Pēc atsauksmēm - mēsls - ne tik vien plīst, bet arī arodslimības var mierīgi iegūt, aptuveni 1:1 ko iciks teica
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc atsauksmēm - mēsls - ne tik vien plīst, bet arī arodslimības var mierīgi iegūt, aptuveni 1:1 ko iciks teica
Tā ir detaļu cena, taisnība, iespējams, ka var vēl piecīti vai čiriku atkarībā no pārdevēja/brenda nost noskaldīt, bet klāt tam visam nāks vēl apmēram +/- tikpat darbs - ar maisteriem nu ir tā, ka viena daļa pamatā orientējās uz veco galu - tiem pašiem aužiem, vw, volvo un sazin ko vēl ne, otrs gals atkal sākās ar tiem, kas ar kompi nāk pie auto un principā neņem "negudrās" mašīnas.
Pareizi..tur tak kādi 80-90 eiro pēc mūsdienu kursa vēl bākā iet
šis ir samērā dārgi jau un nedomāju, ka būtu par etalonu ņemams - pa 800 jau var uz ko citu, kā 80ku skatīties.
Iespējams, tie jau retro tagad
Visi pārējie gan.
Cenā auto tomēr var variēt - atšķirībā no vairākiem apstākļiem - steigas (aizbraukšana, jauns auto, nav kur likt utt.), atliek tikai drusku tirgu papētīt.
Es uzskatu, ka tajā cenā var atrast pusgadu/gadu braucamu auto.
P.S. Visiem veco auto nodirsējiem...ja jūs zinātu cik daudz ir gadījies braukt aiz samērā jaunām (ap 10 g) miskastēm, kas smird, čīkst un ir izrūsējušas,utt.
Es savu 80ku paņēmu pa 350 eirām, pirms trim gadiem, daudz nebraukāju ar to auto, bet iet vēljoprojām, pirmā skate tā teikt uz iepriekšējā īpašnieka rēķina bija, jo auto kopts, labi, bija - tā kā var skatīties uz 80, 100iem, kādu otro golfu, ja ir, domāju, ka ko tīri normālu var dabūt.
Tad vēl nāk visādi ne pārāk populāri auto - mazdas, fordi, kāds ž oppelis utt. iespējams, kāds simts būtu jāpieliek, bet šajā kategorijā ir normāli auto par tādām cenām, turklāt vēl līdz rudenim točna
A ko...varbūt raznosā aizgājis - cilvēkam šķita
Pie stūres mobilais vispār nav jābaksta, tas nu ir CSN pārkāpums - pats jau mīlat pantus atreferēt. Ja veic manevru, tad par to ir SAVLAICĪGI jābrīdina citi satiksmes dalībnieki, nevis tad, kad pats ir gandrīz apstājies (arī tipisks "lēnbraucēju" netikums/csn pārkāpums). Un te nu mēs nonākam pie saldākā - divplākšņi bieži CSN ievēro selektīvi - pie kam ir lielākie bļāvēji par ātrumu/apdzīšanām, bet slinki visa CSN kompleksā ievērošanā...vienā vārdā īsi sakot - liekuļi
Man šķiet, ka rūdītiem demagogiem ir velti ko skaidrot...bet tomēr - tas brauc lēni, nenozīmē, ka ir traucēklis. Tas, kas to dara tizli gan, man nevajag nekādu paskaidrojumu - velcies, kaut slikti paliek, bet dari to tā, lai nekavētu citu laiku - par ko arī pa lielam ir šis posts - ka divplākšņi aiz saviem 100 iemesliem neprot otra laiku cienīt un arī tam otram nevienam nav jāpaskaidro, kāpēc viņam tobrīd ātrāk ir jābrauc. Punkts un āmen.
Tur jau tas joks, ka vilkšanās arī lielākoties ir agresija, drusku citādā formā, kā tās, kas ir jau Adm pārkāpumu kodeksā iestrādāta, bet tomēr agresija, klasika no filmas, ko pielieto daudzi planieri to tikai apstirpina un visa cepšanās par to, ka var būt 100 iemesli vilkties ievērojami zem atļautā, pa kreiso joslu, pēc iespējas tuvu viduslīnijai, kur tad kādam jāskrien, utt. to tikai spilgti apliecina....bet patiesībā Tev nav nekādas darīšanas kur kādam un kāpēc ir jāskrien - ļauj to viņam darīt un viss, nevis jāvāc aiz sevis vagoni. Es goda vārds ļoti reti neesmu redzējis, kad kāds tehniski vai garīgi saplīsis šāds egoists uz ceļa būtu bik malā pabraucis vai pieturā apstājies, lai palaistu garām savākušos kolonnu - nē cēli ripo, neko "formāli" nepārkāpjot, jo redz nenosaka taču minimālo ātrumu (tas, ka ir aizliegts braukt ar nepamatoti zemu ātrumu šiem csn pantu atreferantiem ir pofig).
uupis rakstīja: Tas ka jūs ne reizi neesat redzējis auto ar tehnisku ķibeli, nenozīmē ka tādu nav! Jeb jūs esat tik advancēts, ka momentā uz ceļa spējat detektēt errorlisti, nomest kļūdu, nomainīt bojāto devēju, iztīrat visus filtrus un to visu izdarat skaitītās sekundēs?
Ta pavācies malā ar savu ķibeli, nav pārdesmit cilvēkiem jāvelkās viena īpaši savarīgā dēļ - par šo arī tas posts, ka pills ceļš ar tādiem mūlāpiem, kas ne paši brauc, ne arī citiem ļauj braukt. Ķekavas satiksme vispār murgs ir, maksimāli no turienes cenšos izvairīties !
Ta pilns ar tiem feniņ..zējiem uz sliedēm un kur citur....tiesa gan pēdējā laikā ielas ir tādas, ka dragāt un reizēm par bremzēt pirms kurstiem ir grūti, vismaz Rīgā . Trakāk ir ar čakarētājiem pie zaļā...
Nē neesi vienīgais, vēl vakar aiz Dārziņiem bija ampļi, kas ar savu golf mk 3/4 miskasti nevarēja uzņemt ātrumu, kapitāli smirdināja, bet no kreisās joslas laukā nevācās...LV diemžēl nav cieņas pret citu laiku, uz ceļiem tas ļoti redzams. Cik ir būts UK - arī tur ir kreisās (t.i. labās) joslas aizņēmēji, mazākā īpatsvarā laikam.
Cik reizes Jūs kāds lēnākbraucējs ir palaidis garām ? Mani persnīgi nevienu...es gan tā esmu darījis vietās, kur kāds iesēdies astē, bet ātrāk nevaru/nevēlos braukt - jo man nav vajadzīga eskorta kolonna, daudziem diemžēl ir !
Bet tā kā galaktiski svarīgs uzdevums - misija samazināt vidējo ātrumu uz ceļiem, tad diemžēl krājiet pacietību - tizli izgājieni, vilkšanās, vagonnieki būs vēl vairāk, un līdz ar ko visādi bīstami manevri no tiem, kurus tas izvedīs no pacietības.
Nedari uz ceļa to - ko pats nevēlies piedzīvot !
Redz kāds gudriniex....bet kā jau visi vellomīļi nekad nepaskaidro visu līdz galam - paša attēlā pievienota paskaidrojošā zīme pa kuru pusi velo šim ceļam ir atļauts braukt, kā arī horizontālais apzīmējums, kas sadala ietvi gājēju un velo daļā, kur gājēju daļā mijējiem nav ko meklēt un otrādāk .
P.S.Šis ir iauto nevis ivelo forums...var kādā fb grupā izpausties.
P.S.2 Nesen vienai mijējai uz Dzirnavu/Satekles stūra zīmju valodā centos paskaidrot ko nozīmē sarkanā gaisma(kas vispār viņiem tāds stiepts jēdziens ir, jo no Juglas taču centrā vajag pusstundā atmīties)
A ko nē ? LT ir zemāka akcīze un nav tāda "auto ekspluatācijas nodeva", bet naudu ceļos liek un ir pat vērā ņemams bāņu garums, kur turklāt nepiečakarējās ar kādām vidējām kamerām, 90km/h u.c. "jaukumiem" - kāpēc nevar vienkārši cilvēcīgi pieiet satiksmes jautājumiem ?
Šāda pelnu bārstīšana un attianošajās komplektā ar vergu sindromu - vispirms no manīm pēc pilnas programmas un tikai tad es kaut ko varu atļauties varbūt paprasīt arī noved pie stulbumiem, kad visu ievieš no apakšas, bet dala no augšas.
Rīgas apvedceļš ir porno, kur jau 10 gadus atpakaļ bija 2 joslām katrā virzienā jābūt, tieši tāpēc cenšos no turienes izvairīties, tāds pats porno ar nebeidzamiem vagoniem ir A1 līdz Ādažiem....
Situācija, kad smagajam, turklāt tādam, kas nespēj uz likumīgajiem 80 pabraukt aiz tāda divplākšņa, ir nenormāla, turklāt vēl gaišā, saulainā un sausā dienas laikā. CP būtu jāpievērš kāda uzmanība tiem -15, -20 braucējiem šādos apstākļos - jo tas rada saraustītu satiksmi, vagona beigās jau ir -25 -30 km/h, līdz ar to arī riskus, jo cilvēki rēķina savu laiku un nevienam nav tiesības pisināt 15,20 un vairāk cilvēku ritmu, arī CSN punktu par rindas palaišanu garām neviens nav atcēlis, bet to nepielieto arī traktori, kas pārvietojas ar 25 km/h. Un par tām minūtēm...tik nevainīgi un nenozīmīgi kā divplākšņi to iztēlojas gluži nav - sevišķi iebraucot pilsētā, piemēram savulaik braucot cauri Ikšķilei bija ļoti būtiski cikos esi pie Dainām, jo ir ciet pārbauktuve brauciens automatiski ir +2,3 min (to laiku arī mājās pavadīt var), iespējams jau Dārziņos ir +30 sek štoperis un tā pa ķēdi, beigās tur var salasīties oi oi oi.
Man nav problēmu palaist garām, acīmredzot tiem, kas ar akmens kakliem lūr spidometrā un priekšējā stiklā braucot uz 75 km/h ir un tas jau ir vispārējas kultūras un sapratnes jautājums, kā arī kādi nerakstīti likumi.
Davai nevajag ....st ! Uz A6 vietām (kur vēl 2 joslas vienā virzienā) ir 100-105 un 110-115 vasarā, tas arī viss, nekādu skrējēju uz 135 tur nav, kad aiz Ogres ceļš sašaurinās vispār labi ja uz 95 plūsma iet.
P.S.Tajos retajos 2 joslu posmos varēja 100 turēt cauru gadu !
Tak brauc uz saviem 83, bet netraucē volvo turēt savu tempu, kā Tev var traucēt kāds, kas pabrauc garām un aizbrauc - attālinās? Jeb ķeniņa - barveža sajūtai tas traucē?
Pilnīgi tukša moralizešana, jeb demagoģija, kas ir ļoti raksturīga visādiem wannabe citu skolotājiem un pašiedomātiem guru....pirmkārt -20 km/h uz ceļa ir jābūt kādam racionālam pamatojumam, citādi tā ir vilkšanās, kādiem vnk būtu jājautā vai ir spējīgi pārvietoties. Otrkārt arī velkoties to darīt korekti, pēc iespējas neaizkavējot citus...bet tā ka mums daudziem ir priekšā esošā ķēniņa sindroms, tad tas nenotiek. Treškārt, kā es apdzenot kādu lēnāk braucošu varu viņu piespiest braukt ātrāk? Ja pie paša apdzīšanas gribas uzspiest...ir ar steigu jāapmeklē psihoterapeits un jaārstē mazvērtības komplekss!
CSN viedajiem atreferantiem kā gribas neievērot pilnīgi VISUS punktus, bet citiem mācīt selektīvi.
Teikt, ka noteikumi jāievēro kā komplekts pret šiem "burtniekiem" ir tukšas mucas skaņa, viņiem ir ātrums, daži vadītāja pienākumi un viss zelta komplekts rokā, kuru piesaukt priekša pakaļā un vēl svētdienā. Tas, ka gājēji un/vai velobraucēji nezin savus pienākumus arī slikti, pašu drošību vien apdraud, bet protams tas karājās virs "vairāk aizsargāto" satiksmes dalībnieku galvām kā zobens...
D Eiropas zemēs piemēram parkojās arī uz horizontāli apzīmētām saliņām, citās Eiropas pilsētās atkal jebkura vieta brīva parkingam, pie mājām iedzīvotāju kartes, utt. Te atkal ir citu mācītāji un regulētāji sadomājušies čakarēt un ņemt nost parkingus...vienvārdsakot burtisks trulums + neiztrūkstošie slavinošie noderīgie idioti.
Diemžēl, jo skaidri pierādās, ka ir 2 kategoriju truliķi :
1) tiem, kam ir uz visiem citiem povers...daru tā, jo man patīk, un pilnīgi vienalga kur kāds gaida, nevar izbraukt, utt. pie tiem var pieskaitīt visus velkoņus, virizenu nerādītājus jeb rādītājus, pec tam, kad pats bezmaz vai apstājies, malējo stāvokļu neieņēmējus un ceļam pa visu braucējus uz 70 - redz viņam ir tiesības, pienākas un vispār ko Jūs gribat...
2) Burta atreferētājus, kas turklāt salasās pāris punktus no CSN un vairāk diemžēl nezin/negrib saprast...Likuma gars tādiem sovjetu idejiskiem mantiniekiem ir tukša skaņa, jo ir likuma burts.
Un tad, kad šis kokteilis savācās uz ceļa, notiek "jautras" lietas. Manuprāt ceļs ir domāts visiem, bet, ne lai kādām uzspiestu savu tempu, es pie tā pieturos.
Reti reti labs komentārs ! +1 un respect no manas puses, kāds jau paspējis iemīnusot...
Par 3. 700 verdzības + 50 sovoku gadi...un ģeniāla doma, ka ar paklausību un izkalpību kugi kaulus no galda nosviedīs
Nekāda "huiņa" tur nav...bet gan realitāte, kad pašpasludinātie šerifi un viņu sauktie RPP atbaidīs šādu pagalmu maksātspējīgo publiku, daļā tas ir jau noticis, daļā notiks vēl tuvākajā laikā, jo prakse rāda, ka 20+ dzīvokļu māju jēdzīgi apsaimniekot nevar, tā lai visiem būtu labi, tad nu paliek penžaki un nabagi - kas drīz varēs čikstēt cik grūti ir īpašumu uzturēt, tāpēc jau jo bieži mazākām mājām dibina biedrības un nav dzirdēts, ka tur būtu kādas auto turēšanas problēmas, bet tādas kā reiz ir sovoku konglomerāta RNP apsaimniekotās (lasi izfenderētās) mājās. Kā jau minēju, pats savulaik esmu tādās dzīvojis, nebija pat tās sliktākās, bet....paldies par kūkām, vairāk nevēlos.
Mans minējums - tā ir atmazka, lai apgūtu - monetizētu - līdz +11 km/h zonu, kurā ir ļoti daudzi, +10 nav nekāds arguments pie tiem, kas brauc ar +40,50 un 60...toties, lai kasētu, sevišķi ar saviem "vidējā ātruma" posmiem, ir gan - vecos laikos vitroniks to pierādīja, jo ir tak izdevīgāk nosūtīt 100 kvītes pa 5cīti, nekā 1 pa 200.
Un arī šīs "Dieva dotās tiesības" tika panāktas ar manabalss.lv iesaisti un Timrota palīdzību un bija, kā sava veida kompromiss civilizētai FR ieviešanai...FR ir ieviesušies, nu jau arī vidējie, acīmredzot krapsim liekas, ka kompromisam var uzspļaut, lai plāns pildās ar uzviju. Bet tas nav nekas jauns - visādi gestapo idejiskie mantinieki arī citās valstīs grib sodīt un slaukt jau no pirmā kilometra...