Nu kā Tev ar tiem kabeļiem un mikrenēm beidzās? Dikti interesanti būtu uzzināt.
Viss sanaaca, tikai man liekas ka ar taam paarejaam no usb uz com notiek dazhi gljuki, konekcija laiku pa laikam taimautojas, meegjinaaju gan likt lielaaku K line piebaarošanu gan ieejas filtrus, bet ne kaa... Liidz ar to domaaju ja buutu laptops ar normaalu comu tad visam vajadzeetu iet...
Esmu uztaisiijis divus adapterus vienu uz specialajaam mikreneem otru uz parastajiem elementiem, abi straadaa
Kā un kur visvienkāršāk notestēt jamās funkcionalitāti? Var jau būt, ka viss ir OK, bet galīgi nejūt to cēlienu, kāds ir piemēram, turbo Subaru pēc 3500 rpm. Mēģināt mērīt sekundes 0-100 šādos laika apstākļos uz ziemas riepām negribas.
Paldies
Subaaram turbiina straadaa ar lielaaku spiedienu nekaa volvim, iesleegshanaas man liekas notiek aptuveni pie 2500rpm...
Juze rakstīja:Visvairāk jūtama stāvot uz vietas pie tukšgaitas apgr., braucot arī jūt , mazāk.bet
Reiku pacs njeemi nost liki virsu ? Pirmaa doma ir taa ka njemot nost reiku tiek atlaists podramnjiks un liidz ar to motors taa kaa bishku iekaras spilvenos un parasti auksheejai atsaites buksei ir tieksme saveerpties paskaties vai tur kronshteins neskaraas pie metaala. Tad ja nekljuudos viena bukse staav starp stuures reiku un kaarbu, mosh tur kaada shaize atgaduiijusies
MrSvensons rakstīja:Klau, gudrīši! Ir mums kāds, kas ņemas ar ASV Volvo?
Paziņa atdzīvina vienu V70, kas ienācies no štatiem, un trakoti vajadzīga pusass - izrādās, amīšiem ir kaut kas ne kā pie cilvēkiem, un Eiropas pusasis nederot.
Nu nezinu, kas tur neder, bet varbuut kādam ir tāda manta
Nu tak - neviens nekā nevar pie šitā piesacīt?
Iespeejams ka pusasis der, vajag tik pameegjinaat, amiishu volvo var buut ir saliktas colliigaas viitnes....
Bezshipenju paaraakums paar shipeneem paraadaas tikai iisti zemaas temperatuuraas, tipa - 10-20, to pat krievi peedeejaa zaruljoma testaa atzina, uz ledus pie taadiem temperatuuras apstaakljiem jaunaas neshipenes staajaas gandriiz taapat kaa shipenes.... Vieniigais shipenes kaut kaa prognozeejamaak uzvedaas uz celja....
Ja kas shii gada labaakaas bezshipenes ir...Toyo GRG30 labaakas pat par Hakapelitas RSI...
Njaa ieberziens tur labs izskataas, orgjinaalie centralkas matoriishi gluzhi par briivu nebuus.... Jaaskataas vai unversaalos nevar pieadapteet....
Universālos nebūtu neiespējami pielikt, tikai tajos pašos korpusos vēl arī ir mikroslēdži, kas fiksē aizv./atv. stāvokli. Šķiet, ka vismaz pagaidām sataisīšu tikai bagāžnieka atslēgu.... Pārējais lai paliek tīri mehāniski.
Sleedzhi naf ieksh cenraalaas motoriisha korpusa bet sleedzenes korpusaa, bet taapat tur izskataas ka viss ir uz plastmasas sviraam. Vieniigais vareetu raveet motoriiti no universaalaas centralkas korpus un iedziivinaat to orgjinaalaas korpusaa...
Crash rakstīja:Mosh likta signalizaacija un tur atstaats ilgais impulsa laiks nu tjipa kompresoru centralkai.... Taadiem liceejiem buutu jaado pa pirkstiem...
Tur ne tikai pa pirkstiem... Iekarināta vados un samudzināta ar izoleni. Vieglāk būtu ielikt jaunu, nekā cīnīties ar esošo. Signāls it kā īsais, bet varēja (spriežot pēc izolācijas) gadīties, ka signāla vads ir aizgājis uz masu Mēģīnāšu aizsūtīt Tev fotku, kāds skats pavērās, kad atskrūvēju ap. paneli
Njaa ieberziens tur labs izskataas, orgjinaalie centralkas matoriishi gluzhi par briivu nebuus.... Jaaskataas vai unversaalos nevar pieadapteet....
Arnijs rakstīja:Nu tā.... Nedaudz detalizētāk! Izjaucu vienu CA motorīti, bet tur kolektors sakusis. Manuprāt tas ir panākams tikai, vai nu salīpot kontaktiem pašā vadībā, vai arī, ja motorītim visu laiku ir bijusi slodze, kas uz 1 sek. impulsu nu nekādi nevarētu atstāt sekas. Tātad uz visām CA ir bijis ilgstoši padots spriegums
Mosh likta signalizaacija un tur atstaats ilgais impulsa laiks nu tjipa kompresoru centralkai.... Taadiem liceejiem buutu jaado pa pirkstiem...
Arnijs rakstīja:Gribās lamāties, bet lietas ta tehniskas Pēc 2 dienu buršanās un jau sākumā pieņemot neticamo par neiespējamo (bet izrādās- iespējams ir viss) konstatēju, ka VISI 5 centrālās atslēgas motori ir pa pieskari + vēl nestrādā signalizācijas vadība Nez kādās naudās to visu var iegūt?
Nevaar taa buut... Toch visi? Tas ir baigi nelabi, jo 850jam tas centralkas matoriits naak bezmazvai kopaa ar sleedzeni...
Flints rakstīja:Manam tās divas atsperes starp lokiem ir, bet vairāk gan neko nevaru atrast.Droši, ka sen pirms manis amputētas.Arī bildes nav kur palūrēt kā jābūt.
Tur jau taa lieta ka paluureeju bildee un ieraudziiju Man 850 bija taapat un kad jamaas bija palikushas valjiigas - grabeeja ka riebj , saliku visas jaunas viss palika labaak , ja kas apee ver tos komplektus ar atspereem, piesp[iedeejiem sapirkt
Vechi! Kaadus kluchus juus peerkat? Normaaliem visas atsperiites jau komplektaa naak. Piemeeram - Ferodo, Textar. Ar lokiem gan taa ir kaa ir.
Neesmu redzeejis atspeeriites nevienam kluchu komplektam liidzi, esmu pircis gan ferodo, gan lucas, gan textar, gan Ate nu naf. Cita lieta ir taadi kluchi(piem Audi) kur taas atsperiites naak jau piekniedētas klučiem...
Flints rakstīja:Manam tās divas atsperes starp lokiem ir, bet vairāk gan neko nevaru atrast.Droši, ka sen pirms manis amputētas.Arī bildes nav kur palūrēt kā jābūt.
Tur jau taa lieta ka paluureeju bildee un ieraudziiju Man 850 bija taapat un kad jamaas bija palikushas valjiigas - grabeeja ka riebj , saliku visas jaunas viss palika labaak , ja kas apee ver tos komplektus ar atspereem, piesp[iedeejiem sapirkt
Flints rakstīja:Lokiem nav piespiedējatsperu, tur viss brīvi purinās.
Nupurinās gan, jābūt divām atsperēm kas lokus savelk savā starpē un ir jābūt vai nu taadaam piespiedeejatsperēm(det num 1205887) , ar kuriem tie loki nofiksējas.
A kluchiem no aukshas ir taadas metāla plākšņveida atsperes kas klučus piespiež pie suporta lai tie negrabeetu.
Tas nav rādītājs nomainot diskus un uzliekot jaunus parasti jau neviens meistars neiesaka loku un kluchu piespiedeejatsperu nomainju. Taa kaa tomeer ieteiktu sakt ar taam.
Klau svenson naf taa ka braucot pa brugji tur aizmuguree iipashi stipri grab?
Un skanja taada sameeraa metaaliska?
Ja taa tad tie tieshaam buus rocenes loki, vienkaarshi stiprinaajumi tos nenotur uz vietas un tie klapeejas pret trumuli, veel var buut arii ka aizmuguireejaas kolodkas sitaas pret disku, ja suporta atsperes ir atlaidushaas...
Crash rakstīja:Klau Aarnij tu kaut ko sajeedz no degvielas adaptaacijaam?
es te bikinj mazinjaa nezinjaa
Kas tieši neskaidrs?
Tipa to ka taas raada diagnostikas kompis... tjipa ja raada -5% tas nozimee ka vinjsh to nonjem nost un tajaa mirklii degvielas maisiijums ir 105% vai tas noziimee ka jamam ir 5% pa maz?
-5% varētu nozīmēt, ka ir par treknu, bet tas principā ir sīkums, tur viss ir kārtībā! Nezinu, kāda Tev tur sistēma - adaptīvā vai multiplikatīvā. Viena mainījās pa stundām, otra pa dienām... Ja atvilktu lielāku gabalu pa bāni, viss nostātos pa nullēm (protams, ja viss strādā) Dotie 5% liecina, ka ar mašīnu salīdzinoši nosacīti vairāk ir braukts uzsildīšanas režīmā , tātad pie bagātināta degmaisījuma un sistēma šo patēriņu piepluso pie kopējā rādītāja, tā, ka viss tur ir kārtībā! Neatceros precīzi cik, bet liekas, ka pielaides drīkstēja būt kaut kur ~ 25% robežās... Nu kaut kā tā! Nav tas man ikdienas darbs, tā ka zināšanas ir stipri virspusējas...
Nu ilgtermiņa pielaides ir +/- 10% Nu skaidrs tad diagnostikas kompis vienkaarshi raada cik jamais kompensee. Man naakas apguut degvielas adaptaaciju lietas vispaar interesanti
Crash rakstīja:Klau Aarnij tu kaut ko sajeedz no degvielas adaptaacijaam?
es te bikinj mazinjaa nezinjaa
Kas tieši neskaidrs?
Tipa to ka taas raada diagnostikas kompis... tjipa ja raada -5% tas nozimee ka vinjsh to nonjem nost un tajaa mirklii degvielas maisiijums ir 105% vai tas noziimee ka jamam ir 5% pa maz?
Aicene rakstīja: Ko tu darītu bez manis Starp citu tīri infai, ja meklēt caur Google tikai Latvijas lapās, tad daudz ko nerāda. Vajag pa tiešo firmas lapā meklēt. Ā starp citu tiko nopumpēju no Edonkey 'Volvo Car Radio Decoding Software', ja ir interese, do ziņu.
Ir jam taasds darbiibas ideju gan nesapratu, bet cik saprotu jamais vienkaarshi uzskaitljo pareizo kodu...
Aicene rakstīja: To Crash
Nu kā Tev ar tiem kabeļiem un mikrenēm beidzās? Dikti interesanti būtu uzzināt.
Viss sanaaca, tikai man liekas ka ar taam paarejaam no usb uz com notiek dazhi gljuki, konekcija laiku pa laikam taimautojas, meegjinaaju gan likt lielaaku K line piebaarošanu gan ieejas filtrus, bet ne kaa... Liidz ar to domaaju ja buutu laptops ar normaalu comu tad visam vajadzeetu iet...
Esmu uztaisiijis divus adapterus vienu uz specialajaam mikreneem otru uz parastajiem elementiem, abi straadaa