Paskaties, vai kopā ar pagriezienu nemirgo arī kāds gabarīts, bremžu guns,
Vienkārši izņem kaut vai aizmugurējos lukturus, paskateis, vai tur viss nav zaļš iekšā
Paskaties, vai kopā ar pagriezienu nemirgo arī kāds gabarīts, bremžu guns,
Vienkārši izņem kaut vai aizmugurējos lukturus, paskateis, vai tur viss nav zaļš iekšā
To pašu vajadzētu attiecībā uz ekrānu laukumu, un ko tur vispār attēlo
Stūre nav līdz vienam galam max aizgriezta?
Mazums kas, kaut kas tiešām motortelpā, zem paneļa vai tml.
Man vienam renault stabilizatora atsaites parasti jau pēc pāris mēnešiem sāka izdot skaņu. Centos nepievērst uzmanību.
Viebrīd šādus un līdžigus bija interesanti paskatīties
Man šī gada lielākais atklājums, ka wintek ir reāls veikals ar reālām cenām. Vajadzēja sievas vecākiem kasti (iepriekšējā sāka beigties). Tur atjaunotie datori 2x lētāk kā rde (kur man šķita, ka ir OK cenas). Pie tam, datoriņam pat bija ielikts pavisam jauns SSD.
ksenukai, 1a ir OK. It kā īpašnieki vieni, bet cenas atšķiras, tāpēc jāskatās.
m79 tagad blakus darbam, tā ka viens no favorītiem.
BalticData vairāk izmantoju, kad vajag kaut ko ātri, jo ir pa ceļam uz mājām, un tur parasti ir viss kas uz vietas.
Grieze gan jau laba, un būs OK.
Tik izbrīna, ka tur 5 robi tikai. Ja nu vienīgi 5. garāks, tad OK.
Vai tad to krievu sūdu vēl pie mums var nopirkt? Ja arī var, nepirktu tieši tāpēc.
msh rakstīja: Es nerunāju par motora ielikšanu - es runāju par to ka priekš nullītes tas cipars ir neadekvāti zems. Tikko intereses pēc pameklēju pēc motora kluča detaļas koda mk7 GTI motora kluci - LIETOTS kaut kādā lapā bija par 4k; kaut kādai krievu lapai kaut kad bija bijis jauns par 378k rubļu.
Cik to SAABu ir palicis? Un jaunus pat daudz nepirka. Gan jau tiešām nelikvīds, no kura bija vēlams tikt vaļā, tāpēc arī lētāk.
Vai nu Marijai vajag google kursus vai arī lieliskadavana kantorītim sakarīgu reklāmas budžetu
Tukšgaitas regulators?
Normāla parādība pie ABS darbības, ne?
Kāpēc man šķiet, ka Margrietas ielā jau sen nekas nav.
Lienes iela 2, Rīgā vairs nav tas veikaliņš?
Priekš salīdzināšanas starp diviem auto, noteikti pietiks ar telefonu un aplikāciju. Telefonā arī var paskatīties, kas notiek AFR, ja saprot, ko tur grib ieraudzīt.
Tad vēl mazums kas, kopējais trokšņu līmenis varbūt vēl pazems, bet kaut kur vējš, piem., svilpo. Tas var būt kaitinošāk kā visparēji augsts trokšņu līmenis.
Tas lētais UNI-T - nav skaidrs, ar kādu līkni tas strādā - A vai C. Var jau būt, ka ar Z.
TROTEC ir kalibrēts, ja grib kaut kādu precizitāti. Un te pašlaik ir pa 130
www.trotec24.com/en-gb/measuring-instruments/sound-level/sl400-sound-level-meter.html
Ir viena pasen pirkta TP-link, toreiz pat par 45EUR. Uzlikata uz boileri, lai slēdzas tikai pie zemākā tarifa.
Otra darbina dvieļu žāvētu. Pirkta te pat Latvijā zem 10EUR, kaut kad pagājušā gada vidū.. Kaut kāda Roberts Smart vai tml. Pieslēgta dvieļu žāvētajam, lai darbina optimālkā režīmā. Tur gan atmaksāšanās būs ilgāka.
Abas OK.
KIA jau vienā koncernā ar Hyundai. Tās detaļas pat var būt vienādas.
Tas jautājums takš bija uzdots pirms 5 gadiem. Kaut kāds nekrofīls pacēla tēmu ar kaut kādu savu, pavisam citu problēmu
Un viņš paskaidroja, ko tur gribēja ieraudzīt?
Tā taču tomēr ir telpa, kur arī ir kaut kādas spiediena izmaiņas, jā nelielas, bet ir.
Es saprotu, var skatīties, vai nav antifrīzs eļļā, vai tur zem vāciņa uzreiz jau nav darva.
Ja arī tur kāda šaize būs ar spiedieniem, tad tāda vāciņa virināšanas ir laba iespēja dabūt sejā karstu eļļu.
Ja ar motoru viss kārtībā, kāpēc pie strādājoša dzinēja jāskrūvē tas vāciņš vaļā, un jāskatās kā tas danco?!
Es tikai minu. Varbūt, paturot to pults pogu ilgāk, pārprogrammējas tas režīms.
Kā jau te teica, pamēģini 2x nospiest, vai paturēt ilgāk.
Jārēķinās, ka vienai daļai nāksies pārsēsties uz elektrisko sab. transportu. Visiem elektroauto nesanāks. Vismaz ne pie esošajām akumulatoru tehnoloģijām.
Arī elektrības ražošanas jaudas tam visam netiks līdzi.
Ja arī, varbūt, elektroauto lielākā daļa varēs nopirkt, tad elektrību nevarēs atļauties tā "pildīt".
Jau pāris gadus domāju tādu paņemt kā otru auto, bet neizdodas salauzt 14 gadus veco megāni , tā lai tiešām gribētos to mainīt. Kā nekā uzturēta visu laiku, un kā 2. auto apmierina. Arī pārdošanas cena tagad nekāda. Ja vēl būs šie Swifti, kad tā megane salūzīs, tad vietā toč būs tāds Swift.
Re kur šī gada tests
www.autozeitung.de/scheibenwischertest-acht-scheibenwischer-im-test-32552.html
1. Hella
2. VW OEM
3. Bosch aerotwin
Runājiet ar ģimenes ārstu.
Protams, NRC Vaivari strādā ar šādiem gadījumiem.
Gan jau ir pansionāti.