iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 23.11.2009 13:20

Runājot par nodokļiem - nu nebraukšu es ar 2 auto, un cilviņi arī noņems no uzskaites visu ko vien vaºēs, un valsts atkal varēs domāt kur ta nu atkal pacelt nodoklīšus, jo planotie ieņēmumi - nu vienkārši nespīd.

WALA 23.11.2009 13:18

STALINS rakstīja: Varēsiet atbildēt uz daudziem jautājumiem priekš sevis, ja atbildēsiet, kāpēc Saeimas lielākā frakcija t.i. TP atdeva varu JL?

Cērība mirst pēdējā

Baigi jaunu sacerējušies uz "balto zirgu".

A TP vienmeº viss ir bijis pie kājas, tiešī šī iemsla dēļj - paºāk daudz viņu tur Saeimā un pāºāk daudz vēl aºī rajonos.

WALA 23.11.2009 12:15

Kaksis rakstīja:

Mākam gan nopirkt, gan izaudzēt, tikai cik gala beigās maksās tas produkts? Pašiem savu resursu nav, tas arī beigās sadzīs to summu tādā kosmosā, ka nevienam, pat savējiem, neradīsies vēlme pārmaksāt. Vismaz us tramvajiem točna. Tāpēc izdevīgāk ir tos ražot baltkrieviem, kuriem ir citi standarti un kvalitātes prasības.

Aha mākam, tirst vajag mazāk - mākam shēmot, nevis nopirkt/izgudrot k-ko patiešām vērtīgu. Resursu nav - kādu resursu tev pietrūkst ?!?!? Liepājas metalurgs dzelzi "kalniem" eskportē, jautājums protams par kvalitāti utml. Bet tādām kuiņām jau neatleik laika, kad jāšpieskata savas atkritumu izgāztuves, vēja ģeneratori, Latvenergo ražotās enerģījas atpakaļpārdošana utml. stulbībām. Pārākie meistari visādu visādu kuiņu dzenāt joprojām, un tad tikai tauta atplestām mutēm klausāš ko Repšiks atkal "izpīpējis" ar savu komandu, jo citiem jau šķiet ka optimizet nekur neko nevar, jo shēmas atču optimālas ... tikai šķiet partijas "ķešai" !!!

WALA 23.11.2009 12:08

Kaksis rakstīja: Vai lielie piedziņu speciālisti var izskaidrot WTCC rezultātus? Kā tā nekam nederīgā priekšpiedziņa saliek vienos vārtos pakaļpiedziņu un vēl bmw

Palasi tehniskos noteikumus, palasi to ar kādiem bīdeļiem atsevišķi auto startē un tad vēļ pieliec klāt to kāda līmeņa sportisti kurā komandā startē, kura komanda saņem rāžotāja atbalstu ....

P.S. nu jā un ja tu neesi skatījies sacīkstes visas sezonas garumā, tad velti te muti dzisini.

WALA 23.11.2009 12:02

BTW ja kādam liekas šausmīgi svarīgi tas ko Šlesers daºīja lidostā - tas ka viņa ir - ir labi, tacu ir paliela aizdoma ka ekonomiskais ieguvums no tās ir stiiiipri pārspīlēts. Līdz ar ko Šļesim tā īsti pat nav labo darbu, lai viņu būtu kaut mazāķais iemesls saukt par darītāju

WALA 23.11.2009 11:55

Kaksis rakstīja:

Un kā tas attiecas uz zemās grīdas tramvajiem? reizēm vajag arī kautko izlasīt, nevis tikai submitēt...

Uz zemās gºīdas tramvajiem tas nekādi tiešā veidā neattiecas, tas attiecas uz nespējīgumu domāt un rīkoties tā lai labums būtu visiem ne tikai sev. Ja RVRam būtu piegājis kāds no valsts vīriem un teicis - veči davaj munms te ir interese iepirkt trambuļus, bet davaj parūpējaties lai jamie neatpaliktu no ES ražojumiem, un pēcāk mēs varētu piedāvāt savus pakalpojumus/tehnoloģījas citiem utt.

Nav ES vainīga pie tā ka mēs nemākam nopirkt vai "izaudzēt" tehnoloģīju "majās" un pēcāk to pārdot

WALA 23.11.2009 11:48

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ko JL patreiz dara valsts attīstībai?

JL nav viens valdībā, TP tur arī ir

Par nožēlošanu, TP nav 50%+1 balss Saeimā.

Un pirms JL, tipa TP bija šāusmīgi nevarīgi sakārtoto valsti Godmaņa valdībā ?!?! Un iepriekšējās valdībās ?!?!? Varētu padomāt ka JL nometa tos lohusus latviensis TukšPļūtītājus.

WALA 23.11.2009 11:44

Kaksis rakstīja:

Redz pie kā noveda iestāšanās ES.

Aga iestāšanās vainīga, kādas skujas pēc tad TP nāsings spešīaļis aizskrāja uz ES pēc naudiņas un visādas glupības samuldējās ...

Joku-pēteris tāds

WALA 23.11.2009 11:38

anonimikis rakstīja:

pēc brīvi pieejamās informācijas visi uzņēmumi, kur savā laikā roku pielicis bārdainais blēdis, šodien joprojām eksistē un strādā normāli. tādi vefi, rafi un citi ir aizgājuši pa skuju taku.

Tas nav nekāds jaunums ka eksistē, taču ar tiem uzņēmumiem bija nopietni gļuki, hmm vairs neatceros 7-10 gadus atpakaļ - ap to laiku kad slavenais daudzļimonu vekselis karājās gaisā. Tas protams nenozime ka bārdainajam nebija daži komerciāli veiksmīgi ieguldījumi. Tiesa vēl jautājums ir par to cik optimizēti ir tagad šo uzņēmumi maksātie nodokļi un viss cits ar to saistītais, bet nu tas tā.

RAF - to nav vērts pieminēt - tā nekad nav bijusi normāla ražošana, prakstiki visas detaļs pienāca no Krievijas, un tad mūsējie tipa skrūvēja kopā lai neteiktu ka bezmaz ar rokām - tādai ražošanai nav mūsdienāš naķotnes, ja vien neražo k-ko šausmīgi ekskluzīvu.

WALA 23.11.2009 11:29

Kaksis rakstīja:

Piebloķē, lai viss neazietu pa pipelēm

Uhu,ar tām pūlēm ko TP un vēl dažs labs te šeftējas pa pipelēm neaizies, aizies pakaļā un tik dziļi ka saule neiespīdēs. Tā kā ceri vien ka baltais zirgs izgaismos telpu

WALA 23.11.2009 11:27

Kaksis rakstīja:

Rekur arī pierādijums tam, ka JL var nolaist uz grunti pat A&A uzņēmumus.

Viena A uzņemumi uz grunts bija jau vairākus gadus pirms JL pie horizonta parādījās !!! Savukārt Latvias Pasts utml. arī iepriekš ir bijušas neveikmes vairāķmiljonu projektos, bet nekad Latvijas Pasts nebija uz bankrota robežas, tātad daža laba ieliktenis to naudu k-kur pamanījās "noplītēt", pie kam visi darbi kas tika daºīti tika iesāķti pirms minētā dulbura bez k-kādām tālejošām finanšu problēmām.

WALA 23.11.2009 11:24

Seene - Baidos ka atbilde mums visiem ir stipri nepatīkamāka - valsts nespēj vienkāºši neko vairs izdarīt, un tā spirāle, toč ir pārvērtusies par slidkalniņu ar "vienvirziena" biļeti. Jo arī es neticu ka JL neapjēdz ko dara, un spriežot pēc visa TP veiksmīgi vēļ piebloķē tos virzienus kur tiešām vēl vaºētu kaut ko mēgināt pielāpīt.

WALA 23.11.2009 11:18

Par atseviškiem kadriem nenosmieties. Es vēl saprotu ka par Lembi var izteikties pozitīvi - nu ir viņs vadītāsj un ir viņa biozness plaukstošs, bet pārējie divi A bez valsts naudas miljonos mēramas visi uzņēmumi kam jamie pieskārušies ir bijuši uz bankrota robežas.

Buldozers pa valsts uzņemumiem sašivērējās un piķīti "novirzīja". Kamēr mākoņcilvis gandrīz savu Laimu un Staburadzi uz grunti nolaida, un kas tur vēl viņam sāķotnēji piederēja. Škiet Dobeles Dzirnvanieks bija viens no dzīvojošākajiem projektiem, bet tur škiet vairāk jāpateicas vietējā līdzīpašnieka biznesa ķērienam.

WALA 22.11.2009 19:51

Kaut ko šitādu sen nebiju redzējis:

www.pistonheads.com/...

WALA 22.11.2009 19:49

STALINS rakstīja: Fakts, ka dziļā krīzē esam ir nenoliedzams. Bet nav jau tā, kā Seene spiedz, ka penši jāiznīcina.

Cik naudas ieņemtu, ja godīgi kaut latvenergo uzsistu gaisā?(Domāju, ka tad Parex varētu lepni atmest atpakaļ bijušajiem īpašniekiem kā ubaga dāvanu)

Err, nu vot ko nu nevajag darīt to nevajag, ja uzņēmums ir pelnošs un atīstas. Man te tagad ir iespēja pārliecināties cik "lētāks" ir privātais centrālās apkures nodrošīnātājs. Paradoksāli bet sajūta ir tāda, ka lētāk būtu ar elektrību kurināt māju. Un ar RS tarifu ar būš grūti salīdzināt. Grib etu es satikt tā uzņēmuma grāmatvedi un uzjautāt kāds procents no tarifa ir tā saucama "saprātīgā peļņa" ?!?!? Tāpat arī labi atceros ka Lattelekoms ar Somu "palīdzību" ieviesuši dažādas jaunas datu pārraides un telefonijas lietas, kad tagad paskatās atpakaļ uz to kādu piķi viņi paņēma - domāju sen atpelnījuši jebkādu humaņo palīdzību ko uz šejieni atsūta

Prieks ka Samsungs bišku dabūs pērienu no konkurences padomes. Vajadzētu vēl kādu pārīti padrāzt - tad arī pāºējiem negribēsies.

WALA 22.11.2009 16:16

Seene - tas ko u saki ir daļēji pareizi, iedoājies ka nemaksājot šīs pensijas utml. - daudziem cilvēkiem nebūs pat ko ēst. Bet nu pieņemsim ka šī problēma neeksistē. Bez visa tā tik un tā samazināsies potenciālo pircēju skaits, neviens nepirks to kas nebūš dzīvībai svarīgs ( un veselības aprūps sagraušana pilnīgi noteikti ilgtermiņā pie tava varianta izmaksās daaaaaudz dārgāk !!!), palielai daļai uzņēmēju būs kirdiks , tas nekas ka mazliet vēlāk nekā agrāķ. Vai neesi pamanījis, ka piemēram lietuviešu piens izkonkurā mūsējo vienos vārtos. Bija pat tāds paradokss, ka lietuvieši iepirka latvijas pienu no lopkopjiem, veda uz lietuvu un pec tam atpakaļ un vienalga vinu piens bija lētāks !?!?!? Un tā doršī var atrast dažādas citas jomas kur mūs tāpat izdr-zīs pie pirmāš iespējas, un sagrūs tā ražošana kas ir pārāķ orientēta uz iekšējo tirgu. Tie kas lielu daļu eskportē - jā tiem droši vien tas krietni palīdzētu.

Varbūt ir vērts tad mēģināt profesionāli (valstiskā līmenī) sagatavot un eksportēt darbaspēku, ja nekā citadi. NU nezinu, bet ja godīgi es ar patreiz neredzu veidu kā atrast pareizo ielāpu, lai jams neuztaisītu caurumu turpat blakus. Diemžēl paºāk daudz parādsaistibu esam piegrābušies valstiskā līmenī un ne tikai tajā.

WALA 22.11.2009 15:36

Ā vot - ideja fix - jātaisa trekns nodoklis par nekā nedaºīšanu, un pat ja nav ar ko samaksāt - jams uzkºājas līdz brīdim kamēr valsts ekonomika sāk uzplaukt.

WALA 22.11.2009 15:09

Seene rakstīja:

Ja gribi analoģiju - iepriekšējie tumšā kaktā iedeva pa seju un atņēma maku. Un tad pienāca JL, lai izģērbtu un atspārdītu līdz nāvei jau zemē guļošo... Tas tev pārdomām, ja gribi salīdzināt.

Šoreiz garām - JL nepavisam neatnāca un neatspārdija, te drīzāk analoģija ar to ka zirgs mocās pirmsnāvs agonijā un atnāk viens un nošauj - tipa lai nemocas.

Bet ja runājam godīgi - nav neviena ekonomikas eksperta ( ak jā - kur tad jamie pedējā laikā palikuši ???) kas zinātu ko pie velna lai dara patreizēja situācijā, lai kļūtu labāk, līdz art o nāk JL un "nošāuj" to zirgu, kāpēc - nu tāpēc ka nav vetārsta kurs zinātu kā to pusdzīvo organismu dabūt uz kājām. Tādēļ arī ir itkā stulbi nodokļi utml. tipa viss kas, bet no uzņēmēju viedokļa skatoties absolūti ne tas kas var palīdzēt. SItuācija vienkāºši ir tik sūdīga kas jebkura kustība ved tikai dziļāk. Varētu tikpat labi vispāº nodokļus atcelt - un vienalga paliktu sliktāk. Bet tad valstij nebutu naudas, lērumms cilvēku būtu jāatlaiž, un valstj būtu jaizmaksā kompensācijas utml. - apburtais loks.

Ko vareja daºīt labāk - iepsējams, ka to vēļ varēja izdaºīt Godmanis un Co, pēcāk - varbūt vēl varēja, bet vai būtu rezultāts VVZ. Tajā brīdī kad sajuta problēmas uzreiz vajadzēja atlaist visus valsts darbiniekus bez kuriem var iztikt bet ne mazāk kā pusi no valsts aparātā strādājošiem ( protams vēlams tā lai tiktu no lielākajiem slīmestiem un "silto vietu" aizņēmējiem vaļā). Un otra lieta nezinu kā - bet bija jāpiedabū - visi slaisti stradāt vai mācīties nevis tikai sanemt kompensācijas un laiskoties. Abas lietas ir utopiskas, bet patreiz šķiet ka tikai tas mums būtu būtiski palīdzējis. Bet nu mes jau šķiet neesam japāņi kas spēj saņēmties kopīgam mērķim.

WALA 22.11.2009 11:25

Atlsodzei - mazliet parktiskās zinātnes - neticami bet pat matemātikai ir kāds labums

www.technologyreview.com/...

WALA 22.11.2009 10:45

jugasvilli rakstīja: [

Pārāk lielā pārliecinātība, kas robežojas ar izteiktu taisnvirziena domāšanu, kas jau no psihiatrijas viedokļa ir pirmā šizofrēnijas pazīme.

Par to vadītāju nepiekrītu - labam vadītājam ir jāprot arī citus uzklausīt.

Var jau tā protams aºī būt taču personīgi nepazīstot cilvēku ( in aºī dzirdot no cilvekiem kas tuvāk jamo pazīst - ka sakarīgs vecis) es neņemtos uzstādīt diagnozi. Tikpat labi iespējams, ka ir cilvēki kas nesaprot elementāras lietas, un tad godīgi sakot es pats droši kad radītu tādu pašu iespaidu.

WALA 21.11.2009 22:13

jugasvilli rakstīja: Dekster, tavs Repše arī nemaz nesteidzās par brīdināšanu par sūdiem. Pats spekulēja ar īpašumiem.

Tas gan tiesa, lai arī tikai daļēji - Repše ir daudz un dikti pec ta, kad beidza savas attiecības ar LB gan dažādos fondos guldījis naudu, gan visadi citādi investējis. Uz to brīdi kad viņš to iesāka - tā bija pareiza doma, diemžēl izskatās ka prāta nepietika laikus tikt vaļā no šī īpašuma. Ties VVZ - varbūt pats nemaz nevēļējās ?!?!? UN diemžēl kā biznesmenis viņš aºī ir pašvaks. Kā vadītājs - es teiktu ka ir OK, vienīgi pārāk pārliecināts par savu taisnību vienmēr un visur.

WALA 20.11.2009 22:51

Arī tāda mēdz būt dzīves realitāte.

Šķiet vienam līdzīgam kadram (tiesa jams tāds bºīvmākslinieka-raspisdjaja tipāžs vairāk) palīdzēju sastutēt web serveri, un šādas tads citas lietas pamāciju - lai ņemas - mācas OpenSource lietot un no tā pelnīt. Tiesa neesmu par jamo neko dzirdējis kādu laiku - tā ka droši vien viss notiek, ja vien nau notinis uz ārzemēm.

WALA 20.11.2009 21:37

jugasvilli rakstīja:

Tad laikam par ASV autotirgu neko nezini. Hyundai (Sonata, Santa Fe, pat Getz), KIA un Daewoo (ķipa, Chevrolet) tur diezgan augsti kotējas.

Kas kas bet Getz gan neesmu tur manījis - varbūt slikti skatījos. Par pāºējiem - nekā jauna - lielās klases tur principā kotējas, jo īpāši tādēļ ka garantijas labas dod, un price/performnce ļoti OK.

WALA 20.11.2009 13:55

anonimikis rakstīja:

runa nav par lekšanu gultā. Ja tev ir simtiem miljonu vērts kravu apgrozījums un kontrakti pasaulē, tad gribas kaut kādu piegāžu stabilitāti. nevis kāds mazais ķeizariņš vietējais izdomās, ka viņš te var pravas pakačāt...

No mana viedokļa skatoties "ķeizariņš" ir salīdzinošī nekaitīgs prestatā dažai labai lielvalstij. Neticu ka "ķeizariņa" problēma bija tik būtiska lai Krievija būvētu atsevišķu termināli savā "ietekmes" sfērā. Domāju ka tajā visā ir vairāķ vienvirziena politikas kā biznesam būtu nepieciešams.

WALA 20.11.2009 11:38

jugasvilli rakstīja:

Vai tiešām??? Un savas algas, ja nemaldos, četrkāršošana tūlīt pēc nākšanas pie varas, kad vēl neko lāgā izdarījis nebija? Un pensiju samazināšanas slēpšana nākamajā dienā pēc vēlēšanām? Tādi gājieni arī ir cieņu pelnījuši? Tik nagla pat 3A nav atļāvušies (vēlreiz atgādinu, neatbalstu nevienu no viņiem).

Uhh, neviens jau nesaka, ka JL nebūtu ar muļķīgām idejām izcēlies reizi pa reizei. Tiesa no mana viedokļa - algu pacelšana bija jēdzigs solis, ja vien ... būtu arī sekojušī tikpat grandiozi darbi.

Taču būsim arī reāli - JL principā atspoguļoja reālās algas apmēru Saeimā un Ministrijās, ko citi veiksmīgi ieguva dažādā citādā veidā gan pirms gan pēc šī JL plaši zināmā "feilera".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti