Noskatītās ir paceļamas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Noskatītās ir paceļamas.
Pa lielam piekabe galvenokārt vajadzīga priekš pvc laivas pārvadāšanas, ir arī laivu piekabes, bet neredzu nekādu praktiskumu no viņas kā tikai laivu vadāt.
B kategorija pieļauj vilkt piekabi, kuras pilna masa (piekabe + krava) pārsniedz 750kg, bet sastāva pilna masa nepārsniedz 3,5t. Pareizi?
Sanāk ja piekabes teh.pasē pilna masa 750kg, tad vairāk arī par tiem 750kg nevar virsū kraut. 😁 tad zūd jēga no tām 2ām asīm.
feciic rakstīja: Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.
Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas.
Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.
Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.
Tad ja ar vieglo jāvelkā, tad tikai vienasīgā? Bez bremzēm.
feciic rakstīja:
Chip22 rakstīja:
feciic rakstīja: Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.
Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas.
Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.
Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.
Tad ja ar vieglo jāvelkā, tad tikai vienasīgā? Bez bremzēm.
Kā jau te minēja tad ir nopērkamas divasīgas piekabes ar pilno masu 750kg-velkama ar B katergoriju, faktiskā pilnā masa pieļauju ka līdz divām tonnām var uzkraut, ja tur no meža pa lauku malku atvest vēļ tā bet uz šosejas ar tādu prātīgs cilvēks nerādīsies.
Vienkāršā atbilde-parasta vienasīgā piekabe ar torsionu 500-700kg vedīs bez bēdu, ja plāno reģipsi/osb/lūžņus/granulas regulāri vizināt tad torsiona vietā labāk meklēt piekabi ar lāgām. Ja nu tā ka tonna/divas jāvadā ikdienā tad jākārto BE.
Paldies
Tur jau arī cena uzreiz cita..