rīgas robežās suni piegādā bez maksas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
rīgas robežās suni piegādā bez maksas
audi bija viens no pirmajiem (ja ne pats pirmais) ar savu avant, kas saņēma fīčas (tb balvas ) par dizainu. avants ir skaistāks par sedanu.
bagāžnieka vāks mūžīgi būs netīrs, un logu tīrītāja lietošana ziemā patiesībā no ārpuses tikai parāda, cik patiesība autiņš netīrs. tipa viss logs ar cm biezu kārtu, un uz loga pusloks tīrs.
avantiem labums tāds - iesvied 3 ričukus aizmugurē (pat rati nav jāņem nost), un iesvied 2 purnus priekšā (nu vienam jābrauc ar diviem ričukiem) un mauc uz gaiziņu. sedanā saies viens ritenis.
A6 nekas tur negrab, ja nav made in lithuania.
nerunājot par to reizi (vai vairākas), kad jāatved no veikala... eee........ grilla kaste un piknika telts, un šašlika kilogrami, un alus, un vēl pieci lustēt gribētāji...
starp citu smuks paskaidrojums universāļa nepieciešamībai ir teitan:
rēcīgākais sākas ap 1 min 30 sek
man šķiet, ka mēs varētu šeitan itin mierīgi izvērst diskusiju par absolūti visām ceļa zīmēm.
nu, piemēram. 323. ceļa zīme, visiem ļoti pazīstama. balts bumbulis ar sarkanu malu un melniem cipariem, tas pats, par ko rakstīju iepriekš.
nu tad, sākam diskusiju:
ko nozīmē maksimālā? Maksimālā šodien, vai maksimālā rītdien? Te jau nav noteikts, ka šī zīme darbojas cauru nedēļu. Tikai rakstīts "maksimālā braukšanas ātruma ierobežojums". Nu tālāk.
Vārds "braukšana" - var braukt ar muti, var braukt pa diegu, var braucināt raķeti, utt. Tātad - nekorekts termins. Vai braukt nozīmē arī atpakaļgaitā? Ja es braucu atpakaļgaitā 3 stundas uz 120 km/h, tad es iekrāju lielu bonusu, jo teorētiski jau sanāk, ka es braucu mīnusā, tātad uzkrāju tādu kā ātruma rezervi braukšanai uz priekšu. Protams, es varētu nofilmēt, kā es braucu atpakaļgaitā ar savu mobi-šmifi-foto-video ierīci, lai to varētu precīzi atspoguļot, lai nesanāk, ka esmu pārsniedzis savu ātruma bonusa kvotu.
Nu šādas un līdzīgas domas nāk galvā, skatoties uz šo zīmi ceļa maļā...
Bet godīgi runājot, vai neapnīk, latvieti, izlocīgais, izdomāt sviestu? Pārkāpi noteikumus, noziedzies. Maksā vai saņem cita veida sodu. Cita lieta, ka paši pārkāpumu kontrolētāji absolūti latviskā garā nerāda absolūti nekādu priekšzīmi, kā tad īsti vajadzētu uzvesties - bet nu man jau šķiet, ka pat šajā lunīgajā nozarē sāk kaut kas uzlaboties.
nu ja, voldimoora rimčiks mazāks ar
bet kur rakstīts, ka nevar ilgāk - nu atkal sākas.. visi kopā: sēdies, divi, latvieti, izlocīgais...
paldies... centos
bet par copiem - jā, skumji ir dažkārt raudzīties. un piedevām atzīst sevi par mazliet slimiem, vai kā, nu neba varbūt invalīdi, bet varbūt kājas noberztas, skrienot pakaļ pārkāpējiem, tāpēc invalīdu stāvvietās liek auto, lai nav tālu jāiet uz maximu... bet ir skumji, jā. un tās izsalkuša teliņa actiņas "nu, un ko tad jūs savadāk gribat sarunāt?"
dīvāniņu piemetīsi, ja runājam par komplektiem?
aaa, vēl bija žukurs - nu niekojoties ar atslēgu aizslēdzu centrālo, un tad ar pulti vēl pikš uztaisu (tb ierubīju sigu) un tad pikškinot vaļā nesperas vairs atslēga - moš siga saprot, ka, ja nav aizslēgtas durvis ar sigu, tad arī vaļā viņas negrib slēgt ar sigu, bet manuāli - nu pačakarē špik špik visos atslēgu stāvokļos - aizslēdz durvis ar roku, un tad ieslēdz sigu, un atslēdz ar roku, un tad atslēdz sigu ar pulti - moš mainās kaut kas? protams, tas iespējams, ja nav korķi sabāzti ručkās
kaut kas līdzīgs man bija ar sābu - eurosec lētā leišu signalizācija bija iekšā, bet tad pēc pāris reizēm akal atgāja - nu tipa, špik ciet, špik vaļā - siga ieslēdzas/izslēdzas, bet centralku viņa nekustina, bet no nākamās reizes arī centralku kustina.
man bija nelaba aizdoma, tā fīča kas savieno signalizācijas centrālo procesuālo vienību ar centrālās aktivizētāju, atkāvusies. ja pats esi licis to sigu, un ne entos gadus apakaļ, uzzvani elektriķim un pasaki, štelle tāda un tāda - kas var būt... bet jamais, gan jau, gribēs "nu tur jāskatās uz vietas" un tikai $$$
jā, Jura Rambas kantoris nodarbojas ar šitādiem:
MIG, TIG, HENROB un TECHNO-WELD
nu jā, nav man šobrīd vismaz lielas nozīmes, ar ko viņi darbojās, bet vismaz tas, kas man vajadzīgs, visticamākais, atradīsies
par cenām ziņošu, ja nu kādam citam arī pavasarī meičas laist traucē plaisiņa
ok, kas ir TIG? Punktu metināšana?
oi nē, tas pats vien būs, par ko yonas kādu laiku apakaļ teica.
un droši jau vien, ka par to iet runa arī iekš ramoto, nu argons un visas štelles, xenons zin vai vai TIG ir kaut kas cits tomēr? cik saprotu, tad ar TIG tas rāmis jau ir emtināts - nu visas šuves šobrīd izskatās tādas, kā tajā linkā. un protams, ka ja tas ir darīts rūpnieciski diamondback rūpnīķelē, tad arī āftermārket garāž-welding pēc TIG shēmas būs vislabāk rāmim. bet mani māc aizdoma, ka alumīniju tikai tā vien metina, nu, ja par nopietnu štelli runājam. aptuvenā/sagaidāmā cena, pienesot Rambas kunga kantorim pliku rāmi, kādas vēl darbības jāveic? krāsas nolupināšanu ar tisslajiem pirkstiņiem?
Master_D rakstīja:
elektro rakstīja: labas dienas, līdz ar ūber jaukā laika iestāšanos jāvelk vellapēds laukā un jābrauc meičās. bet - vellapēda alumīnija rāmītis vienā vietiņa ar mazu, mazu plaisiņu, lieki teikt, ka ne visai patīkamā vietiņā.
kur lai sametina alumīniju, kāds ir to darījis?
www.iauto.lv/...
aha
ei tautīši, vai ta nu šitam topicam nevaidzeja virsrakstu nomainīt: latvietis, PARASTAIS, IZLOCĪGAIS?
Noteikums arī ir tieši tāds: informācija par laiku, kad (tātad, plkst) auto novietots. Un tie ir stāvēšanas noteikumi. Šis noteikums (vai administratīvais akts, vai kā ibio to dēvē) papildina zīmi, kas uzstādīta stāvvietā. Šis akts ir zīmes neatņemama sastāvdaļa. Tāpēc neviens, kas nolicis tiesības, nebrauc pa Rīgu un nedomā - aa, redz, kur tāds X burts uz zila fona, sarkans, maita, tas laikam nozīmē, ka šeit X veidā var autiņu novietot - nē, dārgie draugi te uzreiz skaidrs - apstāties un stāvēt aizliegts, pārkāpsi - dabūsi lapkriti logā.
tāpat, ieraugot maksimālo ātrumu ierobežojošo balto apli ar sarkano malu un melnajiem cipariem - neviens neteikts, redzi, šis ir maksimālais autobusā braucošo skaits, vai minimālais auto cilindru skaits uz šī ceļa - nē, visiem skaidrs - baltā ar sarkano malu nosaka maksimālo atļauto, zilā ar baltajiem burtiem - minimālo atļauto (kheh tādas vaidzētu uzlikt uz jūrmalenes un tad fēnot pendžas, kas pārkāpj vairāk par 30 km/h, braucot uz f$%kinajiem 60 km/h), zilā kantainā ar baltajiem - ieteicaimais. Ja cilvēks, kas izveidojis topicu, nepārzina, vai ir aizmirsis ceļu satiksmes noteikumu normas, tā ir viņa problēma un tiesības mums jautāt, mūsu tiesības - viņu apskaidrot, i fsjo. Jurisprudenci neesmu studējis, bet manuprāt, šeit varētu labi papļāpāt par to "likuma burta saprašanu pēc būtības". Nu pārsūdzi šo lietu augstākā instancē gadījumā, ja uzlikts sods, neskatoties uz tavu lapiņu logā "normāls laiks, varēja būt vējš mazāks". Domā, attaisnos un piedzīs morālo kaitējumu vēl par labu tev? A vot pasapņo gan, latvieti izlocīgais
wo lielais danke... būs jānoiet ka man līdz ramoto, pats to vellapēdu ogrē turu, un kā reizi arī svētdien varēs pa kalniņiem pirmo pavasara lēcienu palekt - pārbaudīt metinājumu. ja, par ramoto esmu laba dzirdējis.
mājās to ragona divi šoreiz neprovēšu bakstīt bet nu tā doma tāda ir, jā - argons un dīvains deglis
aaa, un vēl - tipa, jaunu rāmi pirkt negribu, ģeometrija baigi laba tādiemm xc tipa izbraucieniem... meičās... kādi man patīk.
visus pričendāļus labāk reizi 2 gados nomainu, nevis rāmi jaunu. gribās to pašu, un plaisiņa vēl dikti, dikti maziņa. apm 4 mm gara.
Labdien, mazie lētie remontiņi, pareizi?
Kur var sametināt alumīniju? Sākas sezona, un auto uz darbu (ap 7 min) gribās nomainīt uz riteni.
Bet šaize tāda, ka viena plaisiņa vienā ne visai patīkamā vietiņā tam rāmītim, a rāmītis pats par sevi baigi labais - nu ģeometrija un sēdpozīcija riktīgi patīk.
Kurš pateiks, kur lai sametina, ar ko tur metina to alumīniju...
ir gan bildes no aizmugures, skat. līdz apakšai, kur arī interesants salīdzinājums ar VW/Audi meistarstiķiem
nu bāc, skaists auto - un šitādi sablamēts attiecībā uz kopijām..
a ko tik dārgi?
jess - man tas melnsila ielas onka ir 2 reizes izpalīdzējis. vienu reizi galīgi nokautu 100 audi bosch (nu gan jau daudziem jetronic špriču auto tādi) benzina sukni aizvedu - jamais man pa 25 lati iedod vietā citu, un iet vēl šodien. tagad gan tas auto vairāk tā kā tirgojas un nebraucas, bet tas bija jau gadus... nu kādus 4, varbūt 5 apakaļ. viņam tajos bēniņos ir virpas, galda urbji utt. grīda uz sliedēm, lai tas viss neslīd lejā uz pirmo stāvu
otrā reize bija - aaa neee, atceros - saabam toreiz viņš jauns maksāja 56 lati laikam alfa motorā uz ganību dambja. tad sanāk - vēl joprojām, laimam strādā - bet tas ir sen notirgots auto
wwwwaaaaaa wwwwww un wēl wēl !!!! wēl izsaukuma zīmes (šādas!!!!!!!!) wari uz priekšas uzwlīmēt!!!!
wislabāk ir sawu apteveno tīņa wecumu nodot ar foršajiem W-burtiem, tas ir stilā. ja uz auto pēc iegādes uzlīmēsi lielu W burtu, būsi WPIRMAIS WPUISIS WCIEMĀ
daugavā ūdens aizsalis, vot i latvenergo gļučī
nu re, jau precīzāk!
aha, komsomolka, pioņerka, no katajetsa na praviļnoj tačke - no poka ņet, no buģet katatsia
ar mopēdu ar var suni vadāt līdz - apmet cilpu ap kaklu un lai tusē