Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.
Jaapskata visi bliivsleegi, biezhaak gan tek tikai prieksheejais bliivsleegs, bet arii aizmugureejais ar ljoti biezhi ir pie vainas. Vislabaak uzcel to autinj aukshaa un nopeeti no kuras vietas taa elja gaazhas.
Hohmai, man vienreiz eljas mainjas kantorii nebija filtru pievilkushi un liidz ar to peec pirmajiem 500kkm litrs pa kaaju... Sapratu ka vaina ir tur kad biju yuzceelis auto un aptausiiju filtru...varja taa mieriigi 5-6 apgriezienus pieskruuveet... labi ka vispaar nepazuda
mx_black rakstīja: Shaize sekojosha - shoriit manam 850ajam noluuza izbiidaamaa antena. Elektromehaanisms it kaa ir ok, vajag pashu antenu. Maybe kaadam ir vai kaads zin, kuraa vietaa taadas var dabuut un cik maksaa?
PS
Cik liels chakars, lai nomainiitu?
Leetaak ir nopirkt jaunu bosh maksaas aptuveni 30ls, it kaa latgaliitee esmot taas antenas daljas ar visiem kordiem, bet nu nezinu nekad atsevishkji neesmu mainiijis...
protams rakstīja: Labdien.Vai kāds gadījumā nav jaucis vidus konsoles daļu,to kur tas dačiks kas regulē klimas darbību?Zinu,ka tur esot kautkāds propellerīts,kas aiz*******oties.Uz siltākiem grādiem reaģē ar auksto gaisu....Ā,S80.Vienkārši gribu attaisīt apčolēt,varbūt ko pats var līdzēt.
S80 viduskonsoli ir sameraa neviegli izjaukt, aa un tas propelleriits 120Ls maxai
lvrisk rakstīja: taa - sisteemu it kaa atgaisojam, un vizuaali izskataas, ka viss notiek, cilindrs straadaa, ellas liimenis gan minimaals, bet sleedzot aatrumaa it kaa velk masiinu uz prieksu, it kaa nebuutu izspiests sajuugs liidz galam. trubinas visas izskataas veselas, turklaat sajuugu spiezot kaut kaa raustaas pedaalis it kaa kaut kaads pastiprinaataajs vibreetu vai tamliidziigi
Arnijs rakstīja: Gvido... Ja lieto OE manžetes, tad kalpo arī ilgāk un arī pie nedaudz izdiluša cilindra! Aftermarket manžetes tikai pēc izskata ir labas
Raadaas ka 850 taa sajuuga cilindriem naf remontkomplektu, tas noraada iespeejams uz to ka tas ir nejaucams, vai pareizaak sakot ljoti gruuti saliekams
Orgjinaalaa cilindra part numbers 9181017, scan tech - 40.1017
lvrisk rakstīja: kadets tiesaam nav. sajuuga skidrums tiesaam uz min liimeni, bij pirms kaada meenesa ellas pelke, sen it kaa un nekas nelika sevi maniit. nebiju paarliecinaats, vai taa no maneejaa autinja, jo bij stavvietaa, meeginaasu pieliet skidrumu saakumaa,
Papeeti varbuut kaada shljaucinja tavo, taapat vien jau jamais netek aaraa...
lvrisk rakstīja: Nu gan i dimbaa. jau paaris gadus savaa 850 95 gads, nebiju ieguldiijis ne naudinjas, slaveeju slaveedams, apkopes, ellas tikai, bremzu kluci. dziivoju sobrid norvegija, bet... sodien nesleedzas nevienaa atrumaa, tipa sajuugs neizspiezas ... peec krietnas palurkaasanas 3jaa dabuuju, tad arii paareejos izdevaas, iznemot 1. ja te jaamaina sajuugs tad leetaak sanaaks Riga nopirkt veel vienu taadu pasu volvi. vai ir kaads idejas, ko vareetu izcekot, varbuut lieta nav tik nopietna. Un vispaar ko tas vareetu maksaat Riigaa ?
Tur laikam ir hidrocilindrs, paskaties vai ir šķidrums un tā. Vai zem autinja nebija eljas pelkje? Ja buutu sajuugs tad tas buutu kaut kaa ieprieksh pieteicies, vai nu ar skanju, vai ar sliideeshanu, te vairaak izklausaas tieshi peec hidrocilndra. Kaut gan arii to izskataas peec bildeem nomainiit ir sameeraa liels gemarojs...
Sagaidi Arniju, jamais to uzparikti vismaz ir jaucis kaadreiz aaraa
Arnijs rakstīja: Pie ieslēgtas aizdedzes jāsamaso izvads Nr.1 diagnostikas štekerim (štekeris ar 2 izvadiem) 3 reizes uz apm 1,5-5 sek. SRS lampa nodzisīs uz apm 4sek. un tad iedegsies uz 3 sek., kas nozīmēs, ka kļūdas ir nodzēstas. Tad atkal nodzisīs. Kad nodziest, var izslēgt aizdedzi un ir jābūt OK.
Es gan tur neesmu redzeejis nevienu shtepseli, a viduskonsoli esmu jaucis vairaakas reizes aaraa.....
Domaaju ka 93 gada volvim viss buus priekshaa...., buus jaaieluur graamataa
Aicene rakstīja: Man par savu 2.5 10V rodas tāds iespaids ka nava diez ko ašs Bet kad Mārupes Saša izbrauca līkumu ar manējo teica, ka nav ne vainas, sak vienmēr gribas vairāk Es domāju pat T-5R īpašnieki nav apmierināti brīžiem ar savu autiņu Un F1 pilotiem svēta lieta sūdzēties, ka pa lēnu Ieskrienās protams Volvis lēnāk , kā citi, bet jāņem vērā cik sver. Droši bleķi prasa savu. A kas attiecas uz 10V patēriņu pret 20V, tad pēc rūpnīcas datiem 10V ēd mazāk, bet jauda arī mazāka
kad tiko biju paarseedies no Esxcorta 1,6L dieseklja uz Volvo 850 T5 man likaas ka viss notiek nenormaali aatri, nebija laika pat ieluureet instrumentu panelii. Veelaak pieradu un likaas ka neiet
lasiiju ka srs kompis kautkur zem vadiitaaja benkja dziivo,vai tml...
par stikliem:n tb, visa provodka vinjiem tur jau ir? tikai mehaanisms jaanomaina,un mosh kaads relejs jaaieliek?
par luuku paldies, elektroluuka tur jau iraid.
vienk kautkaa strange atgriezties pie ar roku virinaamiem logiem - kopsh 78 gada granadu paardevu, neesmu ar tiem savaas mashiinaas saskaaries. a te peeksnji ash volvo, nevis kaukaads fords, a pat elektrostiklu nava
tresdien sarunaata piemeeriishana ( arii ar suni)
'93 850 gle automaats ar kruiizkontroli, pulksteni un aara temp ( cik saprotu taa vietaa bortkompi diezgan vienkaarshi var ieimplanteet), degoshu SRS lampu, elektroluuku, un apsildaamiem seedekljiem.
Sorry samuldeejos pie prieksheejaa labaa luktura skaties ieraudziisi kontaktpaneliiti, vadinju un pozinju un lampnju un burtus saraxtiitus A un B. Vobshem izmantojot shos primitiivos riikus ir iespeejams aprunaaties ar kompi.
SRS(airbagi) lampas var degt - Ja ir chupaa kontaktgrupa starp stuures airbagu un kontaktiem, jo ir chupaa kaada no prieksheejaam siksnaam, naf airbaga tur kur tam jaabuut, bojaats Airbagu bloks.
Aicene rakstīja: Man par savu 2.5 10V rodas tāds iespaids ka nava diez ko ašs Bet kad Mārupes Saša izbrauca līkumu ar manējo teica, ka nav ne vainas, sak vienmēr gribas vairāk Es domāju pat T-5R īpašnieki nav apmierināti brīžiem ar savu autiņu Un F1 pilotiem svēta lieta sūdzēties, ka pa lēnu Ieskrienās protams Volvis lēnāk , kā citi, bet jāņem vērā cik sver. Droši bleķi prasa savu. A kas attiecas uz 10V patēriņu pret 20V, tad pēc rūpnīcas datiem 10V ēd mazāk, bet jauda arī mazāka
Neteiktu ka maneejais leenaam ieskrietos 7,5sek liidz 100kmh
draco rakstīja: vai kaads gadiijumaa nezin, kaa noresetot SRS uz 93 gada 850 gle universaalja?
un veel - ja ir manuaalie stikli, elektropaceljamus stiklus uztaisiit ir sarezgiiti? kas jaaiepeerk?
paldies
Pameklē kodus iekš interneta, to var izdar;it ar vadinju un podzinju kas atrodas pie labaas puses prieksheejaa stikla.
Lai uztaisiitu elektropaceelaaju stiklus tad vajag iepirkt visu paceelaaja mehaanismu, volvikjim tie ir samonteeti uz taadas lielalas ljumiinija plates.
Ja ir piejams viss lai manuaalo luuku paartaisiitu par elektrisko
Motora kodu var noteikt peec autinja shasijas nummura, a motora nummuru var redzeet uz uzliimes kas ir zobsiksnas vaaka. veel ir kaut kur uz matora ieklapeets bet to vietu veel neesmu atradis
mx_black rakstījaersoniigi man ljoti patiik, kaa un par cik straadaa viiri Volvo servisaa Shmerlii.
Shmerlii nekad neesmu autinjiu remonteeis, tikai daljas pircis. Savulaik Kirils teica ka shie tur jamajam esmot paaris lazhas uztaisiijushi. Es personiigi taadas vienkarshas lietas taisu pats a sareezgjiitaakas parasti uz MM.
70 modelim ir divu veidu spriegotaaji siksnai - mehaaniskais - taads jaa parsti pievelk ar roku skriemeli un nofiksee ar skruuvi un automaatiskais - taads ar atsperi - vot ar jamo meedz buut probleemas un atkariibaa no sprigotaaja atshkjiraas arii siksna. To kaads ir spriegotaajs var noteikt peec matora nummura, vai izjaucot. Ieksh MM siksna maksaaja 49Ls un darbs 25Ls, rulji laikam bija 25-45ls par spriegotaaju nezinu jo man ir mehaaniskais. Protams no taa visa vari atreekjinaat kluba atlaidi.
Contitech siksna maksaaja ap 25-30ls Daico ~ 20Ls bet kaa jau teicu shiim siksnaam nobraukums ko iesaka ir ne lielaaks par 60kkm a orgjinaalaijai siksnai ir 120kkm
Gunars_V rakstīja:Tātad: Kur būtu vislabāk mainīt zobsiksnu un citas saistītās lietas, nu tur, spriegotājus, S70-tajam ar 2.5 20V motoru, un ar cik lielu summu ir jārēķinās?
Laikam jau MM buutu vispiemeerotaakaa vieta, Jo Volvjiem ir taa ka orgjinaalajaam siksnaam dod 120kkm a aftermarketam ir tikai 60kkm un veel ja jaamaina tikai siksna tad sanaaks ne paaraak daargi, jo rulji pilniigi iespeejams nebuus jaamaina.
Napalms rakstīja:ir kādas īpašas fiškas uz ko būtu vērts pievērst uzmanību pērkot dīzeļ850-to?
Man domaat ka mators ir tieshi tas uz ko buutu jaapieveersh iipasha uzmaniiba. Vislabaak jamo aizdziit pie diizeljspeciem, lai nomeera kompresijas, apstaas sprauslas, nomeera turbospiedienu utt utt. Elektroniku un piekari vari testeet ieks MM
Napalms rakstīja:Nezinu vai šeit ir īstā vieta vaicāt, bet jautājums ir sekojošs: Ko volvisti domā var 850 (s70) Volvo 2.5TDi motoru. Cik noprotu, šis ir modificēc audi motors, bet kādas īsumā atsauksmes par šo motoru iekš volvo...
Motors neko naf modificeets, tas taads pats kaads naak ieksh A6. Nedauc modificeeta ir tikai vadiibas sisteema un viss...
Motors ir labs ja dabuun nenobrauktu un nenojaatu. Tomeer pienjemot ka ar dieseljiem visi vairaak vai maazaak tomeer brauc dauc tad nu tas ir sameeraa problemaatiski izdaraams. Ka matoram naf ne vainas tas ir pietiekoshi dinamisks, un ekonomisks.
1.Parasti tiem spoguljie apsilde nojuudzaas sekojoshi - apdeg kantakti starp kontaktspaili un spiraali, viena izeja ir noleest nost spoguliiti un meegjinaat to kontaktspaili pie spiraales pielodeet, vai pieliimeet ar spriegumu vadoshu liimi, vai nopirkt jaunu spoguliiti - tur var nomainiit tikai spoguli ar pamatni, ja nekluudos kaadi kjinieshu razhojumi maxaaja ap 15 Ls
2. Tur tieshaam izskataas peec termostata, iesaku to nomainiit peec iespeejas aatraak jo izskataas ka tas ir nokjiileejis vienaa staavokliii, tikpat labi tas vienaa dienaa var atlekt atpakalj un nokjiileet tikai uz mazo loku un tad buus taa ka karsiisi nepaartaukti un vaariisi dzineeju....
Nomainiit termostatu var pats tur darba ir 15 minuuteem, vajadziigais instruments ir 45 torx. termostats atrodas pie pasha dzineeja bloka aukshpusee tuvaak pie zobenes kur pienaak auksheejaa radiatora truba, atskruubvee nonjem ieliec jauno un pieskruuvee, buus japielej ~1L dzeses shjkjidruma.
3. dzeses sisteemaa filtru naf, ja kaads tef to staastija tad jamais neorienteejas dzineejos vispaar. Dzeses sisteemu skalo sekojoshi - nonjem termostatu un tad atskruuvee kaadu trubu apukshaa nost un tad laizh cauri tekoshu uudeni preteeji parastam teceeshanas virzienam...
4. Klimai pavisam ir 6 temperatuuras deveeji, parasti nekad naf bijis probleemas ar tiem vieniigais ka varbuut virsuu ir puteklji dauc sakraajushies. Defeeji atrodas prieksheejo gaisa izpluudes galos, pie priekshejo braceeju piejershanaas rokturiem (aukshaa) un pie aara temperatuures defeeji...nu kaut kaa taa
5. Ja bremzeejot vibree tad tas parasti noraada uz bremzhu diskiem -parasti priekshaajiem, mode kjiileet ir tikai aizmugureejiem suportiem jo tie ir divcilindru suporti, tos parasti var izjaukt un saremonteet. No diskiem ieteiktu njem Otto Zimmerman diskus tie ir sameeraa leeti un labi diski, labi veel ir Lucas. Teiksim leetos QH,Brembo neieteiktu njemt tie tomeer ir suudi, ja sanaak nauda vari skatiities uz ATE diskiem bet tie buus daargi
Mani jau apgaismoja, ka Volvo esot ~2x mazaaks turbiinas spiediens, nekaa Subaru, bet nu nezinu... Meegjinaaju stiept, sanaaca kaut kur ap 9 s (jaabuut 7) liidz 100, bet nez, cik tas ir objektiivi ar ziemas riepaam pa slapju un dubljainu asfaltu.
Nu turbiinai parasti naf taadas probzaxs ka nokjiilee un nedod spiedienu, visdriizaak parasti dzen elju, a ja negriezhaas turbiina tad parasti tas ir komplektaa ar palielinaatu degvielas pateerinju. Veel jau turbiinai patiik ka ir sameeraa briiva izpluude, iespeejams ka probleema ir katalizatoraa...
Bet tie ir tikai mineejumi, vispareizaak buut pameeriit turbiinas spiedienu, degvielas spiedienu...
Aicene rakstīja: Nu lūk, a Tu gribēji kādam tur onkulim piķot. Ja var pats iztasīt priekš kam piķot, labāk Tērvetnieku par ietaupīto nopirkt A Tu to USB-COM pēc manis dotās shēmas taisīji? Es vēl joprojām taisu Un ja ir interese varu linku iedot uz programmētāju kas pilnīgi visu programmē, tik pamaini moduļu plates PICiem savu, AT savu. Detaļu baigi maz, ja kas. Ā un pats galvenais, kur to OBDII štekeri dabūji?
OBD shtekeri nedabuuju un dabuut ieksh LV to ir sameeraa problemaatiski, A paareju no usb uz com var uztaisiit arii vienkaarshaak neizmantojot speciaalus picus un programmatorus. piemēram sheit: www.ftdichip.com/... #FT232BM
Galu galaa pareekjinaaju taas izmaksas ko maksaa nopirkt obd shtepseli, ft chipu utt tad sanaak leetaak nopirkt jau gatavu adapteri...
pacem rakstīja: laba diena
Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.
Jaapskata visi bliivsleegi, biezhaak gan tek tikai prieksheejais bliivsleegs, bet arii aizmugureejais ar ljoti biezhi ir pie vainas. Vislabaak uzcel to autinj aukshaa un nopeeti no kuras vietas taa elja gaazhas.
Hohmai, man vienreiz eljas mainjas kantorii nebija filtru pievilkushi un liidz ar to peec pirmajiem 500kkm litrs pa kaaju... Sapratu ka vaina ir tur kad biju yuzceelis auto un aptausiiju filtru...varja taa mieriigi 5-6 apgriezienus pieskruuveet... labi ka vispaar nepazuda