Aicene rakstīja: Turpinājums manai sāgai par kārbu. Šodien noeju pie sava autiņa, šādus tādus sīkumus novērst, bija sakrājušies. Iedarbinu autiņu, mēģinu kustināt - kustas. Nu domāju zili brīnumi un tikai. Bet nu kā tai teicienā 'osadok ostalsja'
Zvanīju Arnijam. No viņa teiktā ir parādījusies iespēja 50 uz 50, ka nav tik traki. Ka pusasis pie vainas, izlekušas no vietas un velkot ielīdušas atpakaļ. Otra iespēja, ka tomēr kārba. Arnija tekstu par asīm kārbā īsti nesapratu Bet saliekot visu kopā, man tomēr nelāga aizdoma par kārbu. Gaidu , kad varēs tagad tikt uz operāciju galda Aizņemts dikti esot.
Ja ir shitaads joks tad 90% ir viena no pusasiim izlekusi aaraa, dodu otrs 90% par to ka taa ir kreisaa
Aicien vai nevar buut taa ka pusass ir aprauta? Man ar taa vienreiz ar citu ato gadiijaas tjipaa taads kaa sitiens un staavam uz vietas, pofig kuraa robaa ielikts...pa robiem paarvietojas briivi etc? 300Ls par kaarbu man liekas ir par saaliitu, ja nekljuudios peedeejo reizi intereseejos kaarbas cena bija ap 150Ls
Arnijs rakstīja:Liidzjuutiibas Apskatiijos kaarbas uzbuuvi, bet peec raseejumiem tolkom gruuti ierubiities. Vareetu buut pie vainas sekundaaraas vaarpstas slices, jo, ja kaut kas buutu izjucis, visticamaak, ka buutu baigais troksnis, vai arii kaarba buutu nokjiileejusi...
Tikko atklaajaas veel viens beedu staasts par pie manis remontaa esosho 2.5 20V. Tas, ka diagnostikas units uzraada gaisa masas meeriitaaja kljuudu, buutu siikums pret kompresiju cilindros, kura ir 4-4-0-4-4. Un apaksheejais zobrats bliivi paarvietojas paaris zobu ietvaros
AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.
Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?
Jaa, un noverpj ne tikai varstus, bet sacakaree arii to vadiiklas un reizeem arii galvu pashu.
Siksna 850 -tajam tiesham ir jauzmana, citadi remonts ir ap 300 Ls.
Nu man liekas ka ar 300Ls cauri nu gan netiksi.. Ja pareekjina ka jaamaina vismaz vienas puses vaarsti un nedod dies vadiiklas sachakereetas, kas automaatiski noziimee ka jaamaina galva... ciparaa tas izveertiisies ap 1kLs....
850jiem kuri sarazhoti liidz 94 gadam piekares remonta izmaksas ir leetaakas
tiem kuri peec 94 gada nedaudz daargaakas , galvenokaart deelj apaksheejiem lodbalstiem.
Vislielaako uzmaniibu ieteiktu pieveerst tomeer dzineejam, jo tas tomeer ir viens no pirmajiem jaunaa tipa dzineejiem, vis ljumiinijaa utt. Jamajam paaraak nepatiik nekvalitatiivs remonts un nekvalitatiivas eljas.
94 gada beigaas mainiijaas dzineejiem siksnas un liidz ar to zobsiksnas nomainjas intervaals liidz 94 60tkm, peec 120tkm
ivka rakstīja:Kāda aiztikšana ? Drīzāk lokālais 850-to eļļas kapsētu klubiņš, no kuriem vienam vismaz problēma ir zināma.. Diemžēl ne manējam..
Normala problema. janoperk salnjiku komplekts un pie vienas karbas celshanas nost, vajag arii sajuuga komplektu samainiit. sapiigs remonts, bet toties peec tam var aizmirst par to mezglu.
Nu pie taada eljas pateerinja kaads ivkam ir jaaskataas tomeer kas un kapeec tek un veel duums pie izpuuteeja jaaosta , bet nu tas viss gan citaa topika jaaprunaa
Aaarnij laba ruupnieciski restaureetaa pa labiem cipariem sanaak ~200Ls, (spidan ja nekljuudos) pie tam vecaa jaadod pretii
Volvjiem diemzheel reikas ir padaargas, bet tomeer ja skataas tad teiktu ka par lietotu ejoshu reiku buutu objektiivi njemt taadu pashu ciparu cik sanaak restauraacija. ~70-80ls par restaureejamu puscena...
ZingZeng rakstīja:Kadreiz viens labs cilveks no jusu zonas man bija ieteicis linkus, kur var paskatities tehnisko informaciju par Volvo modeliem. Vai sis labais cilveks varetu to izdarit velreiz ?
Otra lieta paskatijos 850 un 940 cenas un netieku gudrs kapec tas ir zemaksas par SAAB 9000. Kur suns ir aprakts ?
Vai ar 850 un 940 situacija lietoto masinu tirgu ir tada pati ka ar SAAB 9000 t.i. ja nopirksi, tad paliks ipasuma uz muzu un nevienam velak neizdosies to pardot ?
Zini, pavirši uzmetot aci reklāmām man radās drīzāk pretējs iespaids. Bet tā jau ir matu skaldīšana. Patiesībā 850. un 9000. ir ļoti līdzīgās situācijās. Piedāvājums krietni pārsniedz pieprasījumu, mašīnu ir daudz, tamdēļ arī cenas "demokrātiskas". Tāpēc ar tālākpārdošanu ir grūti. Toties, ja gribi pirkt, tad ir no kā izvēlēties. Lai gan tagad tādu autiņu nopērkot, tas arī paliks tavs uz mūžu.
es gan neteiktu ka ir no kaa izveeleeties... ir ljoti maz normaalu 850 un 70 modelju, jo lielaakoties tiee naak sameeraa ehmm....nooobrauuukti...koleegjim meekleejaam sameeraa ilgi, bet atradaam vienu labu.
Aicene rakstīja: Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ?
Par kartera metināšanu , kur to var izdarīt , tā arī neviens neatbildēja.
Bikjernieku 24b - Dalass - tur zinaas konkreeti kur valcee diskus, vai arii caur vinjiem to varees izdariit. talr: 7549359
Par kartera metinaashanu Tev Gnoms atbildeeja ka nenonjemot no auto to normaali sametinaat nevar man domaat nonjemtu sametinaat vairs nav probleema - uzzvani Arnijam
Tev vienkaarshi vajag atrast vietu kur metina Alumiiniju, to laikam veel sauc par metinaashanu ar argonu vai kaut kaa taa. Un karteris buus jaanjem nost, jo uz autinja neviens to nedariis un elja jau taapat buus pa kaaju pat ja metinaasi uz auto, jo metinot karstums krietni paarsniedz eljas iztvaikoshanas temperatuuru.
Gunars_V rakstīja:A vecā parauga plauktu jaunākajiem vāģiem nav iespējams uzmānīt virsū???
Crash rakstīja:
Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.
googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.
Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.
A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...
Zinu ka maneejais 850jam nokalpoja 50Tkm Un vish nebija jauns, taa kaa ar manu braukshanu domaaju buutu n okalpojis kaadus 70Tkm
Jelgavas ielaa jau otro reiku restaureeju, viss ir ok. Pirmajaa reizee vechi bija lazhu nolaidushi tad saremonteeja pa garantiju ne vaarda runas, patpar pilnjikiem jauniem naudu nepaprasiija.
Aicene rakstīja: Turpinājums manai sāgai par kārbu. Šodien noeju pie sava autiņa, šādus tādus sīkumus novērst, bija sakrājušies. Iedarbinu autiņu, mēģinu kustināt - kustas. Nu domāju zili brīnumi un tikai. Bet nu kā tai teicienā 'osadok ostalsja'
Zvanīju Arnijam. No viņa teiktā ir parādījusies iespēja 50 uz 50, ka nav tik traki. Ka pusasis pie vainas, izlekušas no vietas un velkot ielīdušas atpakaļ. Otra iespēja, ka tomēr kārba. Arnija tekstu par asīm kārbā īsti nesapratu Bet saliekot visu kopā, man tomēr nelāga aizdoma par kārbu. Gaidu , kad varēs tagad tikt uz operāciju galda Aizņemts dikti esot.
Ja ir shitaads joks tad 90% ir viena no pusasiim izlekusi aaraa, dodu otrs 90% par to ka taa ir kreisaa