Kaksis rakstīja:
Tu vari mācīties runāt cik gribi, bet ja tavs pauris ir tukšs, tad nekas cits par sliktu šoferi, traktoru skrūvētāju vai kūdras racēju tu nebūsi.
Nekuj uztirst traktoristiem, jo mūsdienu traktori tev nav spainis soļaras, kuvalda un kalniņš no kā noripojot iedarbināt to lūzni. Lai brauktu ar traktoru un vēl piedevām ar to pelnītu naudu ir jābūt gan zināšanām gan arī sajēgai par to ko dari. Jā protams lai ar traķi valkātu piekabi - tur toč nav liela māksla, tikai tik cik kādam "neuzjāties" virsū un robos štepselēt ,ja nu gadījies tāc kam nav automāta.



















Ar šô konkºēto neko neesmu izbaudījis, bet šô to ar toyota esmu darījis. Nezinu ka konkrētajam modelim, bet pārsvarā visiem TOYo bencīna modeļiem no vismaz 90-ta gada siksna kalpo 100\'000. t.i. tas ir oficiālais maiņās intervāls OEM siksnai.
Kas tev tur par motora kodu jamajam ir 3S-GE vai 3S-FE ??? vai varbūt k-kās vēl cits ???
šô to var palobīt ārā no šejienes:
toyota.japancats.ru/...
Par pašu siksnu, vari aizsperties pie kāda lielāka rez. daļu tirgoņa un uzprasīties ar konkrēto jautājumu pa tiešo - vajadzēs auto gadu, motora tilpumu/kodu un iespejams vēl šo to, bet katalogā noteikti atradīs. Ja neatrod konkrētajam auto modelim, tad paņem jebkuru citu TOYO modeli no tiem gadiem ar atbilstošo motoru ( tipa lai kods sakrīt, tev gan visdrīzāk ir 3S-FE IMO), un tad paņem no tā.
NU ja kas vēl - jautā meģināšu atbildēt izejot no pieredzes ar Carina E, Avensi un Celicām.