Baisulis rakstīja:
jaaanis rakstīja:
P.S. Uzskatu, ka BM sistēma varētu normāli darboties ja tiktu
apdrošināta nevis transportlīdzekļa, bet vadītāja civiltiesiskā
atbildība.
Un visa sistēma sabrauks hava'jā, jo-es savu auto varu dot jebkuram, kā firmas īpašnieks. Vienu dienu viens brauc,otru dienu cits. Un kā drošīnasim?? Loģiski,brauks drošināt tas,kuram lielāka BM klase.
jā, bet , ja tam "jebkurš" būs piesaistīts viens auto, uz kuru norādīta atlaide, tad tam būs jābūt VIŅA īpašumā esošam auto. Tāpat arī ar firmas auto. Ja darbinieki netaisa sūdus, tad arī firmai būs tās atlaides, jo apdrošinājuma ņēmējs ir firma, nevis šoferīši. Un, ja vadītājs ar firmas auto uztaisa negadījumu, tad tajā brīdī uz viņu vajadzētu attiekties firmas OCTAi un atlaižu klasēm, nevis viņa PK. Savukārt firmai drīkstētu būt n-tās B/M klases, resp. - katram auto. Ja vienc šoperīc savāra ziepes, tad pārējo auto klasēm no tā nevajadzētu ciest.
Vnk improvizēju. Gribu savākt pēc iespējas vairāk infas un variantu. Jo, nu pļin... nafg vajadzīgs tāds pasākums, kas ar vienu roku dod, ar otru atņem! Esmu apdrošinājies no pašiem OCTA pirmsākumiem visu laiku ir bijuši kkādi riteņi, kas gan tiek regulāri mainīti... Uz manis nekarājas neviens izraisīts negadījums. Un man tagad laipni piedāvā sākt visu no sākuma! Nu malači!
Tāpēc arī esmu nedaudz "iesprindzis" pakustināt to skudru pūzni
msh rakstīja: Man tāds jautājums - cik jūs ar tām savām klasēm ietaupāt? Piecītis gadā sanāk?
Sanāktu arī ~50 Man skaitās 3 aktīvi auto, bet normāla klase ir tikai vienam. Ja B/M sistēma tika izveidota kā tāda, tad bij vēlams, lai viņa ir korekta pret klientu un arī darbotos!
Pirmais.... Paldies par piedāvājumu. Būtībā arī man pašam ir kur pazvanīt, tikai šoreiz kkā gribas iet citu ceļu!
P.S. Izrunājos vēl ar Baltas cilvēkiem. Viņi jau vairākas reizes esot norādījuši LTABam uz nepilnībām, jo LTAB ne tikai esot jāuztur sistēma, bet arī jāreaģē uz kļūdām un jālabo sistēmas nepilnības. Tā, ka - braukšu vēlreiz uz Lomonosova 9