Kaut gan jaunais Duster ir izkāpis no kategorijas "auto zem 20 000 eiro" (kas vispār tajā vairs ir palicis?), jo puslīdz labā komplektācijā jau maksā virs šīs summas, un kancelējis dīzeļa versiju, Latvijā tam pircēju tik un tā netrūks, jo tas ir vienkāršs un praktisks auto par saprātīgu cenu. Varbūt par varēja tik ļoti neaizrauties ar visādu papildus elektronisko fīču ieviešanu, jo tas visu tikai nevajadzīgi sarežģī, bet ražotājiem jau arī jāiet līdzi laikmeta garam. Mazliet smīdina plastmasas telefona, planšetes un dzērienu trauku turētāji, kas izskatās kā AliExpress pasūtīti un aizmugurējā sēdekļu rindā sēdošie tos droši vien ātri vien nolauzīs.Braukšanai pa pilsētu es droši vien Duster neizvēlētos, taču lauku apstākļiem šis ir gana labs braucamais, jo nebūs jāuztraucas par katru nobrāzumu un arī par uzticamību vismaz līdz šim sūdzības no lietotājiem nav dzirdētas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Formentor ir īstais auto tiem, kuri no braukšanas vēlas gūt arī kaut kādas pozitīvas emocijas, bet negrib/nevar tērēties Porsche Macan līmeņa mašīnai - ne jau velti Formentor Latvijā ir tik populārs. Feislifta versijā gan būtiskas pārmaiņas ar neapbruņotu aci tā uzreiz pat nepamanīsi: radiatora reste tagad ir mazliet izretināta, lukturi uzfrišināti un audiosistēmas skaļuma/klimatkontrolses slīdpogas tagad ir izgaismotas. Ar pēdējo gan diez vai vajadzētu īpaši lepoties, jo to, ka šīs stilīgās, taču ne pārāk praktiskās svītriņas priekšējā panelī tumsā tā kā derētu izgaismot, lai var saskatīt, kur pirkstu likt, jau nu dizaineri varēja aizdomāties uzreiz, nevis gaidīt vairākus gadus, lai defektu novērstu. Bet citādi viss pa vecam: ņiprs un žiperīgs auto sportiskas braukšanas cienītājiem par 40k "ar astīti" - jo mēs taču gribam versiju ar 200+ zs, vai ne?