Never mind, pārlasīju un sapratu ka nav jaunākais.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Never mind, pārlasīju un sapratu ka nav jaunākais.
Kurš T&C tev ir vai pats jaunākais ???
Uh_ti rakstīja: A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.
Offtopic:
ja mēs savukārt runājam par to lielo sarkano locekli, tad diemžēl tieši amerikāņu autoindustrija tiek lēnā garā "uzvilkta" uz tā locekļa. Un par atsevišķām auto kategorijām man būtu žēl ja tās pazustu, kaut kā piedur tas kā tās izskatās, bet tas nekādi nemaina manu attieksmi pret to, ka caurmērā tie Amo auto ir nekvalitatīvi.
ASV raidījums sauksies vienkārši GEAR.
Uh_ti rakstīja: A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.
Pagaidām nav, bet reāli ASV vien kompānija ir nopirkusi TOP Gear licenci, un tur tiek vākta 3 cilvēku komanda, kas veidos šādu raidījumu ASV tirgum. BTW arī Austrāļi ir iepirkuši šī raidījuma licenci.
Ja incē vairāk skaties :
Uh_ti rakstīja: ...
Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.
A-ļumīnija piekarēm nav nekādas vainas !!! Taču ja esi atradis savu auto - forši, tikai ja vair atļāuties tad pamēgīni arī ko citu izīrējot uz ilgāku laiku vai tamlīdzīgi, domāju ka spēsi atrast arī ko labāķu, vienīgi jautājums vai tas atbildīs tavam budžetam un vajadzībām, jo diemžēl gadās ka aºī luksus segmenta vidējā klasē ne vienmēr ir padomāts par visu 4 sēdošo ērtībām.
Gregers rakstīja:
A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!
Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!
Tu kaut kāds nenopietns sprukstiņš, sākumā citus par santīm sipējiem apsaukā, un tagad sūdzies ka Audi piekarē daudz jāiegulda !?!?! Jā bija pavecākiem modeļiem problēmas ar piekares daļu nomaiņu, bet arī to iemācījās darīt, taču jaunajiem Audi nav dzirdēts neviesn slikts vārds par to piekari. Cita lieta, ka pie mums var nopirkt auto ar odo pie 60 kkm, bet dzīvē tas auto moš ir 3 reiz tik nostaigājis.
Pilnākai ilustrācijai redzkur ir visa A4 piekare:
Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.
Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:
Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:
vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.
Redzku ir interesants Amo auto
Pēcāk lielākā daļa ir parastas kastes uz riteņiem.
Un par bla, bla, bla da paņem jebkuru auto bilžu saitu un paskaties ka Amo auto piekares taisītas, pat EU un JAP \"spaiņiem\" tās ir izsmalcinātākas !!! Pašam tagad slinkums meklēt, jo tieši US auto teh, risinājumi nekad nau ieinteresējuši, bet teiksim TOYo, AUdi, BMW un vēl pārītim auto man ir bilžuki un shēmas uz mana compja.
vinstrol rakstīja: ... Virs 250 000 sāka birt visi gan bmw,gan merzavec benz ,gan amerikāņiutt. Nācās 4.g nobraukt ar tādu it kā izturības etalonu ,kā 80.landcruis 4.2 d, pēc tam ar dodge durango 5,2. ...
Par pirmo daļu man grūti piekrist, ka 250 kkm autiņi sāk nopietnāk birt. Ar MB E diesel automātu krusttēva pro šofera pieredze visnotaļ pozitīva, tas nekas ka modelis viens no tiem ko uzskatīja par dranķīgāko MB vēsturē.
Gregers rakstīja:
Nuja, sākas! Viena tante teica! Vispār ja nezināji tad šāds uzskats pastāv par visām markām!
Teiksim tā - tā nav viena tante teica - viens no šiem inženieriem (pensionēts McDonnel-Douglas ing.) lieto Buick markas auto , otrs (pensionēts Boeing ing) no šiem lieto Lexus. Abi ciena ērtības un lielus auto ( viens sava apaļuma dēļ otrs VVZ kāpēc - laikam tādēļ ka var atļauties). Tas kurš brauc ar Buick tālākiem parbraucieniem iznomā citus auto !!!
Un labi sūc par visu to - uzksatu ka pietiekami daudz sajēdzu no auto, lai nekad nepirktu tādus caurmērā sū uz kociņa kā amerikāņus. Tiesa ir atsevišķi produkti kuri ir apsverami kā pirkums noteiktam mērķim ( piem Jeep Cherokee vecā parastā paaudze - labs kompromiss offroad un normāls gāžamais par asfaltu), taču kā manas ģimenes auto - tie ir galīgi garām.
To Gregers redz ja runājām jau par auto intersantumu un tamlīdzīgām lietām - jā ir AMo interesanti modeļi, bet diemžēl ļooooti maz. Un tas ko es tiešām no USA gribētu atvilkt pie iespējs ir kāds Double Cab 2500/3500 klases pickups. Vienīgi vēl mazliet jāpagaida, kad vairāk dīzeļu parādīsies, un kad tie kļūs vēl labāki.
A par santīmu sipšanu - nu neko nevar izdarīt ka auto kas man iepatikāš + cena bija simpātiska bija ar 1,6 motoru - man PH, auto pilda savas funkcijas, mugura jamajā arī nesāp tā kā tas notiek, gan atsevišķos Eiropas pseido GT spaiņos, gan arī tajos amerikāņos kuros ir bijusi tā ne-laime sēdēt. DIemžēļ, bet Amo dīvāni ir galīgi dranķīgi ergonomikas ziņā, un šī iemesla dēļ vien es nevaru šos auto paciest. Jā man patīk plaši saloni, bet man riebjas bezjēdzīgi uzpūsti auto gabarīti.
Tas nekas Greger ka dažu man zināmu amerikāņu avioinženieru viedoklis par atseviškiem Amo auto ir tāds ka pāri 150 k jūdzēm, no nacionālā lepnuma (auto) ir vienkārši jātiek vaļā. Un es esmu gatavs saderēt ka jebkurš amo auto pie manas braukšanas stila un Lv ceļiem nenokalpotu ne pusi no tā ko mans 1,6 japānis, nu labi moš kāds Pick Up arī izturētu. ![]()
![]()
![]()
Nū japāņus šitā apvainot ![]()
![]()
US auto firmām gana sūdīgi iet dēl ta, ka Japāņi un arī eiropieši pārspēj nacinālos "lepnumus" gandrīz visās kategorijāš izņemot varbūt vienīgi Pick Up segmentu. Ja amerikāņi nebūtu tik lieli savas zemes patrioti, viņu auto būve jau iespējams sen būtu nogrimusi. Nevar ražot "sporta" vai touring auto ar lāgu atsperēm vai atkarīgo piekari mūsdienās. OK tur mazlitrāžas golf klases spainīšīem ir piedodami likt visādus gļukus astē, nu bet ne jau kārtīgiem šosejas krūzeriem. Un ja vēļ kāds iemācītos uztaisīt normālu piekari nevis pastāvīgi šūpojošos kasti arī būtu pavisam cita braukšana. Un tas lielais motors - nu moš arī izdosies kādam ekseplāram 1 no 100 dabraukt līdz "citronam" odometrā, bet lielākā daļa nojuks krietni vien pirms šī maģiskā cipara. Tkpat labi ar šādu pašu iespēju ir arī 1,6 litru japānu motori, ja vien tos saudzīgi lieto, kas gan ir retums. ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Lambda zonde nosaka skābekļa klātbūtni izplūdes gāzēs, un atbilstoši zondes datiem kompis pieregulē degvielas padevi lai lambda = 1. Degvielas padevi.....nevis aizdedzi.
Var jau būt ka bembim ir kāda īpaša fīčas tipa saite arī uz aizdedzi....netaisos iedziļināties, jo neinteresē.
Ja zonde uzkārusies tādā pozīcijā, kad kompis saprot ka izplūdē ir lieks skābeklis, viņš taisa treknāku maisījumu. No turienes paaugstināts patēriņš ja lambda nosprāgusi, un var būt arī slāpšana tukšgaitā jo motors "pārlejas'.
Nezinu kā ir jūs "glupajiem" BMW, bet viesiem normāliem auto ar elektronisko aizdedzi, motora vadības bloks regulē arī to atkarībā no dažadu sensoru pienestajiem datiem. Viens sensors kas pilnīgi noteikti maina aizdedzes momentu un arī iespējams degmaisījuma sastāvu ir knock jeb detonācijas sensors.
NU
1) ja uzlikti platāki ripuļi par tiem kas būtu pie savirzes/sagāzuma regulēšanas vai standartā īpaši nevajadzētu brīnīties ka auto savādāk uzvedas.
2) ja satibilizatora kada no daļām ( buskes atsiates vai taml.) ir beigtas, tad aste mēdz daudz vairāk "peldēt"
3) pa mūsu bedrēm īpaši nebūtu jābrīnās, ka kaut kas kaut kur ir izsists, vai tiek izsists.
NU pēc RHINO apraksta vispār sajūta ka kaut kādos pēdējos ūķos remontējaties. Lai arī varbūt ne visiem AMSERV un/vai WESS ir bijusi medusmazie, bet nu man personīgi tikai pozitīva pieredze.
Bija maz švīka aizmugures durvīs lūdzu piekºāsot ( tur ir iespeja kādu 1/3 no durvīm krāsot), bija nokrāsojuši izdzinuši saulītē un redz ka krāsa saulē ir manami atškirama - dzina atpakaļ un krāsoja paši vēlreiz - tagad vispār nevar manīt ka kaut kas labots ( krāsa bija diezgan nepateicīga gaiši zaļa metālika, tiesa ar tumšajiem toniem mēdz būt vēl sliktāk). Sorry par "slēpto" reklāmu. ![]()
Oho, vēl kaut kur mozgu sipēji servisi kas atļaujas netabildēt par savu darbu ?!?!?!
Man laikam veicies, gan tad kad remontējos tādā mazākā ūķu servisiņā gan tur kur tagad remontējos ar savu japāni.
Es esmu šôkēts, vakardien kaut kā uztrāpīju uz "Vai esi gudrāks par 5 klasnieku "uz kartējo matemātikas uzdevumu.
x+8,097=14,2 cik ir x ???
Atbilde no dalībnieka mutes mani vienkārši "apsēdināja" 6,883 !!! Shocked Shocked Shocked
Un tādiem cilvēkiem nav kauna rādīties televīzijā - ja ir jāmin atbildes šādiem uzdevumiem, atvainojiet, bet jāiet grāvji rakt.
Pankūka, ne to Baisuļa textu nokvotēju.
P.S. Kaut kā nesanāk laika skatīties, bet jā raidījumi incanti.
Baisulis rakstīja: Nu,tak ceļu policisti ar ir redzēti ar slapjām biksēm.
Tas viens.
Par jautājumu-šito vakar jautāja iekš Discovery, tāpēc te iemetu.
Pie noteikta attāluma tas var arī būt patiesība, tikai tas attālums droši būs tāds ka cilvēka "procesora" dēļ šo atšķirību vairs nejutīsi. ![]()
Tikai viens nav skaidrs kāds šīm visam sakars ar ceļu policiju ????
Gregers rakstīja:
WALA rakstīja: Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.
Pirms runā paskaties par ko tu runā!
Es arī paskatījos - tikai neprecizēju ka runa ir par priekšas piekari, jo saprotamu iemeslu dēļ "pēcpuses" tiešām nevar salīdzināt.
Sorry nepiedomāju, ka varētu pārprast.