Man ar Žiguli un Zubrjonoku tā gadījās,laikam palaimējās,ka uzķēru pašu sākumu,pietika tikai gāzi nomest un stūri turēt abām rokām.Kas tik ar viņu nebija vadāts,pat 6 m leņķa dzelži.Tagad mani nofilmētu un" Aculieciniekā" ieliktu.
Man atkal smiekli nāk par tiem dīvainīšiem,kuri tevi apdzen un tūlīt piebremzē,kaut gan priekšā brīvs ceļš,vienkārši gāzes pedāli nemāk atlaist.Viņiem laikam tāda loģika,apdzenot ātrumu nav bail pārsniegt,pēc tam sāk jau raustīties.
Jau agrāk par to tēmu bija runāts, ka vaina ir spidometrs. Daudziem autiņiem viņi rāda 5-8 km/h vairāk, tāpēc tā sabremzēšanās notiek, daudzi nejēdz to pēc wazes salīdzināt vai vienkārši pēc hronometra.
Pareizi domā,ja zīmes 201 nav,tad tā ir blakus teritorija,bet krustojums ir identisks 5.02. publicētajā"Pats vainīgs vai citi".Varbūt tagad tas krustojums ir sakārtots.
Tad kāpēc tur brauc 110 - 120 km/h, ja atļautais ir 90.Liec mierā vecos autiņus, viņi ir dzīvāki par jaunajiem, piem., pie Mola fūre no krustojuma aiziet, divi hibrīdi 2,3 joslā knapi no vietas izkustās.
jaaanis rakstīja: Nevis braucu blakus, bet braucu garām Krasta ielā pa kreiso malējo joslu. Kad biju tici līdz autobusa pakaļējam ritenim tad pamanīju, ka autobusam priekšā vidējā joslā izveidojies sastrēgums un tanī brīdī , visticamāk, autobusa šoferis izvilka savu degunu no planšetes vai citas viedierīces un tā vietā, lai strauji bremzētu izvēlējās raut kreisajā joslā neskatoties, ka es jau viņam biju blakus.
Par ķīniešiem, ukraiņiem un beltkrieviem ticamāks variants ir, ka autobusus vadīs Teslaveidīgi autobusi.
Visticamāk, ka Tu 3joslā pārsniedzi ātrumu, buss vienkārši nevarēja pārkārtoties, tā ir ikdienas parādība Krasta ielā.
Tad pastāsti,kāpēc tagad pagriezienus slēdz retais,īpaši tādi izceļas Jelgavas un Akmeņu ielas krustojumā,taisot labo pagriezienu no kreisā malējā stāvokļa.
Bet, kad viņi nāk no krūmiem kā bultas, tad iet līdz galam.