nu jau auzas atkal ar tiem 16%, tas vecuma grupā 70+?
nu jau auzas atkal ar tiem 16%, tas vecuma grupā 70+?
"Safety first", pats muļķīgākais, ko varētu izdarīt, būtu līst zem kapota, kad dzinējs iet raznosā.
Pēc klases vienādi, bet uz sajūtām atšķirīgi. Katram tās garšas kārpiņas savādākas,viennozīmīgi jāpērk, kas vairāk uzrunā, patīk. Citrons tāpat nebūs. Izskatās pēc klikšķu pelnīsanas. Gūglē mazda3 vs corolla un lasi, kamēr acis nogurst.
Lampiņu mainīšana gan atsauc atmiņā 80-90to gadu "uzticamos'' auto'. Pēdējiem auto, kuri bijuši lietošanā līdz 5gadi,neviena lampiņa nav bijusi mainīta.
Jābūt stipri nozombētam, lai varētu augstāk minētos abus youtube fragmentus līdz galam klausīties
Krievijā nav Krievijas tirgum ražoti auto? Būtu korektāk, ja rādītu youtūbi no angļu forumiem. Kaimiņzemē nav redzēts neviens objektīvs auto speca viedoklis.
Paldies par info. No decembra jau pārgāju uz 98to. Tā kā manā gadījumā gadās, ka auto 3 mēneši stāv, tad par 95 aizmirsīšu. Man pie zem 10tk nobraukuma budžetā starpības nav. Pilsētā kompis uzrāda par 0.2 patēriņu mazāku, auto arī
uz sajūtām liekas atsaucīgāks.
Romā aktīvi sper chr hibrīdam baterijas, atver durvis, aizmugurējo beņķi ārā un bateriju nost. Drošvien dēļ kādiem cēlmetāliem. Ja tā sērga atnāks līdz mums, tad kasko drošvien pieaugs.
Ok, augstāk minētais honda modelis
Par tādu naudu, ja tas nav mazauto, tas jau būs labi pabraukts.
Forumā īsti padomu neatradīsi, katrs dod savu padomu no savas nelielās pieredzes. Augstāk minētā honda ar benzīna motoru ir bijusi īpašumā 9 gadus, remonti praktiski nebija, parādījās pirmās rūsas pazīmes, tāpēc tika pārdota. Sievai auto patika, pats nevienu japāni sev nepiirktu. Braukšanas prieks un komforts jebkuram vācietim kārtu labāks, bet citiem tas atkal neinteresē, vajadzīgi 4 riteņi, lai sēžamvietu uz darbu pārvietot. Savādāk kā jau minēja auto stāvoklis, arī 10 gadus vecam auto visam iir jāstrādā, pretējā gadījumā auto nav kopts un var gaidīt visu ko. Ja nepērk 100% pārbaudītu auto, tad par to naudu jau sanāk pirmajai iemaksai un ņemt jebkuru jaunu auto līzingā no dīlera.
Šitie tipāži labie, tas par Volx, brauc ar korejieti. ar kuru braukšanas prieks nulle, viņš tas gudrais un pārējie lohi, kaut kā jau jāpaceļ pašapiņa kā citas markas nolikt.
statistika uzrāda, cik nopērk auto un cik to izstrādājumus...paskaties csdd vai ss, ja vienreiz nopirktu sliktu VAG, nākošo atkal pirktu to? Parasti jau cilvēki divreiz uz viena grābekļa nekāpj.
ja jau tas būtu labi zināms fakts, tad statistika būtu savādāka...
Q5 2,5 gadi gaišais salons, pēc dabas esmu nekārtīgais, vēl ne reizi nopietni nav tīrīts. Izskatās vēl aizvien kā jauns, putekļi dažreiz noslaucīti. Sēdekļus laikam 2 reizes patīrījis esmu. Galvenais nevajag ar samirkušām džinsām sēsties. Sievai toyota, salons melns, 6mēneši, attieksme pedantiska, visam jābūt ideāli tīram, salona vizuālais nolietojums lielāks kā manam auto. Viss slēpjas auto cenā un brendā.
Jau vairākus gadus ik pēc kāda brīža sanāk būt kādā Ķīnas lielākajā ostā, esmu vizināts un no malas pētījis tos viņu auto izstrādājumus. Dizains smuks, bet ar to arī viss tur beidzas, materiāli iekšā lēti, no ārpuses virsbūves salaiduma vietas šķības kā dauzītam autiņam. Tur pat netālu aizbraucot pie D-korejiešiem uzreiz redz gan dizainu gan citu kvalitāti. Ne velti ostas pilsētās, kur lielāki ienākumi dominē ww, audi, kāds mersedes un honda tos vietējos jāmeklē laikam iekšzemē. Esmu tur pircis vietējos labāko brendu apģērba gabalus, atkal dizains super, materiāli labi, šuvuma kvalitāte drausmīga.Esam atpūtas telpai dārgas mēbeles pirkuši, dizains smuks, āda laba, roku atbalstam apakšējā daļā skabargas var saraut. Vēl 10 lapas varētu pierakstīt salīdzinot kuģus celtus Ķīnā un kaut vai D-Korejā, ķīniets neko labu līdz galam uztaisīt nemāk, nesaprotu šo te izveidoto fanu lapu
Nu ja par hibrīdu paātrinājumiem, tad jaunā corolla ar 2,0 hibrīdu 7,9 sek izklausās labi, un cena 28900, kura pēc pusgada jau būs zemāka, patēriņš nepārsniegs 5,5 litrus.
Par 40t labā komplektācijā varēja dabūt Q5 vai A6 uz modeļu maiņu. Savu Q5 komplektēju pats ar visiem elektro pievadiem, panorāmu un citām lietām 43t. Gaidi nākamo modeļu maiņu,
vai pērc škodu
Mjā...kauns par RTU speciālistiem. Izklausās pēc kaut kāda dīzeļu reklāmraksta. Ne jau dēļ
CO2 un globālās sasilšanas dīzeļus sāk ierobežot, varēja vismaz ieminēties arī par NOx
Un ja jau gribēja paspīdēt, ka māk mērīt CO2,
tad vajadzēja to mērīt LV raksturīgākiem auto, teiksim 10+ gadi.
99 no 100 jauno auto nīdējiem var par tiem tikai sapņot. No savas pieredzes ar autu visvairāk negribu atcerēties 90 tos.
LV bija piegrūzta ar tiem super labajiem, izturīgajiem auto. Lūza tiem viss pēc kārtas, mainīt vajadzēja visu pēc kārtas, ja nemaldos ww riteņu gultņi negāja pat nieka 100tk, rūsēja ar retu izņēmumu visi. Par laimi servisi katrās garāžās bija vairāki. Pēdējo desmit gadu pieredze ir tikai, kad auto iziet no ierindas kāda fīča, kura tais gados nemaz nebija. Tagadējie jaunu auto nīdēji arī pēc padsmit gadiem brauks ar šodienas auto un čīkstēs cik slikti ir jaunie
eidis rakstīja:
nomiks rakstīja: Nupat ar savu visnotaļ jauno Multivan atgreizos no īsa ceļojuma uz Hof Badgastein (Austrija).
Mugura nesāpēja pat pēc nobrauktiem 1800 km. Tāpat šajā ceļojumā lieliski sevi parādīja zem motora pārsega esošie 204 ZS. Ar piedāvāto jaudu pat stāvākos kalnos uzbraukt likās tīrais nieks un nebija bažas, ka auto tiks saplosīts gabalos.
Un jā, ar bākas metodi izmērītais degvielas patēriņš bija 9,12 l/100 km, kas manā ieskatā ir labs rādītājs, jo īpaši ņemot vērā braukšanu pa kalnainu apvidu, kā arī ilgstošu braukšanu pa automaģistrāli. Tiesa gan centos braukt ar atļauto ātrumu un ne vairāk kā +10 km/h.
Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115.
Njā un šis pierāda kāpēc auto ar lielu aizvēju ir ārkārtīgi dārgi ceļošanai. Salīdzinājumam hibrīdkoijots Norvēģijas kalnos vid. patēriņš 3,2l/100.
Principā ar busu / kemperi var ceļot tikai tad, ja tas piekrauts pilns līdz lūpai ar degvielas apmaksas dalībniekiem.
sekoju hibrīdtoijotu forumiem, jo ģimenē viens tāds jauns ir, ar 3.2 litriem sanāks vidējais tikai no Norvēģijas kalniem lejā braucot u
Komforts un nepremiums ir divas nesavienojamas lietas.
Honda Accord ir teicama izvēle, sieva gadu garumā mainījusi modeļus uz jaunāku, par servisiem neko nezināsi, izņemot jāmaina eļļa un bremžu uzlikas, diski kādi 70t izvilks.
No otras puses, salīdzinot kaut vai ar audi, par komfortablu to hondu vai toijoti nekādīgi nenosauksi. Tā, ka viss atkarīgs no katra ādas biezuma
Ir būts Ķīnā, pilns ar Vag, meršiem, bmw, tos viņi augstāk vērtē.
Šodien Taivānā viens Uber taksis 5 sērija Bmw, viens jauna škoda superb combi, viens audi A5. Dienas laikā redzēju vienu Ķīnas krossovera izstrādājumu, labi izskatās tikai pa gabalu Neviens te tos brīnumus nepērk.
Labi teikts murx
Jaunajām audi nav servisa grāmatas, tas lai piesaistītu vairāk pie dīlera.
FB bija vakcīnas pavadošais papīrīts, nezinu cik īsts, bet daži punkti kas mani neuzrunā vakcinēties: nodrošinātais aizsardzības ilgums nav zināms (varbūt tas īsāks par dabisko pēc pārslimošanas) ; vakcinācija var nenodrošināt aizsardzību visiem tās saņēmējiem; mijiedarbibas pētījumi ar citām zālēm nav veikti. Produkts izskatās ļoti jēls, būt par izmēģinājuma trusīti ( par baltu velti
)galīgi nav intereses. Man jālieto dažādaszāles un būtu interesanti tomēr zināt kaut ko par mijiedarbību. Neesmu pret vakcinācijām, drošvien esmu saņēmislielāko tiesu no tām, ari pret gripu un ērču encif., bet šoreiz es pass. Drošvien darbs pieprasīs, iedošu medmāsai kādus €, lai to iedod kādam gribētājam aiz manis, man tik zīmodzīmodziņu, ja līdz tam aizies.