Kā reiz premium auto un, it sevišķi, BMW braucēji savus jaunos auto Latvijā nokomplektē diezgan pilnus vai arī ņem tā saukto business edition ap 59 000 eur.
LVM Dusteri braukā diezgan pliki.
Kā reiz premium auto un, it sevišķi, BMW braucēji savus jaunos auto Latvijā nokomplektē diezgan pilnus vai arī ņem tā saukto business edition ap 59 000 eur.
LVM Dusteri braukā diezgan pliki.
Ap 50 000 eur tās cenas parasti grozās, ap 100 000 eur pirms gada bija BMW 5.sērija nokomplektēta, kuru gan LV visticamāk nepirks.
Vīri, ko tur diskutēt, piesakieties un izbrauciet! Tādā salīdzinošā testā ātri rodas izpratne lielajās līnijās. Nākošais testa brauciens 22.septembrī!
Te ir atbilstoša tēma šai diskusijai www.iauto.lv/forums/topic/27539-jauns-auto-lidz-60-500-eur-kurs-tos-perk
Kvalitatīva tonēšana arī nav stipri dārgāka - 150 eur ar darbu un plēvi
R- Eiropas pilsētās, kur maz vietas, šādi auto tiek pirkti dēļ izmēriem. Latvijā A un B klase aizņem tikai 8% jaunu auto tirgus
Tēma aktuāla, it sevišķi, ja krāso auto ar baloniņu un pļavā!
Viens ir apzināties auto stāvokli, bet tomēr cita lieta ir mēģināt sūdu pārtaisīt par konfekti.
Lielākā problēma pie mums (un visur citur) ir sagrozīts nobraukums jeb odometra rādījums.
EP: EK gada laikā būtu jānāk klajā ar likumdošanas priekšlikumu, lai cīnītos ar auto odometru rādījumu sagrozīšanu www.iauto.lv/zinas/pasaule/28550-ep-ek-gada-laika-butu-janak-klaja-ar-likumdosanas-priekslikumu-lai-cinitos-ar-auto-odometru-radijumu-sagrozisanu
Gaidām rakstu pēc 3 gadus ilgas braukšanas un lietas, kuras nācās mainīt, cik tās maksāja.
Tā ir Ford bannera kļuda - bugs. Ar Toyota banneri taču viss kārtībā? Netraucē?
Sākuma vienošanās svarīga. Vai papildus remonta izmaksas bija jāsaskaņo, vai tika pasūtīta tikai diagnostika? Kas par servisu?
Atgādinu, ka iAuto portālā dažādi cilvēki manuāli raksta SPAM ierakstos. Mēs tos regulāri dzēšam ārā un turam portālu iAuto tīru no neatbilstoša satura.
Komentāru skaits arī liecina par to vai ir vai nav klāt nakusi jauna atbilde.
Bet OK, darām tā, parādiet, kurā portālā šī lieta ir labāk un ātrāk atrisināta
Daudzi tiešām ir palaiduši garām to, ka mēs nedalām komentārus pa lapām, bet iAuto viss vienā.
Tad tomēr sanāk, ka iAuto var visātrāk tikt pie komentāru lasīšanas!?!
iAuto parskatām komentārus gan ziņās, gan forumā.
Izlasīju diskusiju šeit www.iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/29109-uztrauc-salauztas-un-slikti-pamanamas-barjeras-uz-dienvidu-tilta-foto?cview=all#comments
un tāpēc, lai nebūtu tā, ka mēs tikai vērtējam dzēst vai nedzēst konkrētu komentāru, tad lūdzu te atbilstoša diskusija.
Turklāt skatīsimies arī attiecīgā ieraksta (priekšlikuma) + un - balsojumu.
Gribam, lai iAuto irbvārda un domas brīvība!
Ja prasa par iAuto, tad mums nav tikai jauni auto, bet gan par automobiļiem kā tadiem + satiksmes drošība + velo, moto un uz ūdens (maz, bet ir) + tehnoloģijas.
Tēmas idejas, ka nav tik viegli pienemt lemumu dzest komentāru un ja nav 100% parliecības, tad tas paliek arī ar kādu rupjāku vārdu latviešu valodā.
Kopumā mēs esam pret banošanu un dzēšanu, jo tas palīdz uzturēt objektivitāti un viedokļu dažādību.
Ir daži kadri, kuri pat komentāros apmelo iAuto, bet mēs izvēlamies labāk atbildēt un nedzēšam attiecīgo komentāru.
Tātad, ja kāds personīgi ir aizvainots par kādu konkrētu komentāru, lūdzu ziņot šeit ar konkrētu saiti un autora norādīšanu.
Protams, ka var
Ja ir kāds komentārs jādzēšs, tad to rakstām šeit ar saiti uz to
Ja nu arī Redaktora nav!
Ir dažādi lietotāji
Paldies, šī izskatās labi
Esmu redzējis, ka daži liek virsū ziepjakmeni, lai akumulētu siltumu.
Brālim ir Jotul, baigi karsti sākumā.
Paldies, tāds variants arī bija.
Izvērtēju arī siltumsūkni gaiss-gaiss.
Paldies, šitas būs par lielu.
Parasti visi ražotāju demo auto ir top komplektācijās arī Ford, Kia, pat Dacia