izvēle diezgan štruntīga - okupanti, trekno laiku izzadzēji, nacionāļi ar biznesiem krievijā, aivars no pilsētas kurzemē.
paliek mazākais ļaunums - vienotība
nebalsot arī nevar - lai putinososi nedabūn vairākumu
izvēle diezgan štruntīga - okupanti, trekno laiku izzadzēji, nacionāļi ar biznesiem krievijā, aivars no pilsētas kurzemē.
paliek mazākais ļaunums - vienotība
nebalsot arī nevar - lai putinososi nedabūn vairākumu
nopērc zilzoba tumbiņu mazo un miers tāpat nekāda baigā koncertzāle tev virtuvē nebūs
kasinsh79 rakstīja: Nupat jau topiks var saukties "Autogāzes cenu kritums"
Jautājums - pie kādas cenas kritums apstāsies?
uzraksti tvnetam rakstu la nav tikai negatīvisms tur
vēl par tēmu - auto kļust "dinamisks", ja tam uz spoguļiem uzmauc tās "dinamo" zeķes un sakarina karodziņus ar "dinamo" logo
ar velosipēdu arī var braukt "dinamiski"
kāds ar sesto žiguli 1,6, piemēram
msh rakstīja:
sirga rakstīja:
Dinamisks darba auto...nesmidini manas .....
Vai tu no tiem, kam izplūdu starpība starp "dinamisks" un "ātrs"? Dinamisks - tas ir tāds, ar kuru rodas patika strauji paātrināties un ātri braukt, viencipara uzrāviens līdz sotakam priekš tā nav obligāts
nū... esi reāls
kaut gan "dinamiski" var braukt arī ar manu darba auto. pēc sajūtām. ja nav, kas blakus vēl dinamiskāk brauc
kasinsh79 rakstīja: Pilsētā - noteikti dinamisks, taču ne bez sajēgas ātrs.
Ārpus pilsētas - bieži vien arī ātrāk nekā vajadzētu vai drīkstētu. Piemēram, nupat man poļu policja "aizrādīja" par 147 ārpus pilsētas, pēc tam, kad bija beidzot ar glanci apdzita fūru kolonna...
labs menedžeris esi, ja tikai "aizrādīja" nevis pienākošos rēķinu uzrakstīja (vai tik pie +50 jau arī vāki uz kādu laiku netika anulēti?)
sirga rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Sveiciens visiem!
Ar šo tēmu man gribētos reāli uzzināt citu lietotāju pieredzi utt. ar saviem radaru detektoriem. Primitīvi uzliekami/noņemami vai iebūvēti, kā tieši un arī - cik izmaksāja?
Uzreiz teikšu, ka ļaunprātīgi ātruma pārsniegšanu nemēdzu neapdomīgi izmantot, arī gar stacionārajiem FR es tomēr braucu likuma robežās, bet tā kā darba auto man piešķirts ļoti dinamisks un arī braukāšana bieža un daudz km arīdzan (LT, EE, PL), jau apsveru šāda rīka iegādi īpašumā Noteikti detektoru, nevis antiradaru.
Pāris vārdos - būšu pateicīgs par jebkuru reālu un sakarīgu padomu!
Dinamisks darba auto...nesmidini manas .....
var jau būt, ka ir darba devēji - mecenāti
bobcat rakstīja: šķiet ka autoražotāji sen jau kā "necinko" virsbūves, bet vienkārši ķīmiski kaut kādu maisīju uzpūš.
Man bija darbā interesants moments ar 2007 gada VW Caddy, tas pārklājās ar rūsas punktiem jau pēc gada, bet vāgens neatzina savu problēmu, bet ietiepās ka auto tiek turēts pārāk tuvu dzelzceļam. Dzelceļa putekļi nosēžās uz krāsas un tas rada iespaidu ka virsma ir ar rūsas puntiņiem. Tad vāgens parādīja bildi ar to kā tas auto tiek krāsots.
nu, mūsdienu auto tas krāsojums ļoti simbolisks ir pat ne milimetri, mikroni. mazākais akmentiņš pa kapotu un caurums.
laikam jau fans vēl nav nopārdevis savu sapņu auto
iAuto rakstīja: Kādas foruma priekšrocības vajadzētu izveidot iAuto vecbiedriem?
domā, ka vajag? demokrātija, tomēr
nu, ja sludinājumā iekļauj vārdus "rets", "unikāls" utt., tad var uzreiz par 2k eur vairāk prasīt par tiem šrotiem
Krotow rakstīja: Bet topika autors tā arī 7 gadu laikā nepierakstīja, kāpēc Avenša braucējs bija sukucis
"no rīta - skaidri zinām - būs sukas šā vai tā"
andzins1111 rakstīja: Elektro velosipēdiem (EU legālajiem, 250 W max.) ir ātruma ierobežotājs, 25 km/h. To lielā svara dēļ, šo ātrumu pārsniegt tikai ar pedāļu mīšanu vien ir ļoti grūti. Manējais e-velosipēds ap 25 kg sver.
Ar šosejas velosipēdu gan, es līdz 35 km/h bez problēmām varu ieskrieties.
jap, legālajiem ir 25km/h
un ar šosejnieku īzī var virs 40km/h
ar 26' kalninieku ap 35 var mierīgi turēt
neesmu baigais sportists
msh rakstīja:
Palaidniex rakstīja: msh, ilgus gadus lasot Tavus tekstus, es neticu, ka Tu nu būtu tas, kurš opeļvētras vietā laistu to sajūgu vēlāk...
Visvairāk mani šajā sakarā "uzjautrina" divas lietas:
1. pašaizsardzības instingta pilnīgs trūkums, bieži vien apvienojumā ar nereālu stulbumu un apkārt neskatīšanos vispār
2. mūžīgā nespēja atšķirt jēdzienus drīkstēt braukt/iet un priekšroka to darīt...
Interesanti, ko tad es ilgus gadus esmu tādu rakstījis lai tu kārtējo reizi izdomātu kaut kādu muļķību? Sadursme ar velosipēdistu nozīmē mašīnas remontu par savu naudu un manā gadījumā pašrocīgi. Ja vēl tā būtu sveša mašīna, tad vēl es apgrūtinātu kādu citu cilvēku. Nerunājot par to ka mans temperaments ir pa pusei flegmātiķis , dēļ kā es parasti braucu salīdzinoši mierīgi.
1. Kur ir pašaizsardzības instinkta trūkums, apkārt neskatīšanās un nereāls stulbums? Apkārt skatos ļoti daudz, tās mašīnas kaut ko laida [gājēju laikam, neatceros] un es tajā brīdī steidzos un nebija vēlmes piecu metru dēļ bremzēt, stumties un turpināt mīties.
2. Es kaut kur esmu pieminējis ka es nezinu ka pār pāreju velosipēdistam ir jāstumjas? Es vienkārši apbrīnoju stulba cilvēka vēlmi bojāt savu mašīnu. Bet nu akej, pirmsfeislifta A vētra pēc gada varbūt ies naglās, tādu var sist.
kalfonso rakstīja:
msh jau pat savos slapjākajos sapņos iedomāties nespēj, ka to velosipēdistu, kas lido gājēju pārejas virzienā ar apm 25-30kmh pa ietvi, autovadītājs var arī nepamanīt.
Pirmkārt, neesmu gan nekad vēl ātrumu mērījis, bet šaubos ka šitentais verķis ar esošajiem zobratiem īpaši virs 20 spēj iet, man to turot
Otrkārt, man mugurā bija sarkana jaka un atbilstoši velosipēda formai es biju praktiski vertikāli.
Treškārt, ja lūk šitentajā vietā maps.google.com/?ll=56.519257,21.015644&spn=0.019508,0.038581&t=m&z=15&layer=c&cbll=56.519336,21.01584&panoid=OhZrwlCmW4kW3ud-GzQJVg&cbp=12,0,,0,0 stāvot pie pārejas no tirgus puses nevar pamanīt tuvojošos sarkanas jakas īpašnieku, tad tads braucējs var arī nepamanīt visādas zīmes un citas mašīnas. Nav vieta ar to sliktāko redzamību.
ļoti steidzīga kājāmgājēja ātrums ir ap 6-7kmh. tu ar to ciskudrilli reizes 3 ātrāk brauci.
un jā, ir cilvēki, kas nav apveltīti ar perifēro redzi un jārēķinās ar to
pīs
Palaidniex rakstīja: msh, ilgus gadus lasot Tavus tekstus, es neticu, ka Tu nu būtu tas, kurš opeļvētras vietā laistu to sajūgu vēlāk...
Visvairāk mani šajā sakarā "uzjautrina" divas lietas:
1. pašaizsardzības instingta pilnīgs trūkums, bieži vien apvienojumā ar nereālu stulbumu un apkārt neskatīšanos vispār
2. mūžīgā nespēja atšķirt jēdzienus drīkstēt braukt/iet un priekšroka to darīt...
msh jau pat savos slapjākajos sapņos iedomāties nespēj, ka to velosipēdistu, kas lido gājēju pārejas virzienā ar apm 25-30kmh pa ietvi, autovadītājs var arī nepamanīt.
Viilliks rakstīja: www.delfi.lv/... , te būs pat minētie punkti kas to apstiprina
Cēsīs, kad maksas stāvvietas atcēla un 1h ierobežojumu uzlika, nepažēloja naudu, lai pieliktu papildzīmi, kurā informē, ka jānorāda laiks, kad apstājas stāvvietā.
nezinu, kā to vērtēt. no vienas puses jauki, bet no otras - tad jau arī "dodiet ceļu", "stop" un visām citām zīmēm arī varētu likt apakšā paskaidrojumu, ko tas nozīmē, ja nu kādam nepielec
be, ar nolohojos citēšanā
anonimikis rakstīja:
kalfonso rakstīja:
sagaidam jauno csn redakciju un braucam šitos dorņus nost
jaunajā CSN redakcijā ir uzreiz noņemta atbildība par cita satiksmes dalībnieka sabraukšanu, ja tas neievēro noteikumus?
nu, tiesa izvērtēs, vai sabrauktais ir ievērojis punktu nr. 201
"Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību."
šis punkts pa lielam ir zaļā gaisma velosipēdistu ignorēšanai
kas ir skumji (kaut piekrītu, ka daļa ir pelnījuši, lai nobrauc)
Olegsxs rakstīja: Iesaku nopirkt kārtīgu, precīzuchrono.lv/... un sekot laikam cikos esi atstājis savu vāgenu, ja nē tas var beigties ar sodu
optimists. un spameris
Palaidniex rakstīja: Jāatzīst ka tiek novēroti īpaši velodorņi - šorīt viens sarkanā velotērpā uz "supersportiskā" velopisēda raujot pāri krustam pie sarkanās gaismas veloluksoforā vēl ir gatavs savā iespringumā visus sist...
Un paziņo ka gājēji, kuri ir palaisti ir jālaiž un uz viņu veloluksofors neattiecas.
Kamēr starp velopisēdistiem būs šādi nihilisti - kuriem pat speciāli iekārtots veloceļš ar veloluksoforu nav gana labi un visi ir muļģi, tik viņš viens pasaules naba - attieksme neuzlabosies...
sagaidam jauno csn redakciju un braucam šitos dorņus nost
iAuto rakstīja:
Conqueror rakstīja: nepareizā vietā sūdzies.
raksti un zvani, sūti foto stāvvietas īpašniekam plus palūdz protokolu pašvaldības policijai, kuru arī pats izsauc uz notikuma vietu
Tas tāds tiešām attiecību jautājums, kur kā klientam būtu jāpadod ziņa īpašniekam.
da nē, pie mums pieņemts vispirms Bez tabu piezvanīt un netā noķengāties
ZZZZ rakstīja: Esiet modri, ievērojiet ātruma režīmu. No iepriekšējiem pasākumiem radara biļete turp un atpakaļ Teicami nomaskēts mežā, kaut kur pirms Limbažu pagrieziena..
c-mon - uz tallinenes ir 100 pa vasaru atļautais
tas nozīmē ap 120 pēc spidometra, ko poliči neņem
ja lido ātrāk, tad nu jārēķinās ar sekām
par to jau arī runāju
zzs, repše, godmaņšleseri un iespējams, ka arī NA bez žagošanās aizises as SC koalīcijā, ja 2atā vai 3atā sanāks koalīcija