsētu. Varbūt pilsētā ieekonomēs 0.2 litrus uz 100 km. Bet tiklīdz izbrauc virs 70-80, viss ieekonomētais tiks ātri vien notriekts. Plus vēl - dzinēja resurss. Jauniem tas nav aktuāli, bet kad pērk lietotu, daudzi to nevērtē. Nabagauto ar 2 litru benzīna motoru pārdot ir nereāli. Tam būs vislielākais cenas kritums otrreizējā tirgū, jo pircēji nesaprot, ka tādam dzinējs NEBŪS nokauts.

viencexperc 11.06.2017 21:45

Labs video, kā darbojas elektroauto, uz TESLA piemēra:

viencexperc 11.06.2017 14:31

Pret piekto sēriju man nav daudz slikta sakāma. Cita lieta par tiem bomžu un nabagu variantiem,.

Tātad, ir tikai divi mīnusi, kā dēļ pat nevar izskatīt pat piekto sēriju kā pirkumu.

1) visi bmw ir vienādi, kā jau gandrīz visiem, komunistiskās Eiropas auto. Vai tev bomžu vienalitra 1.sērija, vai 7.tā, abi būs vienādi. Atšķirsies tikai izmērs un forma. Stāvēs abi blakus no priekšas - vienādi. Tad kāds ir draivs pirkt dārgu, krutu auto, kurš izsatās kā božkompļekts. Bet izskatās, ka bmw ir aizskrējuši pēc peļņas, un klients viņiem ir sekundāra lieta. Izveidoja imidžu un tagad štancē ekonomisus sūdus uz nebēdu.

2. Lieta - imidžs.

Nezinu kā ir eiropā, bet austrumeiropā un krievijā bmw ir gopņiku auto. Tev ir trenūzenes, pērc bmw. Vakar redzēju 7.-ās sērijas 5 litru bmw, diezgan jauna gada, bet pie stūres solīds kungs. Pat izbrīnījos. Domāju, ka laikam šoferis. Bet tad atnāca dāma. Pareizi, baltā adidas kostīmā un botās. Tas auto tātad bija viņas ideja, vai tas čalis kostīmu uzģērba reizi mūžā, piespiedu kārtā.

Tas, ka bmw pērk gopņiki un ar to brauc agresīvāk, tas ir izskaidrojams ar garlaicīgo un sprāgstošo eiropas autobūvi. Paskatamies auto brendus eiropā. Mersedes? Tas ir prēmiums. Vienīgais eiropas luksus auto. Ar to brauc bagāti pārtikuši cilvēki, nevis trenūzenēs tērpti cilvēki. Porše. Tas ir īsts sportkārs. To var atļauties turīgi cilvēki. Vw, audi, škoda. Jūs varat iztēloties agresīvu braucēju ar škodu? Nesmīdiniet. Volvo. Tas ir adresēts mierīgiem ziemeļniekiem, pensionāriem. Franču auto? Agresīvs joslu mainītājs un ceļa nedevējs ar pežo? Vai alkašs trenūzeēs brauks ar renault? Nē. Bmw tā ir vienīgā kompānija eiropā, kura ražo brutālus auto. Asv tādu kompāniju daudz, tāpēc ka amerikāņiem katrai kompānijai ir atšķirīgi modeļi. Pilnīgi dažādi. Piemēram- ševrolē. Ražo sākot ar miniatūriem mopēdauto ( eiropas mērogā - vidēji), beidzot ar pikapiem, busiem, sporta auto ( corvete), muskuļauto ( camaro), džipiem, ģimenes auto, pseidoprēmiumiem ( ss sedan), tautas auto. Piemēram camaro un corvette abi ir sportiski auto, bet viņi ir dažādi. Ne tikai parametri,salons, bet pat vizuāli. Tāpēc amerikāņiem nav vienas kompānijas, kura ražo brutālus auto. Tādus var nopirkt jebkurā firmā.

Bet eiropā tā nav. Katra kompānija taisa vienādus ( līdzīgus auto). Pat ja uzbūvē kādu minivenu, vai sportisku, tad tik un tā vizuāli viņi būs līdzīgi.

Izņēmums ir mersedes.

Tāpēc gopņikiem, alkašiem, pusbomžiem, zekiem nav cita auto ar kuru izcelties, kā BMW.

Tāpēc normāls cilvēks pirks tādu pašu auto? Nē.

viencexperc 11.06.2017 10:13

Ķīnieši un šrots palīdzēs. Tāpēc jau viņus zog, ka detaļas tiek izķertas.

viencexperc 11.06.2017 9:42

Tad jau tu uzskati, ka pežo 208 arī ir laba vadāmība. Jau pieminētai džetai, smārtam, polo....

Jo visiem maziem ir laba vadāmība un draivs, bet lieli ir govis. Ar ko tā pirmā sērija atšķiras no pižika 208? Uzliki pižikam bmw zīmi priekšā, un manuālī uzrakstu - "aizmugures piedziņa" , pats nesapratīsi atšķirību. Tāpat, pateicoties elektronikai tas nav jūtams. Tāpēc viņi sāk arī būvēt priekšējo piedziņu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti