Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Crash 31.08.2005 9:15

Aicene rakstīja: Turpinājums manai sāgai par kārbu. Šodien noeju pie sava autiņa, šādus tādus sīkumus novērst, bija sakrājušies. Iedarbinu autiņu, mēģinu kustināt - kustas. Nu domāju zili brīnumi un tikai. Bet nu kā tai teicienā 'osadok ostalsja'

Zvanīju Arnijam. No viņa teiktā ir parādījusies iespēja 50 uz 50, ka nav tik traki. Ka pusasis pie vainas, izlekušas no vietas un velkot ielīdušas atpakaļ. Otra iespēja, ka tomēr kārba. Arnija tekstu par asīm kārbā īsti nesapratu Bet saliekot visu kopā, man tomēr nelāga aizdoma par kārbu. Gaidu , kad varēs tagad tikt uz operāciju galda Aizņemts dikti esot.

Ja ir shitaads joks tad 90% ir viena no pusasiim izlekusi aaraa, dodu otrs 90% par to ka taa ir kreisaa

Crash 30.08.2005 11:08

Arnijs rakstījairmaa doma jau bija, ka buus izrauta kjiilja vieta, bet , par laimi taa ir vesela. Tad gan laikam nebuutu to motoru veerts celt...

Nu peec MM servisa vechu staastiitaa 850 dzineejiem zobsiksnu atliek nokljuudiities par 1 zobu un vaarstiem chau...

Crash 30.08.2005 10:59

Aicene rakstīja: Cik es varēju apskatīt tad nekas negriezās. To man Arnijs uzreiz teica apskatīt. Varbūt ne tur skatījos

Tikpat labi varbuut pusass gals izraavies no kaarbas aaraa un gala shlices apraavushaas un liidz ar to neredzeesi vai pusas griezhaas vai nee.

Pakustini pusass ieksheejo galu shurpu turpu, ja stipri kustaas probza var buut tur.

Crash 30.08.2005 8:19

Aicien vai nevar buut taa ka pusass ir aprauta? Man ar taa vienreiz ar citu ato gadiijaas tjipaa taads kaa sitiens un staavam uz vietas, pofig kuraa robaa ielikts...pa robiem paarvietojas briivi etc? 300Ls par kaarbu man liekas ir par saaliitu, ja nekljuudios peedeejo reizi intereseejos kaarbas cena bija ap 150Ls

Crash 30.08.2005 8:19

Arnijs rakstīja:Liidzjuutiibas Apskatiijos kaarbas uzbuuvi, bet peec raseejumiem tolkom gruuti ierubiities. Vareetu buut pie vainas sekundaaraas vaarpstas slices, jo, ja kaut kas buutu izjucis, visticamaak, ka buutu baigais troksnis, vai arii kaarba buutu nokjiileejusi...

Tikko atklaajaas veel viens beedu staasts par pie manis remontaa esosho 2.5 20V. Tas, ka diagnostikas units uzraada gaisa masas meeriitaaja kljuudu, buutu siikums pret kompresiju cilindros, kura ir 4-4-0-4-4. Un apaksheejais zobrats bliivi paarvietojas paaris zobu ietvaros

Vai tik tas nenoziimee ka zobene paarpliisusi?

Crash 29.08.2005 12:51
Crash 29.08.2005 12:08

Gatis1 rakstīja:

Gatis1 rakstīja:Vēlos iegādāties VOLVO 850 unversālu. 94-95 gada izlaiduma.

Labā tehniskā stāvoklī.

Informāciju lūdzu sūtīt uz kobra7@inbox.lv

cgi.ebay.de/Volvo-850-GLE-wie-855-V70_W0QQitemZ4571948586QQcategoryZ45635QQrdZ1QQcmdZViewItem

Crash 29.08.2005 9:48

s70-740d rakstīja:

Crash rakstīja:Ar siksnas mainju ieteicams uz MM jo iespeejams tiksi cauri tikai ar siksnu un spriegotaaji un rulliishi nebuus jaamaina...

Volvo ir taada lieta ka spriegotaajrulji ir taadi reaali labi gultnji un peec servisa staastiitaa novelkot ap 500tkm

Paldies par info Jaauzzvana MM, jaapaintereseejas cik tas joks maksaas...

245 tkm nobraukti, tad jau izskataas, ka veel ir resurss palicis

Buutu pateiciigs, ja pateiktu zobsiksnas kodu

Lai preciizi pateiktu zobsiksnas kodu vajag VINu un motora Nr

Crash 28.08.2005 18:23

hammers rakstīja:Izskataas ka pat vinji ir izbeigushi sho lietu .... kljuvushi par oficiaaljiem saucaas - reiz bija gudras galvas ....

www.obukhof.ru/

www.obukhof.ru/autoservice/service/36553.html

dara gan vinji visu un pat staasta ka peec vinju iejaukshanaas dzineejaa un citur nenobeidz oficiaalo garantiju....

Crash 28.08.2005 18:21

AutoNets rakstīja:

Chumiks rakstīja:

AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.

Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?

Jaa, un noverpj ne tikai varstus, bet sacakaree arii to vadiiklas un reizeem arii galvu pashu.

Siksna 850 -tajam tiesham ir jauzmana, citadi remonts ir ap 300 Ls.

Nu man liekas ka ar 300Ls cauri nu gan netiksi.. Ja pareekjina ka jaamaina vismaz vienas puses vaarsti un nedod dies vadiiklas sachakereetas, kas automaatiski noziimee ka jaamaina galva... ciparaa tas izveertiisies ap 1kLs....

Crash 28.08.2005 18:19

Chumiks rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Chumiks rakstīja:Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)

Nosaciiti par taadu vinju var uzskatiit! Ir neatkariigaa, bet sameeraa netradicionaalaa izpildiijumaa

Vai dēļ šī netradicionālā izpildījuma amortizatori nav specifiski un tiem nav kosmiska cena?

PS Man muterītei 760 un dēļ neatkarīgās piekares amīši aizmugurējie maksā no 240 ls gab. (beigušies visi)

nu nav jau obligaati jaaliek pumpeejamie, un tad vispaar to self leveling sisteemu var nahrenizeet un uzlikt parastos ...

Un vispaar normaali amiishi maksaa ap 60Ls gabalaa...

Crash 28.08.2005 18:16

Ar siksnas mainju ieteicams uz MM jo iespeejams tiksi cauri tikai ar siksnu un spriegotaaji un rulliishi nebuus jaamaina...

Volvo ir taada lieta ka spriegotaajrulji ir taadi reaali labi gultnji un peec servisa staastiitaa novelkot ap 500tkm

Crash 24.08.2005 0:10

850jiem kuri sarazhoti liidz 94 gadam piekares remonta izmaksas ir leetaakas

tiem kuri peec 94 gada nedaudz daargaakas , galvenokaart deelj apaksheejiem lodbalstiem.

Vislielaako uzmaniibu ieteiktu pieveerst tomeer dzineejam, jo tas tomeer ir viens no pirmajiem jaunaa tipa dzineejiem, vis ljumiinijaa utt. Jamajam paaraak nepatiik nekvalitatiivs remonts un nekvalitatiivas eljas.

94 gada beigaas mainiijaas dzineejiem siksnas un liidz ar to zobsiksnas nomainjas intervaals liidz 94 60tkm, peec 120tkm

Crash 24.08.2005 0:05

curmis rakstīja:Nevajag orģinālos, vajag labus!

Hella micro DE, ja biezaaks tad Xenon De.

Crash 16.08.2005 20:22

"Auto ritms", SIA, Autoserviss Jelgavas 66, Rīga, LV-1004 7612501

Meegjini sheit, atbildiigais cilveeks laikam bija aleksandrs

Crash 16.08.2005 0:51

www.volvocars.us/_Tier2/Owners/Library.htm

par manuaali paluuries sheit

Crash 16.08.2005 0:40

AutoNets rakstīja:

ivka rakstīja:Kāda aiztikšana ? Drīzāk lokālais 850-to eļļas kapsētu klubiņš, no kuriem vienam vismaz problēma ir zināma.. Diemžēl ne manējam..

Normala problema. janoperk salnjiku komplekts un pie vienas karbas celshanas nost, vajag arii sajuuga komplektu samainiit. sapiigs remonts, bet toties peec tam var aizmirst par to mezglu.

Nu pie taada eljas pateerinja kaads ivkam ir jaaskataas tomeer kas un kapeec tek un veel duums pie izpuuteeja jaaosta , bet nu tas viss gan citaa topika jaaprunaa

Crash 15.08.2005 1:20

Aaarnij laba ruupnieciski restaureetaa pa labiem cipariem sanaak ~200Ls, (spidan ja nekljuudos) pie tam vecaa jaadod pretii

Volvjiem diemzheel reikas ir padaargas, bet tomeer ja skataas tad teiktu ka par lietotu ejoshu reiku buutu objektiivi njemt taadu pashu ciparu cik sanaak restauraacija. ~70-80ls par restaureejamu puscena...

taads mans praatojums

Crash 15.08.2005 1:14

vissvienalga rakstīja:

ZingZeng rakstīja:Kadreiz viens labs cilveks no jusu zonas man bija ieteicis linkus, kur var paskatities tehnisko informaciju par Volvo modeliem. Vai sis labais cilveks varetu to izdarit velreiz ?

Otra lieta paskatijos 850 un 940 cenas un netieku gudrs kapec tas ir zemaksas par SAAB 9000. Kur suns ir aprakts ?

Vai ar 850 un 940 situacija lietoto masinu tirgu ir tada pati ka ar SAAB 9000 t.i. ja nopirksi, tad paliks ipasuma uz muzu un nevienam velak neizdosies to pardot ?

Zini, pavirši uzmetot aci reklāmām man radās drīzāk pretējs iespaids. Bet tā jau ir matu skaldīšana. Patiesībā 850. un 9000. ir ļoti līdzīgās situācijās. Piedāvājums krietni pārsniedz pieprasījumu, mašīnu ir daudz, tamdēļ arī cenas "demokrātiskas". Tāpēc ar tālākpārdošanu ir grūti. Toties, ja gribi pirkt, tad ir no kā izvēlēties. Lai gan tagad tādu autiņu nopērkot, tas arī paliks tavs uz mūžu.

es gan neteiktu ka ir no kaa izveeleeties... ir ljoti maz normaalu 850 un 70 modelju, jo lielaakoties tiee naak sameeraa ehmm....nooobrauuukti...koleegjim meekleejaam sameeraa ilgi, bet atradaam vienu labu.

Crash 12.08.2005 9:01

hammers rakstīja:

Aicene rakstīja: Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ?

Par kartera metināšanu , kur to var izdarīt , tā arī neviens neatbildēja.

Bikjernieku 24b - Dalass - tur zinaas konkreeti kur valcee diskus, vai arii caur vinjiem to varees izdariit. talr: 7549359

Par kartera metinaashanu Tev Gnoms atbildeeja ka nenonjemot no auto to normaali sametinaat nevar man domaat nonjemtu sametinaat vairs nav probleema - uzzvani Arnijam

Tev vienkaarshi vajag atrast vietu kur metina Alumiiniju, to laikam veel sauc par metinaashanu ar argonu vai kaut kaa taa. Un karteris buus jaanjem nost, jo uz autinja neviens to nedariis un elja jau taapat buus pa kaaju pat ja metinaasi uz auto, jo metinot karstums krietni paarsniedz eljas iztvaikoshanas temperatuuru.

Crash 11.08.2005 19:35

Crash rakstīja:

curmis rakstīja:Varbūt kādu interesē mana vecā reika no 850 , tikai viņu vajadzētu restaurēt.

Tā reika der arii visiem 70 modeljiem, pie tam no servisa vechu izteikumiem to ir peteiciigaak restaureet.

Vecajiem 70tajiem

Crash 11.08.2005 19:23

curmis rakstīja:Varbūt kādu interesē mana vecā reika no 850 , tikai viņu vajadzētu restaurēt.

Tā reika der arii visiem 70 modeljiem, pie tam no servisa vechu izteikumiem to ir peteiciigaak restaureet.

Crash 11.08.2005 19:17

Gunars_V rakstīja:A vecā parauga plauktu jaunākajiem vāģiem nav iespējams uzmānīt virsū???

Crash rakstīja:

Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.

Nu pameegjini, tad izstaastiisi

Crash 11.08.2005 12:07

kaspx rakstīja:

AutoNets rakstīja:

googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.

A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...

Zinu ka maneejais 850jam nokalpoja 50Tkm Un vish nebija jauns, taa kaa ar manu braukshanu domaaju buutu n okalpojis kaadus 70Tkm

Crash 11.08.2005 12:05

Jelgavas ielaa jau otro reiku restaureeju, viss ir ok. Pirmajaa reizee vechi bija lazhu nolaidushi tad saremonteeja pa garantiju ne vaarda runas, patpar pilnjikiem jauniem naudu nepaprasiija.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti