Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
kalfonso 15.07.2014 19:59

nedomāju, ka japāņu skrūvētājs saņem īpaši mazāk kā turks vw rūpnīcā

tā ka tas nav arguments

kalfonso 15.07.2014 19:51

GB12 rakstīja:

jaaanis rakstīja: Vienmēr visos skaidrojumos tiek norādīts, ka saskaņotajā paziņojumā netiek norādīts vainīgais, bet tiek norādīts, ka saskaņotais jāiesniedz vainīgā transportlīdzekļa apdrošinātājam- tātad abiem uzreiz jāvienojas kurš bija vainīgs. Bet ja abi uzskata sevi par nevainīgiem tad kurai aprodošināšanas kompānijai jāiesniedz saskaņotais?

Pēc likuma vainu vērtē apdrošinātājs, tāpēc ir pilnīgi pofig - atzīsti savu vainu vai nē. Ja uzskati, ka vainīgs neesi, vari iet pie pretējās puses apdrošinātāja un, attiecīgi, ja izrādīsies, ka tomēr esi vainīgs, tad būs atteikums.

mulsinoši tajā spama lapā bija tie punkti -

-Saskaņotajā paziņojumā netiek norādīts vainīgais;

-CSNg izraisītājam saskaņotais paziņojums ir jāiesniedz savā OCTA apdrošināšanas sabiedrībā,

izraisītājs nav vainīgais, tip?

kalfonso 15.07.2014 19:20

JurisS rakstīja:

muadris rakstīja: airbalticcard.com/... lielā mērā atrisinās "smukā cipariņa" problēmu. Nav tik lēti, cik vietējā SIM karte varētu piedāvāt, bet, ja jābrauc caur vairākām valstīm, katrā uz robežas vietējo kartiņu nenopirksi. Waze nav ēdelīgs, kopējais cipars noteikti būs apmierinošs.

airbalticcard 1MB maksā - 0,39€, kas ir dārgāk par LMT viesabonēšanu - 0,24€ par 1MB. Ja izvēlies pakalpojumu "Internets ceļojumā", tad 1MB izmaksas būs tikai 0,14€. Gan jau citi operatori arī piedāvā līdzīgus tarifus, kā nekā ES regula nosaka tarifu griestus.

nu, 3h pa igaunijas pierobežu waze noēda ap 6 mb, turklāt lielākoties pa vienu reģionu grozoties.

tā ka 40 centi par megabaitu baigi saldi nebūs.

pačekoju, cik noēdis pēdējās dienās, kad braucu pa ne-ierastiem maršrutiem. līdz bauskai un atpakaļ no valm ap 6mb. reāli - līdz rīgai karte gan jau katčē bija. tā ka jārēķina, ka 100km apmēram 6mb.

kalfonso 03.07.2014 17:02

Uggga rakstīja: Neesmu pārliecināts, bet šķiet, ka zinu topika autoru un šo gadījumu. Ja tā, tad soda nebija vispār, tikai advokāta izdevumi...

pastāsti sīkāk

kalfonso 26.06.2014 19:09

Slinkais rakstīja: vnk reti kad latvietis praktiskais spēj izdot 100-150eur par kvalitatīviem DRL. tāpēc arī ir pilnas ielas ar mahhhima dabūtiem mēsliem. es nepažēloju 100eur

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl1.sized.jpg?1403773402

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl2.sized.jpg?1403773420

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl3.sized.jpg?1403773433

šitie ir ok. un oriģinālie, protams arī

bet nu, tiem B4 un visādiem citiem tamlīdzīgiem spridzekļiem saliktās ļoti daudz gadījumos ir pilnīgi sū**

kalfonso 24.06.2014 13:19

vispār nesaprotu, kā ar tiem ķīniešu lediem skati iziet. gaišā dienas laikā vismaz pusei no krānu pagarinātājiem tie iedegtie ledi pamanāmi ir tikai ap 50m attālumā.

tip, redzi, ka brauc pretim bez tuvajām, uzmirkšķini, piebrauc tuvāk - ok, ledi kaut kādi spīguļo...

kalfonso 12.06.2014 22:36

iAuto rakstīja:

aansis rakstīja:

andzins1111 rakstīja: Klipiņi labi, bet nu diez vai mērķauditorija tādus skatās.

Smuki... Tika žēl, ka kārtējais bezsakars par mūsu naudu. Vienīgais mērķis ko šāda kampaņa var sasniegt, ir parādīt tai sabiedrības daļai, kas tāpat zin, ka nevajag braukt dzērumā, darbības imitāciju. Dzērājšoferu mērķauditoriju tā nesasniegs.

Man personīgi šie aģentūras klipi liekas vāji, ar agresiju un pat nav smieklīgi. Uzskatu, ka daudz veiksmīgāki sanāca pēc skolēnu konkursa uzvarētāju idejas taisītie klipi - zīmētie. Vienu bildi ieliku arī Facebook.com/iAutolv

nezinu budžetu, bet man šķiet, ka ir labi. gan idejiski, gan arī tehniski pasaules līmenī

kalfonso 23.05.2014 22:49

jaaanis rakstīja:

rihardss9 rakstīja:

jaaanis rakstīja: Priekš kam tev to vajag?

Vēlos iegādāties diskus ar normālu plauktu, bet platākus par stantarta r15 bleķinieka platumu .

Diskus ar plauktu ? kas tas tāds.

Kāpēc nepieciešami platāki diski tādai kastei?

plauktā var puķupodu nolikt smuki diski ar plauktu n puķi plauktā

estēts

kalfonso 20.05.2014 9:03

draco rakstīja:

"gadi un pieredze" pilnaa meeraa tomeer nedod prieksstatu. vajag vismaz paaris stundas ar attieciigo transportu satiksmee pabraukt - tas arii peec "padsmit gadu pieredzes uz celja" ar citu kategoriju, dod daudz jaunas informaacijas. kad gaaju "C" maaciities, "B " man bija jau gadus 15 - bet daudz jauna prieksh sevis uzzinaaju, arii no "b" kategorijas puses, t i seezhot pie vieglaa stuures. un ar "A" tas pats. agraak, atceros, reizeem besiijos, ka motociklists "bremzee", "nepletee" - tagad zinu, ka pagriezienos var buut smiltis, sapileejusi no kaariem ellja, bedres - ar moto uz mutes nolikties ir viegli, un jaakontrolee daudz vairaak apstaaklju. Ar velo pa ielaam braukaaju no ~ 22 gadu vecuma, as so velosipeedistus nekanteeju, kad sanaak apsteigt - ieveeroju palielinaatu intervaalu un so - pats zinu, kaa tas ir, kad pusmetra attaalumaa garaam lido fuure ar aatrumu starpiibu 40 - 60 kmh....

vienvaardsakot - vajag tomeer uz savas aadas mazliet izjust, citaadi tev pilna prieksstata par tiem, kas tev apkaart uz celjiem ir, vinju probleemaam un motiiviem - nebuus, imho.

par "50 gadi pie stuures" un "es 2 000 000 asu nobraucis!" - pilniigi piekriitu

protams, ka, ja esi pamēģinājis, tad labāk saproti, kas un kā. to jau neapšaubu

kalfonso 20.05.2014 9:01

Bucefals rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

Neuztver visu tik personiski.

Ir onkas, kas arī savos 90 gados spēj braukt adekvāti.

Un ir Kalfonso minētie, kuriem jau ap 50 vai agrāk sāk šķobīties sapratne par normālu kārtību uz ceļa.

Timrotam par šito tēmu bija labs epitets - ja tu 40 gadus esi plunčājies vannā, tas tevi automātiski nepadara par labu peldētāju. vai kaut kā tā.

kalfonso 20.05.2014 8:59

Bucefals rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

Neuztver visu tik personiski.

Ir onkas, kas arī savos 90 gados spēj braukt adekvāti.

Un ir Kalfonso minētie, kuriem jau ap 50 vai agrāk sāk šķobīties sapratne par normālu kārtību uz ceļa.

jap, neapgalvoju, ka visi.

kalfonso 19.05.2014 22:28

kasinsh79 rakstīja:

draco rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Bet, netrūka daudz pirms "very sad end", tagad priecīgs par otro iespēju dzīvot ) Līdz ar ko - priekš manis, auto - tā arī IR mega brīvība, ko nevajadzētu palaist garām...

njem tikai veeraa, ka paarseezoties no mo ieksh auto - tu ne pa kapeiku labaaks brauceejs nekljuusti. jaabrauc uzmaniigi un leenaam, citaad risks apkaarteejiem -pieaug.

ne vienreiz vien esmu rakstiijis, ka moto - taa ie iespeeja +/- objektiivi paarbaudiit, cik adekvaati proti braukt, paredzeet situaaciju izveersumus un so. ar auto var nobraukt visu dziivi, un uzskatiit ka "ne sliktaak kaa citi" brauc, tik vislaik visaadi idioti celjaa gadaas......divi ritenji visu saliek pa plauktiem...

Te gan pilnīgi piekrītu Stipri pamainījusies domāšana un situācijas izvērtēšana uz ceļa. Tagad kā autobraucējs skatos pat 3x

nevajag pat moci, vai avārijas.

gadi un pieredze pati liek tā darīt. un, protams, epizodes, kad esi par matu izbēdzis no tā koka makintoša scenārija.

tai pat laikā ir onkas, ar "50 gadu pie stūres un bez avārijām", kam blakus sēdēt ir bail jo avāriju nav tikai tāpēc, ka citi paredz viņu neadekvātumu

kalfonso 19.05.2014 22:21

janisssddd rakstīja: kur šim auto meklējams kompis?

kompis?

kalfonso 19.05.2014 9:03

andrix22 rakstīja: Komentāru nav..

i61.tinypic.com/...

nu, brauca vienā virzienā gūglmobilis, zīme bija ok, brauca otrā, un kāds jau bij nonesis. vai arī otrādi

jocīgi, ka no viena spota tik tā notriektā zīme redzama

kalfonso 25.04.2014 20:36

rudens68 rakstīja: www.tvnet.lv/...

Citāts no teksta ..............Zem dzinēja pārsega atrodas viens no pasaulē visefektīvākajiem benzīna dzinējiem. Tas ir Nissan jaunākais trīs cilindru, 1,2 litru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar kompresoru (DIG-S). Dzinējs attīsta 98 ZS un vidēji uz 100 km tērē 4,3 l degvielas. I

hehe. darbam note ar to pašu 1,2, kam nav ne kompresora, ne turbīnas

vibrē kā dīzelis, neiet ne vella. ēd ap 6-7l (80% šoseja) cilvēciskā režīmā braucot (netraucējot satiksmi)

kalfonso 21.04.2014 12:39

šobrīd tāda histēriska tā redakcijas reakcija izskatās

kalfonso 21.04.2014 12:37

iAuto rakstīja: Uz doto brīdi esam saņēmuši tikai lasītāju informāciju par atsevišķām CP ekipāžām, kas ķer uz ātrumu un dzērājšoferu ķeršanas reidiem!

Pati policija informēja par 19 maija rezultātiem www.iauto.lv/pie-stures/policija/17107-vakar-uz-latvijas-celiem-piekerti-32-iereibusi-autovaditaji, kur nekas nav minēts par pārkāpumiem saistībā ar vienu no šo svētku reidu prioritātēm "bērnu sēdeklīšu un drošības jostu".

Izskatās, ka iAuto būs jāuzraksta iesniegums policijai, lai redzētu vai izsludinātā prioritāte "bērnu sēdeklīšu un drošības jostu lietošana" patiešām tika realizēta darbā!

nevajag trakot.

tajos pašos dzeršanas reidos arī pārbaudīja gan dokumentus, gan siksnas redzēja (ok, ja bij rinda sastājusies, tad gan jau sasiksnojās visi, kamēr tika līdz policistam), gan arī aizdomīgākām bagažnieku saturu pārbaudīja.

kalfonso 07.04.2014 12:18

infrared filtrs. ne -ded

kalfonso 07.04.2014 12:15

aansis rakstīja:

Tiešām neuztver? Paskaties kādas CMOS vai CCD matricas specifikācijas un lāzerradara viļņa garumu. Ja par sarežģītu, pamēģini vienkāºši mājas eksperimentu - iespīdini TV pulti telefona kamerā.

nezinu, neesmu pētījis

.....

pamēģināju ar pulti. ax2000 soņkai laikam ir Infraded filtrs un neko neuzķer

telefona kamerā gaismiņu redz

tikai nekādu derīgu info tas vadītājam nedod

bet - ja pieturas pie punkta, ka nevar lietot, ja uztver, tad jau tev taisnība

kalfonso 07.04.2014 10:19

aansis rakstīja:

Nevis "netulko", bet "nevajadzētu tulkot". Diemžel mūsu CP, tiesas un arī daudzi autobraucēji tieši to dara! Un līdz ar to ir jārēķinās ar attiecīgām sekām, ja būsi pārkāpis likuma burtu, nevis garu.

Starp citu, ļoti interesants ir punkts par to, ka auto nedrīkst būt aprīkots ar ierīcēm, kas spēj uztvert ātruma mērierīču raidītos signālus. Kapēc? Tapēc, ka statīvā ievietots mobilais tālrunis tiek uzskatīts par "aprīkojumu" un spēj "redzēt" lāzerradara staru. Pagaidām gan nav gadījies dzirdēt par šī punkta šāda veida interpretāciju no CP puses, bet domāju, ka tas varētu tikt izmantots pret videoreģistratoru, kurā būs piefiksēta kāda nevēlama informācija.

nū, video reģistrators policijas lāzeru gan neuztver. tāpat kā telefons.

protams, var piesieties, ja gps uzskata par ātruma mērierīci

kalfonso 07.04.2014 10:17

meantime in russia

1.www.facebook.com/...

negribētos būt ševija šofera vietā, kam, ja pamodīsies no komas, izvirzīs apsūdzības par csn izraisīšanu.

kalfonso 04.04.2014 17:32

nakarkal, lielīdamies, ka nekas negrab. pa Latvijas lauku ārēm braucot sanāca ar vēderu bik kko aizķert un izpūtēja termoizolācijas alumīnijs palocīts un stiprinājums nost.

cik papētīju, totāli anāli viņa tur uzlikta, sanāk zemākais klīrensa punkts + tas materiāls, kā 1x lietojamam grilam

varētu jau nahrenizēt, bet gan jau skandi nepatiks. uzmailoju, ko darīt.

kalfonso 01.04.2014 21:56

tok skatos, ka nisans nācis pie prāta un niknāko TEKNA aprīkojumu vairs ar 1,2 atmosfēru nepiedāvā. novembrī demo auto vēl bija.

kalfonso 01.04.2014 21:55

VWfans rakstīja: Kalfonso

Manējais gan personīgais auto. Tev darbā vajadzēja prasīt, lai Nissan-Noti pērk ar 98 zirgspēku 1,2 litru turbomotoru - tas būtu žiperīgāks un arī ekonomiskāks!

es dīzeli 1,5 prasīju, bij žēl lieko 2 vai cik tur k eur bosam

bet prieks par aprīkojumu, varu diseni mašīnā no telefona spēlēt, nav diski jāraksta

un nebija te pieejam 1,2t tajā brīdī, tagad skatos cenu lapā, ka ir, bet maksā gandrīz tāpat kā dīzelis

kalfonso 01.04.2014 21:48

un kritiens jaudā nav smags, jo pirms tam 5 gadus bij 1,5l sx4 ar laikam 90 zirgiem. pierasts pie 100 mest 3ajā robā, lai kādam garām tiktu.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti