ZIni, paņem no kāda Celicu GT4 ja ir iespēja un pamēģini pabraukt ( varētu piedāvat savu 4x4, bet aizdomas ka paspēšu izjaukt jamo pārāk ātri, un tad sapratīsi vai tev vispār tas ir vajadzīgs.
Lielāka turbīna = lielāks turbo lags ( PH, ka modernas turbīnas utml. - mazķa bet tāpat).
Liekot riktīgi lielāku T, būs jamina ļoti daudz daļu, protams cita programma vajadzīga (nu nezinu SAAB moš arī viss ECU, bet moš arī ne), parasti arī niknākas sprauslas, ņiprāks/ražīgāks degvielas sūknis utt.
Ja tev nav ģimenes vai šī nav vienīagis auto - OK ir kaut kads ponts, bet godīgi daudz saprātīgāk ir šo pārdot un sameklēt vietā jau pašu krutāko ko var dabūt versiju.



















Un vēļ no tās pašas sērijas - lielāka turbīna, lielāks spiediens, kas nozīmē ka jāmazina dzinēja kompresijas pakāpe utt.
Labi ja vēl pārējas orig. detaļas tev turēs atiecīgo slodzi !!!