Normaali turbiinas apkope ir jaataisa ik peec ~100 tkm, tas protams ja negrib to peec kaada laika remonteet. Turbiina griezhaas ilgi un labi tikai tad kad tiek lietota laba elja. A ja matoraa gaazh tur sinteetiku par latu litraa tad labus rezultaatus nekad nedabuusi.
Demagogjiju nedzenu un jaunas mashiinas matoru(vienalga kaadas) var atkaut arii 20km garaa celja posmaa, vai arii ar pilnu atdevi nobraucot bikjernieku apli...
Gunars_V rakstīja.s. Nu Volvo dzinējam 220 tūkstoši km nebūt nav standarta resurss - tas ir nedabīgi mazs. Jā, turbīnai gan šis apjoms varētu būt ap 250 tūkst., bet ne jau nu pašam motoram...
Yonas rakstīja:
Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.
Turbiiniekam resurss skaitaas 300kkm un bezturbiiniekam laikam ap 400 kkm
Crash rakstīja:Nu viss ir atkariigs no brauceeja, ja nepaartraukti mauks un lies iekshaa apshaubaamas kvalitaates elju tad matoru var nokaut arii pa 50000tkm... Paskat F1 matoriem resurss ir 1000km un neviens nesaka ka tie suudiigi
Nestāsti man par eļļu.
Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.
Viss ir atkariigs no eljas, pie tam vecie chuguna motori ir krietni izturiigaaki par jaunajiem ljumiinija matoriem. Kurus ar suudiigu elju var aizcepinaat ciet taa vien un turbomotori pret eljas kvalitaati ir iipashi juutiigi
Nu viss ir atkariigs no brauceeja, ja nepaartraukti mauks un lies iekshaa apshaubaamas kvalitaates elju tad matoru var nokaut arii pa 50000tkm... Paskat F1 matoriem resurss ir 1000km un neviens nesaka ka tie suudiigi
Man nedēļas laikā izbeidzas visas spuldzes, kas ir kreisajā aizmugures lākturī! Ja špans būtu par lielu, tad jābeidzas būtu abās pusēs, bet bliež ārā tikai kreiso pusi.
Cik nu man tā saprašana no tiem elles striķiem ira, šķiet visi kontakti ir ok, nekādas kušanas/ noplūdes nemanu, ūdens tur arīdzan klāt netiek. Kas vēl par nelaimi varētu būt?
Paldies.
Spuldzēm limits beidzies
A pilniigi iespeejams Visam ir savs resurss... veel jau varbuut tas lukturis pastiprinaati krataas... mosh atskruuveejies...
Atstāju pie mājas uz 3 dienām S70, kāpju iekšā - dzīvības nava! Aķis tukšs
Nomainīju aķi, mēnesi pabraucu, atstāju pie mājas uz 3 dienām - aķis tukšs!!!
Crash, pastāsti - kas par kreņķi, kur noplūde? Varbūt zini, kur sakarīgs elektriķis?
Jau iepriekš paldies!
Nu zin taa uzreiz pateikt kur nopluude tur jau jaabuut extrasensam . Nu ko tev var pateikt njem no saakuma rokaas testeri un nomeeri cik liela taa nopluude ir. Paredzi ka taa ir sameeraa liela ~1A. Taa vareetu buut kaada lampinja vai kaads cics pateereetaajs kas neatsleedzas...jaaskataas taa uzreiz pateikt nefaru
Juze rakstīja:Aķa vaina tā nav, jo pieliekot lampiņu pa taisno deg spoži, turpretī visas lampas uz auto blāvi, blāvi. Nesen remontēju ģenģeri, nomainīju gultņus, un regulatoru ar oglītēm.
Es jau sliecos domaat ka tas ir gjenerators. A bet masas kontakts ar korpusu atrodas netaalu pie akja, pameklee ieraudziisi.
muiezi ja tu buutu palasiijis tad buutu ieveerojis ka jau atbildeeju uz shaadu jautaajumu. Tur ir mikrisleedzis
iekshaa sleedzenee, aizmugureejo sleedzeni aaraa jaucis neesmu, bet pieljauju ka tur kaada plastmasas kjepa kas ir nodilusi un nespiezh vairaak s.leedzi..
Pa visu pagaajushoziemu no shipeneem izkritushi(izrauti ) bija tikai divi shipi
Bremzeeshanas celju var paredzeet, ja norajas no shipiem tad taapat ar shipiem var dabuut atpakalj aatraak sakjeri.
Kaa jau teicu - pie mums kaa uznaak ziema celjiniekiem taa ir stihija ar kuru tiem ir gruuti tikt galaa. Pagaajushoziem esmu uzraavies uz nekaisiitiem celjiem, apledojushiem krustojumiem utt.
Veel kas Labas shipenes maksaa vismaz 2 reizes leetaak nekaa labas bezshipenes.
compact rakstīja:Tuvojas ziema un plānojas vagonam montēt jaunas ziemenes un liidz ar to ir dilemma:
1. Ar shipiem vai bez. Manupraat prasaas shipenes.
1. Radaas doma, varbuut njemt 195/65/R15, lai drusku komfortablaaka braukshana.
Itkā pēc kataloga neder. Kāda pieredze / ieteikumi?
Paldies jau ieprieksh
1. Esmu braucis gan ar vienaam gan otraam. Naglaam ir tikai 3 miinusi - virs 140 km/h auto nedaudz peld, extreemi bremzeejot uz asfalta tie dzelzs gabali riepaa tomeer nedaudz traucee, neielaizh Eiropaa. Bet kaads ir kaifs ar jaunu shipeni pa pliku ledu - neapraxtaamas sajuutas, noveelu izbaudiit katram.
2. Aptaujaajis aktiivo tautu panjeemu 195/65/15. Nedaudz augstaaka un pats puuslis arii triecienietilpiigaaks. Pavasarii, kad paveersies aalinjgi muusu celjos lielaaku riepu ir mazaakas izredzes sasist ( pieredze un fakti )
Taatad ja nopeerk normaalas shipenes tad:
1. pie 140kmh auto nekur nepeld un nestaigaa, ja staigaa tad probzas ir piekaree. Extreemas bremzeeshanas gadiijumaa shipi traucee tikai uz brugja. Vismaz ar GNF3 bremzeejot uz asfalta probzas neesmu sajutis
2. Kaa jau teicu izmeers 195/65/R15 ir volvo parakstiitais izmeers un liidz ar to nebuutu jaabuut nekaadaam shaubaam to izveeloties. Tu pat spidometrs pareizi raadiis...
3. Kaifs ar shipiem vai shipiem uz ledus ir aptuveni vienaads atshkjiriiba ir tikai rokaas un bliivee
Uudensputns rakstīja:Nu ko,biju,redzēju,smuks.Auto ir ar TUR liktu gāzes iekārtu,1994gada,noskrējiens it kā 187300,pie kam saimnieks nemaz nesāka raustīt valodu,kad piedāvāju diagnostiku...Sīkumi,protams ir-radiators jāmaina>nometīšot cenu un deg lambda zondes lampiņa,pie kam peld tukšgatas apgriezieni...
Cena,ko sākotnēji vēlas saimnieks,ir 2990EUR,taču,kā jau teicu,realitāte būs mazliet cita...
Ja deg lambadas lampa un peld apgriezieni tukshgaitaa tad 85% beigta lambada -orgjinaalaa 120s , bosch(praktiski orgjinaals) ~70Ls
kaspx rakstīja:Jautajums Volvo guru: aizmugurē 850 vagonam ir Novomat amortiņi un abiem ir ieplīsušas putekļu gumijas. MM saka ka tādas gumijas atsevišķi bez dārgajiem amortiņiem dabūt nevar. Varbūt ka tomēr kaut kur var? Ja var tad - kur?
Man bija liidziiga probza, taa tika atrisinaata dabonot audi 100 stuures reikas gumiju, sagriezhot un uzmaucot amiitim.
Nu tad taa Man ir V70XC( ko laikam visi jau zin) parakstiitais ziemas riepu izmeers ir 195/65/R15. taapat arii 850jam. Taalaak liidz pagaajushajai ziemai biju zverinaats bezshipenieks...liidz pameegjinaaju Gislaved NF3, un sapratu shipi - taa ir lieta. Un nemaz naf taa ka Riiga shipi noder tikai 5 reizes ziemaa... Braucot pa chiekurkalna mazajaam ielaam biezhi var uzrauties uz nenokaisiitaam ielaam un krustojumiem. Veel ar kad parasti uznaak stihija- ziema un sniegs, tad kas raksturiigi celjiniekiem taa ir kaa paarsteigums, kaut gangatavojushies shie esmot visu vasaru
Taa kaa es teiktu njem shipus
Pie tam veel labas shipenes var nopirkt pa 2x leetaak nekaa labas bezshipenes....
compact rakstīja:Varbuut laimiigie 850to iipashnieki var ieteikt, kur iegaadaaties un pie reizes nomainiit 850jam pakaljeejos bremzhu diskus + kluchus? Ar kaadu ciparu jaareekjinaas?
varu padalīties ar infu, par cik vasaraa to arī darīju
nevareeju atrast ne Otto Zimmerman, ne Lucas diskus, tālab izvēlējos pakotājus NK (piedāvā Autofavorīts) - par vienu 16.85Ls. Ape Motorā nopirku gan Ferrodo klučus (10.16Ls), gan Ferrodo lokus (15.4, kurus gan nenomainīju, par cik iepriekšējie vēl bija OK. man personīgi bija viens cilindrītis supportam noklājies, ko arī nomainīju. Dažas stundas un viss OK - es kā neprofesionālis to apgalvoju
Aa jaa pareiz pareiz tu man ar laikam kaadas paaris reizes zvaniiji Ceru ka atbildes toreiz paliidzeeja
Tieshi taa 850jam kulise ir uz troseem, bet nu lai taas troses izraustiitu tad nezinu kaa tie robi jaasleedz, driizaak tiecos domaat ka buus saliekta vai salauzta aatrumu paarsleegshans svira pashaa kaarbaa. Bet nu pilniigi iespeejams ka ir salauzta tikai kulise...
compact rakstīja:Varbuut laimiigie 850to iipashnieki var ieteikt, kur iegaadaaties un pie reizes nomainiit 850jam pakaljeejos bremzhu diskus + kluchus? Ar kaadu ciparu jaareekjinaas?
Cipars naf paaraak liels un darbs nemaz naf tik sarezgjiits lai to nedariitu pats. Diski laikam bija ap 20Ls gab, kluchi ~15Ls komplekts un rocenes loki~ 15Ls
ieksh www.volvoklubs.lv tirguu jauni sludinaajumi