Zem 30 tūkst. tā nav Insignia, bet lēts, nebaudāms opelis
Zem 30 tūkst. tā nav Insignia, bet lēts, nebaudāms opelis
Uzliku jaunās Goodyear UltraGrip Ice suv, izteikti klusas, pagaidām pārbaudītas tikai uz sausa un slapja ceļa, abos gadījumos perfektas, līkumos neļodzās, gaidām ledu.
Insignia universāls man bija, feins autiņš, bet nokomplektējot to sev tagad, vēlamajā jaunā komplektācijā sanāk 40+ tūkstoši, par to pašu naudu var skatīties Audi, Bmw iepriekšējo modeļu premium virzienā, un insignia bez modernajām gaismām varētu būt laba darba mašīna, ne privātā.
Nu traki, ja sāk traucēt priekšējo bremžu gaismas...varbūt vajag ar to padalīties ģimenes ārstam
Ja neapmierina automāta darbība, kura ir viena no baudāmas braukšanas pamatelementiem, tad kā varbūt prieks par tādu auto?
Ideaali, vismaz iespeejas uzkkerties uz daargiem remontiem ir zemas. Saaksi pelniit vairaak, nopirksi kaut ko komfortablaaku
Visi tachu dod padomu, brauc uz placi un piemeeri. Es senaak, kad mekleeju mashiinu, netiishaam ieseedos saabaa, pirms tam uz to marku vispaar nebiju skatiijies, kaa izbraucu taa saslimu ar to marku uz naakoshajiem 7 gadiem.
Ja gribi to premium, tad tikai liizings uz gadu vecu ar minimaalu nobraukumu vai arii otra galeejiiba, vecaaks par tiem noraadiitajiem gadiem un tad paliek nauda, ko investeet, ja citrons gadiijies
Reaali par to naudu sanaak savu nobraucis un attiits audi vai
volvo diizelis un peec gada seedeesi jau attieciigi konkreetas markas forumaa un sauksi Help..., protams gadaas arii atrast peerli...
Tieshi taapeec peerku jaunu mashiinu, jo man nav bijushas taas sajuutas, kad ir jauna mashiina. Un kaa 777Gotfather te min, to nevar aprakstiit, tas ir jaaizjuut. Sanaak, ka peerku
sajuutas Paarliecinaats, ka taas sajuutas ir to veertas. Ja taa nebuus, tad peec paaris meenesjiem rakstiishu, nepeerciet jaunaas mashiinas, taas visas ir sliktas, labaas bija pirms 2000g.
Piecus gadus nobraucu ar Insigniju, diizeli, tieshaam laba mashiina, droshi varu ieteikt, bet tad, kad pirku bija jaagaida kaadi 4 meeneshi, taapeec panjeemu demo auto, taadu kaads bija un peec tam 5 gadus shkkendeejos, ka nav mans iemiiljotais gaishas aadas salons Apsveeru jaunas iegaadi, bet nu jau savaa komplektaacijaa, sanaak 40 tuukst., bet par taadu naudu jau var skatiities premium, klasi augstaaku auto.
Arii premium klases ggimenes auto ir kur izveersties, aizejejiet uz salonu ar sievu un uzprojekteejiet auto, ko veelas sieva, redzeesiet, ka naudas varbuut arii par maz.
Tad, kad meegjinaaju ieekonomeet uz blakusseedeetaaja
rokas reguleejamu benjki, jo sievai pashai savs auto un vinja tur laiku pavadiis reti, tad dabuuju taadu braazienu par savu skopumu, ka vispaareeja miera labad naacaas njemt abus seedekllus elektriskus.
Paaris meeneshu atpakall biju izdomaaju pamainiit auto, bet kaa jau taupiigais letinsh, skatiijos uz max. 3 gadi ar max. 50 tuukst. Ievadiiju shos un veel citus parametrus, mobilee un autoscout un no populaaras auto markas, palika tikai 2 eksemplaari, apskatot shos eksemplaarus, sapratu, ka lietotu automashiinu var nopirkt tikai taadu, kaada ir piedaavaajumaa, taadu kaadu kaads jau ir izveeleejies.
Savukaart taadu kaadu gribeeju var izveeleeties tikai salonaa, ejot cauri punkts pa punktam mashiinas komplektaacijai. Taa, ka pasham, iipashi nedomaajot par plusu vai miinusu daudzumu peerkot lietotu mashiinu, izveele noskaidrojaas pati no sevis. Arii peec 40 gribaas sev
kaadu rotallietu Ja atceraties, tad agraak bija tikai rakkeshmasjiina un lunahods.
Tad, kad finansiaali reaali speesi pacelt jaunu auto, tad shaubas par taa iegaades nepiecieshamiibu pazudiis
Shaubiities var tikai tad, ja jaapiedomaa vai liizings neiespaidos ggimenes budzhetu. Taa, ka ir kur veel tiekties.
Auto ir kaa baudu papildinaajums. Un katrs var izjust starpiibu starp 10 gadiigu auto un pilniigi jaunu auto. Ja auto ir tikai paarvietoshanaas liidzeklis, tad protams jaunu var arii nepirkt. Es katraa zinjaa negribu palaist garaam to forsho sajuutu iekaapt jaunaa auto, kuraa viss ir pasuutiits atbilstoshi savaam veelmeem, jo cik ir pirktas lietotaas mashiinas, nekad nevar atrast tieshi taadu komplektaaciju kaa veelies. Citas motivaacijas kaa baudu papildinaajums man nav, jo nobraucu gadaa maz un izdeviigaak buutu braukt ar taksi. Bet veikalaa tachu Juus nepeerkat Ceesu alu taapeec, ka tas ir zdeviigaak? Bet protams tam jaunajam auto nav jaaiespaido citas izmaksas citiem hobijiem.
Protams satikās ar pircēju, vienkārši auto pārdots, ģīmis aizliets, vārdi putrojās
Šodien pārdevu savu siņku-opel insignia un pārliecinājos par ļoti ērto pirkšanu, pārdošanu e-vidē. Pēc sludinājuma ss.lv,
satikos ar pārdevēju, kurš notestēja auto un bija gatavs to pirkt. Aizbraucu uz mājām, iegāju e-csdd un noņēmu auto no uzskaites, par ko samaksāju 3 eiro. Pircējs e-csdd pieteicās kā nākamais īpašnieks un pārsūtīja internetbankā norunāto summu. Pēc apmēram 4 stundām, ieraugot summu savā kontā, atkal ieejot csdd apstiprināju īpašnieku maiņu un pēc īsa brīža satiekoties ar īpašnieku atdevu mašīnu. Pārdevējam uz csdd pat nav jābrauc. Tagad jaunajam īpašniekam atlicis 5 dienu laikā mašīnu reģistrēt csdd.
Padsmit gadus tikai Statoilā, nedomāju tur ir labāka degviela kā citur, bet problēmas ar degvielas sistēmu mašīnām nav bijušas.
Nākamajam auto panorāmas lūka būs obligāta, jo iepriekš ir bijušas vienkāršas stikla lūkas un ir ļoti paticis. Plašuma sajūta domāju ir naudā nenovērtējama. Izvēloties nākošo auto, vienmēr gribas paprovēt ko jaunu. Piemēram iepriekšējo auto nopirku dīzeli tikai dēļ tā, lai būtu viedoklis par dīzeli, jo nekad nebija bijis tāds. Katrā ziņā neizvēlējos dēļ kaut kādiem aprēķiniem, jo nobraukums ir 12 tūkst. gadā
Pēc mēneša insigniai 4 gadi. Garantijas laikā tikai priekšējo sēdekļu apsildes elementi. Tā problēma, cik sapratu no forumiem, bija katrai otrajai mašīnai. Neskatoties uz to ar vienas reizes apmeklējumu atrisināt neizdevās, bija jāsaskaņo u.t.t., tas tā akmentiņš amserv dārzā. Pie 55tūkst pr.bremžu uzlikas. Lampiņas nekādas nav mainītas, elektronikas gļuki nav manīti. Trīs regulārās gada apkopes amserva. Pirmā, trešā apkope 200eiro, otrā apkope bija 300eiro amservā. Dīlers ir ok, bet sievas hondai piemēram
pēc katras apkopes arī dzinējs spīd un laistās, sīkums, bet patīkams.
Ja gribi ieekonomēt naudiņu, vari pie dīlera neapkalpot, nekas tam opelim nenotiks. Ja izdomāsi pēc 3 gadiem to pārdot, izredzes to izdarīt ātri, būs sarukušas. Agrāk, kad pirku mazlietotās mašīnas, pirmais ko skatījos bija dīlera serviss.
Tas ir "must have Nr.1". Ja jāskaita 200eiro gada apkopei, tad nav saprotama auto iegādes nepieciešamība, būtu braucis ar tramvaju.
manam 4 gadus autiņam 60tūkst., sievai 5 gadi autiņam 48 tūkst.km, personīgi nepazīstu nevienu kam tie nobraukumi lielāki par 20 tūkst. gadā, nav jau Vācija
Par tēmu, ka ar viņējo gāzi/benzīnu var nobraukt daudz vairāk. Aiz gara laika, braucot tepat pa Latviju uz kruīza ar konstantu ātrumu pievērsu uzmanību momentānajam patēriņam, kas braucot pa jaunu asfaltu un standarta bedraino atšķīrās par vienu litru. Tas aŗī izskaidro patēriņa izmaiņas par labu piem. Vācijai, nevis soļķa kvalitāte.
Bija viņiem piektdien B8, pats aptaustīju, izbraukt gan neviens nedeva, izbrīnīja vieta otrajā rindā, varētu salīdzināt ar kādu A8, stipri vairāk izskatās, salons arī varētu teikt, ka pirmo reizi tai markai patika. Skaista mašīna, bet passat kā modelis personīgi neinteresē. Viens liels mīnus, navigācija atrodas par zemu, no drošības viedokļa.
Arī nopirku SUVu, iepriekšējās pāris mašīnas bija universāļi.
Pirkuma izvēle viena, gribējās provēt kaut ko citu, "bobik" veida . Pēc pirmajiem 2 tūkstošiem laikam būs jāpiekrīt paziņām, kuri solīja, ka pēc SUVa atpakaļ uz sedanu vai universāli neiešu. Vienīgais mīnuss īsāka kravas telpa, bet kopējie litri tie paši. Pie mūsu ceļiem braukšana daudz patīkamāka.