Man jau nevajag man Volvim ir poga ar kuru TRACS var atsleegt, a koleegja jaunajam volvim pogas nava tad nu shis ar to droshinaataaju raustija araa lai vareetu aktiivaak pabraukt
vissvienalga rakstīja: man STC sleedzas aaraa no salona.
TCS? STC? neko es te vairs nesaprotu
Man ja liekas ka iet runa par TCS(varbūt kaut ko jaucu), bet man ir automāts. Es tā īsti nesapratu kā to pasākumu var atslēgt, kas , kur jāatvieno, no kādiem dačikim?
Atver valjaa droshinaataaju bloka vaacinju un izrauj aaraa ABS droshekli un buus tractions atsleegts
lvrisk rakstīja: Interesanti par to plauktu / Biltema var pasutit par 499NOK, 45 Ls, kamer amerikanu saitā alldatadiy.com uzrādās cena 200$. Anyway, busu pateicigs ja Crash iedosi man plauktam kodu. Cik diez tads maksa Latvija.
Ieksh LV tas plaukts maxaa ~60Ls neorgjinaals un volvo maksaas ap 110ls
lvrisk rakstīja: jaucot 850 lai izceltu motoru un tiktu pie sajuga atklajas, ka laba puse apaksejais sarnirs pagalam. Vins izskatas iepresets tai plaukta. vai iespejams nomainit tapat bet presesanas? vai jamaina kopa ar plauktu? un pie viena Crash varetu izlidzet ar kodiem?
Plaukts ir vienaa gabalaa ar sharniiru, kodus veelaak
draco rakstīja: 2Arnijs: a hidrospriegotaajs zobenei priex 850 5252 motora cik maksaa, un vai meedz buut uz vietas?
salasiijos te aarzemju forumos,ka vinsh labaak kopaa ar zobeni jaamana - dazhiem cilveekiem vish ap 100tkst esot noklaajies, rezultaataa paarlekshana starp zobiem, un sirsniiga virzulju un vaarstu tikshanaas
Ieksh MM noteikti ir uz vietas Ja mainīsi zobeni ieksh MM tad jamie maak to verkji paarbaudiit. It kaa jau vienkaarshi liek iekshaa spiilees, galaa manometrs un skataas cik stipri atspere spiezh...
MrSvensons rakstīja: Eh... Nu kāpēc tas datums tāds nekāds? Visādi citādi es ar pieskrietos...,
Lai nu kurš raudātu. Tu jau apenēs pa taisno no gultas līdz trasei aizskriet vari i nenosalt!
Nee Svenson apenees gan neskrien tu veel trasee sievieshus sabaidiisi -rokas saaks triiceet un nevarees taisni nobraukt.. un nedo dies' galu apsaldeesi
kaspx rakstīja: A peckas motorinjam viegli tikt klāt? Man ari svilposanas stadija šim iestājusies, mozj var izjaukt un saeļļot ...
Iznjem ārā bardachoku - 6 torx 25 skrūves un nonjem panelja apukshu blakussēdētāja pusē 3 torx 25 skrūves un tad viņš tur priekšā būs. Vajadzīgie instrumenti 25 torx un maziņš plakanais skrūvgriezis - jo būs jānoņem bardačoka vāciņam vadīklas.
Rudais rakstīja: Šodien noķīlēja pečkas ventilatora motoriņš. Kādu brīdi dziedāja kā strazdi pavasarī un šodien kirdik. Apzvanīju daudzus pēc reklāmas, visi notirgojuši, prece ļoti ejoša. Viens gan bij Jēkabpilī pa 25,-Ls, bet man vajadzēja pa sitienam. Nācās ņemt Autogrosā jaunu. Plaukta cena bij ap 58,- , LAMB kluba biedram dod 10% atlaidi, patīkami. Tagad taa griežās kā vēl nekad. Atkal fanoju par Volvo vienkāršību un materiālu kvalitāti. Visu var atskrūvēt, demontējot nekas nelūzt, atpakaļ salikt viegli. Par ko tas MM vispār naudu prasa?
Ar pechkas motoriishiem 850 taa ir slimiiba, bet viena iemesla deelj, taapeec ka boshs savus elektromotorus nav visu asi apriikojis ar lodiishgultnjiem. Taa kaa tas propollers ir sameeraa smags jamajam ir tieksme to motoru izcentreet un liidz ar to izdilst aareejaas ass seezha un jamais saak vicinaaties rinjkjii kameer nojuuk....
Skardnieks rakstīja: Labs ieteikums: kaktu servisā labāk nedzīt dzinēju taisīt, jo te manam 3.0 litru 960 volvo dzinējam bija izdedzis vārsts, bet pēc Lietuviešu un kaut kāda tur Latvijas kaktu servisa( tie kas no volvo daudz nejēdz) apmeklējumiem bija dzinēja maiņa, kas varēja arī nebūt ja uzreizi tiktu dzīts pie zinošiem meistariem.
par mainjaam un so runaajot: buutu forshi tikt pie Taviem kontaktdatiem.
mails man ir infoATsten.lv
paskatiisimies,kaa tur buus ja vecais iipashnieks nesamainiis to siksnu,dziishos pie Tevis laikam, un tad pie vienas saapes laikam buutu labi arii to celinsixnu nomainiit.
Tu taksh kautkur riigaa remonteejies?
kas veel - tam volvim,ko noskatiiju,itkaa stuures reika ar sulo, un priexeejaa skjeersstabilizatora bukses so-so. itkaa jaunas uzliktas,bet laikam ar paaraak lielu iexeejo diametru,jo ir aciimredzams ljufts ar roku paraustot.
vairaak itkaa nekas kriminaals atklaats netika...
Nu neesmu gan es Rīgā... Nepilni 90 km būs pa Vidzemes šoseju... Visi kontakti man ir pie lietotāja info... Par stabilizatoru... Ja viņš ir sadilis, tad arī jaunas bukses nelīdz! Tad ir jāķīmiķo, bet sadarīt var! Vienīgi, nu nav tas viegls pasākums.
850taa stabilizators mainaas ar visaam bukseem to gan dara vienreiz muuzhaa un izskataas ka tas tev ir pienaacis
Ieksh MM zobsiksnas mainja izmaksaas kaadi 60-70Ls pie nosaciijuma ja neviens no ruljiem naf beigts. Ja reika sulo tad taa ir jaarestauree, restaureeshana laikam tagad kaadi Ls 60 maxaa, ja aizved jau nonjemtu, bet pie reizes uzreiz ar piereekjini sharniirus klaat, Lai viss buutu kaartiibaa. Veel bija probleemas ar puteklju gumijaam, taas vareeja dabuut tikai ieksh MM, nezinu var buut tagad ir pieejamasa kaadas unversaalaas ...
Arnijs rakstīja: 1750 tur arī ir paredzēta! Ja stāv virsū 1628... tad jāprasa, kas, kā un kapēc viņu tur ir uzmānījis.
Nesaki viss, ja nav kondiskas tad siksna ir iisaakaa, tur arii ir taa atshkjiriiba un taa arii ir garaaka domaata autinjam ar kondishku otr autinjam bez...
Buutiibaa taa ir kaa aarnijs saka. Nomainiit sajuugu var divos veidos:
1 Izceljot matoru
2. Uzceljot auto uz paceelaaja, atlaizhot podramnjiku un tad pa vienu pusi izmakareet kaarbu aaraa, bet tas ir gruutaakais variants. Ieksh MM matoru celj laukaa...
lvrisk rakstīja: kads zin kads ir kods 95 gada 850taa sajuga 'kurvim'? Respektivi pribluda, kas uz atsperitem un izspiez sajuga cilindru . un cik tads apmeram maksaa. Izskataas, ka visai gaisa epopejai tomer sads iemesls/pec pilnigas atgaisosanas pa keediiti ejot taalaak skaidrs, ka tur taa vaina. Pats sajuugs sancee, braucot var iemest aatrumos, bet sis neizspiezas drankis taads un pedaalis taa savaadi vibree.
Man jau nevajag man Volvim ir poga ar kuru TRACS var atsleegt, a koleegja jaunajam volvim pogas nava tad nu shis ar to droshinaataaju raustija araa lai vareetu aktiivaak pabraukt