Ja atkal nopietni, tad vainas var but daudz un dazjaadas saakot no degvielas padeves lidz dazjaadiem sensoriem ( klokjvaarpstas apgriezienu, lambda zonde dod gljukus utml.).
Kaa Gnoms teica lasies uz diagnostiku - virtuaalaa diagnostika ir lazja.
Ja atkal nopietni, tad vainas var but daudz un dazjaadas saakot no degvielas padeves lidz dazjaadiem sensoriem ( klokjvaarpstas apgriezienu, lambda zonde dod gljukus utml.).
Kaa Gnoms teica lasies uz diagnostiku - virtuaalaa diagnostika ir lazja.
Nu ja iedegas akumalatora un eljas lampinjas tad motors pilniigi noteikti ir noslaapis. (Tas nopietni)
Ja motoram slaapst - vajag iedot padzerties. (Tas nenopietni)
Ja gadiijuma nekas cits no ieprieksh jeedziigi raxtita neder, tad iespeejams ka ir verts ne tikai busu jostu virziena pastiities bet arii sportisku kupeju virzienaa, taam lielaakoties ir diezgan garas durvis un benkji sameeraa uz priekshu + meedz buut arii visaadas viltiigas sisteemas apaksheejam stiprinaajumam.
Cita starpaa atsevishkjiem auto ir speciaala opcija - garaakas dorshiibas jostas, bet uz pieprasiijumu. Taa ka iespeejamais variants ir apmeklet attieciiiga auto salonu.
nafigators rakstīja: Visi rītu jau braukā gar logiem...
Cmuki rati, bet nekopti - tb. nepiedodami neuzfrišināti
He he - vinji tagad tos putekljus nost nemazgaas ,kaa smejies paaris tuukstoshu km peedas .
Tie puteklji tikpat vertiiigi kaa auto.
P.S. inchiigi ka pavadoshie auto visi kaa viens TOYO Hilux.
Reku shitaadi itka starteejo pat vairaak - redzeeju tikai vienu, mosh paareejie veel celjaa:
Zheel ka foto nebija pie rokas vareetu sacereet kaadu rakstinju ar bizjiem. ![]()
Shodien redzeeju kaadu barinju sho auto, jau ir nobaazejushies ieksh Reval Hotel Latvia. Ljoti inchiigi auto. BIja iekljuvushi korkjii braucot pa Briiviibeni, jo nezinaaja aciimredzot kur jaanogriezjas uz viesniicu. Tasiija "goda" apli ap Esplanaades parku, pashaa lielaakaa korkja laikaa. Dazji slaapeeja nost autinjus lai neuzvaaras. Bet nu iespaidiigi antiikie speekrati un pats galvenais - tie nemaz nav tik leeni kaa vareetu likties.
Riiitaa jamie no riita dodsa prom.
Gan jau kar visiem +25% par brandu, shie vienlaga ir letaki par Honda mountainbaikiem vai downhill-baikiem( vo t neatceros kuri iisti tie bija) - jamiem bija patenteeta atrumkaarba, kuru neviens mirstigais valjaa nedriiksteeja taisiit.
Nu jaa un tads siikums ka plashaakai publikai jamie arii nebia pieejami, tikai ruupniicas komandai. ![]()
Vien dien shitadu pie Briivibas piemineklja redzeju Riigaa. Prikoliigs, un tiri nasks, vieniigais kaa ar tiem uzlaades cikliem XVZ. Mums jau iisteniiba stulbi nau pat taadu normaalu ritenbrauceeju celinju, visu laiku strap krustojumiem ne vairaak par metriem 100 ( iznjemot verbut vienigi Skanstes ielu, bet driiz jau arii tur bus bezjeegaa mazu ielinju).
Vislielaaka muljkjiba shaja raxtaa ir teikt ka veelos auto pa 1000 - 2000 EUR un negribot, to shito un veel nezin ko - pie shaadas attieksmes patieshaam neko normaalu dabuut nevar.
Jautaajums kaadeelj vajag sedanus - vai taisies glabaat grabazhniekaa mantas, taadas ko kaads vareetu iekaarot. Ja salons pamata staavees tukshs, tad principaa ir pilniigi vienalga vai hetchbeks ( jebkursh Golf) vai Sedans (Jetta, Bora utml.) vai universaalis, vai pat kupeja ( TOYO Celica, Porsche 911 utml. ).
Ak jaa TELCO datu Centrs pateeree apmeeram 60 kVA - tas bija pie peedejiem meeriijumiem pirms paarvilka baroshanu un uzliku jaunus UPS.
saf rakstīja: Tādi trafiņi gan esot, bet kur tu Vecrīgā tiksi pie 10-15kW?
Tur tak visi vadi sen sapuvuši!
Nau tik traki shur tur ir paarvilkc - piem TELECOM ( jo vinjiem ir Datu Centrs V-Riigaa) liekas ka Galerijai Centrs arii tika pievilkti kaut kaadi jauni vadi , un gan jau veel ir kaads kantoris kur kaut kas ir mainiiic.
Ozz rakstīja: vai tad
manupraat airbags pret muguru kaa reiz ir mazaak biistami
WRONG.
ja shitaa noliek un noshancee airbags, tad siicis dabuu iekshaa veel vairaak nekaa parastaa avaarijaa. Tadelj shaadi liekot seeedekli airbags ja taads ir - ir jaastleedz, ja nav atsleedzmas tad vest nedriikst ( t.i. ja ruup beerna dziiviiba, jo CSN pilnigi nekas nav teikts par sho lietu).
Uggga rakstīja:
WALA rakstīja: Taa ar aizlauzto ratu bija sarkana.
Moš sita? ss.ss.lv/...
NU jaanosuuta uz CSDD autoinfo mashinas numurs, atnaaks tev VIN, un arii laiks no kura shama ir LV, tad varees meegjinaat taalaak secinaajumus izdariit( tas visas par kuraam raxtiiju, bija paredzetas uz ~ maiju, ka buus LV). Ja no CSDD infas neko sakariigu nevareesi izlobiit, tad painceejos US auto klubaa, tur kaadam bija CarFax abonents, lai apcholee WTF ar jamo USA ir noticis.
Taa ar aizlauzto ratu bija sarkana.
Uggga rakstīja: mobile.de nav NEVIENAS Celicas ar automātu
Vai tas nozīmē, ka visas ir "pa tiešo" no štatiem ar lielu iespēju, ka izgājušas LT līmēšanās apmācības kursu???
Ne obligaati, bet prieksh tam jau ir CarFAX lai uzzinaatu slimiibas veesturi USA autinjiem. Bija pirms apmeeram meenesha ss.lv sludeklji ar 3-4 shkjiltam USA Celicaam ar cenu ~ 6000 EUR ( bez repairiem. Nu tur varianti nebija slikti - bija vien kas no prieksh un peecpuses sabaxtiic ( bumperi lupataas, haube ar) bet izstiijas pusliidz OK, tad viena ar priekshu -apakshu kaut kam uzmaukusies virsuu - viens rats aizlauzts bija (+bumperis + kaut kas mosh zem motora norauc), un veel kuat kaadas divas. Divaam toch bija "tomaac" paareejam IMO manuaalis, un vismaz 3 no taam bija GTS tobish jaudiigaas.
Ak jaa un trumulju bremzeem astee nav nekaadas vainas , iznjemot skatu - taas ir pat praktiskaakas.
Celicaam strap USA versijaam un EU nau sevishkji lielas starpiibas, galveaa atshkjiriibas ir starp GT un GTS(vinja ieksh EU arii TSport) modeljiem, peedeejam no tiem 190 ZS un VVTLi dzineejs. Principaa siikaak un vairaak www.celicaclub.lv Forumos.
nafigators rakstīja:
WALA rakstīja:
Es ne tikai tagad bet vispaar apgalvoju ka MTB ar traktora riepaam uz asfalta iet suudiigaak nekaa pa grunti.
Nu duriks ku duriks....
Ar velo vispār proti braukt???
Veciit protams paldies par apvainojumiem, bet vieniiigais par ko paarliecinaajos ka par MTB tev pasham ne velna nav sajeegas, un veel mazaak par velo riepaam. Shis ir mans peedeejais posts shaja sakara, ja negribi ticeet - man nafig nevajag, kad sagribeesies pats vareesi paarbaudiit.
P.S. Man MTB ir ap 1995 gadu no USA atvilkc, LV toreiz taac nez vai i maksaaja mazaak par 1000 Ls. Veel tagad taadas pashas klases velo diezin vai jauni maksaa mazaak par 400 Ls.
P.P.S. ir arii man saimnieciiba taads uz 100 -120 Ls veerts "MTB" - nu tam es pilnigi pierkiitu ka kas asfalts kas gruntene ar traktoreneem - viens piipis - atshkjiriibas aatruma gandriiz nekaadas ,tikai tik cik statistiskaa kljuuda.
nafigators rakstīja: Tu tagad apgalvo, ka ar MTB ar traktorenēm pa grunteni ir iespējams braukt ātrāk+ilgstošāk tādā ātrumā nekā pa šosi????????
Es ne tikai tagad bet vispaar apgalvoju ka MTB ar traktora riepaam uz asfalta iet suudiigaak nekaa pa grunti.
vmartini rakstīja: Man ar ir velo no tiem laikiem, tikai izlasot jūsu komentārus vairs īsti nesaprotu pie kuras kategorijas man to jāskaita, jo uz rāmja ir trekniem krievu burtiem uzraksts CПОРТ! Tāpēc ieliku linku ar pasen bildētu: foto.inbox.lv/...
Izstaas tas tavs stipri peec tuurisma veljuka - vismaz spriezjot peec diskiem un riepaam, raamis mosh arii ir kaut kas labaaks, bet nu par cik rokas tieshi shaads nau bijis, un arii aciis nau traaapiijies - nezinu. Vieniigi "ragi" vairaak pavelkas uz taa laika shosejnieku, bet nu teoreeetiski nebija jau gruuti samainiit, man pasha uz tuurista shitadi bija uzlikti.
Helmars rakstīja: Vai tiešām pareizi izlasīju, ka eksistē riepas, ar kurām var pabraukt pa grants ceļu ātrāk kā pa asfaltu?
DODIET ŠURP, MAKSĀŠU JEBKURU SUMMU!!!1111
Kā nākas, ka šonedēļ SEB gonkā superduper Rietumu Bankas komanda knapi spēja 31 km/h vidējo ātrumu izspiest pa tiem grants ceļiem, bet pārējie ~1800 braucēji ostīja putekļus? Ja man būtu bijušas tādas brīnumriepas, es mierīgi varētu šiem ielikt kloķi.
Veel viens aaksts - padomaa par to kaadu distanci veic shie sportisti un ar kaadiem velo. Manaa gadiijumaa es taadu aatrumu varu kadus max 500 metrus uztureet t.i. sorry vareeju - nezinu vai veel joprojaam varu. Un ja pats buutu pameegjinaajis ar kaartiigaam MTB traktoreneem tad arii zinaatu ka jamas daudz daudz suudiigak iet pa asfaltu nekaa pa grunti - krietni lielaaka pretestiiba. Nezinu gan vai tikpat liela starpiiba ir starp sport-shosejas riepaam lisajaam un traktoreneem ( tas tomer ir vismaz 2 x shauraakas), bet MTB toch ir.
nafigators rakstīja:
Pļa ideot varbūt vispirms uzliec un tad sāc tirst!!! Tā forši ne - nomaini riepas (tb-protektoru )un 10km/h pieaudzē nenokā!!! Pilnīgs čau!!!!
Un 45 ar MTB zaprasta izpiest ar visām traktorenēm!
Lamers jopanijs!
Pac no shitaas ide-otu shlakas !!! Izspiest var visu ko - ja vien konkreetajam gadiijumam speeka pietiek, reaali dziive ja neesi treneejies tad aptirsiis olas sasniegt tadu aatrumu ar MTB liidzenumaa. Un jaa tieshi pamainot riepas krietni mainaas pretestiba un uz taa vien reekjina es varu izspiest krietni vairaak. Un kaa jau raxtiiju ar MTB traktoreneem uz asfalta iet par apmeeram 5 -10 km/h leenaak nekaa uz grunc. Un ar "liseliiniem" ar to pashu MTB uz asfalta ar iet krietni vien aatraak, vai tie buus 10 km/h atkariigs no brauceeja. Es uz taa sava aperaata vareetu izspiest veel lielaaku aatrumu man veel divi pakaljas zobrati ar mazaaku diametru veel palika "rezervee", tikai vot pat tad kad biju labaakjaa savaa ritenbraukshans formaa - skuju - "rupjumaizi bija jaacilaa".
Veel ir gadiijies ar velo pa Kanaadu blandiities(1996 g.) - ar diviem tuurisma veljukiem, kad gan bija USA made, bet vismaz kaadi gadi 20 veci uz to briidi, un raamji bija diezgan smagi blekjiinieki + arii bagaazja uz paklajrata seedeeja. Riepas tipa shosejniecies, tad nu 30 km/h bija vispaar taac veesais aatrums, un tuvu tam arii muusu videejais aatrums bija pa dienu ( te netiek skaitic objektu apskates laiks.
)
Ja mainiiji degvielas filtru mosh kaads zajadlijs gaisa burbulis sisteemaa iezadzies, lai gan tad tie gljuki buutu sameeraa pastaaviigi. Mosh gaisa meeriitaaju esi netiishaam izceelis no ligzdas utt. Ja uzaci nekaa aizdomaaiig neredzi tad atliek tikai diags.