Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Crash 25.07.2005 14:26

Gunars_V rakstīja:Jā, protams, uzlīme tur tā nejauši gadījās, kāds aiz neko darīt uzlīmēja... Izklausās pēc ļoti nekaunīgas makaronu karināšanas uz ausīm. Alternatīva varianta meklēšana patiešām šajā gadījumā šķiet labākais variants.

Caune rakstīja: Uzlīmi viņs noplēsa, teica ka tas esot figņa! Varbūt kāds var ieteikt alternatīvu kur iegādāties labu S70 T5!!!

Nu labu T5 ir ljoooti gruuti nopirkt.... Vispaar labu Volvo ir gruuti nopirkt, viena iemesla deelj - ar labiem visi brauc... Mees te nesen koleegjim mekleejaam , apgbraukaajaam entos plachus un i to tikai vienaa atradaam jeedziigu V70...

Crash 25.07.2005 14:24

Nu tad par T5

Resurss shiem turbomotoriem ir 300-400tkm (tas ko saka Volvo) labi kopjot noteikti var tikt liidz 500tkm. Turbiina jau vareetu laist uneest elju, to viegli ir redzeet kad pabrauc, tad var redzeet vai turbiina ir eljaa vai nav. Veel var redzeet ja atmetot paraadaas zils duums tad tas noziimee ka turbiina ar laizh elju. Pastiprinaati jaapskata sajuugs, radiatori un degvielas suuknis, pie shaada noskreejiena tie jau vereetuu taisiit jokus. Veel pie shaadaa noskreejiena noteikti naaksies pamainiit klokjenes gala bliivsleegu, eljas suuknja bliivsleegus, noteikti siksnu.

Ja gribi pirkt to auto tad noteikti uzstaaj ka gribi braukt uz MM jo tur ir iespeejams pateikt gan reaalo noskreejienu gan arii ousliidz auto staavokli, pie shii noskreejien buutu jaanjem pilnaa diagnostika, kad arii nocheko gjeometriju.

Nedomaaju ka uzliimiite tur buus nejaushi palikus, gan jau tur ir nokrukjiits spidometrs

Crash 20.07.2005 11:49

bet taapat 1L uz 1000km ir par daudz.... krietni. Vieniigais ja visu laiku nepaartraukti atvelk....

Tur veel tomeer jaapapeeta bliivsleegi...

Crash 19.07.2005 15:50

ivka rakstīja:850 T-5: Konkrēts eļļas patēriņš - tā ap 1l/1000km. Eļļa 5W40 sintētika. Tecēšana nekur nenotiek, motors arī sauss un saļņiki it kā ok. Rekomendācija no meistara - pāriet uz 10W40 pussintētiku (pie kam pofigā varot liet iekšā 10W40 virsū uz esošās) un kaut kādas mīkstinošās piedevas paprovēt, jo sākt jaukt ārā motoru un meklēt/mainīt neesot prātīgi. Ko sakat? No motora viedokļa it kā būtu ok, bet vai tas uz turbīnu kaut kā neatsauksies?

Pilniigi noteikti turbiina noeed to daudzumu, kaut gan 1L uz 1000km ir par DAUDZ tur arii pussinteetika neatrisinaas sho lietu. Jaapapeeta kas notiek ar bliivsleegiem. vaarstu bliivsleegi, gredzni utt Jaapaskataas kaads duums, vai gaazeejot ir zili duumi vai naf, vai atmetot paraadaas duumi. T5 ar normaalu atvilkshanu eljas pateerinjsh vareetu buut ap 3L uz 10kkm...

Crash 19.07.2005 11:47

AutoNets rakstīja:Ir isteniiba vel viena neslikta ideja. Te vairaki njemaas ar remontiem pashi, jo VOLVO ir tieshaam taa mashina, ko var arii reizem remonteet bezmaz mezaa uz celma. Uztaisiit kaut kur laba vieta tadu kaa galeriju ar komentariem zem bildeem. taa teikt - vispirms noskruvejam shito (bilde klaat), tad to un to (un atkal bilde klaat) utt. Varbuut tas ir cakars no taa remonteteaja puses, bet es mieriigi noziedotu laiku un pieliktu tadas paris lietas, ko mainu pats ar bildeem, aprakstiem utt.

Istenībā pārfrāzētu savādāk: Volvo ir auto kuru jāremontē pasham, vai remonta mehānikjim jaaskataas uz pirkstiem lai visu sataisa un saliek kaa vajag.

Crash 19.07.2005 11:33

hammers rakstīja: www.volvoklubs.lv

vietas atliku likaam

Nu kaut kad buus briivaaks briidis uzcepshu aprakstu par reduktora nocelshanu un citām lietām, bildes ir sataisiitas

Crash 19.07.2005 11:31

Juze rakstījaveiciens!

Cik bieži Volvim(benzīns) jāmaina degvielas filtrs?

Nu kad juut ka vairs neiet tad maina nost

Crash 19.07.2005 0:58

Nu vot differs atpakalj iecelts, var rulleet atkal . Bet nu ka var neiet....izskataas ka konishkai viens savienojums ir atnaacis valjaa pie ieejas salonaa, izskatiijaas viss zaljsh... laikam atkal jaadodaas pie kaadiem amatniekiem remonteet...

Kur vareetu buut kaadi jeedziigi un ne par kosmisku cenu?

Crash 18.07.2005 20:20

ivka rakstīja:Jautājums no manas puses. Ir sekojošs gļuks - epizodiski (tā apmēram pie katra 10-tā starta) notiek tā, ka benzīna rādītājs rāda nulli (reizēm pat lampiņa iedegas), bet borta kompis lieliski saprot, cik vēl benžas palicis. Gadās ka pabraucot kādas 5 min rādītājs sāk rādīt normāli, gadās ka nesāk un ir atkal ok pie nākamā starta.

Ir vērts vispār skatīties un remontēt??? Ja tas ir kaut kāds sīkums, tad labprāt sataisītu, a ja kaut kas stipri jājauc un jāmeklē, tad principā po - netraucē.

nu jaapapeeta kontakti pie fuelja liimenja deveeja un tad veel vareetu instrumentu paneli izcelt un paluureet kas tur notiek.

Crash 18.07.2005 20:19

ivka rakstījaēc manas diletantiskās saprašanas - tad kad freona nepietiek, tad vienkārši nesaldē, pie tam kaut kāds tur sūknis slēdzas iekšā/ārā samērā bieži (dzirdams tāds kā klikšķis un apgriezieni mazliet noraustās). Ja Tu spēj sajust, ka ir auksts un pēc tam karsts, tad tas nozīmē ka sūknis slēgājas samērā reti (man piemēram sāk freons iet uz beigām un šis jau klikšķina ~reizi 10 sekundēs), pie tam pats fakts ka saldē, nozīmē ka freons ir. Tā ka droši vien kur citur vaina.

Nav noziimes freons ir vai naf, vienkaarshi ja taa nav tad nebuus aukstaa gaisa, a ja ir tad buus. Kondiskaa jau ir sameeraa liels spiediens kas noziimee ja kaut kur ir suuce tad izliidiis taapat aaraa viss. Un ariii elektromufta taapee biezhaak straadaa jo meegjina uzdziit temperatuuru

Crash 18.07.2005 20:17

googoo rakstījaveiki viedie prāti / ir sekojošas problēmas:

1. nu jau kādu laiku 850-tajam sākusies tāda dīvainība, ka minot gāzi pie 2000 apgriezieniem, motors atveras (agrāk tā nebija). bez maz sajūta, ka turbīna uzlikta (taču tas neizklausās ticami)

uzreiz i tāds zibenīgs, varētu pat teikt, ka nepatīkams, rāviens. i tālāk jau atkal ceļ gludi.

2. klimatkontrole sāk gļučīt - pūš baiko ledusskapi i pēkšņi - hops, sāk dzīt riktīgi slapju pirts gaisu. i ta pēc brīža akal ledusskapi. sēžu domāju - tā kaukāda elektroniska ķeza jebšu tā uzvedās, ka freona sāk nepietikt?

1.Iespeejams ka jautriiba ar kaadu tukshgaitas vaarstu, tipa piepumpee fueli klaatu

2. 850jam klimatkontroolei ir 4 temperatuuras deveeji paskaties vai kaads no tiem nav atkodies.

Crash 16.07.2005 0:54

Gunars_V rakstīja:Hmm, a vai tu nejauc gadījumā ar iztvaikotāju?? Nē, man nevajag to, kurš ir iekš salona, bet gan to, kurš ir pirms dzesēšanas radiotora???

Crash rakstīja:

Nu samērā normāla cena njemot vērā ka iekš MM jans maksā ap 230Ls un aftermarketa ap 140ls.

Tur tev būs jaajauc viss panelis nost. Iesaku pirms jaukshanas nonjemt nost akji un jaukt visu lēnām un prātīgi

AA nu tas tad tur nomainiit viegli

Crash 15.07.2005 14:57

Gunars_V rakstīja:Tātad: Ir vajadzīgs Volvo 850 (no'94) vai S70 kondicioniera radiators. Saistībā ar to pāris jautājumi.

Pagaidām, cik nu esmu paspējis pazvanīties par lietotajiem, atradu vienu pa Ls 70 un vienu pa Ls 50. It kā jau nu pa tiem 50 Ls jau būtu paciešama cena, tak tomēr allažiņ gribas lētāk. Diez vai ir vērts turpināt meklējumus pēc kaut kā lētāka? Kāda varētu būt cena jaunam?

Otrkārt: situācijas izpētes gaitā tika konstatēts, ka nomaiņa, šķiet, nav nekas sarežģīts un ir ar paša spēkiem veicama. Tomēr, gribēju pārvaicāt - vai tur nav kādi knifi, viltības vai kas tāds, kas varētu šo procesu apgrūtināt? Kā tur ir ar to sistēmas vadu pievienošanu - vai tur nav vajadzīgas kaut kādas īpašas blīves vai arī hermētiķis???

Nu samērā normāla cena njemot vērā ka iekš MM jans maksā ap 230Ls un aftermarketa ap 140ls.

Tur tev būs jaajauc viss panelis nost. Iesaku pirms jaukshanas nonjemt nost akji un jaukt visu lēnām un prātīgi

Crash 15.07.2005 9:38

s70-740d rakstīja:Labs rīts, VADIS īpašnieki!

Sekojoši divi vaicājumi:

1. S70 (1997., 2,5 10V) - stūres šarnīru kodi?

2. vai S/V/40 elektrisko logu pacēlāju bloks nav identisks S/V/70?

Jau iepriekš pateicos

1. A tef kurus ieksheejos vai aareejos?

2. Vareetu buut, bet pogas noteikti nav identiskas...

Crash 15.07.2005 9:37

Arnijs rakstīja:A te motors uz galda, kaarba nost, sajuugs zils un ellja....ellja

Riitdien otraa seerija

Tomeer matoru vilki aaraa?

Crash 13.07.2005 14:58

Arnijs rakstīja.S. Tie divi liekie ir vecie stuures pirkstu uzgrieznji

Pilnīgi pareizi , stūres pirkstiem bija jauni uzgriežņi . Tu jau laimiigais jau pagulējies gan tāds ne cepts ne vārīts - planēju pa darbu

Crash 13.07.2005 12:02

Crash rakstīja:

Aicene rakstīja: Nju Crash, cikos ta beidzāt ?

6 no rīta

Nu redz pirms remonta teiktas cipars ar stāstiem ka tur vēl kaut kas būs jāvirpo bija līdz 50Ls. Tā kā es sapratu ka pashreizējā gadījumā nekas nebija jāvirpo, bija tikai jāpieskrūve atvestie gultnjni, cerēju ka tas cipars būs mazāks.. bet nu tas laikam bija naivi... tie līdz pārvērtās par precīzi, kas tomēr pat prieksh rīgas ir dārgi. vienīgais to visu atsver meistara labums un prasme. Bet to jau jutiis kafd saaks braukt. Gluzhi suukstiities negribu bet nu pat Arnijs teica ka tas ir dārgi....

Crash 13.07.2005 11:55

Aicene rakstīja: Nju Crash, cikos ta beidzāt ?

6 no rīta

Crash 13.07.2005 9:08

vissvienalga rakstīja:

vissvienalga rakstījaienācis arī man laiks šķirties no savas sarkanās draudzenes...

Tā ka- ja uzrodas kāds gādīgs saimnieks, kam ir gribēšana un varēšana draudzēties ar šādu auto, esmu gatavs sarunai par ļoti labām naudiņām.

Sīkāks info:

Volvo 850 GLT 2.5 20V manuālis

1993. gads. Pirkts latvijā, uzturēts MM, divi saimnieki (ieskaitot mani).

Šādi tādi sīkumi ir labojami, bet visumā divu gadu laikā apmainīts ir gandrīz viss, ko vien var apmainīt. Ir "servisa grāmatiņa".

Un citādas labas fīčas.

Info: vissvienalga at inbox.lv

Šeit uzsvars tiek likts uz vārdiem: "par ļoti labām naudām".

"labās nadas"tev vai pirceejam ??

Crash 13.07.2005 9:06

Uhhh , nakts neguleeta, za to diferi ieceelaam un stures reiku pielikaam...

Daargs gan tavs korishh Flint izraadijaas , bet nu cereesim ka atbildiis tai cenai, pagaidaam jau izskataas ka viss ir baigi labi, shovakar sitiis dziesmaa tad jau jutiis....

Crash 13.07.2005 9:03

Juze rakstīja:

vissvienalga rakstīja:to Juze

BTW: Manam S70 kondicionieris slēdzas iekšā automātiski katru reizi kā plūsmu pagriežu uz priekšējo logu.

Vai 850. klimats uzvedās tāpat vai tas ir kaut kāds mans gļuks?

Godīgi sakot, neesmu tā jutis vai kondicionieris ieslēdzas tajā pozīcijā. Tikai pūš ar pilnu jaudu.

Normaali kad iesleedz prieksh stikla atsildiishanu automaartiski iesleedzaas kondishka - tas ir taads algoritms.

Crash 12.07.2005 7:27

Aicene rakstīja:Nea nava Bet labi ka nav , pārāk piķojama apkope cik dzirdu .

Te labu brīdi forums negāja tāpēc tik tagad atbildu .

Tas ir labi arii taapeec ka nebuus gemaroja to biideli izcelt aaraa un nolikt uz galda un izkjidaat

Padomaa - mosh kaut ko citu ar uzreiz vajg piebuuveet klaat - teiksim turbiinu

Crash 08.07.2005 8:37

Arnijs rakstīja:

Juze rakstīja:

wvfans rakstīja:vibrācija no karbas pusass gala ....dīvaini...

Kas tur dīvains?

Nav jau uzreiz jaapeerk! Ja ir iespeeja, izjauc tos galus, tad arii redzeesi , vai ir sadilums, vai nav. Veel varu ieteikt samainiit kreiso pusi ar labo. Protams, taa ir laapiishanaas, bet vibraacija vareetu arii pazust. Tad arii tieshaam zinaasi , kas pie vainas.

Vispaar tieshaam galius vajadzeetu vareet samainiit... pusasis gan ir dazhaada garuma

Crash 07.07.2005 14:44

Es jau ierakstiiju par AS reinkaarnaaciju - ja buus tad uz turieni nebraukshu Man nekas nav zinaams, bet te pa reklaamas sludekljiem skatoties ir uzradies kaut kaads serviss kas raksta ka remontee volvo utt.

Kad visu saskruuvees un saliks tad iemetiishu kas cik maksaaja

Crash 06.07.2005 17:09

Staasts par reduktoru, gultnji sagaadaati peec visiem nosauktajiem nummuriem, it kaa cerams pareizie

Cerams tad riit to reduktoru saskruuvees

Un tad cerams ka driizumaa mees ar Aarniju jamo iecelsim atpakaljaa...

Tagad uzliekam cenzoriskos PIIIII jao staastiishu kaapeec reduktoram gaudotaajs piemetaas PIIIIII. Staasts sekojosh teceeja reduktora shneka saljnjiks, aizbraucu tolaik uz AS kur jamie teicaas ka nomainiis. Tad tas PIIIII meistars kas ar savaam liikajaam no dibena augoshajaam abaam kreisajaam rocinjaam to dariija , liekot visu atpakalj ir paarvilcis Shneka aareejo gultni kursh novilka ~ 9kkm un nobeidzaas - tas arii bija tas gaudotaajs.

Pastaastiishu ka ieejoshais shneka gultnis ir koniskais un tas noziimee ka jamais jaapievelk ir ar praatu nevis ar divmetriigu trubu....

Vobshem rezumee - buutu AS iesniegtu kljauzu jamajiem uz kaut cik tur latiem(cik sanaaks)

Tagad uz AS reinkarnaaciju (ja ir) braukt neiesaku - vieniigais nomainiit eelju....

Labaa lieta - buus tagad gali kur remonteet reduktorus un kaadam XC iipashniekam vareeshu varbuut arii izpaliidzeet ar padomu

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti