Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Arnijs 21.02.2009 19:52

No elkparts būs "speedparts" produkcija, kurai savukārt ir pārstāvis Igaunijā ( daži bijušie Igaunijas Viking darbinieki) Domāju, ka - ja aprunātos Igaunijas forumā, no elkparts nebūtu nepieciešamība sūtīt. Bet tad būs nepieciešama "ekskursija" uz Igauniju.

Arnijs 21.02.2009 16:21

turbopiile rakstīja: Arnij, kā Tev šķiet, ta kā man tuvu mājām un arī sekmīga sadarbība ir bijusi ar Kalngali, kā domā, varētu ar viņiem runāt, ka aizdzenu un palūdzu man klāt pie tekošās apkopes pie reizes arī noorganizet to I stadiju..

Kalngale ar upgreidiem neņemas. Ja softs jādzen ar TECHu, tad Vikingos.

Arnijs 21.02.2009 16:16

Shiirs rakstīja: te ir kautkads mulkjishu salidojums

tad lido ātri prom!

Arnijs 21.02.2009 10:36

WALA rakstīja: Ak jā joka pēc kāds ir orģināļais "red lain" tam tavam aparātam ???

Redlains, škiet, bija kaut kur pie 5500 rpm. Ja precīzi, tad jāiet skatīties Es gāju vienkāršāku ceļu. No stock 2.0 uz 2.3 un Viggen vadības bloks + katalizators un ieplūde =~240 Hp. Un rezultātā ir Viggen stock ar lielām upgrade iespējām. Varētu likt arī T7 vadību no 250Hp Aero, bet Viggenam ir patīkami, ka praktiski nejūt turbobedri. Izturības rezerve šiem dzinējiem ir pietiekoša, bet nav jau jēgas FWD celt virs 300 Hp, ja nespēj novadīt šos Hp līdz mamuļai zemei.

Arnijs 20.02.2009 23:40

Bet autoram ieteiktu palasīt sava auto "user manual" Tur ir jābūt visiem apkopju intervāliem un darbiem, kas jādara pie konkrētā noskrējiena. Uz detaļu kvalitāti nevajadzētu taupīt un tas nenozīmē, ka vienīgais risinājums ir OE. Labi filtri ir Mahle,Knecht, MANN, FRAM, siksnas un ritošais: Lemforder, rullīši INA, gultņi SKF, Koyo, FAG...

Vajag tikai zināt...

Arnijs 20.02.2009 23:33

Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.

Textar, Lucas un sarkanais Ferodo ir no TOP... zaļais Ferodo, ko ražo Slovākijā tiešām ir tikpat lēts, cik kvalitatīvs. Un tas, ka ielas auto nevajag kvalitatīvus klučus, tas gan taisnība! Tāpat kā bremžu diskus... Tos var izzāģēt no priedes baļkiem...

Ja sanāks dzēsties no 1xx, kad priekšā betona siena - sapratīsi

Arnijs 18.02.2009 0:00

Skates offtopic.....

Mana vēstule...

Sveicināti!

Notikums, par ko gribēju jūs informēt, ir saistīts ar mana auto tehnisko skati. Formāli, protams, viss ir kārtībā. Novērtējums "2" par nedegošu tālās gaismas lukturi ir paredzēts normatīvajā nolikumā. Tikai kaut kā palika mieles un neizpratne par pašas situācijas risinājumu. Vai tiešām CSDD tehniskās apskates darbiniekiem ir jābūt tādiem burta kalpiem, ka nav iespējams cits situācijas risinājums? Nedega taču tikai viens lukturis un tur jebkuram ir skaidrs, ka 99% defekts ir izdegusi spuldzīte! Pirms skates visas apgaismes ierīces tiku pārbaudījis un viss darbojās. Spuldzīšu rezerves komplekts man vienmēr ir līdz automašīnā, jo tas var notikt jebkurā situācijā ceļā, par ko arī paziņo auto info displejs. Risinājums nomainīt spuldzīti (minūtes darbs) man netika piedāvāts. Rezultātā man būs jātērē dažas stundas sava laika atkārtoti un nepilni 10Ls par atkārtoto TA un uzlīmi, kaut arī situācija bija atrisinājama uz vietas. Tajā pat laikā, kas tagad tiks veltīts atkārtotai TA, ar prieku darītu ko noderīgāku. Par pārējo auto tehnisko stāvokli aizrādījumus nesaņēmu, kā arī pagājušā gada TA tika veikta bez aizrādījumiem un auto tehniskajam stāvoklim tiešām sekoju.

Ja 1.martā, aizbraucot uz TA ar vasaras riepām, pat tad , ja laika apstākļi šim faktam vēl īsti nav piemēroti un ielas var būt gan sniegainas, gan apledojušas, pēc paragrāfa CSDD nav pamatojuma neizlaist šādu auto TA, tad jautājums... Vai tiešām izdegusi tālās gaismas spuldzīte ir daudz bīstamāka satiksmei dienā, nekā laika apstākļiem nepiemērotas riepas?

Netaisos neko apstrīdēt. Vienkārši gribu aicināt būt elastīgākiem savā pieejā klientam.

CSDD atbilde...

Labdien,

CSDD ir izvērtējusi Jūsu neapmierinātību ar tehniskās apskates inspektora rīcību un vēlas Jūs informēt, ka tehnisko apskašu procesu reglamentē Ministru kabineta 2004.gada 29.aprīļa noteikumi Nr.466 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem". Tajos atrodams ne viens vien būtisks trūkums un bojājums (2.novērtējums), kas, gadījumā, ja tiek konstatēts un fiksēts kā vienīgais (piem. viens nedegošs tuvās vai tālās gaismas lukturis vai nenostiprināta akumulatoru baterija vai nedarbojas logu pacelšanas - nolaišanas mehānisms), klientā rada priekšstatu, ka inspektors rīkojies formāli un pārāk strikti. Tomēr jāsaprot, ka inspektors nedrīkst traktēt iepriekšminētos noteikumus pēc sava prāta.

Attiecībā uz gaismas ierīcēm, paši noteikumi paredz iespēju, ka varētu arī nedegt kāda no gaismas ierīcēm, piemēram, kāds no priekšējiem gabarītiem, dublējošais sānu virzienrādītājs vai papildus (vidējais) bremžu signāllukturis, respektīvi, tās gaismas ierīces, kuras praktiski ir uzstādītas papildus vai kuras dublē galvenos signāllukturus. Bez tam, praktiski klientam tiek atļauts arī nomainīt izdegušu spuldzīti bremžu signāllukturim, virzienrādītājam vai gabarītlukturim, pēc tehniskās apskates veikšanas, ja viņš to var izdarīt uz vietas, jo galvenais nosacījums šiem lukturiem ir tāds, ka tiem tikai jādeg. Diemžēl nav atļauts uz vietas nomainīt tuvās vai tālās gaismas spuldzes, jo pēc defekta novēršanas, automobilim jāatgriežas atpakaļ diagnostikas līnijā, lai pārbaudītu luktura regulējumu (to nevarēja izdarīt iepriekš, jo lukturis nedega), kas traucē tehniskās apskates norisi. Kā arī atkārtota atgriešanās diagnostikas līnijā bez rindas, it īpaši Rīgā, Antenas ielā 2, rada neizpratni citos klientos un jauc tehniskās apskates procesa kārtību, jo parasti tomēr kāds automobilis gaida rindā uz tehnisko apskati. Tāpat prakse pierādījusi, ka bieži galveno lukturu spuldžu nomaiņa "uz ātro" beidzas ar nepareizi ievietotu spuldzi (tā nav īstajā vietā, atrodas šķībi, pagriezta nepareizā leņķi un tml.).

Kā risinājumu šai situācijai, iesakām pārbaudīt galvenos lukturus tieši pirms došanās uz tehniskās apskates staciju.

Ar cieņu,

Jānis Liepiņš

VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"

Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijas

priekšnieks

Uz ko atbildēju vēlreiz un īsi______________________________________________

Paldies par atbildi un situācijas analīzi. Kā jau teicu - netaisos neko apstrīdēt.

Formāli man vērtējums "2" pienācās. Gribēju vērst Jūsu uzmanību uz to, ka automobiļiem ar H4 tipa spuldzēm priekšējos lukturos, regulējumu tomēr pārbauda uz tuvajām gaismām un pareizi nomainīta spuldzīte lukturu regulējumu nekādi neietekmē, tāpēc būtībā atkārtoti man uz līnijas jāatgriežas nebija..

Atliek tikai izteikt nožēlu, ka Ministru kabineta noteikumos Nr. 466 nav paredzēta iespēja šo trūkumu operatīvi novērst un tādējādi ir jātērē gan laiks, gan nauda atkārtotai TA.

Arnijs 17.02.2009 8:09

anonimikis rakstīja: nav po par to 1 par rūsu?

It kā jau jā.... Bet - kāpēc gan jāvērtē pēc pieņēmumiem, ja auto tiešām tiek kopts? TA nav jābūt pieņēmumu kopumam, bet gan objektīvam auto stāvokļa novērtējumam.

Arnijs 16.02.2009 21:00

Šodien vēl atbildes no CSDD nebija. Bet H4 spuldzēm regulējumu mēra pie tuvās gaismas, tā , ka ir vienalga - deg tajā brīdī tie tālie, vai ne. Ja sekos atbilde (par ko gan dziļi šaubos), obligāti nopublicēšu.

Ja izpūtējs bija tikai aprūsējis, bet ne caurs, tad mēs drīzumā sagaidīsim situāciju, kad atkārtota skate būs jāiet arī tad, ja bremžu kolodkām no ārpuses būs nolobījusies krāsa

Arnijs 15.02.2009 23:03

Nenoturējos un uzrakstīju vēstuli CSDD... Tipa, ar ko nedegoša tālā gaisma vienā lukturī dienas laikā ir bīstamāka par vasaras riepām uz auto 1. martā ar potenciālu sniegu uz ielām. Jo vienā gadījumā ir "2".otrajā viss OK!

P.S. Bet CSDD tiešām ir kāda anomālā zona! Man jau 3 gadījums, kad visu pārbaudu, bet skatē nestrādā. Pirmās 2x atļāva novērst.

P.S.S. Sorry par offtopic e-veikala zonā.

Arnijs 14.02.2009 23:08

Labākais jau tas, ka pirms tam visu pārbaudīju, savukārt lukturis jau pēc skates "zarabotal" bet nu - divnieks par to formāli pienākas, kaut arī nejūtu vajadzību tērēt nepilnus 10Ls un pāris stundas par atkārtoto...

Arnijs 14.02.2009 22:19

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: handlerā pirku lukturi.

maksāja jauns oriģinālais gandrīz 2x mazāk kā šrotā gribēja noplēst.

vai apskati iziesi?

apskatē neko par lukturi neteica. lai gan blakus arī bukte ir. šie gan neko neteica arī par pakaļējām riepām, kurām nu nebija tie 4mm vairs.

nebija manīts, ka to (riepu) kāc, kādreiz, būtu mērījis... bet zinot, ka valstij trūkst naudas...

Par valsti nezinu, bet CSDD tiešām trūkst Dabūju 2 un atkārtoto, par skatē nedegošu tālās gaismas lukturi Viss pārējais ideāli. Par gaismām vienīgā piezīme... Pagājušogad tam pašam auto - nullīte. Vot tā ir krīze!

Arnijs 08.02.2009 13:31

Var mērīt ar dajebkādu testeri, kam ir saprotami omi. Bet tas var nedot 100% pārliecību, jo - kā jau lietus minēja - pareizi mērīt ar oscilogrāfu. Devējs var būt vesels, bet var nedot signālu dēļ nepareizas (lielas) atstarpes līdz sektoram.

var mērīt arī voltus, griežot riteni. Līkni gan neredzēsi, bet būs pārliecība, ka ir signāls. Ja signāls ir, bet kļūda vienalga reģistrējas, tad signāls būs vai nu bezjēgā sakropļots, vai arī ir pārrāvums vados līdz ABS blokam. Tādā gadījumā var pamērīt arī signālu, kas pienāk blokam.

Viss! Vnk viss....

Arnijs 07.02.2009 21:46

Uudensputns rakstīja: ....,ieskatot viegli īereibušo ozz....

Būs sadzēries ziedus un konfektes!

Arnijs 01.02.2009 16:28

Trase tiešām laba un interesanta. Grūti uzreiz saprast pareizās trajektorijas un taktiku. Bet beznaglu riepām kā radīta, lai saprastu, kur vai`g un kur nevai`g braukt Pirmais brauciens gan sanāca priekš kaķiem (divas pamatīgas kļūdas), bet otrajā jau braucās itin labi. Trase tiešām rullē! I gara pietiekoši, i līkumi incanti, i reljefs ar kaukāc

Arnijs 29.01.2009 21:09

Sandis_UR rakstīja: Man parasti te vaarsti kadi 3 gab bardacokaa staaveja un tika mainiiti randomaa.

A veel arii "kompis" -komutators noklaajaas un tika nomaniits pret 5 x mazaaku no Vw grupas, kas kalpoja godam.

isumaa sakot lieliska automašīna, ar labaak maitas īpašībām, ideālu ergonomiku, neviens to gadu VW , Audi grupas nestaav klaat.

Pie ntam veel dizians ir radiits Porsche studijaa (tas nekas, ka krievi vinju izcuukoja).

Nevis dizains, bet Porsches inženieri pielika roku 1.3 bīdeļa tapšanā, kas arī gāja pilnu pulksteni līdz atdurei. Un krievi sacūkoja ar to, ka sadomāja palielināt darba tilpumu uz tās pašas bāzes, neko vaiāk neizmainot. Rāviens bij nedaudz labāks, bet pie 160 šis dzinējs savas iespējas bija izsmēlis

Arnijs 10.01.2009 9:58

ja signālu skaits atšķiras un uzreiz pēc uzlikšanas sāk gaudot ( jo nav aiztures uz zonu čekošanu), tad visticamākais ir kāds no gala slēdžiem. (durvis, kapoti) Bet pats galā diez vai tiksi. Brauc vien pie uzstādītājiem.

P.S. Visas lētā gala sigas ir +/- vienādas. Atšķirīgi ir tikai to uzstādīšanas risinājumi. Normāli ieliktas sigas darba izdevumi vāirākas reizes pārsniegs pašas sigas vērtību. Savukārt iekarināt vados un imitēt viņas darbību var arī pārdesmit minūšu laikā

Arnijs 08.01.2009 14:53

axel182 rakstīja: Sveiki!

Mani interesē vai ģenim var pacelt jaudu? Un pats saviem spēkiem? Tikai nesakiet, lūdzu, "nafig tev to vajag un nopērc citu ģeni" un tādā garā, jo situācija ir tāda, ka tiešām vajadzētu pacelt jaudu un pašam ļoti interesē tādas elektrolietas- tā ka labprāt paķimerētos...

Paldies

Izskatās, ka tā ir tikai vnk naiva interese. Ja būtu darītājs ar kaut nelielām priekšzināšanām, tad šis jautājums te neizskanētu, jo pats būtu sapratis, kas pie kā turās. Interese pati par sevi ir apsveicama, tikai man nav saprotams šis "labprāt paķimerētos" Tas izklausās tāpat, kā aiziet uz operāciju zāli un palūgt, lai palaiž paķimerēties ap pacientu. Jo interese tak ir!

Arnijs 29.12.2008 12:56

WALA rakstīja: Hmm, ja vien atmiņa neviļ tad tas bija Ropažos pie tās regulējamās gājēju pārejas kur tas bobis rēgojās.

Pie Garkalnes...

Arnijs 27.12.2008 20:14

Zoo rakstīja:

osiss rakstīja:

msh rakstīja: Tu gribi teikt, ka tev tur tam ģeņgerim rotoram nav tinumi un ogles?

Kā ta bez tiem... ģenģeris strādā- AC ārā dod un ielikt citu tur vietas nav!.

2 sleepnis.pac tirz bezjeegaa ,ogles IR!un doma saakumaa bija pareiza,jo taa laika rus tehnikai devaiss "sokolaade" muusdienu izpratnee nepastaaveeja.

OGĻU var nebūt! Ir pastāvīga magnēta rotors un stators. Močiem tā bija. Un tam parasto releju, kas regulē tieši ierosmi, nevis to, kas nāk ārā, nepieliksi!

Arnijs 27.12.2008 1:52

Uz otru topiku neiešu, bet - samēri cilindrīšu iekšējos diametrus. Viņu ir vairāki varianti, jo - ja roķene ir vienāda (un pietiekoša), tad prātā nāk tieši šis, ka varētu būt katrā pusē savs diametrs

Arnijs 27.12.2008 1:47

axel182 rakstīja: Arnij_ a kaapee paturot sajuugu izspiestu uz kaadu laiku, tas paarstaaj vilkt liidz?

Labi, pamainiisu abus cilindrus, tad uzraxtiisu kaa man gaaja..

Un tgd, ve4i, saliek praatus kopaa uz manu otru topiku- moz ko varam izpiipeet!

Cilindru maiņa neko nedos! Bet viegli ielikt, kad patur var tāpēc, ka ar laiku kārbas vārpstas sabremzējas, jo sajūga līdzivilkšana ir nedaudz mazāka par kārbas pretestību

Arnijs 26.12.2008 21:41

Jauns disks - tāpēc arī velk līdz! Neba jau oriģinālo pirki.

Biezumu starpība no pilnīgi jauna līdz "pilnīgi čau" ir ~ 2mm

Arnijs 26.12.2008 21:36

No mochiem bij domaats - releju.

Bet vispaar - es aprunaatos ar onkaam Latgaliitee.

Arnijs 26.12.2008 21:34

Nezinu, ko sleepnis piipee, bet teorija par lampinjas uzsilshanu ierullee... Kvēldiegs savu temperatuuru nedaudz virs 3tk C sasniedz praktiski momentaa un nekaadu pretestiibu pie konkreetaas voltaazas vairaak nemaina. Tas, ka mainaas spriegums, ir pateicoties akja uzlaades pakaapei. Pie kam voltaaza ir tikai viens lielums Liela noziime ir arii straavas stiprumam, un - ja draudzeejamies ar fiziku, tad saprotam, ka caur lampinju ir speejiiga plūst apm 5A stipra strāva, kas ir sameeraa nepietiekoshi, lai pilnveertiigi salaadeetu AKB. Vienkaarshaakais un leetaakais risinaajums ir pajaudiigs mainjrezistors (naaca taadi vecajaas krievu AKB laadeeshanas iekaartaas) ar paraleeli piesleegtu voltometru. Nedaudz advanceetaaks buutu - pamekleet no mochiem ar 12V bortspriegumu, tikai tur prasītos uzlabot gala pakaapi, lai tiek galaa ar jaudaam.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti