Tas nav variators, bet robots. Nemaz nebiju ievērojis, ka sākot ar Auris paaudzi "klasisko" automātu Toyota nepiedāvā. Vismaz Eiropas tirgum.
Bet jāpiekrīt, ka abi varianti nav tās labākās kārbas. Te vienīgais pluss ir Toyota izturība.
Tas nav variators, bet robots. Nemaz nebiju ievērojis, ka sākot ar Auris paaudzi "klasisko" automātu Toyota nepiedāvā. Vismaz Eiropas tirgum.
Bet jāpiekrīt, ka abi varianti nav tās labākās kārbas. Te vienīgais pluss ir Toyota izturība.
Protams ka izmanto VW platformas. Tehniski jau VW un Škoda ir vienādas mašīnas, jau kopš pirmās Octavia.
Un pati Octavia ir kaut kas starp Golf un Passat, bet ražota uz Golf platformas.
OK šeit ir būtiski saprast vienu lietu. Ja runājam par XC60, tad jāatceras, ka šī mašīna jau ir veidota uz Ford platformas un var būt nav vairs tik izturīga kā iepriekšējie Volvo, kuri tiešām var nobraukt pus miljonu bez remontiem.
Par Volvo bieži vien ir nepareizs uzskats, jo lielākajai daļai mašīnu nobraukumi jau sen ir kosmosā. Bez vēstures pārbaudes to ir diezgan grūti noteikt, mašīna ir noturīga pret nolietojumu.
Bez šaubām tieši JŪSU Škoda ir labākā mašīna pasaulē un viss ir pārsteidzoši labs un atsaucīgs. Visiem vajadzētu braukt ar Škoda Fabia, tad pasaule būtu pārsteidzoši laba vieta.
Tāpēc pirms pirkšanas auto ir kārtīgi jāpārbauda, lai izvairītos no šādas situācijas. Tad jau var tekt, ka visi VW ir sūdi, jo redz šitam ir nodiuši bremžu diski un beigtas bukses.
Par BMW varu teikt, N sērijas motori in ļoti niķīgi un neizturīgi, tādēļ no tiem noteikti vajag izvairīties.
Kā alternatīvas vari paskatīties:
Honda Accord
Toyota Avensis
Volvo S40/V50 (bendz. motors vai D5)
Opel Astra H
Honda Civic
Kā jau rakstīju- N sērijas dzinēji ir katastrofa. Ja nobraukums lielāks pa 100k, tas nav prātīgs pirkums. Konkrētajai mašīnai/dzinējam gan nav Valvetronic, bet tā vietā nāk tiešā iesmidze ar savām problēmām.
Īpašnieki jau vienmēr vainīgi. Bet šie motori tiešām ir bēdīgi salīdzinājumā ar M sēriju.
Kādēļ Tev šķiet, ka Volvo nav labākas detaļas kā Opel?
Lai nu kā, nav adekvāti salīdzināt Merivu ar XC60. Tās tomēr ir krasi atšķirīgas mašīnas.
Clio gan nebiju ievērojis, ka tas būtu baigais pārdošanas hīts. Lai nu kā, šķiet, ka liela daļa ss atrodamo Clio ir pirkti jauni Latvijā.
Vai VWfans vispār kādreiz ir braucis ar XC sērijas Volvo..
Un Škoda Fabia (labākā mašīna pasaulē) ar nemotoru "norauj pauri" un sniedz braukšanas prieku?
Volvo nav premium klases mašīna no kuras gaidīt kaut kādus brīnumus. Es Volvo vienmēr uztveru kā labu alternatīvu tiem, kam ir apnicis VW.
Šobrīd gan Volvo var saukt par Premium klases auto.
Kvēlsveces un akumulators nevienai mašīnai nav mūžīgs.
Kādu laiku jau pārdodas šis. Retais variants ar sakarīgu nobraukumu un DSG kārbu.
Mašīnai jau nav ne vainas, bet par motoriem saku no savas un citu pieredzes.
Pašam bija 3. sērija ar šo motoru un pie pirmajām problēmām iedziļinoties konstrukcijā sapratu, ka to motoru vairs negribu redzēt. Toreiz, pirms mašīnas pirkšanas kārtīgi neizpētīju tā motora uzbūvi, specifiku un balstījos uz pozitīvo pieredzi ar iepriekšējo BMW un izdevīgo cenu. No manas kļūdas vari mācīties.
Vēl piebildīšu, ka konkrētā mašīna atrodas Rumbulā un tas jau visu izsaka.
Šīs problēmas ir jebkurai lietotai nebudžeta dīzeļmašīnai. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka Volvo šis defektu daudzums noteikti nav lielāks par vidējo, vēl pietam ņemot vērā lielos nobraukumus. Par to nelaimīgo rulli jau iepriekš tika runāts.
Kas labāks Fabijai?
Dizains ir subjektīvs faktors. Un kā Yeti ir nepraktiskāks par Fabia?
Šis teksts būtu jāierāmē. Ģeniāli.
Opel Antara nav Opel. Tas ir GM Korea (Daewoo) izstrādājums, pārdots zem Opel zīmes. Tādu cenu nav vērts maksāt par to mašīnu
Camry arī ražo Krievijā..
Man personīgi patīk Dacia koncepts- mašīnas ir ļoti vienkāršas un izmanto pārbaudītas Renault tehnoloģijas un motorus. Bet kā jau visas budžeta mašīnas, ļoti strauji nolietojas. Taupīts jau tur ir uz katru sīkumu.
Šeit interesants raksts
Silva rakstīja: Man drusku laikam aizspriedumi pret Lietuvas tirgotājiem. Kaut kā šķiet - nu "aptamborēs" mani, "aptamborēs".
Protams, ka tā var notikt. Bet ja runājam par pašām mašīnām, tad lielākā daļa lietoto mašīnu Latvijā nāk caur Lietuvu. Tur mašīnas ir lētākas kā rietumeiropā un Lietuvieši tiešām ir pro sisto mašīnu atjaunošanā. Standarta LV torgašam labs variants, ja nav pašam savs serviss, kur mašīnu atjaunot.
Pārsvarā zem vārdiem "Tikko no Vācijas savā gaitā" slēpjas "brīvdienās pats atvedu no Marijampoles".
Ne gluži. Ja plāno ar mašīnu braukt ilgi, tad 15k intervālu nevajadzētu pārsniegt. Tas arī ietekmē ķēdes mūžu.
Longlife, jeb 30k intervāls ir dīlera mārketings, kas uz papīra ļauj ietaupīt apkopju izmaksas, kas ir būtiski lieliem autoparkiem, bet ilgtermiņā nobeidz motoru. Bet tā jau ir otrā īpašnieka problēma.
Tāda jau ir Škoda/VAG taktika- veidot mašīnas "starp klasēm", lai nepārklātos ar VW. Yeti jau tas pats Tiguan vien ir. Tikai mazāks un lētāks.