Kādā veidā ir maldinoši rādīt labo pagriezienu, iebraucot aplī?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kādā veidā ir maldinoši rādīt labo pagriezienu, iebraucot aplī?
Divlitru dīzeli piedāvā, piedāvā. Vajag iet uz salonu un pajautāt - ne viss ir cenu lapā.
oooo, no augstāk redzamā izlobu, ka iAuto ir aizdomīgs pret ĢMO?
Brauc tāpat kā iepriekš... tikai stūre īsti taisni nestāv, viss cits ir kā nākas.
Ko apdrošinātājs ar šito darīs?
Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a \"visa dzīve\" jau Rīgā notiek Pacani \"nepieskries\" paskatīties, vai der.
Skats ir šitāds:
Par 150 ls... bišķi žēl, tomēr rudenī šitais auto maksāja 10x vairāk... varbūt vienk jāpierod. Apdrošināšana nespīd, casco nebija, šoferītis vainīgs.
Par 626... palūkos...
Pipec. Nezinu, ko autors gribēja pierādīt, bet es sapratu, ka viņš ir nevis "drosmīgs braucējs", kā te daži saka, bet vienk idiots. 1.5 gadi un tiesības nost vai kā tur bija - būtu kā kulaks uz acs.
Rakstības stils ar izsaukuma zīmi katrā otrajā teikumā - atbilstošs braukšanas stilam laikam.
Pareizi, par apkuri taisnība. Ziemā pie mīnusiem siltums visu laiku uz maksimālo un tā vien bija, lai nesaltu. Par bleķiem arī taisnība - par pašūpošanu nezinu, bet celt ārā no dubļiem aiz riteņu arkām toč nevajag.
Man bija iepriekšējās paaudzes corolla - uzticamākais auto, kāds man bijis. Tas gan bija liftback - tas pats kas hečbeks, tikai pastiepts garāks. Uzticamākais auto, kāds man bijis. Brauktu vēl šodien, ja nebūtu gadījies tas, kas gadījās ... 1.6l motorītis (4A-FE), lai arī ne super elastīgs, izcēlās ar lielisku cēlienu un jauku skaņu pie lielākiem apgriezieniem - nebija sajūtas, ka moki mašīnīti Eļļu ēda ap 1,5l uz 10k km, servisā teica, ka tas esot tipiski šitajiem. Citu vainu nekādu - piekarē pāris bukses bija jāmaina tikai pēc 3 gadu ekspluatācijas (ikdienā, nevis tikai svētdienās!) un nevarētu arī teikt, ka serviss (dīlera) būtu nežēlīgi dārgs. Katrā ziņā bez gļukiem atšķirībā no, piemēram, Mazdas servisiem.
Īsāk sakot - ieteicams auto, nākamā paaudze laikam nebija sliktāka uzticamības ziņā, ko nevar teikt par izskatu
Pie šitādām vainām būtu jādomā, ka kautkāds sensors nosprādzis. A sensoru tur ir uima.
Aura auto par dzinēja diagnostiku dažus mēnešus atpakaļ prasīja 40 ls. Nu, viņi patiesībā pat nelīda motorā iekšā, tikai pieslēdza kompi un nolasīja kļūdas.
Es jau arī teiktu, ka par šitādu cenu diez vai aizies, ja nu vienīgi tad, ja auto tiešām ideālā stāvoklī un kāds noticēs noskrējienam.
Par feisliftu - šis ir tas jokainais modelis ar veco pakaļu un jauno priekšu
Master, statisku priekšmetu bildēšanai var ņemt arī dajebko citu + statīvu, jo rēķinies, ka pie f1.4 asuma dziļums būs maziņš. Nebildēsi taču plakanus priekšmetus pretskatā vien?
digitālais 30mm aptuveni ir tas pats, kas 50mm filmai. Normālobjektīvs - kādreiz ar tādiem vien bildēja un nebija ne vainas. Protams, ja uzbildēsi bildi ar baigo platleņķi, daudzi uzķersies un teiks, ka "kūl" Jo izskatās citādi nekā ikviens darbā var ieraudzīt.
Normālobjektīvs liek vairāk koncentrēties uz bildes saturu, kas mūsdienās vairumam bildētāju ir vājā vieta.
>Andreass
Mani jau neviens neaiztiek - vienk vairākus gadus tajos portālos apgrozoties, esu ievērojis, ka bilžu vērtēšanā / viedokļu izteikšaā ir vērojama nekosekvence. Ja erfoto vispār viedoklis tiek izteikts tikai par tām bildēm, ar kuru autoru ir satusēts, tad fotoblogā 95% ir iesācēji, kas krīt uz spīguļiem un labu bildi nemaz neprot novērtēt.
Un tur ir pilns ar tādiem andreassiem, kas neko daudz nerubī, neko citu nav redzējuši, bet slavina tikai un vienīgi Canon, jo "profesionāļi bildē tikai ar canon"
Suni, Master jau neteica, ka meklē portretnieku.
Iesācējiem ir laba grāmata \"The new manual of photography\", ir tulkota arī krieviski un latviski. Oriģinālvalodā, protams, vislabākā.
Vēl var palasīties šite:
Bet taisnība arī Palaidnieksam, ir jābildē un jāskatās, jāanalizē. Fotoportāli (vismaz Latvijā) ir sūds, tur nav vērts, ja vien negrib ieslīgt mazvērtības kompleksos.
Starp citu, nah vajadzīgs vairāk kā 1 autofokusa punkts?
400d putekļu sistēma nedarbojas, pārbaudīta lieta. Ko var ņemties.
Ja vienīgais arguments Canon krutumam ir tas, ka "plenērā var mainīties ar stikliem" - sorī, tas ir smieklīgi.
Zato Nikonam labs oriģinālais 55-200 objektīvs ar stabilizāciju maksā 150 ls. A canonam? Tikai viena pakaļa var atļauties kautko līdzīgu un citi no jamā aizņemas
Guzis
varu tev apliecināt, ka "no status lcd" nekādi netraucē (nav jau arī viņa vietas), jo vajadzīgā infa ir ļoti ērti pieejama uz lcd. Un aķīša mūžs vienalga ir ļoti labs.
Bracketing toč ir figņa, cik daudzi to izmanto?
No hard buttons - D40 ir tāda iespēja kā auto ISO (ar konfigurējamiem min.slēdža ātrumiem u.tml.) un, tā kā trokšņi nav problēma arī pie iso1600, tad iso poga nafik nav vajadzīga. WB var uzprogrammēt uz vienīgās custom pogas, vairāk neko arī nevajag.
Par baltās krāsas balansa problēmām kvēlspuldzes apgaismojumā (tāda ir visām šitā gala dSLR un ne tikai) - es izvēlos custom WB un neķēpājos ar raw.
MasterD, vai Tevis citētajos mīnusos ir kaut viens nopietns, kas liek apšaubīt d40 bilžu kvalitāti?
Pēc kā tu spried, ka putekļu uz tava sensora nav?
Ko Andreass te muld.
Nikon D40 ir tieši tikpat liels kā Canon 400D, tomēr Nikonu ir ērtāk turēt.
Nikon D40 attēla sensors ir lielāks nekā Canon 400D, tiesa, tā atšķirība ir ļoti neliela.
Nikon D40 ir ļoti ok par savu cenu, līdzvērtīga aparāta ar tādu price/performance nav.
Nikon D40x ir vēl labāka, dažos attēla kvalitātes parametros tā sit pušu arī bestselleru Canon 400d.
Uz 400d sensora tīrīšanas iespēju nav vērts lūrēt, tā nav efektīva.
Canona pluss - vietējais serviss un plašāks pieejamo objektīvu klāsts.
Nikon ir ērtāka lietošanā.
Artilērijas/Rūjienas variants hadenei būs ok. Ar aizdedzēm/sensoriem u.tml. gan viņiem tā pašvaki.
Kā kurā gadījumā. Idejiski jau nav jēgas celt cenu, tu aiziesi pie cita apdrošinātāja.
Man vairāk interesanti, vai apmaksās skādi, ja "pats sasprāga".