Ja nav plānots liels gada nobraukums, es ņemtu 4/5 gadus lietotu audi a6.
Esmu bijušais octavia īpašnieks un a4 mazlietots > jauna octavia.
Atceries, ka manuālim ar 1.5tsi laikam nav multilink aizmugurējā piekare
Ja nav plānots liels gada nobraukums, es ņemtu 4/5 gadus lietotu audi a6.
Esmu bijušais octavia īpašnieks un a4 mazlietots > jauna octavia.
Atceries, ka manuālim ar 1.5tsi laikam nav multilink aizmugurējā piekare
kasinsh79 rakstīja: Tas gan nav par tēmu. Ja cilvēki izdara izvēli par labu vienam vai otram jaunam auto no salona (vai iegādājas garantijas mazlietotu auto), tad interesē te lasīt VISU pieredzi. Tev nepatīk mazmotori, nepērc tādu. Uzraksti SAVU pieredzi, ja tāda ir.
Pieredze ir viena lieta, bet tas kadrs savas fābijas un tagad sportage mazjaudas motorus raksta visur, kur vien var. Būtu te putekļsūcēju topiks, tur arī viņš ierakstītu.
Neņem vērā 650, ļoti tumšs, ass un nepatīkams cilvēks
VWfans rakstīja: Ar KIA-Sportage 1,6 CRDi pavadīti 7 mēneši. Nobraukums 9 tūkst.km. Mašīna ļoti patīkama, komfortabla. Klusa gaita, patīk, kā klusi murrā dīzelītis. Īsts, liels šoseju laineris
Apsveicu iauto lasītājus ar jaunas ēras sākšanos - "pērc Sportage ar nabagu motoru".
Jā esmu braucis ar šo, neko mazjaudīgāku par 2.0 dīzeli nevar ņemt.
GB12 rakstīja: Sen nekas nav šeit rakstīts. Kopumā GT iet labi, nupat tika kārtējo reizi eļļa samainīta, nobraukums - 182000 km. Mehs teica, ka pie nākamās eļļas maiņas vajadzētu nomainīt agregātsiksnu ar visiem roļikiem.
Vasarā sanāca neliels apdrošināšanas gadījums - Norvēģijā, nezināmā vietā aogriežoties, pret ielas malā noliktu akments kluci apskādēju bamperi. Diezgan straujo to darīju, kā rezultātā parkošanās sensors paspēja tikai iepīksēties un - krrrik - bija par vēlu. Par laimi, bija tikai saskrāpēts, līdz ar to, ceļu varēja turpināt droši. Pēc KASKO polises bampers tika veiksmīgi sakrāsots, paralēli nokrāsoja abus spoguļus, kuri bija apskrāpēti. Viens jau bija, kad nopirku auto, otru pagājušajā vasarā pret mājas stūri neveiksmīgi apskrāpēju pats, lavierējot savā sētā, kur ir ļoti šaura iebrauktuve.
Izlīda viena šaize, ko vajadzēs kādā brīdī parisināt. Abām kreisajām durvīm atteica Keyless-go rokturu sensori. Kad uzliek pirkstu, tādu kā klikšķi dzird, bet durvis ciet neslēdzas, labā pusē ir OK. Kaut arī mani tas ne īpaši traucē (nav problēmu aizslēgt ar pulti, pie tam, vaļā slēdzas) čalis, kurš man auto pārdeva (nesen sanāca satikt, jo brālis pie viņa pirka X3) teica, ka vajadzētu to risināt, jo (tā arī nesapratu, kāpēc) tas it kā "ēdot" akumulatoru. Ir dzirdētas versijas, ka to varot remontēt, bet arī versijas, ka jāmaina rokturi. HVZ, kādā brīdī būs jāpieķeras tam...
Galvenais uzraksti, cik izmaksāja. Lai cilvēki sāk saprast, cik pavecāks "pilnākas" komplektācijas premiums izmaksā.
Nu pilsētas patēriņu nesalīdzini, baigi baigi mainīgs.
50k jau ir iebraukts. Un iepriekšējais jau laikam gadā nav sabraucis pa pilsētu 20k.
Gan jau mollers ir eļļu ielējis īsto, un filtrs nav aizaudzis ar kļavas lapām.
Nu mazliet ir par lielu patēriņš.
Autor uzraksti:
mašīnas gadu, norbraukumu,
motoru kodu vai kw no pases (jo ir 110 un 116 hp),
kāda eļļa ielieta (firma,Viskozitāte), mainīja dīleris?
Kad sveces mainītas, engine missfire nav bijis nesen?
Gaisa filtrs ir mainīts (ietekmēs jaudu -> patēriņu)
Vēl svarīga lieta mašīnas nobraukums, ko neredzu norādītu.
Vēl vaŗeji savu gāzes tuftu te uzrakstīt. Ko cilvēkam, kurš jau apmaldījies, dod tava dīzeļa murgi?
Mani 2 centi.
1. Jāmēra garākā posmā.
Neaizmirstot, ka patēriņu ietekmē āra temperatūra (šobrīd rudenī maz ietekmē), eļļa kāda tiek lietota un degviela.
2. 100km/h 1.0 tsi nav optimālais ātrums, ar ko mērīt ārpus pilsētas patēriņu.
Es teiktu mazliet par lielu patēriņš (0.5-0.8 litri), 1.4tsi (jaunais tips) pa vidzemes šoseju ļoti mierīgi braucot uz 99km/h patēriņš (uz ekrāna) Rīgā iebraucot 4.6 litri pie 81km distances.
Manuprāt baigo paniku nevajadzētu ķert, tiešām paņemt garāku ārpus pilsētas maršrutu un nomērīt ar bākas metodi (pielejam pilnu -> nobraucam 50-70km->pielejam pilnu->starpība būs patēriņš).
Nu pie nākamās apkopes ieteiktu veikt diagnostiku, kārtīgs meistars tev pateiks, kur problēma.
Vai tad Auris nav mazāks? Golf/octavia analogs tak ir Corolla.
Jaunajiem dīzeļiem uzsilst ar elektrību-ģeneratoru salons ziemā. 1.4tsi pat lēnāk uzsilst (personīgais autiņš ir Octavia MKIII, 1.4tsi 100k nobraukums un darba 2.0D).
Vienīgais, kas jādara 1.4tsi pie 100-120k laicīgi jau vajadzētu nomainīt siksnu un ūdens sūkni. Ja tur kāds nebūs pisis kapeiku uz eļļu vai eksperimentējis ar eļļām, tas motors ies 300k.
Bet no lietota DSG gan vajag baidīties. Ieteiktu vispār nepirkt bez diagnostikas un tad vēl tas neko negarantēs.
Kopumā golfs vai octavia uzticami. Man pa 6 gadiem tikai viens devējs nomira (35 eiro). Reāli tikai eļļas un filtri. Mazliet gribas un kastu sistēma pieprasa jau paņemt jaunu octavia vai mazlietu audi, bet šī mašīna pilnībā apmierina un nav vēl morāli novecojusi, lai tērētu 20k...
Jūs ar to patēriņu jau zb (aizejot pāēst ārpus mājas normālā restūzī iztērēju vairāk nekā tie 0.5 litri patēriņa uz 100km).
Labāk uzrakstat iespaidus par pašu braukšanu, multimēdijas sistēmu. Drošības/palīgsistēmu darbību.
Kā salīdiznātu ar Tiguan/Karoq/Rav4
jjjj rakstīja: Cik nu es esmu sapratis to "atpakaļ neripošanas funkciju" - ja mašīna stāv ar degunu pret kalnu, ātruma kloķis ir neitrālē, ja nepieskaramies ne pie viena pedāļa, tad mašīna neripo atpakaļ. Tā arī ir tā specifiskā "fīča". Bet, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim, tā šī "atpakaļneripošana" pārstāj darboties un autiņš sāk ripot atpakaļ. Protams, ja nav nospiesta bremze. Kā arī - ja motors ir bijis izslēdzies, viņš automātiski sāk darboties, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim. Ja autiņš stāv horisontāli, viss ir normāli. To, ka motors ir bijis izslēdzies, to praktiski nemana. Kā pieskaras sajūgam, viņš sāk darboties un viss notiekās, liekam ātrumā un braucam. Bet, stāvot pret kalnu ..... Nesaprotu, kapēc viņš kundzei slāpst. Varbūt motors vēl nav paspējis iedarboties un uzņemt apgriezienus, bet šī vēlas, lai viņš tā - tukšgaitā sāk ripināt pret kalnu? Nesaprotu, kur tā problēma!
benzīniem 1-1.4tsi šitā ir ar start/stop. Jādod lielāki apgriezieni, ja lieto start/stop, nekā atslēdzot to. Tur kaut kādu pussekundi/sekundi. Savējam visu laiku atslēdzu tādēļ. Labāk +1litrs nekā nočakarēt sajūgu.
Casio rakstīja: Kādas atsauksmes par GOODYEAR ULTRA GRIP ICE 2 uz 185 platuma? Saprotu, ka gan jau, ka dils strauji mūsu ziemās, bet vēlā vakarā uz rajona nozīmes ceļa, kas nav ne kaisīts, ne šķūrēts ar vissezonenēm riskēt vai kavēt satiksmi negribētos to vienīgo reizi gadā, kad vajag.
Ļoti ok riepas. Kā jau viens minēja all around performance. Pagāšziem uz melnā ledus Ziepniekkalnā bija ļoti ok. Biju pat pārsteigts. Šļurā nav bijis problēmu, bet nu neesmu nekāds baigais eksperts, jo karjerā ir bijušas tikai šīs un kaut kādas michelin
Kartes neesi nesen apdeitojis? Kaut kas nesagājis
viencexperc rakstīja: Zinot VW ( Audi) ir loģisks jautājums - cik maksāja šī opcija, ka logu tīrāmajiem ir vairāki ātrumi?
Bāzītē, noteikti, ir tikai 1 ātrums.
Pats vispār saproti, ko raksti? Mēneša āksts atrasts.
Vai braucot uz darbu man jāpārbrauc 3 guļošiem policistiem, nekad nebiju apsvēris noslodzi uz ritošo. Tagad braukšu ar līkumu.
Škoda bija ar visiem modeļiem. Varbūt kāda Fabia versija tik nebija.
Ko eksperts teiks par jauno Karoq un Ford Ecosport?
Atceries vienu, nobraukums spēlē lielu lomu mašīnas stāvoklī un turpmākajās uzturēšanas izmaksās.
Es tavā vietā darītu tā. Ņemtu benzīnu ar 1.5tsi (golf, octavia, seat) no Vācijas ar maksimums 50-60k nobraukumu.
Izvairies no nobrauktiem super komplektācijas dīzeļiem. Uzturēšana būs dārga.
Cenas auto tagad ir kosmosā uzgājušas. Un ir vērts samaksāt (+/- 1k eiro), lai atved no Vācijas, ja to mašīnu taisies lietot nākamos 5-6gadus.
Un nesaprotu, kāpēc tā baidies no līzinga, ja ir stabils darbs un ienākumi. Samaksā 40% un ņem līzingu, naudas vērtība tā krīt, ka šobrīd sūda škodas 150 eiro maksājums pēc 2 covid gadiem ir nekas. Bet rezultātā tu iegūsti mazlietotu auto.