Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
atrabotka 30.04.2018 17:41

Kā tu gribi lai tev palīdz? Jājauc vien viss vaļā un jāskatās, kas tur ir par lietu. Elektro logiem slēdzi spiežot ir klikšķis, kad nopiež vai klusums? Es liktu uz vadiem, bet tur var būt arī citas lietas. Karoč ņem apšivkas nost un darbojies!

atrabotka 17.04.2018 22:15

Un cienījamais kemperists nesaprot to, ka ja nav vieta, kur to nodot, tad jebkurā grāvmalā nevajadzētu tos mēslus izgāzt, ko? Ja es piemēram kanalizācijas trubu novadu pa taisno mežā uz zemes, tad mani var sodīt. Ja to pašu dara kemperists, tad viss štokos, jo nav jau kur nodot! To tu man vari nestāstīt, ka vācu kemperisti, kas vasarās pa Latviju braukā diezgan biezā slānī, visus notekūdeņus izgāž ceļmalās vai mežā! Un tā nav Latvijas iedzīvotāju problēma, ka kemperistiem grūta dzīve - izsauc kaut asenizatoru, vai piezvani un uzprasi, kur viņi brauc izgāzt mēslus.

atrabotka 17.04.2018 16:28

Jā, atkritumus arī var izmest mežā, vai tumsā pa logu ceļmalā, kamēr neviens neredz.. Tā tikai latvieši var izdomāt cūkoties. Vāciešiem tas pat prātā neienāktu. Kemperis ir tava saimniecība, kuru tu uzturi un par kuru rūpējies. Es domāju, tas nav nekas, ja braucot kādreiz piestāj ceļmalā pačurāt, bet ja būtu ar mieru nopludināt visus savus notekūdeņus mežā vai ceļmalā, tas neko labu neliecina.

atrabotka 13.04.2018 23:54

Bradypus tāds dalbojobs, ka traks var palikt! Ko kasies! Numurus var brīvi publicēt internetā, rakstīt uz sienas un uz pieres - tie ir publiski pieejami un nekādā vaidā neidentificē vadītāju! Kādā veidā numurs uz mašīnas ir brīvi redzams ikvienam, bet internetā ierakstīt nedrīkst, jo slepena informācija? Pasaki labāk savam draugam, lai izbeidz agresīvi braukt un netaisa sūdus uz ceļa!

atrabotka 07.04.2018 16:59

msh, lūdzu nesalīdzi 30 gadus vecus 4 cilindru motorus un ātrumkārbas ar mūsdienu - pilnīgi kā diena pret nakti.

atrabotka 06.04.2018 15:38

Piedalos

atrabotka 06.04.2018 15:36

Tad, kad beidzot iemācīsies būvēt izturīgas un uzticamas šīs kārbas, tad varbūt izmaiņas to pieprasījumā būs izteiktākas. No puņķiem būvētas un pat tūkstošiem remontējamas kārbas nevilina lielāko daļu autobraucēju un viņu ne pārāk biezos maciņus. Pagaidām uz planētas Zeme nav izdomāts nekas uzticamāks un viekāršāks par parastu 5 ātrumu mehānisko kārbu - varat kaut no biksēm līst ārā un ražot kaut 10 pakāpju super ātrus, efektīvus automātus, bet kamēr tie būs konstantā brāķa stadijā un nebūs ilgmūžīgi (vai kaut vai plīstoši, bet LĒTI remontējami) nekas nemainīsies. Automāti ir forši, piekrītu, bet līdz brīdim, kad tā kārba ir jāremontē par SAVU naudu!

atrabotka 04.04.2018 0:49

Negribas jau piespamot topiku par nesaistītām tēmām, bet esmu sūtījis vecam mersim visādas oriģinālās detaļas, vecam audi un vw. Iemet OEM kodu tam stiklam, ko nevari atrast, vai arī iemet precīzu auto gadu, modeli, tipu. Paskatīšos.

Nu virsbūvi un veselus lielos agregātus (dzinēju, transmisiju) gan diez vai vairs var pasūtīt. Degvielas sūkni (25 gadus vecam auto) dīzelim jaunu par 2850 eiro gan var pasūtīt.

atrabotka 03.04.2018 11:40

Nezinu, kā tu meklē detaļas. Es atrodu vajadzīgo detaļu OEM katalogā un tad iemetu kaut vai eparts.lv Nekad nav bijusi problēma atrast un pasūtīt oriģinālās daļas. Pat 1982. gada auto to iespējams izdarīt. Tikai viena lieta - oriģinālās daļas maksās tik, ka tu diezvai izvēlēsies oriģinālu, bet beigās aiziesi uz auto daļu veikalu un nopirksi lētāku alternatīvu. Oriģinālajām detaļām cena ir x3 līdz x6. Domāju, ka arī stiklu var uzsūtīt oriģinālo. Protams, ka auto daļu veikali savās noliktavās gadu desmitiem neturēs vecu auto OEM daļas - tas būtu stulbi. Tapēc arī entuziasti tās meklē forumos, šrotos un caur dažādām paziņām.

atrabotka 02.04.2018 23:46

Tev vienmēr laikam patīk kasīties kasīšanās pēc. Pats vienmēr kaut ko pārproti, saproti pa savam utt. un tad uzdrukā veselu palagu, kur centies pierādīt savu taisnību.

Tu manis pēc vari triekt un plēst to jauno, bet redzēsim, cik tas viss tev izmaksās un kuru auto tad galu galā būs lētāk uzturēt, tā ka sarakstīji pilnīgu tuftu! Laikam tikai lai būtu pretējs viedoklis. Daļas var dabūt, nemelo! Ja arī kādu specifisku lietu nevar uz sitiena dabūt, tad neviens nav vainīgs, ka braukā ar "vēsturisku" spēkratu, kuram detaļas jāmeklē visādās pažobelēs un muzejā. Ko tad tu gribēji?

"vecie auto ir vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst" par šo > tu esi tik stulbs, ka neapjēdz, ka es to nedomāju par bremzēm, sajūgu, stūres iekārtu un vēl kādām pamata lietām? Runa ir par visu moderno elektroniku un dažādām elektroniskām ekstrām, kas neattiecas tikai uz braucēja komfortu, bet uz pārvietošanos kopumā, jo nav noslēpums, ka mūsdienās lielu daļu uzticamos un gadiem kalpojošos mehāniskos mezglus aizstāj ar elektroniku! Par tiem tiem tad arī es domāju, ja saprašana par īsu! Tādam vecam audi ir 20x mazāk kam iziet no ierindas un salabot visu ir 10x vienkāršāk. Punkts. Saproti, kā gribi!

Nesaprotu, tagad atkal saki, ka jaunais tomēr ir dārgāks uzturēšanā, lai gan sākumā apgalvo pretējo.. Tāpat tu mani nepārliecināsi. Es redzu, ar ko un kapēc cilvēki brauc un ikdienā sastopos ar visdažādākajām situācijām. Tu tikai spītīgi redzi visu no sava šaurā skatu punkta un piesauc visādus vecus audi un golfus. Es nenoliedzu, ka vecāki auto ir lētāki uzturēšanā, vienkāršāki, izturīgāki utt. bet paskaties, kurš gads ir arā un beidz mērīt visus pēc savas mērauklas.

atrabotka 02.04.2018 22:35

Nevis dārga uzturēšana, bet pelna tik niecīgi, ka nevar to atļauties! Visus tos Audi80 un vecos Golfus uzturēt izmaksā gandrīz neko, tapēc ar tādiem arī brauc. Protams, vecie auto ir arī vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst. Ceļi laukos arī ir kādi ir un es arī izvēlētos jāt kaut kādu aizvēsturisku Audi80 vai veco Passātu, nevis jaunāku XC90 - tur jau tā sāls. Būtu lauciniekiem vairāk piķis un labāki ceļi, vēl redzētu, ko šie sapirktu.

atrabotka 26.03.2018 21:56

Man neviens auto nav eļļu dedzinājis un par Opeļiem neko daudz nepateikšu. Tipiskākā vaina - eļļas gredzeni. Nezinu, kādi Zafirām tie motori, bet ja darīsi to servisā, tad diezko lēti jau nebūs. Gan jau motors nogājis kādu pus miljonu un uz eļļas maiņām taupīts. Ir visādi brīnumi redzēti.

atrabotka 26.03.2018 21:44

Eļļu motors dedzina

atrabotka 24.03.2018 10:56

Hey fans!

Kas tad tas par nobraukumu - 26k! Tur nekas nedrīkst plīst vispār, ja vien auto nav galīga misene. Būs tev 260k nobraukums un tad tiešām varēsi lielīties, ja nekas nebūs plīsis līdz tam! Tiešām novēlu, lai tā būtu! 111k jau arī nekas daudz nav - kādu 3 - 5 gadu nobraukums. Būtu ļoti dīvaini, ja kas plīstu. Tad tādu auto nedrīkst pirkt nekādā gadījumā.

atrabotka 24.03.2018 10:46

Nu gan tu muldi! Protams - riepas, bremzes, amortizatorus, priekšējās halogēnās spuldzes un vēlams arī piekares bukses nemaina pa vienam! (vismaz pa pāriem) Bet kapēc gultņi jāmaina? Ok, viens izbeidzās - mainam abus! Pēc pāris gadiem atkal viens izbeidzas (varbūt pat tajā pašā pusē kur iepriekš) - tad atkal mainam abus? Kas faktiski nozīmē labu gultni aizmest prom! Ar piekares daļām tas pats! Parasti labā puse cieš vairāk, jo tieši ceļa malā ir visādi nelīdzenumi, bedres, aku vāki utt. Tad kapēc piekares daļas jāmaina arī otrā pusē, kur tām nav nekāda vaina? Protams, ja nav kur naudu likt, var visu mainīt pa 2 vai pa 4! Man nekad nav tā bijis, ka kaut ko nomainot vienā pusē, vai pa vienam, pēc laika izbeidzas kaut kas otrā pusē. Braucu daudz. Aizmugurē, ja kāda lampiņa izdeg arī maini uzreiz visas abās pusēs vai tikai izdegušo?

atrabotka 20.02.2018 20:47

Ko var ņemties! Nav tas starteris nekāds kosmosa kuģis! Noņem un aizved lai restaurē, vai samaini pret restaurētu un brauc bēdu nezinot. Tā ir detaļa, kurai vajadzīga kārtīga apkope, nevis tagad zīlēt, kurš gultnis/bukse vai bendiks ir vainīgs un mainīt tikai to vienīgo ir diezgan stulbi.

atrabotka 18.02.2018 0:35

Tie meistari maina visu pēc kārtas, vai tas tiek darīts balstoties uz kompja diagnostikas datiem? Nav bijusi tāda problēma un par reņiem vispār neko nezinu.

atrabotka 17.02.2018 0:02

Polnevskis rakstīja: Nevaru atskrūvēt kartera eļļas noplūdes skrūvi. Pievilkta ne pa jokam.

Atslegas izmērs 24 zvaigzne. Skrūves galva mīksta tāda sajūta ka apraušu galvu tad vispār nedabūšu vaļā skrūvi. Varbūt kādi ieteikumi ka nesabojājot skrūvi viņu var atskrūvēt?

Pat ja dabū vaļā, ceru, ka nedomā to pašu skrūvēt atpakaļ... Un ieteicams pasūtīt vai samainīt pret parastu uzgriežņa tipa, kuru var ar parastu atslēgu atskrūvēt, nevis tādu kā tev jau ir.

atrabotka 16.02.2018 23:03

Esmu mainījis. Jāskrūvē TIKAI, kad dzinējs ir silts/karsts! Iepriekš ieteicams sapūst ar kādu skrūvju atlaidēju (pats izmantoju Wurth ražojumu), pagaidīt kādu laiciņu un tad lēnām, prātīgi skrūvēt ārā - nedaudz vaļā, nedaudz ciet un tā pamazām.. Protams, pastāv risks, ka kvēlsvece par nolūzt (īpaši ja tievāka un garāka), jo ir motori, kam viņas mēdz iedegt. Ja nolūzt, tad sūdi lieli - vienkāršākais variants ir izurbt un ar speciālu instrumentu izņemt. Ja tā nevar, tad jāņem galva nost, bet nekas tāds nav nekad darīts (ptu ptu ptu). Jaunās kvēlsveces vītni pirms skrūvēšanas iekšā ieteicam sasmērēt ar speciālu termo smēri. Der arī vara smēre plānā kārtiņā - tad ir iespēja, ka nākamreiz mainot kvēlsveci tā vieglāk iznāks ārā. Kvēlsveces (ja vien nav nesen kādas mainītas) ieteicams mainīt visas uzreiz, lai nav pēc tam problēmas. Ieteicams likt kvalitatīvas, nevis kaut kādas nezināmu ražotāju lētā gala.

atrabotka 07.01.2018 13:33

Es atkal domāju, ka diskusija ir par to, cik maksāja 1,6l benzīna 95. gadā.

atrabotka 04.01.2018 13:40

Kapēc tu domā, ka neinteresē kvalitāte? Lieta ir tāda, ka kvalitāte viņam interesē tikai sava lietošanas ilguma robežās un saistīta ar finansiālo izdevīgumu! Tad nu ražotāji arī tādus auto diemžēl ražo (piekrītu tev pilnībā par to, ka vairs nav tik izturīgi cik 20 gadus atpakaļ, kur nu vēl 30) un piedāvā visādus "bonusus", akcijas, garantijas utt. un beigās vari atdot auto dīlerim atpakaļ un nopirkt jaunu ar atlaidi, jo tas viss ir BIZNESS un visu nosaka nauda! Nevienu pircēju neintersē, ka kaut kad pēc 15 - 20 gadiem auto noplīsīs kārba, motors vai virsbūve sapūs. Ja tu pērc auto uz visu dzīvi, tad tas ir cits stāsts.

Nu pat to bomzi bija domāts pārnestā nozīmē. Tu visu uztver pārāk burtiski. Protams, ir jau kā tu saki. Es arī braucu ar vecu auto un man galīgi pie kājas, ko kāds domā. Es arī neko sliktu nedomāju ne par vecu auto braucējiem, ne par jaunu. Galvenais ir kultūra uz ceļa. Ja var atļauties un patīk jauni auto, tad tik uz priekšu. Citiem patīk vecāki auto, vai rocība neļauj, tie tad brauc ar tādiem..

Nu Lietuva ir cits stāsts. Dzīvosi tur kādā mazpilsētā ar dārgu auto, tad var gadīties ka vienā rītā auto ir sabojāts vai pazudis, vai arī bandīti klauvēs pie durvīm un pats vēl pazudīsi. Ja cilvēkiem ir naudas, viņi ar to lieki nezīmējas.

atrabotka 03.01.2018 19:52

Vēl jau jautrība sāksies tad, kad mašīnām ar start/stop sistēmu radīsies kādi gļuki un krustojumā vairs nepiešķilsies, vai starteris būs salīdzinoši nokalpojis un/vai degvielas sūknis būs padilis. Tad varēs zāģēt kamēr piešķilsies un lūgt Dievu! Tāpat visas elektroniskās rocenes un bezatslēgu iedarbināšanas.. Es saprotu, ka vajag attīstīties un būt ar skatu nākotnē, bet manuprāt kā viss šobrīd iet nav īsti pareizi, jo galvenais ir uzbūvēt kaut kādu superinovāciju, kas maksā naudu un palīdz pārdot auto pirmajam īpašniekam un ko pēc tam (arī garantijas beigām) dara īpašnieks ražotājam pie kājas! Nauda ir samaksāta un po. Pēc tam mēs visi te jāsimies ar tiem lūžņiem un pie sevis gribēsim pieminekļus uzcelt vecajiem golfiem, meršiem, audi un citiem 90 gadu celmlaužiem!

Jā, protams, ekrāni ir diezgan sen - ap 20 gadi varētu būt, (monochrome pixeļu displeji vispār parādījās kaut kur 90-gadu vidū) bet tie bija parasti krāsaini displeji, kas parāda informāciju, nevis touchscreeni ar ietvertām pogām, kā ir tagad. Tāpat pastāvēja pogas ar ko ieslēgt.izslēgt lietas, nevis tagad ir stūre, 2 pedāļi, start poga un milzīga digitāla tāfele! Var jau būt ka moderni. Varbūt esmu savos nepilnos 30 gados pārāk vecmodīgs, bet tā nu ir! Nu jā, vienmēr jau paliek Dacia vai kādi vienkārši krievu ražojumi. Ja vēl tie būtu būtu uz pusi tik izturīgi cik kāds vecais W124 mersis, tad jau varētu ņemt.

atrabotka 03.01.2018 14:53

Jā, tā lieta par visiem tiem skārienjūtīgajiem ekrāniem, digātaliem spidometriem, paneļiem utt. jaunajos auto mani nedaudz biedē, jo ikviens auto agri vai vēlu kļūst par lietotu un tad sāksies pamatīga jautrība! Nu nahren visur jābāž tie skārienjūtīgie ekrāni? Tas taču nav kā telefons - mazs, vienmēr pa lielam siltumā un lietojams kādus 5 - max 10 gadus kamēr nesasit un pērk jaunu. Mašīnā tomēr ir krasas temperatūras maiņas, mitrums, vibrācijas, putekļi utt. Agrāk lika tikai kaut kādu navigācijas dispeju ar touchscreen iespēju - to es vēl saprotu (lai gan pats vairāk uzticos atsevišķam navigatoram, kuru varu atjaunināt kad gribu un turēt mājās siltumā, kad tas nav vajadzīgs), bet tagad jau vispār kaut kāds vājprāts - modē ir pilnīgi visu aizvietot ar skārienjūtīgajiem paneļiem salonā, neatstājot, nevienu pogu! Ja tāds noklājas, tad tev nav ne radio, ne apsilde ne vēl kādas svarīgākas funkcijas. Un tāds ekrāns maksā simtus, ja ne tūkstošus! Nu naher jāmaina gadu desmitiem uzticīgi kalpojošus, vienkāršus mezglus ar kuriem nekad nav bijušas nekādas problēmas pret šitādiem mēsliem, kuri jau pirmajam īpašniekam sāk sagādāt problēmas.. Tikai manas domas! Novēlu lai visiem labi ripo jaunie auto bez problēmām!

atrabotka 27.12.2017 17:04

Bet kurā vietā Abavnieks apgalvoja, ka "vergo" tikai mašīnai? Tā tu to uztvēri. Nekur nav teikts, ka viņam nepaliek nauda ģimenei, atpūtai un citām lietām. Man arī patīk vecākas mašīnas, pats braucu ar teju 21 gadu vecu auto un esmu braucis ar vēl vecākām, bet tapēc nebrēcu, ka visi ir lohi, kuri var un grib atļauties jaunu. Labs, zinošs programmētājs ar vairāku gadu pieredzi labā uzņēmumā bez problēmām nopelnīs 4k eur mēnesī uz rokas (pēc nodokļu nomaksas). Tad kapēc tādam cilvēkam būt par bomzi un braukt ar 80-gadu beigu golfu tikai tāpēc, ka tā ir "izdevīgāk", "lētāk" un "gudrāk"? Ir cilvēki, kas var atļauties braukt ar labu, jaunu auto nepasliktinot savu dzīves kvalitāti ne par matu, tici man! Tev laikam priekšstats, ka visi jauno auto braucēji to tik vien dara kā strādā (vergo) priekš mašīnas, maksā kredītus un servisā atdod visu algu. Nē. Ir cilvēki, kas nopērk auto un brauc. Strādā, ceļo, atpūšas, uztur ģimeni utt. un par tādu auto, remontiem un kurā šrotā lētākas daļas vispār nedomā, jo tas nav būtiski.

atrabotka 09.12.2017 20:00

Nolaidies no mākoņiem! 95% (varbūt pat visi 99%) plači nedzen mašīnas no nekādas Vācijas - kas tu traks? Viss tiek paņemts tepat Lietuvā pa "saldām cenām". Un dzen visādus apšaubāmus, remontējamus vai tur jau sataisītus auto, kuri arī maksā kā maksā..

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti